Jennaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef ruby het volgende:
Misschien dat ik wat gemist heb, maar waar is die jurk voor?
Valt niks aan te snappen. Zelfs Jeroen doet meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
Ik heb die spelletjes te lang niet meer gespeeld om ze nog te kunnen snappen
Op de grond gevallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:01 schreef Djep het volgende:
O heee, ik doe ff wat anders....waar is die taart?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt niks aan te snappen. Zelfs Jeroen doet mee![]()
Inderdaad. Ik haal er zo maar een fles wijn bij om ook dat feestgevoel te beleven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een mieterse avond![]()
[afbeelding]
Dan doe ik met je meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haal er zo maar een fles wijn bij om ook dat feestgevoel te beleven.![]()
Nu pas???quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan doe ik met je meeMaar ik geloof dat dat off topic is
![]()
Ik vind dit juist hartstikke ontopic. Eén zijn met de bewoners, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan doe ik met je meeMaar ik geloof dat dat off topic is
![]()
Ja hè. In honderdduizend stukjes. Sabrina is erg over haar toerenquote:
Boeiuhquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij was het ontmaagden van Sabrina van 14 uit Stampesgat die Martijn niet kon krijgen interessanter dan het avondje BB tot nu toe.
Overigens heb ik t hierover.
trouwen?quote:
Niet gevonden in Nederland. Alleen de "wonder mold" bakvorm en een winkel die ze kant en klaar verkoopt.quote:
maaruh? lamazegguh, maak je zin eens af?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Niet gevonden in Nederland. Alleen de "wonder mold" bakvorm en een winkel die ze kant en klaar verkoopt.
Online kan wel hier bijvoorbeeld.
OT: Leuk voor hun hoor, die spelletjes, maarruh...
Zo ongeveer. Nu de bewoners nogquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef buyukAbi het volgende:
en is er nog wat gebeurd? Of is iedereen doodgegaan van verveling?
ik wist niet dat Semih zo'n spelletjes mens isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef buyukAbi het volgende:
en is er nog wat gebeurd? Of is iedereen doodgegaan van verveling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |