staat er toch met koeienletters op?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef tonja het volgende:
Voor wie is die mooie grote roze buttplug?
Ja ik had even gezocht waar je die pakketen kunt kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:40 schreef Djep het volgende:
@ NorthernStar: ja maar jij postte dat plaatje![]()
Dat past ook nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
staat er toch met koeienletters op?
Jenna![]()
Je kunt 'm winnen! Ga jij dan niet sms'en?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had even gezocht waar je die pakketen kunt kopen.
Hij is best goed gelukt. Beter dan de scooter lamazegguh.
Meisjes van 6 vinden alles prachtig wat hun moeder voor ze heeft gemaakt. Zo niet, dan zijn ze verwend en moeten ze maar naar een internaatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien vindt Jenna het helemaal geen leuk kadootje en had ze liever een fiets gehad...![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had even gezocht waar je die pakketen kunt kopen.
Volgens mij word jij snel vaderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef marky het volgende:
Wat is Mo nu aan het maken??? Lijkt wel een condoom
Handschoen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef marky het volgende:
Uitzondering bevestigt de regel dus...niets is zeker...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meisjes van 6 vinden alles prachtig wat hun moeder voor ze heeft gemaakt. Zo niet, dan zijn ze verwend en moeten ze maar naar een internaat![]()
Het is een handschoen, volgens mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef marky het volgende:
Sabrina's dochter die een zondag jarig is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Misschien dat ik wat gemist heb, maar waar is die jurk voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |