ja hè, nu is het natuurlijk dubbel spijtig voor mij dat ik het even gemist heb....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef demins het volgende:
[..]
Nou begrijp ik beter dat je niks van me gemerkt hebt!![]()
is dit om Bommie te lokken of heb je er nog een diepere betekenis achter?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef demins het volgende:
FC Utreg Suffe Rukkers!!!
quote:
Ik maak bezwaar tegen het gebruik van het woord "even"!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja hè, nu is het natuurlijk dubbel spijtig voor mij dat ik het even gemist heb....![]()
![]()
dus.....![]()
ow je bent er nog!quote:
Dit is een DECOY inderdaad!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dit om Bommie te lokken of heb je er nog een diepere betekenis achter?![]()
waarom?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar tegen het gebruik van het woord "even"!![]()
Moet ik even langskomen? Wel eerst die kinderen de deur uit! Breng ze maar even naar Puntje, kunnen ze daar TV kijken.
Maar om er dan maar van uit te gaan dat het "even" was...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waarom?!![]()
ik heb niks gemerkt, dus weet ik hoeveel tijd je gespendeerd hebt..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:24 schreef demins het volgende:
[..]
Maar om er dan maar van uit te gaan dat het "even" was...![]()
hey mom!quote:
van het lachen, ja!quote:
t was denk ik een bliksembezoek...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Nou MOM, zeg eens wat. Je bent ook geen leuke visite! Of moet ik er eerst wat drank in gooien?![]()
wat mag het wezen dan maar?
Ja, een pieper is niet zo maar "even" gejast? Rood of wit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t was denk ik een bliksembezoek...![]()
![]()
gooi er anders voor mij een wijntje in als ik u niet ontrief.... kan wel wat inspiratie gebruiken!![]()
rood graag!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, een pieper is niet zo maar even gejast? Rood of wit?
Consider it done, doe ik gezellig "even" mee! Proost, op je eeuwige schoonheid!quote:
cheers! en laten we dat hopen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Consider it done, doe ik gezellig "even" mee! Proost, op je eeuwige schoonheid!![]()
nee hoor. deze bijvoorbeeld heeft geen betrekking op Bommie!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:54 schreef Manu82 het volgende:
Moet tegenwoordig elke TT betrekking hebben op bommie
Zien we hier de plaatselijke Hilde?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat het toppunt is van aandachtsgeilheid?
Je opgeven voor BB en bij een ander programma je huis in beeld hebben....
[afbeelding]
Ik ken haar niet (die linker)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef demins het volgende:
[..]
Zien we hier de plaatselijke Hilde?
van de linker? van iemand anders? ik heb wat moeite je berichten te interpreteren vandaag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ken haar niet (die linker)
En de rechter is zus van .....
En is zeker geen Hilde.... Als je denkt dat je niet spoort.... Moet je haar leren kennen![]()
Sorry, moest ook een gezonde doch eenvoudige maaltijd bereidenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Nou MOM, zeg eens wat. Je bent ook geen leuke visite! Of moet ik er eerst wat drank in gooien?![]()
wat mag het wezen dan maar?
Oooooooooooowkeeeeeeeeeeeee! Duw ik de rose nog even in de diepvries!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, moest ook een gezonde doch eenvoudige maaltijd bereiden![]()
En ik neem straks wel een roseetje als het u belieft![]()
Zou zomaar de zus van LS kunnen zijn, hij kent haar iig goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van de linker? van iemand anders? ik heb wat moeite je berichten te interpreteren vandaag.
en waarom waren beide dames op de buis?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 zucht en constateert dat het helaas niet geholpen heeft
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor. deze bijvoorbeeld heeft geen betrekking op Bommie!![]()
teruglezen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bommie heeft de reputatie van ADHD achtig persoon dus slaat deze TT automatisch op hem
okquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn neefje (Lodewijk) heeft méér dan alleen maar de reputatie van ADHD achtig persoon dus slaat deze TT automatisch op hem
Zoek het in de onverbiddelijke logica van je bewering!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ok
Moet ik dan gvd ook alles teruglezen![]()
Edit: zie overigens nog steeds niet de connectie met je neefje
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...quote:
zit jij eik allang aan de hero demins ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek het in de onverbiddelijke logica van je bewering!![]()
Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
ah.......that explains it...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk gooi er is ff een space cake in... allemaal happy...ik hoef zondag niet weg
![]()
![]()
![]()
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je niet ook onder dat bezoek aan Walibi uit?![]()
Ga me niet vertellen dat dat op vrijwillige basis plaats vindt!
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van naturequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah.......that explains it...![]()
![]()
hoeveel heb je al op.....![]()
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee kan niet... ja wel joh is leuk man... al die attracties ...cool...het wordt zelfs voor me betaald![]()
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog helemaal nix... deze happy mood is helemaal van nature![]()
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vaderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hihihi Ik dacht eerst dat je met de kinderen zou gaan, maar je gaat zelf als kind!Have fun!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik las het......lekker he zo zonder besognes...![]()
hey... heb ik jou niet eerder gezienquote:
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef puntoortje het volgende:
4
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de kindjes zijn heel het weekend bij hun vader
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we zitten BB te kijken...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dus daarom heb je ze de hele dag opgezweept tot een niet eerder vertoond ADHDgedrag! Sluw!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar ff een nossie...we ik zitten BB te kijken...
quote:
wat hebben ze uitgevretenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* stoom uit oren heeft en brokstukken van adhd uitbarsting bloedjes weggooit*
![]()
![]()
ik ben er zo weer....![]()
die lelijke scooterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |