quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan er nog wel bij hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eén keer file gelopen daar en nooit meer!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
het lijkt de dam wel op koninginnedag idd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey... heb ik jou niet eerder gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
the make overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
mjah...het lijk idd nergens op.........misschien nog in deel2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eén keer file gelopen daar en nooit meer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi Jappieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Demins heeft flink in die aders lopen rauschen vandaag..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga wel naast Jappie zitten. Ben niet helemaal zeker dat het veilig is naast jou.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga wel naast Jappie zitten. Ben niet helemaal zeker dat het veilig is naast jou.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er onveilig aan Jappert ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik het over jou heb roep ik wel, schatje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er onveilig aan Jappert ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...rot ff lekker van die PC af en ga je vader demins halen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik het over jou heb roep ik wel, schatje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou pimp a ride wat mij betreft, want het ding is echt te lelijk om naar te kijken, laat staan om op gezien te worden....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
"pimp my ride...*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou pimp a ride wat mij betreft, want het ding is echt te lelijk om naar te kijken, laat staan om op gezien te worden....
zo, kinderen liggen te bed. kussens weer op de bank en wat van de bloempotten over is weer in de vensterbankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, nou heb je spijt dat de afspraak niet door is gegaan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:37 schreef puntoortje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor mij of voor jou?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jou gemis hoor...wie stapt en nou bij die dikke van de rechterkant naar binnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, nou heb je spijt dat de afspraak niet door is gegaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gladys de tweede?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:37 schreef puntoortje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom? Plek zat, dacht ik, niet dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ach, ik neem graag risico's............. soms dan.............. eigenlijk nooit.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak ik deze keer een uitzondering! Schuif eens een stukkie op als je wilt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou gemis hoor...wie stapt en nou bij die dikke van de rechterkant naar binnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij bedoelt mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
... jij hebt me buurvrouw gezien... en weet dus dat ik nog mild benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou ik geloof er helmaal nix vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik lees ook terug, dus....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de gooi ze in de kooi zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr Brian stem tegen ....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...moet ik ook even terug lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik lees ook terug, dus....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee...gaat die lul er toch uit...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr Brian stem tegen ....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuh......... dit is zoveel heftiger dan BBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de gooi ze in de kooi zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stop Making Sense!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
ik accepteer de cookies.
voor watquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
And now its time for......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk je dan dat ik liegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou ik geloof er helmaal nix vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en was het terug lezen iets
DEAL OR NOOOOOOOO DEAL!!!quote:
Van mij moet je niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef demins het volgende:
[..]
...moet ik ook even terug lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus jij zegt dat hij zegt dat jij dik bent..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk je dan dat ik liegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En was inderdaad 'iets'.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh......... dit is zoveel heftiger dan BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luister gap...ik weet niet in welke trip je bent blijven hangen...maar ik volg het allemaal niet meer....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Stop Making Sense!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okeequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
DEAL OR NOOOOOOOO DEAL!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zag je net de cliffhanger voor a.s. maandag niet...hefftig...de mensen zijn allemaal ook een stuk volwassener...errug prettig om te kijken naar mensen met wat meer diepgang...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik zei: "Hij bedoelt mij".quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dus jij zegt dat hij zegt dat jij dik bent..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij moet je niets.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmmm...lekker...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhm ...okee... oortjes is de draad kwijtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik zei: "Hij bedoelt mij".om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
meer van watquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...lekker...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
and the crowd goes... "we want more.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...we want more"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
kissiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
meer van watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You're on a road to nowhere, zeg je, net voorbij km-paal 237 zie je dat bord met "Talking Heads", Stop Making Sense. Ik ben nog niet eens begonnen te trippen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister gap...ik weet niet in welke trip je bent blijven hangen...maar ik volg het allemaal niet meer....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Diepgang?!! Niet in de afleveringen die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zag je net de cliffhanger voor a.s. maandag niet...hefftig...de mensen zijn allemaal ook een stuk volwassener...errug prettig om te kijken naar mensen met wat meer diepgang...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb er nog heel wat overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
kissieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kissieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kissieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed zoeken dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
uhm ...okee... oortjes is de draad kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whehehe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef demins het volgende:
[..]
You're on a road to nowhere, zeg je, net voorbij km-paal 237 zie je dat bord met "Talking Heads", Stop Making Sense. Ik ben nog niet eens begonnen te trippen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed zoeken dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De ruzie tussen Brian en Nataasia....echte eerlijke emotie van die goser......de bitch is alleen maar bezig met ikkuh ikkuh ikkuh en gaat daar zelfs zo ver in dat ze een zogenaamd aanzoek doet middels TV....ondertussen hangt ze wel bij brian in zijn nek........die laatste lijkt het ff goed zat te zijn......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Diepgang?!! Niet in de afleveringen die ik heb gezien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat was de cliffhanger dan?
...sorry...stukkie space cake???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
owwwkeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet niet wat er in jullie koffie zat, maar ik wil dat ook, want ik snap er echt geen jota meer van...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is allemaal de schuld van Talitha! Als je dat onthoudt komt het allemaal goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
owwwkeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet niet wat er in jullie koffie zat, maar ik wil dat ook, want ik snap er echt geen jota meer van...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mmmm...heerlijk....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb er nog heel wat overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...was eendje hier nog maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Wat mij betreft mag die Divaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ruzie tussen Brian en Nataasia....echte eerlijke emotie van die goser......de bitch is alleen maar bezig met ikkuh ikkuh ikkuh en gaat daar zelfs zo ver in dat ze een zogenaamd aanzoek doet middels TV....ondertussen hangt ze wel bij brian in zijn nek........die laatste lijkt het ff goed zat te zijn......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar is die eend dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...was eendje hier nog maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....die zou alles zo weer in goeie banen leiden...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat duckie FOK! een permban heeft gegeven...quote:
lekker he schatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mmmm...heerlijk....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja. misschien het volgende topic het eend kom terug topic doen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...was eendje hier nog maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....die zou alles zo weer in goeie banen leiden...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
F5 F5 F5quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. misschien het volgende topic het eend kom terug topic doen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil eend terug!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sterker, ik ga nú mijn sig veranderen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...naar de draad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.okeeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lekker he schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat aanzoek heb ik gezien. Dat zulke mensen bestaan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
De ruzie tussen Brian en Nataasia....echte eerlijke emotie van die goser......de bitch is alleen maar bezig met ikkuh ikkuh ikkuh en gaat daar zelfs zo ver in dat ze een zogenaamd aanzoek doet middels TV....ondertussen hangt ze wel bij brian in zijn nek........die laatste lijkt het ff goed zat te zijn......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
..gadaan en zelfs dan snap ik het nog niet...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
...naar de draad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
meer? ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....dacht ut wel....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind je het vervelend als ik een kiekje van je buurvrouw rechts plaats? Ik had mijn mobieltje bij me en heb het verschijnsel "even" vastgelegd?quote:
Bewaar je een kliekje voor mij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
meer? ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
meer? ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vooruit ga je gangquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als ik een kiekje van je buurvrouw rechts plaats? Ik had mijn mobieltje bij me en heb het verschijnsel "even" vastgelegd?
Misschien moet je dat wat beter uitleggen. Nu snapt buuf er helemáál niets meer van vrees ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Talitha! Als je dat onthoudt komt het allemaal goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die heeft zo'n enorm bord voor der kop.....daar kun je de arme kindjes in sierra leone zeker een jaar goed van te eten geven..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat aanzoek heb ik gezien. Dat zulke mensen bestaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even een opfrisser voor buuf: de juiste spelling kun je hiernaast lezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Spacecake? nou laat s proberen. kan zijn dat ik dan zo slaap trouwens...
en goed onthouden: thalita schuld... thalita's schuld. thaltia's schuld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop