Je mag ze kopen voor 3 euro per stuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:22 schreef Borkydude het volgende:
Ziet er goed uit
Ik krijg altijd van die samengeperste knijtertosti's![]()
Maar ik heb een kuttostiijzer.
Nu je het zegt, het heilige ingredient ontbreektquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:27 schreef qo_ob het volgende:
Met ketchup erop zijn ze nog beter!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:27 schreef qo_ob het volgende:
Met ketchup erop zijn ze nog beter!
Daar ben ik mee opgegroeidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:31 schreef Triangeljosti het volgende:
waarom boter?
Water reinigt je lichaamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:50 schreef Ayaxola het volgende:
Net nog gegeten
Alleen waarvoor dat glas water?
Is jopiesaus te koop in winkels ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
niet met ketchup eten. Met joppiesaus is beterof chilli saus
ja nouja Echt Joppie weet ik niet, maar een goede namaak is 'smulsaus' van remiaquote:
beroepsgeheimquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef Canisfire het volgende:
Wat is de volgorde van het beleg ?
Die moeten we dan meer eens proberenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja nouja Echt Joppie weet ik niet, maar een goede namaak is 'smulsaus' van remia
Een hosti is wat anders dan een tosti hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
ik ga nu naar de fokking c1000 en scoor me ook een eens wat sneedjes brood!!
TOSTI FTW
Wat zijn dat ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:57 schreef boem-dikkie het volgende:
ik maakte vroeger altijd schaak tosti's
kaas en salami of ham in kleine vierkantjes snijden en ze vervolgens in 3 lagen in schaakvormpjes op je broodje leggen.quote:
warme ketchupquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:05 schreef marsmenneke het volgende:
je moet de ketchup tussen je brood doen voor je de tosti maakt, das pas goed te eten
Ja spellingsfout in Username enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een hosti is wat anders dan een tosti hoor![]()
Dat is mij teveel werkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef Noin het volgende:
Hoop slap gelul
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:55 schreef K-mail het volgende:
Met Milner 30+ kaasDat meen je niet... Doe het eens goed, en gebruik een lekkere belegen 40+ kaas
Dan loopt, en druipt de kaas VEEL meer... (de smaak is ook beter!)
oeh das ook lekker jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef Repeat het volgende:
Ananas ertussen man!
ik gooi er zo nog een paar inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef Dos37 het volgende:
mooi wark tosti's
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik gooi er zo nog een paar in
quote:
wat heerlijk dom lull'nquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:11 schreef Triangeljosti het volgende:
Triangeltosti's!!!
Dat woord moest ik nou drie keer lezen, grappig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:22 schreef Borkydude het volgende:
Ziet er goed uit
Ik krijg altijd van die samengeperste knijtertosti's![]()
Maar ik heb een kuttostiijzer
Smeer dat eens bovenop de tosti voor je hem in het tostiding legt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:31 schreef Triangeljosti het volgende:
waarom boter?
ten eerste krijgt hij een mooiere kleur (als je het aan de buitenkant doet) en hij blijft dan niet hangen aan het tostiijzerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:31 schreef Triangeljosti het volgende:
waarom boter?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef wudstik het volgende:
wij hebben zo'n hoerentostiapparaat, die maakt van die keihard groeven er tussen in, verschrikelijk
Keep me posted.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:37 schreef fvivif het volgende:
[..]
Die staat op me andere beker die jullie te zien krijgen bij het volgende puber gerecht![]()
Dan weet je wat je maandag te doen staat, ff bezoek brengen aan de AH en de Blokker, kan jij lekker tosti`s makenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef LaPrestige het volgende:
Hmm ik heb zo'n honger! Maar geen kaas, ham of brood in huis. En ookal geen tosti-ijzer![]()
Niet bij alle tosti's vind ik dat lekker, alleen bij ham en kaasquote:
Doe ik! En welke kaas is t lekkerst erop?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:34 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Dan weet je wat je maandag te doen staat, ff bezoek brengen aan de AH en de Blokker, kan jij lekker tosti`s maken
OMG RAMP!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Zit ik vanmiddag op de bank bij voetbal (ja, ik was wissel![]()
) Bel ik me pa die op de tribune zat, of ie een tosti wil halen.
Komt ie terug met een broodje kaas![]()
![]()
³
ik zou wat anders doen als ik jouw pa was.. maar dat terzijdsquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Zit ik vanmiddag op de bank bij voetbal (ja, ik was wissel![]()
) Bel ik me pa die op de tribune zat, of ie een tosti wil halen.
Komt ie terug met een broodje kaas![]()
![]()
³
Ook lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef twetwe het volgende:
ik lust geeneens tosti's! Wel cheeseburgers!
Ketchupquote:
hoe maak je die?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef twetwe het volgende:
ik lust geeneens tosti's! Wel cheeseburgers!
k heb geen ham in huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef ArendBarend het volgende:
Bij mij maar 2, maar tosti's zijn ook heerlijk
Ik ga zometeen nog ff eentje maken
Waar blijft die updatequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef fvivif het volgende:
Zometeen update mijn liefjes liggen nu warm te worden.
ga jij eens heeeel snel je ondertitel veranderenquote:
Ik wou je even bedanken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja nouja Echt Joppie weet ik niet, maar een goede namaak is 'smulsaus' van remia
Lekker hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik wou je even bedanken.
ik ben nu verslaafd aan smulsaus![]()
wil niet zeggen dat het niet lekker isquote:Op woensdag 1 november 2006 11:55 schreef quickie1985 het volgende:
smulsaus is niet meer als ketchup (curry) mayo fijn uitje en kerrie saus door elkaar gedonderd.
Die saus is lekkerquote:Op woensdag 1 november 2006 13:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat het niet lekker is
Gewoon, boter in de pan doen en zorgen dat het goed verdeeld is. Vervolgens brood in (met kaas en ham erop gedaan natuurlijk, gewoon net zoals je zou doen voor je het in de tostimachine plaatst) de pan leggen en het brood de boter enigzins laten 'opzuigen'. Vervolgens brood omdraaien en weer boter laten opnemen. En dan moet het eigelijk goed zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef anisubs het volgende:
Hoe maak je een tosti zonder zón tostimachine?
PizzaQuick!!!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Nielz. het volgende:kost toch veel te veel tijd :p
dat spul van de remia (quickpizza ofzo) is ook lekker op een tosti
jajaja !quote:Op maandag 6 november 2006 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je heel klein beetje boter bovenop smerenEn dan roosteren (Word het helemaal zacht
)
Jaaaaa Super lekker dat spul!!!!! Verkopen ze volgens mij ook bij de Konmar Jumbo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef Goover het volgende:
[..]
PizzaQuick!!!!!!!![]()
Helaas heb ik het alleen nog maar bij de supper de boer gezien de laatste tijd. Die zit niet echt bij mij in de buurt. En volgens mij is het niet van Remia.. maar ik kan mij vergissen.
Het is iig een supper chille tomatensaus met kruiden en wat kleine stukjes ui en groente.Is ook meesterlijk tussen je tosti!
![]()
![]()
Die heb ik ook niet in de buurtquote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Jaaaaa Super lekker dat spul!!!!! Verkopen ze volgens mij ook bij de Konmar Jumbo.
Ik was dit weekend bij mijn ouders, en zij hadden een potje Pizza Quick staan van REMIA! Maar dat schijnt dus pas sinds kort van hun te zijn. Daarvoor was het van een ander wazig merk waar ik de naam niet van weet. Maar het is dus precies het zelfde.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet in de buurt![]()
Maar bij het station in Leiden zit een Super de Boer, daar hadden ze het wel.. Binnenkort maar eens kijken.
ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik gebruik altijd van die sandwitch kaas van de Lidl, erg lekker
kaas netjes mee snijden?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:07 schreef fvivif het volgende:
Waar dat grote bloederige mes voor nodig was kan ik jullie neit vertellen
Ja en jaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef Agorias het volgende:
Wat een geile tosti's, mag ik ook een hapje
wjmmn
vlammetjes staan bij mij bekend als frituur hapjes..quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:19 schreef Modjopower het volgende:
Kent iemand hier "Vlammetjes"? Kant-en-klare diepvries tosti's met pittig gehakt ipv ham.![]()
Dat lijk mij echt zonde van je Filet!!!quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef colourAgga het volgende:
Na het lezen van dit ga ik even een ham/kaas/tomaat tosti maken met wat chilisaus! Wat ook lekker is overigens is Filet-Americain en een beetje sambal op je tosti
Jups die zijn ook heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:19 schreef Modjopower het volgende:
Kent iemand hier "Vlammetjes"? Kant-en-klare diepvries tosti's met pittig gehakt ipv ham.![]()
Je hebt ook tosti met vlammetjes vullingquote:Op donderdag 16 november 2006 03:57 schreef PPAUL het volgende:
[..]
vlammetjes staan bij mij bekend als frituur hapjes..
Maakt niet uit ik betaal hem wel. Een leven zonder tosti's is zoals seks zonder piemolsquote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Goover het volgende:
Sorry, maar ik heb hier alleen een brak tosti-ijzer... en een nieuwe kost centjes....
Jullie mogen kiezen wat mijn volgende gerecht wordquote:Op maandag 20 november 2006 23:12 schreef mstr het volgende:
Fvivif, wanneer komt er weer 'ns een nieuwe variatie?
Cool, pm me maar voor mijn rek nummer!quote:Op maandag 20 november 2006 22:32 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik betaal hem wel. Een leven zonder tosti's is zoals seks zonder piemols
idd heeeeeeerlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tosti met brie!
Je mag mij ook wel komen aaienquote:Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef Ipho het volgende:
fvivif die zien er weer lekker uit!
Wanneer mag ik je beker aaien?
Doen we datquote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel komen aaien
morgen komt wel uit
het leek me ook niets, maar het wordt een soort van pittige gehaktquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Goover het volgende:
Zonde van je Filet!!! Ik heb het trouwens nog nooit warm gegeten, lijkt me niets.
Wat zit er allemaal op die tosti hagelslag?
Zelfs in Cul is er een tosti topic geweest hoor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:41 schreef Mrsgod het volgende:
Anders maak je even een tosti topicverdomme zeg.
Hoi mopquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:07 schreef K-mail het volgende:
[..]
Zelfs in Cul is er een tosti topic geweest hoor!Daar mondde het topic echter uit tot een discussie over welk tostiijzer nou de beste tosti's produceert.
Overigens had je natuurlijk kunnen verwachten dat het topic gestart werd door... Juist ja...
met mayo is ook lekkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:05 schreef Jeff89 het volgende:
Straks ff tosti bakken voor onszelf en de moeder...
Mn ma eet ze altijd met chilisaus -_- Onnatuurlijk gewoon... KETCHUP!
Je kan ze ook in de pan maken. Of anders in de magnetronquote:
En dan als topping walnootjesquote:
Je bent echt een schatjequote:Op zaterdag 25 november 2006 14:01 schreef tonks het volgende:
Nee tosti met mayo is een feestje
Met een snufje peper en een snufje zout.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan als topping walnootjes
Zie dit moment, een overeenkomtquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Met een snufje peper en een snufje zout.
Curry is toch curry of wat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:02 schreef lucina het volgende:
ik eet ze meestal gewoon met curry.. van die frikandellencurry
ja okey... maar meestal zo'n friettent op festivals ofso moet je echt zegge frikandellencurry anders doen ze je er wat anders opquote:
pauperfestivalsquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef lucina het volgende:
[..]
ja okey... maar meestal zo'n friettent op festivals ofso moet je echt zegge frikandellencurry anders doen ze je er wat anders op![]()
quote:
multiculturele tostiquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Goover het volgende:
ik v/d week pita broodje met ham en kaas
Broodje Pita met ei, kaas en ham is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Goover het volgende:
ik v/d week pita broodje met ham en kaas
Dat apparaat heb ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Goovers tosti brunch
Oregano en Ketchup op het brood.
[afbeelding]
Uitsmeren en kaas er overheen. (jong belegen)
[afbeelding]
In het tosti ijzer. (moet nog een keer een betere kopen)
[afbeelding]
Klaar!![]()
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:
Ispyquote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
[..]
Dat meen je niet! [afbeelding] Volgens mij heb je geen geld of zit je aan de wiet. Dat is toch niet te vreten?
Eet gerust nog 5 jaar dit en je kunt op de 30st alvast een bypass gaan aanvragen. [afbeelding]
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
[..]
Dat meen je niet! [afbeelding] Volgens mij heb je geen geld of zit je aan de wiet. Dat is toch niet te vreten?
Eet gerust nog 5 jaar dit en je kunt op de 30st alvast een bypass gaan aanvragen. [afbeelding]
Ik mis nog een goed tosti ijzer, en ik had geen ham meerquote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
Tosti's van TS zien er het lekkerst uit (:
quote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
Tosti's van TS zien er het lekkerst uit (:
Die van TS zijn met hamquote:
Als t lekker eruit ziet hoeft t niet gelijk lekkerder te zijnquote:
En plakken kaas, minder ketchup + geen zaad.quote:Op zondag 1 april 2007 20:42 schreef Goover het volgende:
Ik zal de volgende keer wit brood gebruiken
Zat niet veel ketchup op, en Oreganoquote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En plakken kaas, minder ketchup + geen zaad.
En dan netjes op je bord leggen zonder kruimels want dat staat niet netjes.![]()
Idd, hij werkt echt zwaar kutquote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
maar ik vind het echt een kut ding, daarom maak ik mijn tosti's tegenwoordig in een pan
![]()
Ik bak een pita broodje altijd een minutje voor, dan kan je er veel beter kaas etc in proppenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef Dirkmaat het volgende:
ik wou even slim komen doen hier misschien is het al gepost maar een pitabroodje ipv een gewoon broodje als tosti is echt goddelijk. (pita broodje niet voorbakken of whatevah gewoon uit plastic in ijzert stoppen en gaan.)
wtf zit daar allemaal op ?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb net mn normale ketchup-kaas-basillicum tosti op, en ben nu bezig met een door Elvis geinspireerde creatie..
[afbeelding]
Edit:
Het is heel lekker voor iets wat er zo ranzig uitziet:
[afbeelding]
pindakaas en banaanquote:
Je moet boter aan de buitenkant smeren, worden ze veel mooier egaal bruin, en knapperigerquote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb net mn normale ketchup-kaas-basillicum tosti op, en ben nu bezig met een door Elvis geinspireerde creatie..
[afbeelding]
Edit:
[afbeelding]
...maar moet je wel je tosti-ijzer schoonmaken, in tegenstelling tot nuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef K-mail het volgende:
[..]
Je moet boter aan de buitenkant smeren, worden ze veel mooier egaal bruin, en knapperiger
Moet ik zonder boter ook hoor, als de kaas er uit is gelopen. En dat is amper werk, gewoon als hij warm is een stukje keukenpapier er over en hij is weer zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
...maar moet je wel je tosti-ijzer schoonmaken, in tegenstelling tot nu
Klopt dan wel, maar als er geen kaas overheen is, kan hij zo weer de kast inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Moet ik zonder boter ook hoor, als de kaas er uit is gelopen. En dat is amper werk, gewoon als hij warm is een stukje keukenpapier er over en hij is weer zo goed als nieuw
Mijn tosti is pas klaar als er kaas uit komtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt dan wel, maar als er geen kaas overheen is, kan hij zo weer de kast in
en, smaakte het?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef Jeff89 het volgende:
[afbeelding]
Edit:
[afbeelding]
Stokbrood met tonijnsalade, elke dagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef Tomash het volgende:
een tostiijzer op (jongeren)vakantie is ook een aanrader
Waarvoor huldequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef liiszle het volgende:
dit is tevens wel echt t enige topic van Fviv dat langer open is dan een dag
ik heb er meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef liiszle het volgende:
dit is tevens wel echt t enige topic van Fviv dat langer open is dan een dag
Ik heb er zo onwijs veel trek in nu, maar ik ben zoooo onwijs lui...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:27 schreef ganzenherder het volgende:
Tosti's zijn idd lekker en goedkoop maar ik ben er meestal te lui voor om ze te maken![]()
Truequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef 16meter het volgende:
Die Amerikaanse stijl platdruk sandwich apparaten zijn troep.
Een echte tosti liefhebber gebruikt een degelijke broodrooster zodat hij een welgevormde tosti krijgt.
echte joppie ook...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |