oeh das ook lekker jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef Repeat het volgende:
Ananas ertussen man!
ik gooi er zo nog een paar inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef Dos37 het volgende:
mooi wark tosti's
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik gooi er zo nog een paar in
quote:
wat heerlijk dom lull'nquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:11 schreef Triangeljosti het volgende:
Triangeltosti's!!!
Dat woord moest ik nou drie keer lezen, grappig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:22 schreef Borkydude het volgende:
Ziet er goed uit
Ik krijg altijd van die samengeperste knijtertosti's![]()
Maar ik heb een kuttostiijzer
Smeer dat eens bovenop de tosti voor je hem in het tostiding legt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:31 schreef Triangeljosti het volgende:
waarom boter?
ten eerste krijgt hij een mooiere kleur (als je het aan de buitenkant doet) en hij blijft dan niet hangen aan het tostiijzerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:31 schreef Triangeljosti het volgende:
waarom boter?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef wudstik het volgende:
wij hebben zo'n hoerentostiapparaat, die maakt van die keihard groeven er tussen in, verschrikelijk
Keep me posted.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:37 schreef fvivif het volgende:
[..]
Die staat op me andere beker die jullie te zien krijgen bij het volgende puber gerecht![]()
Dan weet je wat je maandag te doen staat, ff bezoek brengen aan de AH en de Blokker, kan jij lekker tosti`s makenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef LaPrestige het volgende:
Hmm ik heb zo'n honger! Maar geen kaas, ham of brood in huis. En ookal geen tosti-ijzer![]()
Niet bij alle tosti's vind ik dat lekker, alleen bij ham en kaasquote:
Doe ik! En welke kaas is t lekkerst erop?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:34 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Dan weet je wat je maandag te doen staat, ff bezoek brengen aan de AH en de Blokker, kan jij lekker tosti`s maken
OMG RAMP!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Zit ik vanmiddag op de bank bij voetbal (ja, ik was wissel![]()
) Bel ik me pa die op de tribune zat, of ie een tosti wil halen.
Komt ie terug met een broodje kaas![]()
![]()
³
ik zou wat anders doen als ik jouw pa was.. maar dat terzijdsquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Zit ik vanmiddag op de bank bij voetbal (ja, ik was wissel![]()
) Bel ik me pa die op de tribune zat, of ie een tosti wil halen.
Komt ie terug met een broodje kaas![]()
![]()
³
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |