Dan wint ze dusquote:Op zondag 19 november 2006 14:41 schreef Mrln het volgende:
Natasia (kijkcijfer trekker, ik hoop dat ze als laatste eruit vliegt)
Zo kun je het ook zien ja. 'Er uit vliegen' klinkt wel een beetje als BB en zo gaat het niet (hoop ik).quote:Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef Mrln het volgende:
[..]
*zucht*...als laatste eruit vliegen ...dus Silvia wint ? de winaar blijft...weet je nog ?![]()
BBquote:Op zondag 19 november 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja. 'Er uit vliegen' klinkt wel een beetje als BB en zo gaat het niet (hoop ik).
Verder heb ik al van een aantal gehoord, dat ze niet in het huis blijven wonen, ook al winnen ze.
De kans is dus groot dat iedereen 'het huis uit vliegt', ook de winnaar.
Even mijn lijstje aanpassen:quote:Op woensdag 15 november 2006 08:27 schreef Elounda het volgende:
1. Bart (yes!)
2. Nena (mooie, lieve meid)
3. Sylvia (stille wateren......)
4. Natasia (surinaamse bootwerker, héél erg irritant en compleet maf maar ook erg vermakelijk, wat een mens is dat zeg!)
5. Ilona (een te lieve vrouw maar wacht maar, die ontploft nog wel een keer)
6. Stephan (stomme kerel)
7. Eveline (gluiperd)
8. Brian (sorry maar ik vind het een slome eikel)
Het is jammer dat Nicolaas er niet meer in zit, was zeker een goede tweede.
En Evil dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Even mijn lijstje aanpassen:
7. Natanael ( duivelsgebroed maar houdt het spannend)
8. Brian (sorry maar ik vind het een maniak)![]()
![]()
Ow.....ben er gewoon vergeten!quote:
Wat is er nou zo leuk aan Bart? Behalve dan dat-ie saai is, doet alsof-ie overal boven staat en nooit duidelijk partij kiest?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Bart (eigenlijk de enige leuke bewoner nog)
Bart heeft heel veel humor, is alles behalve saai en ziet heel veel dingen hetzelfde als ik ze zie. Vandaar dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan Bart? Behalve dan dat-ie saai is, doet alsof-ie overal boven staat en nooit duidelijk partij kiest?
Bart is recht voor z'n raap en eerlijk,hij kiest geen partij omdat hij zijn eigen menig heeft en eigen plan trekt en dat maakt Bart leuk !quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik heb 'm ook (nog) op 3, maar dat is omdat ik het de rest nóg minder gun.
oeps verkeert gequoted maar reageren op berichten gaat hier erg moeilijk heel vaak komen m'n berichtjes vandaag niet overquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:37 schreef elsie het volgende:
[..]
Bart is recht voor z'n raap en eerlijk,hij kiest geen partij omdat hij zijn eigen menig heeft en eigen plan trekt en dat maakt Bart leuk !
Beginfase van dit topic stamt nog uit de tijd dat er 10 bewoners waren...quote:
Het moet anders, want Bart is sinds de komst van NL in mijn achting gezakt. Ik begin hem toch ook een beetje gluiperig te vinden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:23 schreef Elounda het volgende:
Jesses, weer mijn lijssie aanpassen doordat Stephan is vertrokken:
1. Bart (yes!)
2. Nena (mooie, lieve meid)
3. Sylvia (stille wateren......)
4. Natasia (surinaamse bootwerker, héél erg irritant en compleet maf maar ook erg vermakelijk, wat een mens is dat zeg!)
5. Ilona (een te lieve vrouw maar wacht maar, die ontploft nog wel een keer)
6. Nathanaelduivelsgebroed maar houdt het wel spannend)
7. Brian (sorry maar ik vind het een maniak)
8. Evil, (dochter van Raoul en Morticia Adams, maar dan gewoon écht slécht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |