Hoe werd dat dan verteld? Zat ze aan de foon?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zei ze net.
Ik weet niet meer wat er gebeurde. Haar werd iig verteld dat ze geen "doeg" meer mocht zeggen. Dat was alles eigenlijk.
Jij wilde ook graag een prinsesje zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Ik heb vroeger ook wel 'ns zo'n taart gekregen voor m'n verjaardag!
Ja, blijkbaar om iets te vragen aan Big Brother en aangezien je niemand aan de lijn krijgt verder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoe werd dat dan verteld? Zat ze aan de foon?
Waarom? Dit is toch...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:59 schreef ruby het volgende:
Ik heb liever dat ze nu gaan konkelen eigenlijk.
ok thnx!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar om iets te vragen aan Big Brother en aangezien je niemand aan de lijn krijgt verder.
Blijkbaar sloot ze af met "doeg" en werd dat niet op prijs gesteld.
Verder weet ik het niet. Het werd ff snel meegedeeld.
Allesbehalve. Mijn bijnaam was Dennis tot mijn 12e, toen kreeg ik tietjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef marky het volgende:
[..]
Jij wilde ook graag een prinsesje zijn![]()
maw diegene die exit moet staat al vastquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef Djep het volgende:
[..]
ok thnx!
Haha, ze krijgt op dr kop van BB!
Yeppert!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maw diegene die exit moet staat al vast![]()
Rik kreeg toestemming zodat de meiden gauw aan de spelletjesavond meek konden doen. Hoe het zit met de anderen dat weet ik nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Allesbehalve. Mijn bijnaam was Dennis tot mijn 12e, toen kreeg ik tietjes
OT: wel lief dat ze allemaal meehelpen. Ik zie dat Rik zichzelf toch niet tegen kon houden en zich op de prinsessenjurk gestort heeft.
Ja, je hebt eigenlijk ook gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch......boeiend
![]()
Ja alleen was het wel fijn geweest als Semih zijn handen had gewassen voor hij mee ging helpen met die taart.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
OT: wel lief dat ze allemaal meehelpen.
Komt dat uit 'Voulez vous coucher avec moi, ce soir'??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:59 schreef Djep het volgende:
Itchiekitchielaladada
Het kan zijn dat dit al een tijdje geleden is hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef Djep het volgende:
[..]
ok thnx!
Haha, ze krijgt op dr kop van BB!
Zekers, dat zingt af en toe iemand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Komt dat uit 'Voulez vous coucher avec moi, ce soir'??
owww....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Het kan zijn dat dit al een tijdje geleden is hoor.
Heeft ie dat niet gedaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja alleen was het wel fijn geweest als Semih zijn handen had gewassen voor hij mee ging helpen met die taart.
pretty lady marmoladequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:59 schreef Djep het volgende:
Itchiekitchielaladada
Een zèèr irritant deuntje...en soms blijft die zelfs hangen tussen mijn oren.......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:59 schreef Djep het volgende:
Itchiekitchielaladada
Dat heeft hij wel gedaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja alleen was het wel fijn geweest als Semih zijn handen had gewassen voor hij mee ging helpen met die taart.
Helaas heb je geen fotoboek, dus ik kan je oren niet beoordelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een zèèr irritant deuntje...en soms blijft die zelfs hangen tussen mijn oren.......![]()
Laten we dat dan ook maar zo houden...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:19 schreef Djep het volgende:
[..]
Helaas heb je geen fotoboek, dus ik kan je oren niet beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |