thx!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
onder andere: http://www.myp2p.eu/NBA.htm maar er zijn nog meer vergelijkbare sites.
Die zijn over het algemeen niet echt positief. De bal is gemaakt van diervriendelijk materiaalquote:Op donderdag 2 november 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:
Hoe zijn de reacties op de nieuwe bal eigenlijk popo? In de NRC van gisteren stond een stukje dat er toch flink wat weerstand op was..
Nee klopt. Ik bedoelde eik het presteren van Turiaf.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef J-Will het volgende:
Lamar Odom en zijn stats zou ik geen hulp uit onverwachte hoek willen komen. Guy is a baller. En het is altijd fijn in een stuk te zien of iemand 'on the road' speelt, dat scheelt ook veel in de pracht van een prestatie. Verder natuurlijk hartstikke goed dat onze mooie sport zo de aandacht kracht.
dan kies je als Piston-fan niet echt het goede seizoenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:31 schreef Brahimov het volgende:
Go Pistons!
* Brahimov neemt zich voor de NBA dit seizoen beter te gaan volgen
Hey hij spring tenminste niet op de makkelijkste bandwagon.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:51 schreef J-Will het volgende:
[..]
dan kies je als Piston-fan niet echt het goede seizoen
(wacht op reactie van Popo)
In de tweede ronde van de play-offs verloren van de Pistons.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:49 schreef Maeksy het volgende:
Wat hebben de Cavs afgelopen seizoen gedaan? (Niets gevolgd en te lui om het op te zoeken)
Waar/hoe kijk jij?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef BitetheBullet het volgende:
Maar even de stream van Cleveland-SA kijken, die is tenminste op nationale TV.
Das die dunk uit het eerste kwart right? Ik zat te joelen toen ie die maakte, wat een move. Echt keihard in zn muil!quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:05 schreef BitetheBullet het volgende:
Topper van de avond: Dunk van Lebron over Duncan.
Het was behoorlijk mooi basketbal voor zo vroeg in het seizoen en gelukkig een stuk beter dan de eerste wedstrijd die ik zag....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:57 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Das die dunk uit het eerste kwart right? Ik zat te joelen toen ie die maakte, wat een move. Echt keihard in zn muil!
Winst voor cavs met 88-81, zat er al wel een beetje in. Ze domineerden net wat meer, leken net wat gecoordineerder en LBJ ging gewoon erg goed. "He's still on fire" zei de commentator al, nadat ie ff op de bank had gezeten.
Blij dat ik na de eerste helft ben gaan pitten, de mooiste momenten wel meegekregen denk ik zo.
Heat = Miamiquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef Maeksy het volgende:
Zie inderdaad geen stream staan voor Miami.
Wel Spurs @ Raptors en Heat @ 76ers vroeg op de Nederlandse avond.
Oh jaquote:
Hahaha, geniaal!quote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef ForzaRob het volgende:
Vrijdagavond wel weet genoten van de samenvatting Dallas - Spurs met oldskool commentaar van Akerboom...over Bruce Bowen...
commentator: Het is toch vreemd heh Kees dat Bowen een beter schietpercentage van de driepuntslijn heeft dan van de free throw line.
Akerboom: Ja, in het basketbal moet je niet gaan denken want dan gaat het fout, denk gewoon aan het bord brinta wat je als ontbijt heb gegeten ofzo![]()
20 turn-overs noem ik geen kleine fouten, alhoewel Miami daar ook vaak last van heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 03:52 schreef Maeksy het volgende:
Boston 20+ turnovers, ...
Maar de kleine fouten hier en daar hebben ze uiteindelijk genekt.
Jah goed, als ik fouten roep kunnen mensen denken dat et om de personal fouls gaat, vandaar.quote:Op zondag 5 november 2006 11:46 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
20 turn-overs noem ik geen kleine fouten, alhoewel Miami daar ook vaak last van heeft.
Klopt!quote:Op zondag 5 november 2006 23:39 schreef Chrishop het volgende:
Over dik een uur komt Houston erop toch?
Met blessures speelt het wat minderquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef popolon het volgende:
Sixers doen het verrassend goed.![]()
Maar die zakken nog wel wat weg. Miami heeft er nog niet echt veel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |