Ook lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef twetwe het volgende:
ik lust geeneens tosti's! Wel cheeseburgers!
Ketchupquote:
hoe maak je die?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef twetwe het volgende:
ik lust geeneens tosti's! Wel cheeseburgers!
k heb geen ham in huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef ArendBarend het volgende:
Bij mij maar 2, maar tosti's zijn ook heerlijk
Ik ga zometeen nog ff eentje maken
Waar blijft die updatequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef fvivif het volgende:
Zometeen update mijn liefjes liggen nu warm te worden.
ga jij eens heeeel snel je ondertitel veranderenquote:
Ik wou je even bedanken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja nouja Echt Joppie weet ik niet, maar een goede namaak is 'smulsaus' van remia
Lekker hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik wou je even bedanken.
ik ben nu verslaafd aan smulsaus![]()
wil niet zeggen dat het niet lekker isquote:Op woensdag 1 november 2006 11:55 schreef quickie1985 het volgende:
smulsaus is niet meer als ketchup (curry) mayo fijn uitje en kerrie saus door elkaar gedonderd.
Die saus is lekkerquote:Op woensdag 1 november 2006 13:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat het niet lekker is
Gewoon, boter in de pan doen en zorgen dat het goed verdeeld is. Vervolgens brood in (met kaas en ham erop gedaan natuurlijk, gewoon net zoals je zou doen voor je het in de tostimachine plaatst) de pan leggen en het brood de boter enigzins laten 'opzuigen'. Vervolgens brood omdraaien en weer boter laten opnemen. En dan moet het eigelijk goed zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef anisubs het volgende:
Hoe maak je een tosti zonder zón tostimachine?
PizzaQuick!!!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Nielz. het volgende:kost toch veel te veel tijd :p
dat spul van de remia (quickpizza ofzo) is ook lekker op een tosti
jajaja !quote:Op maandag 6 november 2006 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je heel klein beetje boter bovenop smerenEn dan roosteren (Word het helemaal zacht
)
Jaaaaa Super lekker dat spul!!!!! Verkopen ze volgens mij ook bij de Konmar Jumbo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef Goover het volgende:
[..]
PizzaQuick!!!!!!!![]()
Helaas heb ik het alleen nog maar bij de supper de boer gezien de laatste tijd. Die zit niet echt bij mij in de buurt. En volgens mij is het niet van Remia.. maar ik kan mij vergissen.
Het is iig een supper chille tomatensaus met kruiden en wat kleine stukjes ui en groente.Is ook meesterlijk tussen je tosti!
![]()
![]()
Die heb ik ook niet in de buurtquote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Jaaaaa Super lekker dat spul!!!!! Verkopen ze volgens mij ook bij de Konmar Jumbo.
Ik was dit weekend bij mijn ouders, en zij hadden een potje Pizza Quick staan van REMIA! Maar dat schijnt dus pas sinds kort van hun te zijn. Daarvoor was het van een ander wazig merk waar ik de naam niet van weet. Maar het is dus precies het zelfde.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet in de buurt![]()
Maar bij het station in Leiden zit een Super de Boer, daar hadden ze het wel.. Binnenkort maar eens kijken.
ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik gebruik altijd van die sandwitch kaas van de Lidl, erg lekker
kaas netjes mee snijden?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:07 schreef fvivif het volgende:
Waar dat grote bloederige mes voor nodig was kan ik jullie neit vertellen
Ja en jaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:16 schreef Agorias het volgende:
Wat een geile tosti's, mag ik ook een hapje
wjmmn
vlammetjes staan bij mij bekend als frituur hapjes..quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:19 schreef Modjopower het volgende:
Kent iemand hier "Vlammetjes"? Kant-en-klare diepvries tosti's met pittig gehakt ipv ham.![]()
Dat lijk mij echt zonde van je Filet!!!quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef colourAgga het volgende:
Na het lezen van dit ga ik even een ham/kaas/tomaat tosti maken met wat chilisaus! Wat ook lekker is overigens is Filet-Americain en een beetje sambal op je tosti
Jups die zijn ook heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:19 schreef Modjopower het volgende:
Kent iemand hier "Vlammetjes"? Kant-en-klare diepvries tosti's met pittig gehakt ipv ham.![]()
Je hebt ook tosti met vlammetjes vullingquote:Op donderdag 16 november 2006 03:57 schreef PPAUL het volgende:
[..]
vlammetjes staan bij mij bekend als frituur hapjes..
Maakt niet uit ik betaal hem wel. Een leven zonder tosti's is zoals seks zonder piemolsquote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Goover het volgende:
Sorry, maar ik heb hier alleen een brak tosti-ijzer... en een nieuwe kost centjes....
Jullie mogen kiezen wat mijn volgende gerecht wordquote:Op maandag 20 november 2006 23:12 schreef mstr het volgende:
Fvivif, wanneer komt er weer 'ns een nieuwe variatie?
Cool, pm me maar voor mijn rek nummer!quote:Op maandag 20 november 2006 22:32 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik betaal hem wel. Een leven zonder tosti's is zoals seks zonder piemols
idd heeeeeeerlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tosti met brie!
Je mag mij ook wel komen aaienquote:Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef Ipho het volgende:
fvivif die zien er weer lekker uit!
Wanneer mag ik je beker aaien?
Doen we datquote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel komen aaien
morgen komt wel uit
het leek me ook niets, maar het wordt een soort van pittige gehaktquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Goover het volgende:
Zonde van je Filet!!! Ik heb het trouwens nog nooit warm gegeten, lijkt me niets.
Wat zit er allemaal op die tosti hagelslag?
Zelfs in Cul is er een tosti topic geweest hoor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:41 schreef Mrsgod het volgende:
Anders maak je even een tosti topicverdomme zeg.
Hoi mopquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:07 schreef K-mail het volgende:
[..]
Zelfs in Cul is er een tosti topic geweest hoor!Daar mondde het topic echter uit tot een discussie over welk tostiijzer nou de beste tosti's produceert.
Overigens had je natuurlijk kunnen verwachten dat het topic gestart werd door... Juist ja...
met mayo is ook lekkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:05 schreef Jeff89 het volgende:
Straks ff tosti bakken voor onszelf en de moeder...
Mn ma eet ze altijd met chilisaus -_- Onnatuurlijk gewoon... KETCHUP!
Je kan ze ook in de pan maken. Of anders in de magnetronquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |