Heb je wel goed opgelet? Of bedoel je wellicht de vinger van Nena? Zij is echt door en door slecht. Wat dat gestoorde betreft, daarin geef ik je gelijk, aangenomen dat je het in de negatiefst mogelijke zin bedoelt.quote:Op maandag 18 december 2006 21:30 schreef happyme28 het volgende:
7 (8) [7] (6) Nataaaasia - er zit wel iets liefs in (...)
Nou sorry hoor, maar ze kookt wel bijna dagelijks terwijl ze zelf niet eet, staat bijna altijd de keuken op te ruimen en is op haar manier bezorgd om de medebewoners. Ik let heel goed op, ik kan hetzelfde aan jou vragenquote:Op maandag 18 december 2006 21:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Of bedoel je wellicht de vinger van Nena? Zij is echt door en door slecht. Wat dat gestoorde betreft, daarin geef ik je gelijk, aangenomen dat je het in de negatiefst mogelijke zin bedoelt.
[/ontopic]quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ze kookt wel bijna dagelijks terwijl ze zelf niet eet, staat bijna altijd de keuken op te ruimen en is op haar manier bezorgd om de medebewoners. Ik let heel goed op, ik kan hetzelfde aan jou vragen. Blijft staan dat ze gewoon gestoord is.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Of bedoel je wellicht de vinger van Nena?
ik vind dit zoo ouderwets en cliché.. waarom moeten mensen oprecht zijn en eerlijk?? waarom moet je sympathiek zijn?? waarom moet je jezelf zijn?? dat is toch geen hol aan om naar te kijken.. ik kijk liever naar bastards die liegen.. die mensen tegen elkaar uitspelen.. naar psycho's die zich klem zuipen en naar vage techno luisteren miidden in de nachtquote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe top 10
1) Sylvia (lijkt me nog het meest oprecht van allemaal)
2) Huub (wel lachen met hem en hij is de underdog)
3) Ilona (niet leuk, maar ook niet erg)
4) Nena (Vals smerig kreng, maar leuker dan de anderen hieronder)
5) Bart (met Lesley is hij leuk. Verder is het een kwal eerste klas)
6) Brian (soms leuk, meestal een enorme galbak)
7) Natasia (volkomen gestoord, maar wel zichzelf)
8) Nathanael (volkomen gestoord en ook niet zichzelf)
We zijn toch niet aan het wegstemmen ofzo? Als ik een lijstje moet maken met mensen die goed zijn voor het programma, ziet het er idd heel anders uit. Dan staat Natasia op 1, want daar blijf je je non stop aan ergeren en blijkbaar is dat nodig om een 'leuk' programma te maken. Dan staat Sylvia idd op de laatste plaats.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind dit zoo ouderwets en cliché.. waarom moeten mensen oprecht zijn en eerlijk?? waarom moet je sympathiek zijn?? waarom moet je jezelf zijn?? dat is toch geen hol aan om naar te kijken.. ik kijk liever naar bastards die liegen.. die mensen tegen elkaar uitspelen.. naar psycho's die zich klem zuipen en naar vage techno luisteren miidden in de nachtnaar mensen die uitgesproken zijn en wat te vertellen hebben..
Dat had ik dus ook.... tot gisteren de uitval tegen Sylvia. Toen werd weer even duidelijk wat voor verschrikkelijk 'mens' ze eigenlijk is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
(5) (7) (9) (8) (5) Natasia, vanwege nog ergere bewoners lijkt ze gaandeweg zelfs mee te vallen.
hoog staaltje "mensen kennis"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn top 8, met tussen haakjes mijn vorige waarderingen:
(3) (2) (4) (5) (8) Sylvia, vooral hoog genoteerd wegens underdog-positie, verder niet heel erg sympathiek.
Ach of het nou 4 maanden duurt, of ze worden direct vervangen.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
Avonne, als die 4 echt exit moeten, dan is er vrij weinig over om uit te zenden hoor.
Zomaar een vraagje hoor, maar welke positieve kanten zie jij in Brian die veel anderen lijken te ontgaan?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef Lieve het volgende:
2 Brian (moet inderdaad ophouden met het gescheld, ophouden met Nena)
Die nummer 1 en nummer 2 geloof ik echt niet. Dat kun je toch niet menen? Helemaal niet met zo'n usename.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:07 schreef Lieve het volgende:
1 Natasia (eerlijk, lekker mens, oervrouw, heel sterk)
2 Brian (moet inderdaad ophouden met het gescheld, ophouden met Nena)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |