Ok blèren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Wie zingt dat?Afgezien van de Pointer Sisters.
Tja, het leven is hard.......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef Djep het volgende:
oooooooo...dat wordt wel mooi, die taart
dat had ik nou nooit vroeger...![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef Djep het volgende:
oooooooo...dat wordt wel mooi, die taart
dat had ik nou nooit vroeger...![]()
Doe mij maar de Pointer Sisters in die blingblingpakkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:20 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok blèren.
Tijn en Rik heb ik vanaaf iig gehoord.
Rik is toch al een heel onfris mannetje vind ik zeker gezien zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef Day het volgende:
Kijk Rik, bvb. die heeft die pop nu in zijn handen.
En hem heb ik niet z'n handen zien wassen, terwijl hij net wel gerookt heeft.
Voordat BB zei dat ie zijn zender moest checken heeft hij zijn handen gewassen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef Day het volgende:
Hygiène is een groot woord in BB, ze klooien maar wat an...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef Day het volgende:
Hoezo? Hij heeft meer contact met excrementen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Rik is toch al een heel onfris mannetje vind ik zeker gezien zijn geaardheid.
Erg hèquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Rik is toch al een heel onfris mannetje vind ik zeker gezien zijn geaardheid.
Heb jij zo'n taart gehad???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ook niet
... oh wacht![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:30 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft meer contact met excrementen?
Ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:32 schreef Day het volgende:
Ik vind Sabrina zo'n schatje.
En nu het vervoer nog........quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ookIk ga zo even in het anti-zusjestopic posten
![]()
![]()
Oh, enne... hij wordt mooi, hoor:
[afbeelding]
Homo's zijn meestal wel schoon op zichzelfquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:30 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft meer contact met excrementen?
Hmmm. Ik rijd zo met alle liefde even naar Aalsmeer om 'm op te halen en bij het meisje te brengen, maar ja, hoe houd je 'm heel, hè?quote:
staat er toch met koeienletters op?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef tonja het volgende:
Voor wie is die mooie grote roze buttplug?
Ja ik had even gezocht waar je die pakketen kunt kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:40 schreef Djep het volgende:
@ NorthernStar: ja maar jij postte dat plaatje![]()
Dat past ook nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
staat er toch met koeienletters op?
Jenna![]()
Je kunt 'm winnen! Ga jij dan niet sms'en?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had even gezocht waar je die pakketen kunt kopen.
Hij is best goed gelukt. Beter dan de scooter lamazegguh.
Meisjes van 6 vinden alles prachtig wat hun moeder voor ze heeft gemaakt. Zo niet, dan zijn ze verwend en moeten ze maar naar een internaatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien vindt Jenna het helemaal geen leuk kadootje en had ze liever een fiets gehad...![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik had even gezocht waar je die pakketen kunt kopen.
Volgens mij word jij snel vaderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef marky het volgende:
Wat is Mo nu aan het maken??? Lijkt wel een condoom
Handschoen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef marky het volgende:
Uitzondering bevestigt de regel dus...niets is zeker...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meisjes van 6 vinden alles prachtig wat hun moeder voor ze heeft gemaakt. Zo niet, dan zijn ze verwend en moeten ze maar naar een internaat![]()
Het is een handschoen, volgens mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:51 schreef marky het volgende:
Sabrina's dochter die een zondag jarig is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Misschien dat ik wat gemist heb, maar waar is die jurk voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |