Gewoon onlinequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
niet dat er nou iets gebeurd ofzo denk ik.. maar ehh waar zijn de streams?
Die smiley suggereert dat jij de taart al op hebt voordat we bij Jenna zijnquote:
Hier? http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
Ben je bang dat ik op de terugweg voorin kom zitten?quote:
Engerd. Nu kan ik weer opnieuw beginnen met het lezen van dit topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
HAHAHA, ik maak een grapje en het wordt voor lief aangenomen![]()
De taart is helemaal niet stuque![]()
Die is in Australiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
Oei, bij het verder lezen las ik dat de taart gevallen is.
Nou ja, weer een probleem voor WA opgelost.![]()
Nee hoor, bang niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik op de terugweg voorin kom zitten?![]()
Als ze het maar binnen de perken hielden toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze nu dronken worden, mogen ze van tante Hummie zondag geen feestje![]()
Nee hč. Waarom loven ze niet een joker uit voor degene die Mensergerjeniet wintquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:50 schreef ruby het volgende:
Nog steeds geen gekonkel. Het schiet niet echt op zo.
Klinkt wel spannender dan een ritje met een gefrusteerde Vinexdoos die toch niet kan kokkerellen.quote:
Zoiets ja. Of ze moeten nu verplicht "truth or dare" spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hč. Waarom loven ze niet een joker uit voor degene die Mensergerjeniet wint![]()
oh bij mij staat ie op gereed.. al wel iets mis zijn met mn verbinding I guessquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
U bent geblokkeerd, U kunt geen kant meer op *herhaling*quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ze moeten nu verplicht "truth or dare" spelen.
Of laat desnoods die domme telefoon rinkelen met één of andere vage boodschap.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Klinkt wel spannender dan een ritje met een gefrusteerde Vinexdoos...
Dat heb je dus onthoudenquote:...die toch niet kan kokkerellen.![]()
Is het niet vreemd dat de telefoon pas drie keer (toch?) is overgegaan terwijl er van te voren zo'n ophef over werd gemaaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of ze moeten nu verplicht "truth or dare" spelen.
Of laat desnoods die domme telefoon rinkelen met één of andere vage boodschap.
Ghehe, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
U bent geblokkeerd, U kunt geen kant meer op *herhaling*
(om maar iets vaags te zeggen)
En dan alleen in de Live, dus die shots op de streams gaan echt helemaal nergens overquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat de telefoon pas drie keer (toch?) is overgegaan terwijl er van te voren zo'n ophef over werd gemaakt![]()
"jeroen mag weigeren"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ghehe, ja.
Dan hebben ze stof om over na te denken.
Of: Tring tring........Marlies neemt nu op: Marlies, jij moet het nu gaan doen met Jeroen. Zoniet, dan is je vertrek uit het BB huis maandag definitief. Tuut tuut tuut.
Ja inderdaad ja. We zijn weer blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het niet vreemd dat de telefoon pas drie keer (toch?) is overgegaan terwijl er van te voren zo'n ophef over werd gemaakt![]()
Wedden dat ze 't nog ging doen ook?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ghehe, ja.
Of: Tring tring........Marlies neemt nu op: Marlies, jij moet het nu gaan doen met Jeroen. Zoniet, dan is je vertrek uit het BB huis maandag definitief. Tuut tuut tuut.
zou leuk zijn als je iets kreeg van jij mag nu een bewoner nomineren. Of bewoner pak nu je koffers en vertrek ofzoietsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan alleen in de Live, dus die shots op de streams gaan echt helemaal nergens over![]()
Die stream heb ik gewoon helemaal uit staan, wat een belachelijke vertoningquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Zie ik het nou verkeerd of is Sabrina de enige die maar weinig doet aan de kadootjes voor haar dochtertje?
Idd, je weet niet wat je ermee moet, je kan denken dat je sowieso elke keer genomineerd staat of dat je geen geld meer van andere bewoners mag ontvangen, gewoon lekker vaagquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ghehe, ja.
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die stream heb ik gewoon helemaal uit staan, wat een belachelijke vertoning![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |