...daarom...op naar het volgende topicquote:
nee?quote:
nou volgens mij niet, maar zou het wel moeten...quote:
kep wel imigran...daar ben ik twee dagen van de wereld meestal de eerste keer....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou volgens mij niet, maar zou het wel moeten...
(concerta is in die zin beter, ben je er met één pilletje per dag al klaar mee!)
welk net ook alweerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ...kreeg gewoon veruit de kutste hoerenklus, en ik heb al heel wat hoerenklussen en kutklussen in mijn leven gezien maar deze was toch wel het kutste van allemaal!
het gaat beginnen !![]()
![]()
![]()
![]()
rat van fortuin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt buuf.quote:
dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt buuf.![]()
Jij bent echt het rustpunt hier tussen al die aandachtsgeile posters.![]()
Gewoon kijken wat de fatale dosis is en daar dan net onder gaan zitten!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep wel imigran...daar ben ik twee dagen van de wereld meestal de eerste keer....
zit ik daarna vol energie....
ohw als je terug komt ...we zitten in het FBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er weg van, kom pas terug als ik klotezat ben![]()
Dat is toch tegen hoofdpijn/migraine?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep wel imigran...daar ben ik twee dagen van de wereld meestal de eerste keer....
zit ik daarna vol energie....
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedankt buuf.![]()
Jij bent echt het rustpunt hier tussen al die aandachtsgeile posters.![]()
Jij wil me echt een ban aansmerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw als je terug komt ...we zitten in het FB
cheers mate!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij wil me echt een ban aansmeren![]()
Nu ga ik zuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppenn![]()
![]()
![]()
yeps..maar als ik het een half jaartje niet neem dan ben ik met 1 pil 2 dagen duf en onder zeil...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is toch tegen hoofdpijn/migraine?
veel plezier en tot in het fbquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij wil me echt een ban aansmeren![]()
Nu ga ik zuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppenn![]()
![]()
![]()
Schijnt idd vrij zwaar te zijn jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps..maar als ik het een half jaartje niet neem dan ben ik met 1 pil 2 dagen duf en onder zeil...
Zou hij niet begrepen hebben dat ik hem bedoelde? (o.a. dan)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Idd... lijkt wel of ze daar iemand een hele lage steek mee onder water wilde geven he ?![]()
6quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
nog 2 te gaan!
lekkere bijsluitert ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schijnt idd vrij zwaar te zijn ja
Dat zal best jaquote:
Ik denk dat ze weer op die skippieballen zittenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
zit iedereen nu voor het rat van Fortuin ofzo?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg!! ga jij je gezellige humeur eens even opzoeken...
en als je dan toch zoekt: Ik wil eend terug!
Misschien zit jij ook nog wel op zo'n skippiebal? Doe eens voelen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer op die skippieballen zitten
wie wat waar?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer op die skippieballen zitten
...hoeveel was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
Een Nossie...
aandachtsgeil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
Een Nossie...
een nossie (nostalgist) is 7 postings op een rij... net als 4 postings op een rij een Bommie is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
huh ? 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |