quote:Op woensdag 8 november 2006 09:01 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami wint zonder Shaq in de laatste seconden van Seattle.
Het is nog wat vroeg, maar de Lakers lijken weer een erg goede jonge center te hebben. Nu nog wat doorgroeien en wat spieren kweken. Het lijkt alleen wel een lullige aftocht te worden voor Kwame Brown...quote:
Vette game zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 02:01 schreef popolon het volgende:
Suns - Spurs nu, ik zie dat Rose een nieuw team gevonden heeft.
Helemaal gemist.
Ja, dat dacht ik dus ook. Staat op teletekst. Maar op NBA.com staat 3.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef J-Will het volgende:
ze hebben inmiddels vier wedstrijden verloren, geloof ik.
Brown is ook nog jong (24 ofzo?) en op een of andere manier is Brown goed in het verdedigen van Duncan. Brown is een speler die gewoon veel zelfvertrouwen nodig heeft. Vorig jaar in de playoffs en de 20 wedstrijden voor de playoffs heeft Brown veel goede dingen laten zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef popolon het volgende:
Brown heeft zeker talent, ik zou hem niet laten vallen.
Die nieuwe 'no tolerance' regel is belachelijk en wordt veel te serieus genomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef J-Will het volgende:
Miami heeft tenminste een excuusSheed al vier techs, als dat zo doorgaat eindigt hij dus met iets minder dan 82 dit seizoen omdat hij regelmatig geschorst zal zijn
In de wedstrijden die ik gezien heb viel het nog wel mee vind ik eigenlijk. Heb over 4 in-season games denk ik 1 of 2 technicals gezien. Een voor het onnodig hangen aan de ring en een ander voor... pfoah het weet niet meer, was gister stoned tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Die nieuwe 'no tolerance' regel is belachelijk en wordt veel te serieus genomen.
Echt, hoe help je het basketball naar de knoppen.
Ik heb diverse technische gezien die het totaal niet zijn.Stern is een ........
Ja maar Nash is dan ook de held van de hele league!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef J-Will het volgende:
Schijnt dat Nash laatst een bal weggooide of schopte en daar niks voor kreeg. Als er bij Sheed een scheet dwars zit en hij kijkt wat zuur wordt ie al aangepakt
Wehehe, das netjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:26 schreef J-Will het volgende:
Rasheed Wallace, 4 techs in even zoveel wedstrijden
Bij T-Mac is het niet het ego dat dwars zit. Het lijkt me best een geschikte kerel, maar hij heeft gewoon niet de wil om te winnen of om echt diep te gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:22 schreef J-Will het volgende:
Een rugpijntje, daar doe je die blessure wat mee te kort denk ik. Vorig jaar stortte hij letterlijk neer, midden op het veld. Ben overigens totaal geen fan van T-Mac hoor, vind hem zo'n gevalletje AI. Wel een enorme lading talent maar winnen zit er niet omdat er een ego in de weg zit.
Hij heeft de reputatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef J-Will het volgende:
Schijnt dat Nash laatst een bal weggooide of schopte en daar niks voor kreeg. Als er bij Sheed een scheet dwars zit en hij kijkt wat zuur wordt ie al aangepakt
Sinds Kobe in de line-up is, spelen de Lakers een stuk slechter... Bench Kobe tot-ie weer 100% is... :pquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:50 schreef popolon het volgende:
Defensief staaltje van beide teams, wel een goede game. Kobe uit de wedstrijd gehouden, mede door de blessure denk ik.
Maar de Pistons zonder Rip.Dat scheelt ook.
Pistons win.Maar Flip moet weg, wat een middelmatige coach is het toch.
Meh, hoopte dat de Nets hun voorsprong zouden behouden. Eerste twee kwarten stonden ze mooi voor, zelfs tot 17 punten! Heat was echter wel veel sterker onder de ring, net was praktisch allemaal schoten van afstand. Minimaal verschil tho en wederom veel punten voor beide teams.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:15 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami wint voor de tweede keer in een week van de Nets![]()
Mormoonse degelijkheidquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:35 schreef J-Will het volgende:
Ze hebben KirilenkoIk zou best een shirtje van hem willen
Verder ben ik geen fan van Jazz, ze stralen iets saais uit ofzo, ik weet niet.
De naam misschien, 't is een van de leukere teams om te kijken in de NBA op dit moment.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:35 schreef J-Will het volgende:
Ze hebben KirilenkoIk zou best een shirtje van hem willen
Verder ben ik geen fan van Jazz, ze stralen iets saais uit ofzo, ik weet niet.
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.quote:Op zondag 12 november 2006 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, de impact van het vertrek van Ben is toch wel erg groot.
Vanuit een goede defense kun je aanvallend ook beter aanvallen en je tegenstander onder druk zetten dus indirect had hij er wel mee te maken toch.quote:Op zondag 12 november 2006 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is voornamelijk offensief waar het probleem ligt, ik kan nu niet echt zeggen dat Ben daar een groot aandeel in had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |