Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
ah.......that explains it...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?![]()
Ga me niet vertellen dat dat op vrijwillige basis plaats vindt!
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van naturequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah.......that explains it...![]()
![]()
hoeveel heb je al op.....![]()
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaald![]()
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van nature![]()
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vaderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!Have fun!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...![]()
hey... heb ik jou niet eerder gezienquote:
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
4
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vader
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we ik zitten BB te kijken...
quote:
wat hebben ze uitgevretenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* stoom uit oren heeft en brokstukken van adhd uitbarsting bloedjes weggooit*
![]()
![]()
ik ben er zo weer....![]()
die lelijke scooterquote:
quote:
Eén keer file gelopen daar en nooit meer!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
het lijkt de dam wel op koninginnedag idd...![]()
Nee hoor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey... heb ik jou niet eerder gezien![]()
the make overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
mjah...het lijk idd nergens op.........misschien nog in deel2![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eén keer file gelopen daar en nooit meer!![]()
Hoi Jappie![]()
![]()
Demins heeft flink in die aders lopen rauschen vandaag..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel naast Jappie zitten. Ben niet helemaal zeker dat het veilig is naast jou.![]()
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel naast Jappie zitten. Ben niet helemaal zeker dat het veilig is naast jou.![]()
Wat is er onveilig aan Jappert ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!![]()
...rot ff lekker van die PC af en ga je vader demins halen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:36 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik het over jou heb roep ik wel, schatje!![]()
nou pimp a ride wat mij betreft, want het ding is echt te lelijk om naar te kijken, laat staan om op gezien te worden....quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou pimp a ride wat mij betreft, want het ding is echt te lelijk om naar te kijken, laat staan om op gezien te worden....
zo, kinderen liggen te bed. kussens weer op de bank en wat van de bloempotten over is weer in de vensterbank![]()
Voor mij of voor jou?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Pffffft! Je weet best dat dat niet veilig is!![]()
jou gemis hoor...wie stapt en nou bij die dikke van de rechterkant naar binnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, nou heb je spijt dat de afspraak niet door is gegaan!![]()
Waarom? Plek zat, dacht ik, niet dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou?Ach, ik neem graag risico's............. soms dan.............. eigenlijk nooit.
![]()
Maak ik deze keer een uitzondering! Schuif eens een stukkie op als je wilt?![]()
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou gemis hoor...wie stapt en nou bij die dikke van de rechterkant naar binnen![]()
Hij bedoelt mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!![]()
... jij hebt me buurvrouw gezien... en weet dus dat ik nog mild benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Sstttt! Misschien lezen d'r wel dikken mee!![]()
nou ik geloof er helmaal nix vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij.![]()
En ik lees ook terug, dus....![]()
de gooi ze in de kooi zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr Brian stem tegen ....![]()
![]()
![]()
...moet ik ook even terug lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij bedoelt mij.![]()
En ik lees ook terug, dus....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |