Jennaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Misschien dat ik wat gemist heb, maar waar is die jurk voor?
Valt niks aan te snappen. Zelfs Jeroen doet meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
Ik heb die spelletjes te lang niet meer gespeeld om ze nog te kunnen snappen
Op de grond gevallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:01 schreef Djep het volgende:
O heee, ik doe ff wat anders....waar is die taart?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt niks aan te snappen. Zelfs Jeroen doet mee![]()
Inderdaad. Ik haal er zo maar een fles wijn bij om ook dat feestgevoel te beleven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een mieterse avond![]()
[afbeelding]
Dan doe ik met je meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haal er zo maar een fles wijn bij om ook dat feestgevoel te beleven.![]()
Nu pas???quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan doe ik met je meeMaar ik geloof dat dat off topic is
![]()
Ik vind dit juist hartstikke ontopic. Eén zijn met de bewoners, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan doe ik met je meeMaar ik geloof dat dat off topic is
![]()
Ja hè. In honderdduizend stukjes. Sabrina is erg over haar toerenquote:
Boeiuhquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij was het ontmaagden van Sabrina van 14 uit Stampesgat die Martijn niet kon krijgen interessanter dan het avondje BB tot nu toe.
Overigens heb ik t hierover.
trouwen?quote:
Niet gevonden in Nederland. Alleen de "wonder mold" bakvorm en een winkel die ze kant en klaar verkoopt.quote:
maaruh? lamazegguh, maak je zin eens af?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet gevonden in Nederland. Alleen de "wonder mold" bakvorm en een winkel die ze kant en klaar verkoopt.
Online kan wel hier bijvoorbeeld.
OT: Leuk voor hun hoor, die spelletjes, maarruh...
Zo ongeveer. Nu de bewoners nogquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef buyukAbi het volgende:
en is er nog wat gebeurd? Of is iedereen doodgegaan van verveling?
ik wist niet dat Semih zo'n spelletjes mens isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef buyukAbi het volgende:
Ik ga voortaan net als Jeroen de zinnen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef Djep het volgende:
[..]
maaruh? lamazegguh, maak je zin eens af?
BB haalt het dus van verquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet gevonden in Nederland. Alleen de "wonder mold" bakvorm en een winkel die ze kant en klaar verkoopt.
Online kan wel hier bijvoorbeeld.
OT: Leuk voor hun hoor, die spelletjes, maarruh...
en fanatiek dat die isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik wist niet dat Semih zo'n spelletjes mens is![]()
Wat 64 dagen afzondering (van normale mensen dan) allemaal met je doet hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik wist niet dat Semih zo'n spelletjes mens is![]()
Ze hebben een prinsessentaart gemaakt voor Jennaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef buyukAbi het volgende:
Maar die is stuque!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef Djep het volgende:
[..]
Ze hebben een prinsessentaart gemaakt voor Jenna![]()
Ik hoor hem net zeggen dat ie dit spel gaat kopen als hij het huis uit is(mens erger je niet).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wat 64 dagen afzondering (van normale mensen dan) allemaal met je doet he![]()
Nou nog mensen die het met hem willen spelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik hoor hem net zeggen dat ie dit spel gaat kopen als hij het huis uit is(mens erger je niet).
"Dan kan ik mijn broer eindelijk eens verslaan", zei hijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik hoor hem net zeggen dat ie dit spel gaat kopen als hij het huis uit is(mens erger je niet).
In nood kan je zelf nog voor een ander gaan spelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Nou nog mensen die het met hem willen spelen![]()
hjahahah, nou hij is fanatiek (ik totaal niet) maar ik win meestal gnagnaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Dan kan ik mijn broer eindelijk eens verslaan", zei hij![]()
Jaja, dat horen we nu van één kant, maar Semih vertelt vast een ander verhaalquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:26 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hjahahah, nou hij is fanatiek (ik totaal niet) maar ik win meestal gnagna
Ja sorry, moet nog steeds nieuwe lenzen bestellenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja, dat horen we nu van één kant, maar Semih vertelt vast een ander verhaal
Had jij nou een bril op in de uitzending![]()
Sorryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ja sorry, moet nog steeds nieuwe lenzen bestellen
Pssst... ik wilde Djep in de maling nemen, maar het lukte nietquote:
ohquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pssst... ik wilde Djep in de maling nemen, maar het lukte niet![]()
Altijd leuk om te vissen naar een complimentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
SorryEen mooie bril is niet lelijk.
Stond je goed
psssssssssstquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pssst... ik wilde Djep in de maling nemen, maar het lukte niet![]()
Als ze nu dronken worden, mogen ze van tante Hummie zondag geen feestjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef Djep het volgende:
[..]
psssssssssst
Maar ze hebben toch alcohol? Waarom zuipen ze niet wat meer? Je hoeft niet de hele nacht door te gaan, gewoon...
En ik trap erinquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Altijd leuk om te vissen naar een compliment![]()
Kunnen ze even wachten totdat Marcia gaat wieberenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef Djep het volgende:
Maar ze hebben toch alcohol? Waarom zuipen ze niet wat meer? Je hoeft niet de hele nacht door te gaan, gewoon...
Met mij op de achterbank.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm. Ik rijd zo met alle liefde even naar Aalsmeer om 'm op te halen en bij het meisje te brengen, maar ja, hoe houd je 'm heel, hè?![]()
Gewoon onlinequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
niet dat er nou iets gebeurd ofzo denk ik.. maar ehh waar zijn de streams?
Die smiley suggereert dat jij de taart al op hebt voordat we bij Jenna zijnquote:
Hier? http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
Ben je bang dat ik op de terugweg voorin kom zitten?quote:
Engerd. Nu kan ik weer opnieuw beginnen met het lezen van dit topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
HAHAHA, ik maak een grapje en het wordt voor lief aangenomen![]()
De taart is helemaal niet stuque![]()
Die is in Australiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
Oei, bij het verder lezen las ik dat de taart gevallen is.
Nou ja, weer een probleem voor WA opgelost.![]()
Nee hoor, bang niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik op de terugweg voorin kom zitten?![]()
Als ze het maar binnen de perken hielden toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze nu dronken worden, mogen ze van tante Hummie zondag geen feestje![]()
Nee hè. Waarom loven ze niet een joker uit voor degene die Mensergerjeniet wintquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:50 schreef ruby het volgende:
Nog steeds geen gekonkel. Het schiet niet echt op zo.
Klinkt wel spannender dan een ritje met een gefrusteerde Vinexdoos die toch niet kan kokkerellen.quote:
Zoiets ja. Of ze moeten nu verplicht "truth or dare" spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè. Waarom loven ze niet een joker uit voor degene die Mensergerjeniet wint![]()
oh bij mij staat ie op gereed.. al wel iets mis zijn met mn verbinding I guessquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
U bent geblokkeerd, U kunt geen kant meer op *herhaling*quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ze moeten nu verplicht "truth or dare" spelen.
Of laat desnoods die domme telefoon rinkelen met één of andere vage boodschap.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Klinkt wel spannender dan een ritje met een gefrusteerde Vinexdoos...
Dat heb je dus onthoudenquote:...die toch niet kan kokkerellen.![]()
Is het niet vreemd dat de telefoon pas drie keer (toch?) is overgegaan terwijl er van te voren zo'n ophef over werd gemaaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ze moeten nu verplicht "truth or dare" spelen.
Of laat desnoods die domme telefoon rinkelen met één of andere vage boodschap.
Ghehe, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
U bent geblokkeerd, U kunt geen kant meer op *herhaling*
(om maar iets vaags te zeggen)
En dan alleen in de Live, dus die shots op de streams gaan echt helemaal nergens overquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat de telefoon pas drie keer (toch?) is overgegaan terwijl er van te voren zo'n ophef over werd gemaakt![]()
"jeroen mag weigeren"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ghehe, ja.
Dan hebben ze stof om over na te denken.
Of: Tring tring........Marlies neemt nu op: Marlies, jij moet het nu gaan doen met Jeroen. Zoniet, dan is je vertrek uit het BB huis maandag definitief. Tuut tuut tuut.
Ja inderdaad ja. We zijn weer blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat de telefoon pas drie keer (toch?) is overgegaan terwijl er van te voren zo'n ophef over werd gemaakt![]()
Wedden dat ze 't nog ging doen ook?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ghehe, ja.
Of: Tring tring........Marlies neemt nu op: Marlies, jij moet het nu gaan doen met Jeroen. Zoniet, dan is je vertrek uit het BB huis maandag definitief. Tuut tuut tuut.
zou leuk zijn als je iets kreeg van jij mag nu een bewoner nomineren. Of bewoner pak nu je koffers en vertrek ofzoietsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan alleen in de Live, dus die shots op de streams gaan echt helemaal nergens over![]()
Die stream heb ik gewoon helemaal uit staan, wat een belachelijke vertoningquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Zie ik het nou verkeerd of is Sabrina de enige die maar weinig doet aan de kadootjes voor haar dochtertje?
Idd, je weet niet wat je ermee moet, je kan denken dat je sowieso elke keer genomineerd staat of dat je geen geld meer van andere bewoners mag ontvangen, gewoon lekker vaagquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ghehe, ja.
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die stream heb ik gewoon helemaal uit staan, wat een belachelijke vertoning![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |