Donequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:01 schreef versabommie het volgende:
Hoi Mods, kunnen jullie de tt ff aanpassen...tis post-jubileum [BB SC 101] Post-Jubileumtopic, The Afterparty
Lekker dan...en nu vraagt iedereen zich af waar die die eerste 20 nog wat posts in het desbetreffende topic over gaanquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker dan...en nu vraagt iedereen zich af waar die die eerste 20 nog wat posts in het desbetreffende topic over gaan
oh...ennuh haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii flugggssssss................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een Engel!quote:
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet stimuleren dmv complimentjes Gert. Onze forumkleuter moet nog veel leren en ik denk dat we scherp moeten zijn in ons oordeel want hij is een beetje een trage leerling!
Ik beoordeel dat als zeer positief, onze junior ziet in dat hij pure bagger post en vervangt allerhande onzin door: "Editquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe beoordeel jij de nieuwste bijdrage van onze pupil: "Edit" ?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe beoordeel jij de nieuwste bijdrage van onze pupil: "Edit" ?
Misschien volgend jaar solliciteren voor mod, of is dit gewoon weer een slijmpoging?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik beoordeel dat als zeer positief, onze junior ziet in dat hij pure bagger post en vervangt allerhande onzin door: "Edit" ! Ik zeg keep up the good work, Banu!
Donequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:37 schreef Nostalgist het volgende:
Kan [COS #475 Zonder streams] worden aangepast? Dit schrikt alléén maar af.....
TS is niet te vinden, dus ik stel voor : [COS # 475 Streams doen het weer......]
Thanks !quote:
Kun je hem weer terug zetten naar Geen streams?quote:
Ik zat er idd al over te denken jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem weer terug zetten naar Geen streams?
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Wat een belangstelling weer, dan posten we de foto's gewoon niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |