En dan als topping walnootjesquote:
Je bent echt een schatjequote:Op zaterdag 25 november 2006 14:01 schreef tonks het volgende:
Nee tosti met mayo is een feestje
Met een snufje peper en een snufje zout.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan als topping walnootjes
Zie dit moment, een overeenkomtquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Met een snufje peper en een snufje zout.
Curry is toch curry of wat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:02 schreef lucina het volgende:
ik eet ze meestal gewoon met curry.. van die frikandellencurry
ja okey... maar meestal zo'n friettent op festivals ofso moet je echt zegge frikandellencurry anders doen ze je er wat anders opquote:
pauperfestivalsquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:26 schreef lucina het volgende:
[..]
ja okey... maar meestal zo'n friettent op festivals ofso moet je echt zegge frikandellencurry anders doen ze je er wat anders op![]()
quote:
multiculturele tostiquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Goover het volgende:
ik v/d week pita broodje met ham en kaas
Broodje Pita met ei, kaas en ham is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef Goover het volgende:
ik v/d week pita broodje met ham en kaas
Dat apparaat heb ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Goovers tosti brunch
Oregano en Ketchup op het brood.
[afbeelding]
Uitsmeren en kaas er overheen. (jong belegen)
[afbeelding]
In het tosti ijzer. (moet nog een keer een betere kopen)
[afbeelding]
Klaar!![]()
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:
Ispyquote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
[..]
Dat meen je niet! [afbeelding] Volgens mij heb je geen geld of zit je aan de wiet. Dat is toch niet te vreten?
Eet gerust nog 5 jaar dit en je kunt op de 30st alvast een bypass gaan aanvragen. [afbeelding]
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
[..]
Dat meen je niet! [afbeelding] Volgens mij heb je geen geld of zit je aan de wiet. Dat is toch niet te vreten?
Eet gerust nog 5 jaar dit en je kunt op de 30st alvast een bypass gaan aanvragen. [afbeelding]
Ik mis nog een goed tosti ijzer, en ik had geen ham meerquote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
Tosti's van TS zien er het lekkerst uit (:
quote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
Tosti's van TS zien er het lekkerst uit (:
Die van TS zijn met hamquote:
Als t lekker eruit ziet hoeft t niet gelijk lekkerder te zijnquote:
En plakken kaas, minder ketchup + geen zaad.quote:Op zondag 1 april 2007 20:42 schreef Goover het volgende:
Ik zal de volgende keer wit brood gebruiken
Zat niet veel ketchup op, en Oreganoquote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En plakken kaas, minder ketchup + geen zaad.
En dan netjes op je bord leggen zonder kruimels want dat staat niet netjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |