ja hè, nu is het natuurlijk dubbel spijtig voor mij dat ik het even gemist heb....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef demins het volgende:
[..]
Nou begrijp ik beter dat je niks van me gemerkt hebt!![]()
is dit om Bommie te lokken of heb je er nog een diepere betekenis achter?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef demins het volgende:
FC Utreg Suffe Rukkers!!!
quote:
Ik maak bezwaar tegen het gebruik van het woord "even"!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja hè, nu is het natuurlijk dubbel spijtig voor mij dat ik het even gemist heb....![]()
![]()
dus.....![]()
ow je bent er nog!quote:
Dit is een DECOY inderdaad!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dit om Bommie te lokken of heb je er nog een diepere betekenis achter?![]()
waarom?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar tegen het gebruik van het woord "even"!![]()
Moet ik even langskomen? Wel eerst die kinderen de deur uit! Breng ze maar even naar Puntje, kunnen ze daar TV kijken.
Maar om er dan maar van uit te gaan dat het "even" was...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom?!![]()
ik heb niks gemerkt, dus weet ik hoeveel tijd je gespendeerd hebt..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef demins het volgende:
[..]
Maar om er dan maar van uit te gaan dat het "even" was...![]()
hey mom!quote:
van het lachen, ja!quote:
t was denk ik een bliksembezoek...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Nou MOM, zeg eens wat. Je bent ook geen leuke visite! Of moet ik er eerst wat drank in gooien?![]()
wat mag het wezen dan maar?
Ja, een pieper is niet zo maar "even" gejast? Rood of wit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t was denk ik een bliksembezoek...![]()
![]()
gooi er anders voor mij een wijntje in als ik u niet ontrief.... kan wel wat inspiratie gebruiken!![]()
rood graag!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, een pieper is niet zo maar even gejast? Rood of wit?
Consider it done, doe ik gezellig "even" mee! Proost, op je eeuwige schoonheid!quote:
cheers! en laten we dat hopen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Consider it done, doe ik gezellig "even" mee! Proost, op je eeuwige schoonheid!![]()
nee hoor. deze bijvoorbeeld heeft geen betrekking op Bommie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:54 schreef Manu82 het volgende:
Moet tegenwoordig elke TT betrekking hebben op bommie
Zien we hier de plaatselijke Hilde?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat het toppunt is van aandachtsgeilheid?
Je opgeven voor BB en bij een ander programma je huis in beeld hebben....
[afbeelding]
Ik ken haar niet (die linker)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
[..]
Zien we hier de plaatselijke Hilde?
van de linker? van iemand anders? ik heb wat moeite je berichten te interpreteren vandaag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ken haar niet (die linker)
En de rechter is zus van .....
En is zeker geen Hilde.... Als je denkt dat je niet spoort.... Moet je haar leren kennen![]()
Sorry, moest ook een gezonde doch eenvoudige maaltijd bereidenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Nou MOM, zeg eens wat. Je bent ook geen leuke visite! Of moet ik er eerst wat drank in gooien?![]()
wat mag het wezen dan maar?
Oooooooooooowkeeeeeeeeeeeee! Duw ik de rose nog even in de diepvries!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, moest ook een gezonde doch eenvoudige maaltijd bereiden![]()
En ik neem straks wel een roseetje als het u belieft![]()
Zou zomaar de zus van LS kunnen zijn, hij kent haar iig goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van de linker? van iemand anders? ik heb wat moeite je berichten te interpreteren vandaag.
en waarom waren beide dames op de buis?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 zucht en constateert dat het helaas niet geholpen heeft
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor. deze bijvoorbeeld heeft geen betrekking op Bommie!![]()
teruglezen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bommie heeft de reputatie van ADHD achtig persoon dus slaat deze TT automatisch op hem
okquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn neefje (Lodewijk) heeft méér dan alleen maar de reputatie van ADHD achtig persoon dus slaat deze TT automatisch op hem
Zoek het in de onverbiddelijke logica van je bewering!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ok
Moet ik dan gvd ook alles teruglezen![]()
Edit: zie overigens nog steeds niet de connectie met je neefje
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...quote:
zit jij eik allang aan de hero demins ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek het in de onverbiddelijke logica van je bewering!![]()
Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
ah.......that explains it...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?![]()
Ga me niet vertellen dat dat op vrijwillige basis plaats vindt!
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van naturequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah.......that explains it...![]()
![]()
hoeveel heb je al op.....![]()
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaald![]()
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van nature![]()
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vaderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!Have fun!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...![]()
hey... heb ik jou niet eerder gezienquote:
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
4
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vader
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we ik zitten BB te kijken...
quote:
wat hebben ze uitgevretenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* stoom uit oren heeft en brokstukken van adhd uitbarsting bloedjes weggooit*
![]()
![]()
ik ben er zo weer....![]()
die lelijke scooterquote:
quote:
Eén keer file gelopen daar en nooit meer!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
het lijkt de dam wel op koninginnedag idd...![]()
Nee hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey... heb ik jou niet eerder gezien![]()
the make overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
mjah...het lijk idd nergens op.........misschien nog in deel2![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eén keer file gelopen daar en nooit meer!![]()
Hoi Jappie![]()
![]()
Demins heeft flink in die aders lopen rauschen vandaag..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel naast Jappie zitten. Ben niet helemaal zeker dat het veilig is naast jou.![]()
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel naast Jappie zitten. Ben niet helemaal zeker dat het veilig is naast jou.![]()
Wat is er onveilig aan Jappert ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!![]()
...rot ff lekker van die PC af en ga je vader demins halen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik het over jou heb roep ik wel, schatje!![]()
nou pimp a ride wat mij betreft, want het ding is echt te lelijk om naar te kijken, laat staan om op gezien te worden....quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou pimp a ride wat mij betreft, want het ding is echt te lelijk om naar te kijken, laat staan om op gezien te worden....
zo, kinderen liggen te bed. kussens weer op de bank en wat van de bloempotten over is weer in de vensterbank![]()
Voor mij of voor jou?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!![]()
jou gemis hoor...wie stapt en nou bij die dikke van de rechterkant naar binnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, nou heb je spijt dat de afspraak niet door is gegaan!![]()
Waarom? Plek zat, dacht ik, niet dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou?Ach, ik neem graag risico's............. soms dan.............. eigenlijk nooit.
![]()
Maak ik deze keer een uitzondering! Schuif eens een stukkie op als je wilt?![]()
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou gemis hoor...wie stapt en nou bij die dikke van de rechterkant naar binnen![]()
Hij bedoelt mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!![]()
... jij hebt me buurvrouw gezien... en weet dus dat ik nog mild benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!![]()
nou ik geloof er helmaal nix vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij.![]()
En ik lees ook terug, dus....![]()
de gooi ze in de kooi zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr Brian stem tegen ....![]()
![]()
![]()
...moet ik ook even terug lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij.![]()
En ik lees ook terug, dus....![]()
Nee...gaat die lul er toch uit...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Stop Making Sense!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
voor watquote:
Denk je dan dat ik liegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou ik geloof er helmaal nix van![]()
en was het terug lezen iets
dus jij zegt dat hij zegt dat jij dik bent..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik lieg
En was inderdaad 'iets'.
Ik vind het helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh......... dit is zoveel heftiger dan BB![]()
Luister gap...ik weet niet in welke trip je bent blijven hangen...maar ik volg het allemaal niet meer....quote:
okeequote:
Zag je net de cliffhanger voor a.s. maandag niet...hefftig...de mensen zijn allemaal ook een stuk volwassener...errug prettig om te kijken naar mensen met wat meer diepgang...quote:
Nee, ik zei: "Hij bedoelt mij".quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dus jij zegt dat hij zegt dat jij dik bent..![]()
uhm ...okee... oortjes is de draad kwijtquote:
meer van watquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...lekker...![]()
and the crowd goes... "we want more...we want more"
![]()
![]()
You're on a road to nowhere, zeg je, net voorbij km-paal 237 zie je dat bord met "Talking Heads", Stop Making Sense. Ik ben nog niet eens begonnen te trippen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister gap...ik weet niet in welke trip je bent blijven hangen...maar ik volg het allemaal niet meer....![]()
Diepgang?!! Niet in de afleveringen die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zag je net de cliffhanger voor a.s. maandag niet...hefftig...de mensen zijn allemaal ook een stuk volwassener...errug prettig om te kijken naar mensen met wat meer diepgang...![]()
ik heb er nog heel wat overquote:
Goed zoeken dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
uhm ...okee... oortjes is de draad kwijt![]()
whehehe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef demins het volgende:
[..]
You're on a road to nowhere, zeg je, net voorbij km-paal 237 zie je dat bord met "Talking Heads", Stop Making Sense. Ik ben nog niet eens begonnen te trippen!![]()
quote:
De ruzie tussen Brian en Nataasia....echte eerlijke emotie van die goser......de bitch is alleen maar bezig met ikkuh ikkuh ikkuh en gaat daar zelfs zo ver in dat ze een zogenaamd aanzoek doet middels TV....ondertussen hangt ze wel bij brian in zijn nek........die laatste lijkt het ff goed zat te zijn......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Diepgang?!! Niet in de afleveringen die ik heb gezien.![]()
Wat was de cliffhanger dan?
...sorry...stukkie space cake???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
owwwkeeee![]()
ik weet niet wat er in jullie koffie zat, maar ik wil dat ook, want ik snap er echt geen jota meer van...![]()
Het is allemaal de schuld van Talitha! Als je dat onthoudt komt het allemaal goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
owwwkeeee![]()
ik weet niet wat er in jullie koffie zat, maar ik wil dat ook, want ik snap er echt geen jota meer van...![]()
...was eendje hier nog maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
owwwkeeee![]()
Wat mij betreft mag die Divaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ruzie tussen Brian en Nataasia....echte eerlijke emotie van die goser......de bitch is alleen maar bezig met ikkuh ikkuh ikkuh en gaat daar zelfs zo ver in dat ze een zogenaamd aanzoek doet middels TV....ondertussen hangt ze wel bij brian in zijn nek........die laatste lijkt het ff goed zat te zijn......![]()
Waar is die eend dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...was eendje hier nog maar...die zou alles zo weer in goeie banen leiden...
![]()
lekker he schatquote:
ja. misschien het volgende topic het eend kom terug topic doen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...was eendje hier nog maar...die zou alles zo weer in goeie banen leiden...
![]()
F5 F5 F5quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. misschien het volgende topic het eend kom terug topic doen!![]()
ik wil eend terug!![]()
sterker, ik ga nú mijn sig veranderen!![]()
Dat aanzoek heb ik gezien. Dat zulke mensen bestaan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ruzie tussen Brian en Nataasia....echte eerlijke emotie van die goser......de bitch is alleen maar bezig met ikkuh ikkuh ikkuh en gaat daar zelfs zo ver in dat ze een zogenaamd aanzoek doet middels TV....ondertussen hangt ze wel bij brian in zijn nek........die laatste lijkt het ff goed zat te zijn......![]()
..gadaan en zelfs dan snap ik het nog niet...quote:
meer? ...quote:
Vind je het vervelend als ik een kiekje van je buurvrouw rechts plaats? Ik had mijn mobieltje bij me en heb het verschijnsel "even" vastgelegd?quote:
vooruit ga je gangquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als ik een kiekje van je buurvrouw rechts plaats? Ik had mijn mobieltje bij me en heb het verschijnsel "even" vastgelegd?
Misschien moet je dat wat beter uitleggen. Nu snapt buuf er helemáál niets meer van vrees ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Talitha! Als je dat onthoudt komt het allemaal goed!![]()
Die heeft zo'n enorm bord voor der kop.....daar kun je de arme kindjes in sierra leone zeker een jaar goed van te eten geven..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat aanzoek heb ik gezien. Dat zulke mensen bestaan!![]()
Even een opfrisser voor buuf: de juiste spelling kun je hiernaast lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Spacecake? nou laat s proberen. kan zijn dat ik dan zo slaap trouwens...
en goed onthouden: thalita schuld... thalita's schuld. thaltia's schuld...
ook onthouden: ik woon aan de LINKER kantquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als ik een kiekje van je buurvrouw rechts plaats? Ik had mijn mobieltje bij me en heb het verschijnsel "even" vastgelegd?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
De buurvrouw rechts van Puntoortje, waar ik eerder vandaag abusievelijk mijn lusten op botvierde! Het had natuurlijk de buurvrouw links moeten zijn![]()
[afbeelding]
ik help je wel onthoudenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook onthouden: ik woon aan de LINKER kant![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
De buurvrouw rechts van Puntoortje, waar ik eerder vandaag abusievelijk mijn lusten op botvierde! Het had natuurlijk de buurvrouw links moeten zijn![]()
[afbeelding]
Ziet er goed uit Demins..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
[afbeelding]
laat daar vanaf nu geen twijfel meer over zijn....quote:
ha ha haquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:40 schreef demins het volgende:
[afbeelding]
woon jij rechts van mij ????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die foto was alleen voor jou bedoeld! Niet voor heel FOK!
![]()
okee...dus jij valt daarop ..quote:
Iedereen gezien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die foto was alleen voor jou bedoeld! Niet voor heel FOK!
![]()
blijkbaar...quote:
demins heeft er zin in!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen gezien?Talitha is er zélf over begonnen! Van mij zou niemand het gehoord hebben!
Nou kan ik die andere pics ook wel even plaatsen, denk je niet schatje?![]()
...ja sorry...ik hou wel van een "beetje" vlees...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee...dus jij valt daarop ..
ik ga maar weer in me hoekje zitten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ja sorry...ik hou wel van een "beetje" vlees...![]()
![]()
...wat zeg je...ik kan je niet goed horen...waarschijnlijk word je stemgeluid door iets onverklaarbaars gedemptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..als jullie me zoeken zit ik in een hoekje
tja, een beetje of een, uhm, homp....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Het is idd niks voor vegetariers!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen gezien?Talitha is er zélf over begonnen! Van mij zou niemand het gehoord hebben!
Nou kan ik die andere pics ook wel even plaatsen, denk je niet schatje?![]()
ach kom maar, hij meent het niet zo. en anders ga je toch gewoon op m zitten...quote:
Kom, kom popje, het valt toch eigenlijk best mee! Vraag maar aan iedereen!quote:
Precies...lekker hoor...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:57 schreef demins het volgende:
[..]
Kom, kom popje, het valt toch eigenlijk best mee! Vraag maar aan iedereen!![]()
[wel allemaal meedoen, he!]
ik zit in me hoekjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
we zijn er stil van...
Dat heeft ie liever niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach kom maar, hij meent het niet zo. en anders ga je toch gewoon op m zitten...![]()
Toen was ik nog blond en slank.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo verlegen tally...je ziet er goed uit...![]()
Zal ik jou dan eens "even" uit je hoekje komen halen, schattebout?quote:
oh, gelukkig!quote:
ach joh, je moet maar zo zien, het gemiddelde is zo perfect op deze manier!quote:
doe je best!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens "even" uit je hoekje komen halen, schattebout?![]()
doe 's! of maak anders nog even een foto!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Zal ik jou dan eens "even" uit je hoekje komen halen, schattebout?![]()
quote:
nietus!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
p.s. Je moet wel ff je zooi bij elkaar rapen en een stukkie opzij trekken....oortjes zit een beetje door je in de verdrukking geloof ik...![]()
zo heb je 2 uiterste bij elkaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach joh, je moet maar zo zien, het gemiddelde is zo perfect op deze manier!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietus!die zit vrijwillig in een hoekje omdat ze te slank is naar jou smaak.
(als ik het goed begreep)
Denk je ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietus!die zit vrijwillig in een hoekje omdat ze te slank is naar jou smaak.
(als ik het goed begreep)
Ja dus...quote:
zu zei ut zelluf!quote:
Demins zei het al: tis allemaal mijn schuld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
p.s. Je moet wel ff je zooi bij elkaar rapen en een stukkie opzij trekken....oortjes zit een beetje door je in de verdrukking geloof ik...![]()
ja! me neusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja dus...![]()
...oortjes luistert nou....uh hoe zat het ook alweer....urm...iets met verandering van spijs enzo geloof ik...![]()
![]()
is niet zo... blijf maar hier.. hele probleem is al opgelost.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins zei het al: tis allemaal mijn schuld.Ik ga wel een eindje wandelen kruipen.
![]()
ga je nou uit je neus eten?quote:
Nou poeh hoor! Ik durf me de binnenkant niet eens voor te stellen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is niet zo... blijf maar hier.. hele probleem is al opgelost.
Dat gefocus op de buitenkant...![]()
![]()
ff door de scan bij je echte leeftijd...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Nou poeh hoor! Ik durf me de binnenkant niet eens voor te stellen!![]()
Even wachten, dan strooi ik wat stof!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins zei het al: tis allemaal mijn schuld.Ik ga wel een eindje wandelen kruipen.
![]()
ja...dat heet vervelingquote:
Tally...laat je niet gek maken door dat rotjongquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
ja, en nu ineens slijmenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat een heerlijk slank neusje het is...![]()
![]()
![]()
ai....quote:
paneermeelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Even wachten, dan strooi ik wat stof!![]()
ik vat m ook niet helemaal...quote:
geen idee... ik zit nog steeds ik me hoekjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ai....
wat kunnen we daar aan doen?
Verandering van neus doet eten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ai....
wat kunnen we daar aan doen?
daarom heet het hier ook de ADHD files...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge... het is wel slow.. vandaag
nou kom spring eruit! iets drinken? iets eten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geen idee... ik zit nog steeds ik me hoekje
Misschien kan ik de SC iets versnellenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge... het is wel slow.. vandaag
mooi niet mijn probleem dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
.... don't blame it on me...its in my nature...
![]()
![]()
![]()
zit iedereen ineens aan de concerta ofzo..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
daarom heet het hier ook de ADHD files...![]()
Bong!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan ik de SC iets versnellen![]()
mooi hoe eerder dit is afgelopenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan ik de SC iets versnellen![]()
Je gaat niet mokken, denk erom!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geen idee... ik zit nog steeds ik me hoekje
quote:
zeg!! ga jij je gezellige humeur eens even opzoeken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mooi hoe eerder dit is afgelopen
doe maar een baco...veeeeeel ba svpquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou kom spring eruit! iets drinken? iets eten?
muziekje? voorkeuren??
wordt het toch nog gezellig!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb mn eerste biertje al bijna op
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Je gaat niet mokken, denk erom!Anders géén Walibi!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
doe maar een baco...veeeeeel ba svp
nee das wel goed... dat maakt het wel beter...dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
asjeblieft skatje...
anything else...![]()
nou ja zeg!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij wil me door het stof laten kruipen.![]()
Whehehe.... toch leuk dat ik hem nu ook begrijp...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
achteraf was het wel een inkoppertje....maar ik snapte het echt niet...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe.... toch leuk dat ik hem nu ook begrijp...![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
asjeblieft skatje...
anything else...![]()
wrom???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mooi hoe eerder dit is afgelopen
Je bent gewoon een kloon van LSquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
rat van fortuin begint zo, gaat zo beginnen, rat van fortuin dat jullie het niet vergeten dat het rat van fortuin gaat beginnen hebben jullie het? dus rat van fortuin, strax om 21:30 op bnn nederland 3
do i look like i care...quote:
Ze begrijpt me zó goed! Alsof we al 50 jaar getrouwd zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe maar een colaatje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja zeg!![]()
wil je ook iets drinken, nu ik toch aan het schenken ben
even mijn eerste ondoordachte reactie hierop alhoewel ik nooit echt denk over wat ik ga posten en eigenlijk al helemaal nooit nadenk of ik het beter niet zou kunnen posten omdat ik iemand tegen de schenen aan schop en daar wil ik niet eens aan denken dus denk ik dat ik nu die reactie geef:quote:
...ah ...same old same old dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
even mijn eerste ondoordachte reactie hierop alhoewel ik nooit echt denk over wat ik ga posten en eigenlijk al helemaal nooit nadenk of ik het beter niet zou kunnen posten omdat ik iemand tegen de schenen aan schop en daar wil ik niet eens aan denken dus denk ik dat ik nu die reactie geef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wrom?quote:
Slik jij Ritalin?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
even mijn eerste ondoordachte reactie hierop alhoewel ik nooit echt denk over wat ik ga posten en eigenlijk al helemaal nooit nadenk of ik het beter niet zou kunnen posten omdat ik iemand tegen de schenen aan schop en daar wil ik niet eens aan denken dus denk ik dat ik nu die reactie geef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die vertelt ook altijd 20 x dat er een programma op tv komtquote:
neuh ...kreeg gewoon veruit de kutste hoerenklus, en ik heb al heel wat hoerenklussen en kutklussen in mijn leven gezien maar deze was toch wel het kutste van allemaal!quote:
...daarom...op naar het volgende topicquote:
nee?quote:
nou volgens mij niet, maar zou het wel moeten...quote:
kep wel imigran...daar ben ik twee dagen van de wereld meestal de eerste keer....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou volgens mij niet, maar zou het wel moeten...
(concerta is in die zin beter, ben je er met één pilletje per dag al klaar mee!)
welk net ook alweerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ...kreeg gewoon veruit de kutste hoerenklus, en ik heb al heel wat hoerenklussen en kutklussen in mijn leven gezien maar deze was toch wel het kutste van allemaal!
het gaat beginnen !![]()
![]()
![]()
![]()
rat van fortuin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt buuf.quote:
dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt buuf.![]()
Jij bent echt het rustpunt hier tussen al die aandachtsgeile posters.![]()
Gewoon kijken wat de fatale dosis is en daar dan net onder gaan zitten!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep wel imigran...daar ben ik twee dagen van de wereld meestal de eerste keer....
zit ik daarna vol energie....
ohw als je terug komt ...we zitten in het FBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er weg van, kom pas terug als ik klotezat ben![]()
Dat is toch tegen hoofdpijn/migraine?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep wel imigran...daar ben ik twee dagen van de wereld meestal de eerste keer....
zit ik daarna vol energie....
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt buuf.![]()
Jij bent echt het rustpunt hier tussen al die aandachtsgeile posters.![]()
Jij wil me echt een ban aansmerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw als je terug komt ...we zitten in het FB
cheers mate!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij wil me echt een ban aansmeren![]()
Nu ga ik zuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppenn![]()
![]()
![]()
yeps..maar als ik het een half jaartje niet neem dan ben ik met 1 pil 2 dagen duf en onder zeil...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is toch tegen hoofdpijn/migraine?
veel plezier en tot in het fbquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij wil me echt een ban aansmeren![]()
Nu ga ik zuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppenn![]()
![]()
![]()
Schijnt idd vrij zwaar te zijn jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps..maar als ik het een half jaartje niet neem dan ben ik met 1 pil 2 dagen duf en onder zeil...
Zou hij niet begrepen hebben dat ik hem bedoelde? (o.a. dan)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Idd... lijkt wel of ze daar iemand een hele lage steek mee onder water wilde geven he ?![]()
6quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
nog 2 te gaan!
lekkere bijsluitert ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schijnt idd vrij zwaar te zijn ja
Dat zal best jaquote:
Ik denk dat ze weer op die skippieballen zittenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
zit iedereen nu voor het rat van Fortuin ofzo?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg!! ga jij je gezellige humeur eens even opzoeken...
en als je dan toch zoekt: Ik wil eend terug!
Misschien zit jij ook nog wel op zo'n skippiebal? Doe eens voelen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer op die skippieballen zitten
wie wat waar?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer op die skippieballen zitten
...hoeveel was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
Een Nossie...
aandachtsgeil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
Een Nossie...
een nossie (nostalgist) is 7 postings op een rij... net als 4 postings op een rij een Bommie is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
huh ? 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |