quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:37 schreef IllI het volgende:
01 Bart
02 Jeroen
03 Willemijn
04 Angelique
05 Gregor
06 Antoinette
07 Michael
08 Gertje
09 Freek
10 Sandra![]()
Dus je vindt Nicolaas sympathiek en/of interessant?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:00 schreef Gert het volgende:
Mijn top 10, gebasseerd op een combinatie van "is sympathiek" en "is interessant".
1. Nicolaas
Op "interessant" scoort ie bijzonder hoog ja. Zonder hem was het m.i. enorm veel saaier geweest in dat huis. Dat manische fascineert me.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je vindt Nicolaas sympathiek en/of interessant?
En Nena dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:35 schreef RobinK het volgende:
1. Nena
2. Nena
3. Nena
4. Nena
5. Nena
6. Nena
7. Nena
8. Nena
9. Nena
10. Nena
Hetzelfde....dus NNNNNNEEEEEEEENNNAAAAAA!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:35 schreef RobinK het volgende:
1. Nena
2. Nena
3. Nena
4. Nena
5. Nena
6. Nena
7. Nena
8. Nena
9. Nena
10. Nena
Zodra ze intrekt bij Bart wél.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Lesley staat nu met stip op 1 ... Of mag die niet meedoen?
Natasia en Eveline reken je al niet eens meer mee?quote:Op zondag 19 november 2006 02:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
1: Nena: More than blond..
2. Stephan: Doe het maar eens zo idioot met zoveel " fatsoen"
3. Syl: Zichzelf, en camera' s hebben geen effect
4. Bart: Zichzelf en camera's hebben v'e'el effect
93: Brian: Onpeilbaar
94: Ilona: Goed bedoelt maar hopleoos
A: lesley
Dan wint ze dusquote:Op zondag 19 november 2006 14:41 schreef Mrln het volgende:
Natasia (kijkcijfer trekker, ik hoop dat ze als laatste eruit vliegt)
Zo kun je het ook zien ja. 'Er uit vliegen' klinkt wel een beetje als BB en zo gaat het niet (hoop ik).quote:Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef Mrln het volgende:
[..]
*zucht*...als laatste eruit vliegen ...dus Silvia wint ? de winaar blijft...weet je nog ?![]()
BBquote:Op zondag 19 november 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja. 'Er uit vliegen' klinkt wel een beetje als BB en zo gaat het niet (hoop ik).
Verder heb ik al van een aantal gehoord, dat ze niet in het huis blijven wonen, ook al winnen ze.
De kans is dus groot dat iedereen 'het huis uit vliegt', ook de winnaar.
Even mijn lijstje aanpassen:quote:Op woensdag 15 november 2006 08:27 schreef Elounda het volgende:
1. Bart (yes!)
2. Nena (mooie, lieve meid)
3. Sylvia (stille wateren......)
4. Natasia (surinaamse bootwerker, héél erg irritant en compleet maf maar ook erg vermakelijk, wat een mens is dat zeg!)
5. Ilona (een te lieve vrouw maar wacht maar, die ontploft nog wel een keer)
6. Stephan (stomme kerel)
7. Eveline (gluiperd)
8. Brian (sorry maar ik vind het een slome eikel)
Het is jammer dat Nicolaas er niet meer in zit, was zeker een goede tweede.
En Evil dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Even mijn lijstje aanpassen:
7. Natanael ( duivelsgebroed maar houdt het spannend)
8. Brian (sorry maar ik vind het een maniak)![]()
![]()
Ow.....ben er gewoon vergeten!quote:
Wat is er nou zo leuk aan Bart? Behalve dan dat-ie saai is, doet alsof-ie overal boven staat en nooit duidelijk partij kiest?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Bart (eigenlijk de enige leuke bewoner nog)
Bart heeft heel veel humor, is alles behalve saai en ziet heel veel dingen hetzelfde als ik ze zie. Vandaar dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan Bart? Behalve dan dat-ie saai is, doet alsof-ie overal boven staat en nooit duidelijk partij kiest?
Bart is recht voor z'n raap en eerlijk,hij kiest geen partij omdat hij zijn eigen menig heeft en eigen plan trekt en dat maakt Bart leuk !quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik heb 'm ook (nog) op 3, maar dat is omdat ik het de rest nóg minder gun.
oeps verkeert gequoted maar reageren op berichten gaat hier erg moeilijk heel vaak komen m'n berichtjes vandaag niet overquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:37 schreef elsie het volgende:
[..]
Bart is recht voor z'n raap en eerlijk,hij kiest geen partij omdat hij zijn eigen menig heeft en eigen plan trekt en dat maakt Bart leuk !
Beginfase van dit topic stamt nog uit de tijd dat er 10 bewoners waren...quote:
Het moet anders, want Bart is sinds de komst van NL in mijn achting gezakt. Ik begin hem toch ook een beetje gluiperig te vinden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:23 schreef Elounda het volgende:
Jesses, weer mijn lijssie aanpassen doordat Stephan is vertrokken:
1. Bart (yes!)
2. Nena (mooie, lieve meid)
3. Sylvia (stille wateren......)
4. Natasia (surinaamse bootwerker, héél erg irritant en compleet maf maar ook erg vermakelijk, wat een mens is dat zeg!)
5. Ilona (een te lieve vrouw maar wacht maar, die ontploft nog wel een keer)
6. Nathanaelduivelsgebroed maar houdt het wel spannend)
7. Brian (sorry maar ik vind het een maniak)
8. Evil, (dochter van Raoul en Morticia Adams, maar dan gewoon écht slécht)
Heb je wel goed opgelet? Of bedoel je wellicht de vinger van Nena? Zij is echt door en door slecht. Wat dat gestoorde betreft, daarin geef ik je gelijk, aangenomen dat je het in de negatiefst mogelijke zin bedoelt.quote:Op maandag 18 december 2006 21:30 schreef happyme28 het volgende:
7 (8) [7] (6) Nataaaasia - er zit wel iets liefs in (...)
Nou sorry hoor, maar ze kookt wel bijna dagelijks terwijl ze zelf niet eet, staat bijna altijd de keuken op te ruimen en is op haar manier bezorgd om de medebewoners. Ik let heel goed op, ik kan hetzelfde aan jou vragenquote:Op maandag 18 december 2006 21:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Of bedoel je wellicht de vinger van Nena? Zij is echt door en door slecht. Wat dat gestoorde betreft, daarin geef ik je gelijk, aangenomen dat je het in de negatiefst mogelijke zin bedoelt.
[/ontopic]quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ze kookt wel bijna dagelijks terwijl ze zelf niet eet, staat bijna altijd de keuken op te ruimen en is op haar manier bezorgd om de medebewoners. Ik let heel goed op, ik kan hetzelfde aan jou vragen. Blijft staan dat ze gewoon gestoord is.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Of bedoel je wellicht de vinger van Nena?
ik vind dit zoo ouderwets en cliché.. waarom moeten mensen oprecht zijn en eerlijk?? waarom moet je sympathiek zijn?? waarom moet je jezelf zijn?? dat is toch geen hol aan om naar te kijken.. ik kijk liever naar bastards die liegen.. die mensen tegen elkaar uitspelen.. naar psycho's die zich klem zuipen en naar vage techno luisteren miidden in de nachtquote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe top 10
1) Sylvia (lijkt me nog het meest oprecht van allemaal)
2) Huub (wel lachen met hem en hij is de underdog)
3) Ilona (niet leuk, maar ook niet erg)
4) Nena (Vals smerig kreng, maar leuker dan de anderen hieronder)
5) Bart (met Lesley is hij leuk. Verder is het een kwal eerste klas)
6) Brian (soms leuk, meestal een enorme galbak)
7) Natasia (volkomen gestoord, maar wel zichzelf)
8) Nathanael (volkomen gestoord en ook niet zichzelf)
We zijn toch niet aan het wegstemmen ofzo? Als ik een lijstje moet maken met mensen die goed zijn voor het programma, ziet het er idd heel anders uit. Dan staat Natasia op 1, want daar blijf je je non stop aan ergeren en blijkbaar is dat nodig om een 'leuk' programma te maken. Dan staat Sylvia idd op de laatste plaats.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind dit zoo ouderwets en cliché.. waarom moeten mensen oprecht zijn en eerlijk?? waarom moet je sympathiek zijn?? waarom moet je jezelf zijn?? dat is toch geen hol aan om naar te kijken.. ik kijk liever naar bastards die liegen.. die mensen tegen elkaar uitspelen.. naar psycho's die zich klem zuipen en naar vage techno luisteren miidden in de nachtnaar mensen die uitgesproken zijn en wat te vertellen hebben..
Dat had ik dus ook.... tot gisteren de uitval tegen Sylvia. Toen werd weer even duidelijk wat voor verschrikkelijk 'mens' ze eigenlijk is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
(5) (7) (9) (8) (5) Natasia, vanwege nog ergere bewoners lijkt ze gaandeweg zelfs mee te vallen.
hoog staaltje "mensen kennis"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn top 8, met tussen haakjes mijn vorige waarderingen:
(3) (2) (4) (5) (8) Sylvia, vooral hoog genoteerd wegens underdog-positie, verder niet heel erg sympathiek.
Ach of het nou 4 maanden duurt, of ze worden direct vervangen.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Avonne, als die 4 echt exit moeten, dan is er vrij weinig over om uit te zenden hoor.
Zomaar een vraagje hoor, maar welke positieve kanten zie jij in Brian die veel anderen lijken te ontgaan?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef Lieve het volgende:
2 Brian (moet inderdaad ophouden met het gescheld, ophouden met Nena)
Die nummer 1 en nummer 2 geloof ik echt niet. Dat kun je toch niet menen? Helemaal niet met zo'n usename.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef Lieve het volgende:
1 Natasia (eerlijk, lekker mens, oervrouw, heel sterk)
2 Brian (moet inderdaad ophouden met het gescheld, ophouden met Nena)
Huub op de 10.000e plek? Dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:53 schreef afc-ajax-amsterdam het volgende:
1.nathamael hij moet winnen gewoon te vette gast
2.natasia zoasl ze altijd zegt ze komt me oren uit man hahha zij is vet
3.brain coole gast
4.bart lijkt me wel vet
5.ilona aardig mens
6.nena geen cometaar
99.silvia saaie kut
10000.huub echt een kneus man
Prachtig.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
De rest is uitschot
Amen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Jojo21 het volgende:
1) Huub
2) Sylvia
3) Nena
4) Ilona
5) Bart
6) Brian
7) Nathanael
8) Natasia
JA precies! (ik had geen zin de rest uit te typen..)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Jojo21 het volgende:
1) Huub
2) Sylvia
3) Nena
4) Ilona
15) Bart
16) Brian
17) Nathanael
18) Natasia
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Blablabla.
Had niet anders verwacht, soort zoekt soort.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amanda komt bij mij op 1.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, soort zoekt soort.
Moet mijn mening toch weer enigzins bijstellen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Elounda het volgende:
1 syliva
2 Huub
3 Eric, ja dat weet ik zeker, voordat hij überhaupt een voet in huis heeft gezet
Restant: mag in de groene container..
Het verschil in uitschot is altijd lastig te graderen. Ik vind dat er gedeelde laatste plekken in deze rangschikking ingedeeld mogen wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat jullie Natasia niet op plaats 7 of zelfs plaats 6 zetten, maar plaats 5. Naar Amanda en Brain valt toch goed te kijken, Natasia zorgt echt voor hoofdpijn. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
200% mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt steeds lastiger om de laatste 3 in de juiste volgorde te zetten.
1 - Huub. Ondanks dat ik me wel eens afvraag of ik in het dagelijks leven wel graag met hem zou willen omgaan, is hij PERFECT voor dit programma. Hij zei zelf al dat hij het beste is wat de gouden kooi is overkomen en daar kan ik me alleen maar bij aan sluiten. Het is super lachen met hem en hij lijkt overal schijt aan te hebben.
2 - Sylvia. Beetje tegenpool van Huub. Zeer rustig en denkt zeer goed na bij alles wat ze zegt. Met haar zou ik wel degelijk graag willen omgaan in het dagelijks leven. Ik vind Sylvia een lekker wijf zonder dat ze bloedmooi is.
3 - Bart. Beetje een zeikerd en de laatste tijd zéér saai, maar nog altijd 1000x normaler dan de drie die hieronder staan. Ik verwacht dat hij buiten de kooi echt heel anders is, omdat hij dan met de mensen omgaat die hij zelf kan kiezen.
4 - Amanda. Volkomen gestoord kind, dat enorm geilt op haar eigen lichaam. Niet voor niets heeft ze op zo jonge leeftijd al siliconen genomen. Verder is ze zo egoistisch als de pest en zal nooit of te nimmer fouten bij zichzelf zoeken. Als kijker krijg je soms gewoon de neiging haar keel dicht te knijpen als er weer eens ongelooflijk onzin uit komt.
5 - Brian. Psychisch volkomen gestoord. Ziet alleen maar fouten bij anderen en heeft een waanzinnig vertekend beeld van zichzelf. Denkt ECHT dat hij respectvol met mensen omgaat, terwijl iedere boeren lul al na een paar teksten van Brian begrijpt dat 'respect' echt niet in zijn woordenboek staat.
6 - Natasia. De meest egoistische en gestoorde figuur in de villa. Denk écht dat de hele wereld om haar draait en wordt gek van iedere vorm van kritiek. Huilt als iemand de villa verlaat... om die persoon 10 seconden later weer gigantisch af te maken. Huilt om alles en iedereen als het haar zo uitkomt, maar heeft nog geen traan gelaten om haar kinderen die ze al vele maanden bij anderen heeft gedumpt. Denk het allemaal goed te maken door 10 minuutjes voor te lezen 's avonds, iets wat ze de laatste tijd ook regelmatig vergeet. Heeft een IQ van ver beneden de 100 en snapt daarom zelf waarschijnlijk echt niet dat ze zo diep diep triest is.
Vooral dat stukje over natteass is echt treffend neergezet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
200% mee eensmooi geschreven
![]()
Alsof daar al niet een topic voor isquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:10 schreef tmaster13 het volgende:
Weet jij of iemand anders het adres van de gouden kooi aub. ik wil graag een kaartje sturen naar Sylvia??
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alleen een top 3 gemaakt dit keer.
1 - Brian. Lijkt me een toffe gozer. Ik zou hem ook graag als zwager willen hebben, aangezien hij erg goed en lief met vrouwen omgaat. Kan ook heel mooi dichten. Toffe gast.
2 - Natasia. Een voorbeeld voor velen. Ze is heel erg eerlijk, denkt alleen maar aan het welzijn van anderen en probeert mensen zo weinig mogelijk te kwetsen. Echt een moedertype.
3 - Amanda. Mooie, spontane en slimme meid. Is goed op haar hoede en laat zich niet snel door jongens iets wijs maken. Staat erg open voor suggesties van anderen en neemt ook snel iets aan.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alleen een top 3 gemaakt dit keer.
1 - Brian. Lijkt me een toffe gozer. Ik zou hem ook graag als zwager willen hebben, aangezien hij erg goed en lief met vrouwen omgaat. Kan ook heel mooi dichten. Toffe gast.
2 - Natasia. Een voorbeeld voor velen. Ze is heel erg eerlijk, denkt alleen maar aan het welzijn van anderen en probeert mensen zo weinig mogelijk te kwetsen. Echt een moedertype.
3 - Amanda. Mooie, spontane en slimme meid. Is goed op haar hoede en laat zich niet snel door jongens iets wijs maken. Staat erg open voor suggesties van anderen en neemt ook snel iets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |