Deze moet snel vol zodat nummertje 32 gewoon netjes kan zijn: Season 06-07 --> het circus draait weer op volle toeren!quote:
quote:Spurs Waive Three
SAN ANTONIO, TX (Oct. 26, 2006) -- The San Antonio Spurs announced today that they have waived guards Melvin Sanders and Charles Lee and forward Jamar Smith.
Sanders, who saw action in 16 games for the Spurs last season, appeared in four preseason contests where he averaged 4.0 points and 1.0 rebounds in 9.8 minutes. The 6-3 Lee had 2.7 points and 1.2 assists in six preseason games. Smith averaged 3.0 points and 2.2 rebounds in five preseason contests.
The Spurs roster stands at 14.
Ik heb al een verzoek tot TT wijziging gedaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:26 schreef Djensen het volgende:
[..]
Deze moet snel vol zodat nummertje 32 gewoon netjes kan zijn: Season 06-07 --> het circus draait weer op volle toeren!
Ah dank je wel miet, een geweldige moderatiemedewerker ben je toch.quote:
Whehehe... Guinness invloeden denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoek tot TT wijziging gedaan.
Sinds scienfriction in Ierland woont is het behelpen met die gast.
quote:BENCH MIN FGM-A 3PM-A FTM-A OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
Francisco Elson, C 24 5-9 1-1 3-4 2 7 9 2 0 1 2 5 14
Dinsdag beginnen ze officieel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Maeksy het volgende:
Hoera! Das waar ook, het seizoen is begonnen.
Toch maar es sport1 gaan regelen
Oh ja, tevens TVP.
En nu officieel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:11 schreef BitetheBullet het volgende:
En weer een briljante move van New York:
Ze willen nu Jalen Rose uitkopen die nog een salaris heeft van 17 miljoen. Die hadden ze ruim een jaar geleden met veel bombarie binnengehaald om hun salary-cap nog een jaar langer te verneuken![]()
New Jersey kan nog wel een insurance policy gebruiken achter Carter/Jefferson, hebben ze meteen een extra reden om McInnis te laten vertrekken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef popolon het volgende:
[..]
En nu officieel.
Nou, wie pikt hem op?Rose kan voor veel teams nog zeker van (offensieve) waarde zijn.
Dat wordt helaas weer wachten tot de Playoffs, eer de NOS daar aan begint.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:04 schreef tong80 het volgende:
Kom op NOS laat er eens iets van zien.
quote:Op woensdag 1 november 2006 04:29 schreef popolon het volgende:
En afgelopen: 108 - 66 Bulls.Het stadion was al half leeg en de feestelijkheden waren ineens niet meer zo feestelijk.
Ben bang dat dat niet gebeurd ben blij met de streams.quote:
Streams? waar?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet gebeurd ben blij met de streams.
Dat zullen we nog wel zien.quote:
thx!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
onder andere: http://www.myp2p.eu/NBA.htm maar er zijn nog meer vergelijkbare sites.
Die zijn over het algemeen niet echt positief. De bal is gemaakt van diervriendelijk materiaalquote:Op donderdag 2 november 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:
Hoe zijn de reacties op de nieuwe bal eigenlijk popo? In de NRC van gisteren stond een stukje dat er toch flink wat weerstand op was..
Nee klopt. Ik bedoelde eik het presteren van Turiaf.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef J-Will het volgende:
Lamar Odom en zijn stats zou ik geen hulp uit onverwachte hoek willen komen. Guy is a baller. En het is altijd fijn in een stuk te zien of iemand 'on the road' speelt, dat scheelt ook veel in de pracht van een prestatie. Verder natuurlijk hartstikke goed dat onze mooie sport zo de aandacht kracht.
dan kies je als Piston-fan niet echt het goede seizoenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
Go Pistons!
* Brahimov neemt zich voor de NBA dit seizoen beter te gaan volgen
Hey hij spring tenminste niet op de makkelijkste bandwagon.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:51 schreef J-Will het volgende:
[..]
dan kies je als Piston-fan niet echt het goede seizoen
(wacht op reactie van Popo)
In de tweede ronde van de play-offs verloren van de Pistons.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Maeksy het volgende:
Wat hebben de Cavs afgelopen seizoen gedaan? (Niets gevolgd en te lui om het op te zoeken)
Waar/hoe kijk jij?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef BitetheBullet het volgende:
Maar even de stream van Cleveland-SA kijken, die is tenminste op nationale TV.
Das die dunk uit het eerste kwart right? Ik zat te joelen toen ie die maakte, wat een move. Echt keihard in zn muil!quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:05 schreef BitetheBullet het volgende:
Topper van de avond: Dunk van Lebron over Duncan.
Het was behoorlijk mooi basketbal voor zo vroeg in het seizoen en gelukkig een stuk beter dan de eerste wedstrijd die ik zag....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:57 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Das die dunk uit het eerste kwart right? Ik zat te joelen toen ie die maakte, wat een move. Echt keihard in zn muil!
Winst voor cavs met 88-81, zat er al wel een beetje in. Ze domineerden net wat meer, leken net wat gecoordineerder en LBJ ging gewoon erg goed. "He's still on fire" zei de commentator al, nadat ie ff op de bank had gezeten.
Blij dat ik na de eerste helft ben gaan pitten, de mooiste momenten wel meegekregen denk ik zo.
Heat = Miamiquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef Maeksy het volgende:
Zie inderdaad geen stream staan voor Miami.
Wel Spurs @ Raptors en Heat @ 76ers vroeg op de Nederlandse avond.
Oh jaquote:
Hahaha, geniaal!quote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef ForzaRob het volgende:
Vrijdagavond wel weet genoten van de samenvatting Dallas - Spurs met oldskool commentaar van Akerboom...over Bruce Bowen...
commentator: Het is toch vreemd heh Kees dat Bowen een beter schietpercentage van de driepuntslijn heeft dan van de free throw line.
Akerboom: Ja, in het basketbal moet je niet gaan denken want dan gaat het fout, denk gewoon aan het bord brinta wat je als ontbijt heb gegeten ofzo![]()
20 turn-overs noem ik geen kleine fouten, alhoewel Miami daar ook vaak last van heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 03:52 schreef Maeksy het volgende:
Boston 20+ turnovers, ...
Maar de kleine fouten hier en daar hebben ze uiteindelijk genekt.
Jah goed, als ik fouten roep kunnen mensen denken dat et om de personal fouls gaat, vandaar.quote:Op zondag 5 november 2006 11:46 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
20 turn-overs noem ik geen kleine fouten, alhoewel Miami daar ook vaak last van heeft.
Klopt!quote:Op zondag 5 november 2006 23:39 schreef Chrishop het volgende:
Over dik een uur komt Houston erop toch?
Met blessures speelt het wat minderquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef popolon het volgende:
Sixers doen het verrassend goed.![]()
Maar die zakken nog wel wat weg. Miami heeft er nog niet echt veel zin in.
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:01 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami wint zonder Shaq in de laatste seconden van Seattle.
Het is nog wat vroeg, maar de Lakers lijken weer een erg goede jonge center te hebben. Nu nog wat doorgroeien en wat spieren kweken. Het lijkt alleen wel een lullige aftocht te worden voor Kwame Brown...quote:
Vette game zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 02:01 schreef popolon het volgende:
Suns - Spurs nu, ik zie dat Rose een nieuw team gevonden heeft.
Helemaal gemist.
Ja, dat dacht ik dus ook. Staat op teletekst. Maar op NBA.com staat 3.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef J-Will het volgende:
ze hebben inmiddels vier wedstrijden verloren, geloof ik.
Brown is ook nog jong (24 ofzo?) en op een of andere manier is Brown goed in het verdedigen van Duncan. Brown is een speler die gewoon veel zelfvertrouwen nodig heeft. Vorig jaar in de playoffs en de 20 wedstrijden voor de playoffs heeft Brown veel goede dingen laten zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef popolon het volgende:
Brown heeft zeker talent, ik zou hem niet laten vallen.
Die nieuwe 'no tolerance' regel is belachelijk en wordt veel te serieus genomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef J-Will het volgende:
Miami heeft tenminste een excuusSheed al vier techs, als dat zo doorgaat eindigt hij dus met iets minder dan 82 dit seizoen omdat hij regelmatig geschorst zal zijn
In de wedstrijden die ik gezien heb viel het nog wel mee vind ik eigenlijk. Heb over 4 in-season games denk ik 1 of 2 technicals gezien. Een voor het onnodig hangen aan de ring en een ander voor... pfoah het weet niet meer, was gister stoned tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Die nieuwe 'no tolerance' regel is belachelijk en wordt veel te serieus genomen.
Echt, hoe help je het basketball naar de knoppen.
Ik heb diverse technische gezien die het totaal niet zijn.Stern is een ........
Ja maar Nash is dan ook de held van de hele league!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef J-Will het volgende:
Schijnt dat Nash laatst een bal weggooide of schopte en daar niks voor kreeg. Als er bij Sheed een scheet dwars zit en hij kijkt wat zuur wordt ie al aangepakt
Wehehe, das netjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:26 schreef J-Will het volgende:
Rasheed Wallace, 4 techs in even zoveel wedstrijden
Bij T-Mac is het niet het ego dat dwars zit. Het lijkt me best een geschikte kerel, maar hij heeft gewoon niet de wil om te winnen of om echt diep te gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:22 schreef J-Will het volgende:
Een rugpijntje, daar doe je die blessure wat mee te kort denk ik. Vorig jaar stortte hij letterlijk neer, midden op het veld. Ben overigens totaal geen fan van T-Mac hoor, vind hem zo'n gevalletje AI. Wel een enorme lading talent maar winnen zit er niet omdat er een ego in de weg zit.
Hij heeft de reputatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef J-Will het volgende:
Schijnt dat Nash laatst een bal weggooide of schopte en daar niks voor kreeg. Als er bij Sheed een scheet dwars zit en hij kijkt wat zuur wordt ie al aangepakt
Sinds Kobe in de line-up is, spelen de Lakers een stuk slechter... Bench Kobe tot-ie weer 100% is... :pquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:50 schreef popolon het volgende:
Defensief staaltje van beide teams, wel een goede game. Kobe uit de wedstrijd gehouden, mede door de blessure denk ik.
Maar de Pistons zonder Rip.Dat scheelt ook.
Pistons win.Maar Flip moet weg, wat een middelmatige coach is het toch.
Meh, hoopte dat de Nets hun voorsprong zouden behouden. Eerste twee kwarten stonden ze mooi voor, zelfs tot 17 punten! Heat was echter wel veel sterker onder de ring, net was praktisch allemaal schoten van afstand. Minimaal verschil tho en wederom veel punten voor beide teams.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:15 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami wint voor de tweede keer in een week van de Nets![]()
Mormoonse degelijkheidquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:35 schreef J-Will het volgende:
Ze hebben KirilenkoIk zou best een shirtje van hem willen
Verder ben ik geen fan van Jazz, ze stralen iets saais uit ofzo, ik weet niet.
De naam misschien, 't is een van de leukere teams om te kijken in de NBA op dit moment.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:35 schreef J-Will het volgende:
Ze hebben KirilenkoIk zou best een shirtje van hem willen
Verder ben ik geen fan van Jazz, ze stralen iets saais uit ofzo, ik weet niet.
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.quote:Op zondag 12 november 2006 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, de impact van het vertrek van Ben is toch wel erg groot.
Vanuit een goede defense kun je aanvallend ook beter aanvallen en je tegenstander onder druk zetten dus indirect had hij er wel mee te maken toch.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.
Detroit had nooit onwijs hoog aantal punten per wedstrijd, ze konden ook gewoon met 88-80 winnen, nu maakt Golden State er een stuk of 117 (als ik me niet vergis)quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.
Alsof Detroit de voorgaande jaren zoveel scoorde.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/NBA.htmquote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef Djensen het volgende:
Heeft iemand trouwens een link voor een stream van NOK tegen LAC (die om half 10 begint) ??
Ze hebben een wat andere speelstijl dan voorgaande jaren dus dan wordt er offensief wat meer verwacht.quote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef Djensen het volgende:
[..]
Detroit had nooit onwijs hoog aantal punten per wedstrijd, ze konden ook gewoon met 88-80 winnen, nu maakt Golden State er een stuk of 117 (als ik me niet vergis)
Laten we eerlijk zijn, 't wordt nu ook wel tijd dat de Rockets eens wat laten zien.quote:Op zondag 12 november 2006 23:29 schreef J-Will het volgende:
mij ook, vrees wel voor een overwinning van Houston. Yao is on fire, Shaq nog totaal niet.
Mwah, vond het best vermakelijk. Clippers waren duidelijk sterker en echt spannend is het niet geworden, maar heb lelijker basketball gezien.quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Djensen het volgende:
Clippers gewonnen, onboeiende wedstrijd..
Saaie pot inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Djensen het volgende:
Clippers gewonnen, onboeiende wedstrijd..
Welke speler gaat er voor verlies dan?quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Dark_Killah het volgende:
LJ gaat voor winst vanavond, dat is duidelijk.
De rest ook trouwens.
Mwah, hoe ze vorig jaar speelde.quote:Op maandag 13 november 2006 22:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welke speler gaat er voor verlies dan?
http://www.myp2p.eu/NBA.htmquote:Op woensdag 15 november 2006 00:02 schreef Greetings het volgende:
Zijn de NBA wedstrijden van vannacht nog ergens online (gratis) te zien?
De rest is te zien op de zenders in de regio (vaak FSN, Fox Sports Network) dus dat wordt zoeken.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alleen die 3 potjes live te zien vannacht?
Geldd verslaafdequote:Op woensdag 15 november 2006 01:10 schreef Greetings het volgende:
Iemand die weet waar ik Atlanta Hawks nu kan zien? Ik heb lang gezocht maar kan het niet vinden..... ergens op Sopcast hopelijk?
Ach, ze hebben New Jersey al twee keer verslagen en dat team is behoorlijk goed op dreef. Op dit moment spelen ze effectief zonder 2 starters en met maar 1 center, die duidelijk geen 40 minuten per wedstrijd kan spelen. In het oosten heb je altijd kansquote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef Zwansen het volgende:
Miami wordt niets meer. Shaq, Payton en Mourning zijn volgens mij te oud. Wade kan het niet allemaal alleen.
Agreed. Wat ik van Shaq heb gezien tot nu toe is niet wat je verwacht na alle lovende woorden van voorgaande seizoenen. Hij werkt hard, helpt zn medespelers omhoog, maar lijkt er zelf te weinig in te gooien.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef J-Will het volgende:
Shaq moet zijn act gewoon together krijgen, Wade mag dan wel de man zijn maar zonder Shaq geen championship.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef Robertje het volgende:
Wat heeft ie dan?
quote:Nov 9, 2006 3:50am ET
MRI Finds "Loose Bodies" in K-Mart's Knee
"A taped and ready-to-play (Kenyon) Martin learned about an hour before tipoff that Dr. Steve Traina wanted to evaluate his right knee," writes Marc J. Spears of the DENVER POST. "MRI results revealed that Martin would need arthroscopic surgery to remove loose bodies in that knee. A date for the 6-foot-9, 240-pounder's surgery has not been set and no one is sure how long he will be out."
Shaq doet veel, maar hard werken is er de afgelopen seizoen niet echt meer bij... hij heeft dezelfde werkethiek van ton hij nog geen 30 was... nu is z'n lichaam juist meer nodig dan die "werkethiek". Shaq moet er tegenwoordig echt voor werken, maar doet in de off season niet genoeg en moet zich tidens het seizoen in vorm spelen... da's okay, maar de blessures komen steeds regelmatiger en uiteindelik speel je niet genoeg om in vorm te raken.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Agreed. Wat ik van Shaq heb gezien tot nu toe is niet wat je verwacht na alle lovende woorden van voorgaande seizoenen. Hij werkt hard, helpt zn medespelers omhoog, maar lijkt er zelf te weinig in te gooien.
Miamiquote:Op zaterdag 18 november 2006 04:34 schreef popolon het volgende:
't Was lelijk maar wel gewonnen.
Miami ook niet best, verliezen van de Knicks. Nu maar even Sixers - Suns bekijken.
Ik lees geen blogs, sorry.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:37 schreef J-Will het volgende:
Miami
Jason met 8 punten (2 drietjes, ik heb liever layups, dan speel je agressief), 3 assists, 2 steals maar 4 turnovers
mijn blog trouwens: lees het en geef kritiek, het kan altijd beter!
http://nba-fan.blogspot.com
Ach, je kan ook de underdog zijn tegen Atlanta at homequote:Op zondag 19 november 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Rockets @ Pistons vanavond, 't is lang geleden dat Detroit de underdog was in een thuiswedstrijd.
Ja maar, ja maar, the Heat heeft een goede coach (topcoach) en geen spelers die weggingen.quote:Op zondag 19 november 2006 00:21 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ach, je kan ook de underdog zijn tegen Atlanta at home![]()
Nee, ze gaan gewoon kapot of ze staan op de wachtlijst voor een rollatorquote:Op zondag 19 november 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, the Heat heeft een goede coach (topcoach) en geen spelers die weggingen.
Zet hem in je profiel als homepage.quote:Op zondag 19 november 2006 04:02 schreef J-Will het volgende:
Mijn blog is echt tyfus lang vannachtGeen idee of het nog leuk is om te lezen, wel om te maken in ieder geval!
Erg jong nog die Bynum en dus wat wisselvallig, maar idd erg mooi als je Jabbar als coach hebt...quote:Op maandag 20 november 2006 04:41 schreef popolon het volgende:
Ja ik.Lakers winnen met 72-82
Bulls toch nog wel wat los zand, 3-7 nu.
Bynum voor de Lakers, erg leuk. Wat wil je ook met zo'n persoonlijke trainer als Jabbar.
Jabbar heeft dit al aan Olowokandi and Kwame Brown aangeboden. Hij heeft het geprobeerd met Olowokandi toen in zijn tijd bij de Clippers maar Olowokandi vond zichzelf te goed om hulp aan te nemen. Kwame Brown vond zijn eigen "speelstyle" te verschillend om wat te leren van Jabbar. Dit is hoe arrogant die mensen zijn en Bynum is een jongen die erg ver gaat komen als hij naar Jabbar blijft luisteren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Erg jong nog die Bynum en dus wat wisselvallig, maar idd erg mooi als je Jabbar als coach hebt...
Dé Jabbar? Kariem Abdoel dus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Jabbar heeft dit al aan Olowokandi and Kwame Brown aangeboden. Hij heeft het geprobeerd met Olowokandi toen in zijn tijd bij de Clippers maar Olowokandi vond zichzelf te goed om hulp aan te nemen. Kwame Brown vond zijn eigen "speelstyle" te verschillend om wat te leren van Jabbar. Dit is hoe arrogant die mensen zijn en Bynum is een jongen die erg ver gaat komen als hij naar Jabbar blijft luisteren.
[afbeelding]
Mensen die coaching van Jabbar afwijzen moeten per direct uit de NBA gezet worden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Jabbar heeft dit al aan Olowokandi and Kwame Brown aangeboden. Hij heeft het geprobeerd met Olowokandi toen in zijn tijd bij de Clippers maar Olowokandi vond zichzelf te goed om hulp aan te nemen. Kwame Brown vond zijn eigen "speelstyle" te verschillend om wat te leren van Jabbar. Dit is hoe arrogant die mensen zijn en Bynum is een jongen die erg ver gaat komen als hij naar Jabbar blijft luisteren.
[afbeelding]
Kwame Brown wordt gewoon gementord door Jabbar hoor, samen met Bynum en Mihm.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk dat het gaat over zijn tijd met de Wizards.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kwame Brown wordt gewoon gementord door Jabbar hoor, samen met Bynum en Mihm.
Maar Jabbar is not een onderdeel van de Wizards franchise geweest, dus logisch da Kwame geen montoing van hem hadquote:Op woensdag 22 november 2006 01:52 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Denk dat het gaat over zijn tijd met de Wizards.
And Kobe bails 'em outquote:Op woensdag 22 november 2006 06:52 schreef popolon het volgende:
Lakers staan 8 minuten droog in de 4e.
Waarom is je blog is het engels? Klinkt misschien gek, maar ik denk dat je een grotere markt bedient als je in't Nederlands gaat schrijven.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:22 schreef J-Will het volgende:
Jeej mijn blog wordt opgenomen op lowpost.net, als het goed isMeer bezoekers, leukleuk.
Miami weer dramatisch. Heb gisterernnacht de scores zitten volgen en het was tot het eind van het derde spannend. Wat is Walker slecht bezig zeg, ongehoord
Lekker begin iigquote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef popolon het volgende:
Deeeeeeeetroit.
Drie op rij gewonnen, kijken hoe het tegen de verrassende Hawks gaat.
Ik heb op ze gewed dat ze de eerste helft met 4 punten verschil winnenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:07 schreef popolon het volgende:
En een 10-3 run, van 10 achter naar 26-26.
Dat gaat hem neit worden zo te zienquote:Op donderdag 23 november 2006 02:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb op ze gewed dat ze de eerste helft met 4 punten verschil winnen![]()
Die 2 3 punters van Atlanta irriteren me![]()
Als je een beetje oplet dit seizoen weet je dat Detroit een 'slow starter' is.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb op ze gewed dat ze de eerste helft met 4 punten verschil winnen![]()
Die 2 3 punters van Atlanta irriteren me![]()
Ja, maar de hele handicap lag op -10 en dat gaan ze toch niet halen imoquote:Op donderdag 23 november 2006 02:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je een beetje oplet dit seizoen weet je dat Detroit een 'slow starter' is.
Slechte bet dus.
Ik zou het graag zien maar de coach werkt niet mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:31 schreef Jasza het volgende:
Zeg Popo, is het niet slecht dat Detroit elk jaar met dezelfde as speelt. Is het niet is tijd voor wat vernieuwing eigenlijk?
Die Mohammed is toch ook maar een prutser of heb ik et nou misquote:Op donderdag 23 november 2006 02:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou het graag zien maar de coach werkt niet mee.
't Is elk jaar weer anders, dat maakt het wel leuk.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:28 schreef BitetheBullet het volgende:
Inmiddels wordt het al pijnlijk om naar de boxscores te kijken![]()
Het Oosten is zowieso dramatisch met maar 3 teams boven .500, terwijl dat er 9 zijn in het Westen.
quote:http://www.nba.com/games/20061117/CHISAS/recap.html
But Gordon came out of the game with 3:13 to go after slipping and injuring his left wrist or hand when he tried to break his fall while driving to the basket against the Spurs' Bruce Bowen.
Überhaupt weinig rebounds van de Lakers. Ze zijn over het algemeen een goed reboundend team. En Utah schoot boven de 50%... dan is het lastig winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:28 schreef TheClown1 het volgende:
De lakers lieten te veel offensive rebounds toe and Booxer kreeg vrije laan. Die wedstrijd had gewonnen kunnen worden. Echt onervarenheid.
[afbeelding]
Wade is ook nog niet losgekomen, Mourning maakt de meeste punten tot nu toequote:Op zondag 26 november 2006 01:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Maak ik een grapje over de defense van Detroit en dan scoort Washington meteen 5 minuten niet meer...
11 punten en 5 assists binnen 17 minuten, hij is ook niet bepaald aan het slapen hoorquote:Op zondag 26 november 2006 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wade is ook nog niet losgekomen, Mourning maakt de meeste punten tot nu toe![]()
Je kunt het overdrijven met de regels maar ik denk dat Stern zijn grote voorbeeld is met al die regelsquote:Op maandag 27 november 2006 19:51 schreef popolon het volgende:
Skiles also has embarrassed Wallace during practice several times.
He has stopped practice on occasion to make him tuck in his shirt.
He has ordered him to tape his ankles for practice, which Wallace never did because of the discomfort caused by bone spurs on his feet.
Wat een gedoe.
http://www.hoopshype.com/rumors.htm
vertel vertelquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:02 schreef Djensen het volgende:
J-Will had een mooi passje op Wade![]()
Nu is het toch wel echt bedtijd!
Inderdaad, dat zou erg mooi zijn, nu zit ie in de diepe herfst van zijn carriere (en Payton al in de winter trouwens)quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef J-Will het volgende:
Ja, sad but trueIn zijn Kings-dagen was ie echt fingerlickin' good. Had hem met die instelling en dat lijf wel met Shaq en D-Wade willen zien.
Flip Saundersquote:Op donderdag 30 november 2006 23:18 schreef Plastic_Power het volgende:
In Minnesota gaan nu, na het ontslag van Dan Monson, geruchten dat Pistons coach Flip Saunders wellicht volgend jaar de Gophers gaat coachen.
Detroit @1.70? Betje waard Popoquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:24 schreef popolon het volgende:
Pistons @ Heat
Jazz @ Lakers
Lekker programma vanavond.
Detroit heeft een 6 game win streak, Miami moet eigenlijk winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |