je bent echt een rotzakquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef versabommie het volgende:
omen WHAHAHAHAHAHA TAALACHTERSTANDJE, SHOARMAKOERIER?![]()
je bent nu mijn gevoel aan het bespelen he?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
je bent echt een rotzakdoe eens een keer lief zeg,al is het maar voor 1 dag
![]()
ja lukt het al ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent nu mijn gevoel aan het bespelen he?
Day die heeft zich de hele dag niet meer laten zien wijselijk. Ik ging gisteren naar bed omdat ik moest wereken en mevrouw vond het nodig om samen met gladys te gaan roepen dat ze mij verslagen (???) hadden...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is Day? Nog in het vorige COS-topic?![]()
bijnaquote:
Hoe durft ze!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day die heeft zich de hele dag niet meer laten zien wijselijk. Ik ging gisteren naar bed omdat ik moest wereken en mevrouw vond het nodig om samen met gladys te gaan roepen dat ze mij verslagen (???) hadden...
ja en dan maar snel wegblijven![]()
het brutaaltje is dan ook de hele dag ondergedokenquote:
wat moet ik er nog meer voor doen dan ?quote:
plaats maken op die bank van jequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat moet ik er nog meer voor doen dan ?![]()
Uiteraard, als mod ben je bang voor de usersquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
het brutaaltje is dan ook de hele dag ondergedoken![]()
de meesten welquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard, als mod ben je bang voor de users![]()
plaats zat hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
plaats maken op die bank van je![]()
zonder users geen mod bedoeljequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard, als mod ben je bang voor de users![]()
nee ik doe niet aan kiss and tellquote:
quote:
Nee, je wilt er zelluf eentje zijn! Slijmbal!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan kiss and tell![]()
Ik wil dat hele mod gebeuren overlsaan en direct fa worden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, je wilt er zelluf eentje zijn! Slijmbal!
ben te snel voor haar kutfirefox hahahahaquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Een eekhoorntje met adhd. Jij niet![]()
uhhh nee en zocht bijstand om dat bommie zegt dat het aan mij ligtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Een eekhoorntje met adhd. Jij niet![]()
ga dan dat ie voor me checken,pikquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben te snel voor haar kutfirefox hahahaha
Dan heb ik nog wel een paar voorstellen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil dat hele mod gebeuren overlsaan en direct fa worden!
lekker bannen![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef neferhone het volgende:
ik ga slapen have fun
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh nee en zocht bijstand om dat bommie zegt dat het aan mij ligt
trutquote:
Schat ik heb totaal niet de ambitie in die richtingquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een paar voorstellen!![]()
Maar even een heeeeel klein beetje serieus, mod of FA, daar ben jij natuurlijk uitermate ongeschikt voor. Of wou je in dezelfde trant blijven posten dan?Dat wil ik wel meemaken
![]()
pik?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schat ik heb totaal niet de ambitie in die richtingIk speel al de hele dag FA op live netwerken van bizar grote bedrijven. Wat ik in mijn vrij tijd doe wil ik dan ook wel leuk houden.
koffie om kwart voor 3 's nachts?quote:
heb je die niet dan ?quote:
Melk? Suiker? Koekje erbij?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
koffie om kwart voor 3 's nachts?dank je
![]()
ga ik niet uitleggen hierquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe groot kan een bedrijf trouwens zijn voordat het bizar groot is![]()
ik heb een maxquote:
Nee nee, ik zat niet te vissen. Het was meer filosofisch bedoeld. Sorryquote:
doe maar alleen een koekjequote:
hoef je geen sorry te zeggen heurquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, ik zat niet te vissen. Het was meer filosofisch bedoeld. Sorry![]()
niet stram nu ?quote:
natte!quote:
nu je het zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |