Detroit had nooit onwijs hoog aantal punten per wedstrijd, ze konden ook gewoon met 88-80 winnen, nu maakt Golden State er een stuk of 117 (als ik me niet vergis)quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.
Alsof Detroit de voorgaande jaren zoveel scoorde.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.
http://www.myp2p.eu/NBA.htmquote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef Djensen het volgende:
Heeft iemand trouwens een link voor een stream van NOK tegen LAC (die om half 10 begint) ??
Ze hebben een wat andere speelstijl dan voorgaande jaren dus dan wordt er offensief wat meer verwacht.quote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef Djensen het volgende:
[..]
Detroit had nooit onwijs hoog aantal punten per wedstrijd, ze konden ook gewoon met 88-80 winnen, nu maakt Golden State er een stuk of 117 (als ik me niet vergis)
Laten we eerlijk zijn, 't wordt nu ook wel tijd dat de Rockets eens wat laten zien.quote:Op zondag 12 november 2006 23:29 schreef J-Will het volgende:
mij ook, vrees wel voor een overwinning van Houston. Yao is on fire, Shaq nog totaal niet.
Mwah, vond het best vermakelijk. Clippers waren duidelijk sterker en echt spannend is het niet geworden, maar heb lelijker basketball gezien.quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Djensen het volgende:
Clippers gewonnen, onboeiende wedstrijd..
Saaie pot inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef Djensen het volgende:
Clippers gewonnen, onboeiende wedstrijd..
Welke speler gaat er voor verlies dan?quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Dark_Killah het volgende:
LJ gaat voor winst vanavond, dat is duidelijk.
De rest ook trouwens.
Mwah, hoe ze vorig jaar speelde.quote:Op maandag 13 november 2006 22:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welke speler gaat er voor verlies dan?
http://www.myp2p.eu/NBA.htmquote:Op woensdag 15 november 2006 00:02 schreef Greetings het volgende:
Zijn de NBA wedstrijden van vannacht nog ergens online (gratis) te zien?
De rest is te zien op de zenders in de regio (vaak FSN, Fox Sports Network) dus dat wordt zoeken.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Alleen die 3 potjes live te zien vannacht?
Geldd verslaafdequote:Op woensdag 15 november 2006 01:10 schreef Greetings het volgende:
Iemand die weet waar ik Atlanta Hawks nu kan zien? Ik heb lang gezocht maar kan het niet vinden..... ergens op Sopcast hopelijk?
Ach, ze hebben New Jersey al twee keer verslagen en dat team is behoorlijk goed op dreef. Op dit moment spelen ze effectief zonder 2 starters en met maar 1 center, die duidelijk geen 40 minuten per wedstrijd kan spelen. In het oosten heb je altijd kansquote:Op woensdag 15 november 2006 11:04 schreef Zwansen het volgende:
Miami wordt niets meer. Shaq, Payton en Mourning zijn volgens mij te oud. Wade kan het niet allemaal alleen.
Agreed. Wat ik van Shaq heb gezien tot nu toe is niet wat je verwacht na alle lovende woorden van voorgaande seizoenen. Hij werkt hard, helpt zn medespelers omhoog, maar lijkt er zelf te weinig in te gooien.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef J-Will het volgende:
Shaq moet zijn act gewoon together krijgen, Wade mag dan wel de man zijn maar zonder Shaq geen championship.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef Robertje het volgende:
Wat heeft ie dan?
quote:Nov 9, 2006 3:50am ET
MRI Finds "Loose Bodies" in K-Mart's Knee
"A taped and ready-to-play (Kenyon) Martin learned about an hour before tipoff that Dr. Steve Traina wanted to evaluate his right knee," writes Marc J. Spears of the DENVER POST. "MRI results revealed that Martin would need arthroscopic surgery to remove loose bodies in that knee. A date for the 6-foot-9, 240-pounder's surgery has not been set and no one is sure how long he will be out."
Shaq doet veel, maar hard werken is er de afgelopen seizoen niet echt meer bij... hij heeft dezelfde werkethiek van ton hij nog geen 30 was... nu is z'n lichaam juist meer nodig dan die "werkethiek". Shaq moet er tegenwoordig echt voor werken, maar doet in de off season niet genoeg en moet zich tidens het seizoen in vorm spelen... da's okay, maar de blessures komen steeds regelmatiger en uiteindelik speel je niet genoeg om in vorm te raken.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Agreed. Wat ik van Shaq heb gezien tot nu toe is niet wat je verwacht na alle lovende woorden van voorgaande seizoenen. Hij werkt hard, helpt zn medespelers omhoog, maar lijkt er zelf te weinig in te gooien.
Miamiquote:Op zaterdag 18 november 2006 04:34 schreef popolon het volgende:
't Was lelijk maar wel gewonnen.
Miami ook niet best, verliezen van de Knicks. Nu maar even Sixers - Suns bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |