abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46263168
1. Bart
2. Sylvia
3. Huub

4. Amanda
5. Brian
6. Natasia
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:05:20 #202
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46263471
1. Sylvia; onafhankelijke sterke vrouw
2. Huub; televisiemaker die sterk is in discussies

3. Bart; suffe, botte hark bij gebrek aan beter
4. Natasia; bitch maar spectaculair

5. Brian; psychopatisch, vrouwonvriendelijk, hypocriet, wraaklustig, zielig en verbitterd mannetje
6. Amanda; sinds haar komst lijkt het wel De Gouden Kinderopvang, pleurt toch op met dat kind
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:10:50 #203
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46263711
1 syliva
2 Huub
3 Eric, ja dat weet ik zeker, voordat hij überhaupt een voet in huis heeft gezet

Restant: mag in de groene container..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:16:47 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46263912
Het wordt steeds lastiger om de laatste 3 in de juiste volgorde te zetten.

1 - Huub. Ondanks dat ik me wel eens afvraag of ik in het dagelijks leven wel graag met hem zou willen omgaan, is hij PERFECT voor dit programma. Hij zei zelf al dat hij het beste is wat de gouden kooi is overkomen en daar kan ik me alleen maar bij aan sluiten. Het is super lachen met hem en hij lijkt overal schijt aan te hebben.

2 - Sylvia. Beetje tegenpool van Huub. Zeer rustig en denkt zeer goed na bij alles wat ze zegt. Met haar zou ik wel degelijk graag willen omgaan in het dagelijks leven. Ik vind Sylvia een lekker wijf zonder dat ze bloedmooi is.

3 - Bart. Beetje een zeikerd en de laatste tijd zéér saai, maar nog altijd 1000x normaler dan de drie die hieronder staan. Ik verwacht dat hij buiten de kooi echt heel anders is, omdat hij dan met de mensen omgaat die hij zelf kan kiezen.

4 - Amanda. Volkomen gestoord kind, dat enorm geilt op haar eigen lichaam. Niet voor niets heeft ze op zo jonge leeftijd al siliconen genomen. Verder is ze zo egoistisch als de pest en zal nooit of te nimmer fouten bij zichzelf zoeken. Als kijker krijg je soms gewoon de neiging haar keel dicht te knijpen als er weer eens ongelooflijk onzin uit komt.

5 - Brian. Psychisch volkomen gestoord. Ziet alleen maar fouten bij anderen en heeft een waanzinnig vertekend beeld van zichzelf. Denkt ECHT dat hij respectvol met mensen omgaat, terwijl iedere boeren lul al na een paar teksten van Brian begrijpt dat 'respect' echt niet in zijn woordenboek staat.

6 - Natasia. De meest egoistische en gestoorde figuur in de villa. Denk écht dat de hele wereld om haar draait en wordt gek van iedere vorm van kritiek. Huilt als iemand de villa verlaat... om die persoon 10 seconden later weer gigantisch af te maken. Huilt om alles en iedereen als het haar zo uitkomt, maar heeft nog geen traan gelaten om haar kinderen die ze al vele maanden bij anderen heeft gedumpt. Denk het allemaal goed te maken door 10 minuutjes voor te lezen 's avonds, iets wat ze de laatste tijd ook regelmatig vergeet. Heeft een IQ van ver beneden de 100 en snapt daarom zelf waarschijnlijk echt niet dat ze zo diep diep triest is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:31:13 #205
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_46269013
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Blablabla.
precies mijn gedachten!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_46310918
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef rmsjunderdog het volgende:
1#brian
2#amanda
3#bart
Volg jij het programma überhaupt wel?
Audite et alteram partem
pi_46320929
Mijn lijstje moet ook weer bijgesteld worden.

1. Huub
2. Sylvia
3. Eric ( 1e indruk )
4. Bart
5. Natasia
6. Brian
7 Amanda

Maar ik moet zeggen, 5 t/m 7 zijn wat mij betreft gelijk, allemaal moven.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46320930
Amanda komt bij mij op 1.
pi_46320935
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amanda komt bij mij op 1.
Had niet anders verwacht, soort zoekt soort.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46320936
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 04:42 schreef noucky het volgende:

[..]

Had niet anders verwacht, soort zoekt soort.
Je bent voorbeeldig.
pi_46326448
1. Huub
2. Sylvia
3. Bart
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
7. Brian
pi_46327020
1 Huub. Ben het met Scanman eens. Ik weet niet of ik zelf samen met hem zou willen wonen maar hij maakt het programma tot wat het is. Eerlijk, durft de confrontatie aan.

2 Sylvia: Soms vind ik het jammer dat ze haar mening niet meer ventileert, maar mag haar erg graag. Zij was al snel mijn favoriet (toen niemand haar nog zag)
Sterke vrouw. Humor.

3 Bart: Ik vertrouw hem voor geen meter, en vind hem ook erg saai maar hij lijkt een beetje op mijn broertje. Soms die droge humor.Slim!

4 Eric: Nog niet veel laten zien maar is wel degelijk met het spel bezig. Jammer van die grote praatjes voor hij het huis binnen kwam. Hij zou Natasia wel even aanpakken. Nu heeft hij blijkbaar besloten haar tot vriend te houden. Misschien wel zo wijs voor nu. Sinds hij er in is gekomen vind ik het heel interessant om de dimensies van het huis te zien veranderen.

5 Natasia Ongelooflijk maar waar! Ze staat niet helemaal onderaan.
Wat ik aan haar wel kan waarderen is dat ze de confrontatie wel aan durft te gaan. Enorme egoistische dame

6 Amanda Verschrikkelijk. Voegt niets toe. Grote bek, te dom voor woorden. Bloed hekel aan

7 Brian : need I say more. Psychopaat eerste klas. Grootse reality creep ever.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:34:20 #214
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46327533
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Elounda het volgende:
1 syliva
2 Huub
3 Eric, ja dat weet ik zeker, voordat hij überhaupt een voet in huis heeft gezet

Moet mijn mening toch weer enigzins bijstellen...

1 Sylvia
2 Huub
3 Bart, hij heeft de laatste dagen toch weer laten zien een stabiele en rustige persoonlijkheid te zijn.
Ik was hem een beetje zat toen NL in het huis zat, maar hij maakt een sterke come-back
4. Eric

Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46329047
Nieuwe score:

1 (2) [4] (-) [-] (-) Huub
2 (3) [5] (1) [1] (1) Bart
3 (4) [2] (3) [4] (4) Sylvia
4 (-) [-] (-) [-] (-) Eric
5 (6) [7] (8) [7] (6) Nataaaasia
6 (-) [-] (-) [-] (-) Amanda
7 (8) [6] (5) [3] (3) Brian

Denk dat nummer 5 en 6 minder walchelijk zouden zijn zonder nummer 7.
pi_46329477
Ik vind het heel bijzonder dat jullie Natasia niet op plaats 7 of zelfs plaats 6 zetten, maar plaats 5. Naar Amanda en Brain valt toch goed te kijken, Natasia zorgt echt voor hoofdpijn. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
Audite et alteram partem
pi_46331391
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat jullie Natasia niet op plaats 7 of zelfs plaats 6 zetten, maar plaats 5. Naar Amanda en Brain valt toch goed te kijken, Natasia zorgt echt voor hoofdpijn. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
Het verschil in uitschot is altijd lastig te graderen. Ik vind dat er gedeelde laatste plekken in deze rangschikking ingedeeld mogen worden
pi_46331446
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt steeds lastiger om de laatste 3 in de juiste volgorde te zetten.

1 - Huub. Ondanks dat ik me wel eens afvraag of ik in het dagelijks leven wel graag met hem zou willen omgaan, is hij PERFECT voor dit programma. Hij zei zelf al dat hij het beste is wat de gouden kooi is overkomen en daar kan ik me alleen maar bij aan sluiten. Het is super lachen met hem en hij lijkt overal schijt aan te hebben.

2 - Sylvia. Beetje tegenpool van Huub. Zeer rustig en denkt zeer goed na bij alles wat ze zegt. Met haar zou ik wel degelijk graag willen omgaan in het dagelijks leven. Ik vind Sylvia een lekker wijf zonder dat ze bloedmooi is.

3 - Bart. Beetje een zeikerd en de laatste tijd zéér saai, maar nog altijd 1000x normaler dan de drie die hieronder staan. Ik verwacht dat hij buiten de kooi echt heel anders is, omdat hij dan met de mensen omgaat die hij zelf kan kiezen.

4 - Amanda. Volkomen gestoord kind, dat enorm geilt op haar eigen lichaam. Niet voor niets heeft ze op zo jonge leeftijd al siliconen genomen. Verder is ze zo egoistisch als de pest en zal nooit of te nimmer fouten bij zichzelf zoeken. Als kijker krijg je soms gewoon de neiging haar keel dicht te knijpen als er weer eens ongelooflijk onzin uit komt.

5 - Brian. Psychisch volkomen gestoord. Ziet alleen maar fouten bij anderen en heeft een waanzinnig vertekend beeld van zichzelf. Denkt ECHT dat hij respectvol met mensen omgaat, terwijl iedere boeren lul al na een paar teksten van Brian begrijpt dat 'respect' echt niet in zijn woordenboek staat.

6 - Natasia. De meest egoistische en gestoorde figuur in de villa. Denk écht dat de hele wereld om haar draait en wordt gek van iedere vorm van kritiek. Huilt als iemand de villa verlaat... om die persoon 10 seconden later weer gigantisch af te maken. Huilt om alles en iedereen als het haar zo uitkomt, maar heeft nog geen traan gelaten om haar kinderen die ze al vele maanden bij anderen heeft gedumpt. Denk het allemaal goed te maken door 10 minuutjes voor te lezen 's avonds, iets wat ze de laatste tijd ook regelmatig vergeet. Heeft een IQ van ver beneden de 100 en snapt daarom zelf waarschijnlijk echt niet dat ze zo diep diep triest is.
200% mee eens mooi geschreven
Haleloeja
pi_46331567
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:29 schreef Gelderland het volgende:

[..]

200% mee eens mooi geschreven
Vooral dat stukje over natteass is echt treffend neergezet.
pi_46332646
Weet jij of iemand anders het adres van de gouden kooi aub. ik wil graag een kaartje sturen naar Sylvia??
pi_46332674
Weet iemand het adres van de gouden kooi, is echt super belangrijk??
pi_46332741
Helemaal mee eens perfect stukje!!
pi_46332798
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:10 schreef tmaster13 het volgende:
Weet jij of iemand anders het adres van de gouden kooi aub. ik wil graag een kaartje sturen naar Sylvia??
Alsof daar al niet een topic voor is

Mijn top 10

1...
2....
3...
4...
5...
6...
7..
8 Huub
9 Bart
10 Sylvia

Iedereen die hier aan mee doet is gestoord, dus verdienen zeker geen 1e plaats

Huub is het vermakelijkst en Bart en Sylvia zijn de enige enigzins normalen.
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:15:48 #224
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46332801
1. Sylvia, tof wijf .
2. Huub, leuk gestoord.
3. Bart, ach, die lijkt me zo slecht nog niet.

4/5/6. Dat zooitje. Domme mensen, grote bekken, trailer trash, van die figuren waar je niet naast wil wonen. Allemaal even erg.

Eric weet ik nog niet genoeg over, zal op 3 of 4 komen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46332962
1 - Huub. Een bloedirritant ventje maar iemand met een goed hart. Iets wat van vele anderen niet gezegd kan worden in de kooi. Hij is inderdaad het beste wat de kooi overkomen kon. Ben wel bang dat door Eric de verhoudingen scheef zullen trekken en hij misschien een mindere kant zal laten zien.

2 - Sylvia. Wat een prachtvrouw. Haar uitstraling bij het vertrek van Ilona en Huub en de terugkomst van Huub waren één van de mooiste momenten uit een realityshow ooit. Met haar kan je het volgens mij jaren volhouden in zo'n huis.

3 - Eric. Ik vind hem een nare nicht maar hij is een geweldige aanvulling voor het huis. Ben zeer content met zijn komst. Luistert goed.

4 - Natasia. Verassend. Haar geschreeuw tegen Amanda was fenominaal en ik ben bang dat zonder haar de kooi erg zijn charme zal verliezen, hoe vreselijk ik dat ook vind om te zeggen. Ook dat manische gelach van haar de afgelopen dagen doet me goed. Het is een feest om naar zo'n vreselijk mens te kijken. Keer op keer.

5 - Bart. Lult te veel met iedereen mee en zijn macho gedrag vind ik storend. Veel sympatieker dan Natasia maar boeit me niet voor het spel. Vandaar.

6 - Amanda. Wat een dom wijf. Als ik haar hoor praten samen met Brian word ik gewoon fysiek onpasselijk en dat kan niet goed zijn.

7 - Brian. Geen woorden voor. Wat een enge gek en wat een belachelijk zelfkennis. Inderdaad de draak van de realityshows. Ongelofelijk gestoord.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:21:17 #226
12079 koele
The Koeler, the better
pi_46332973
1. Huub
2. Sylvia
3. Bart
4. Erik..?
5. Amanda
6. Brian
7 Natasia
pi_46374756
1. Brian
2. Amanda
3. Natasia
4. Sylvia

5. Eric
6. Bart
7. Huub
pi_46375149
Sylvia en Huub. Slagroom (op de taart)
Eric en Bart. Vulling
Amanda. (Taart)doos
Natasia en Brain. Kiespijn
pi_46375244
1 (1) Huub
2 (5) Bart
3 (2) Sylvia
4 (-) Eric
5 (-) Amanda
6 (7) Natasia
7 (6) Brian

[ Bericht 27% gewijzigd door ItaloDancer op 16-02-2007 19:04:14 ]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:30:57 #230
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46383607
Mijn laatste lijstje is al weer van een tijdje geleden...ff kijken heur

1.Huub! (De Man)
2.Sylvia (4)(4)
3.Bart (1)(1)
4.Eric (weet ik nog niet veel vanaf, maar dan heb je altijd nog een voorsprong op de 3 hieronder)
5.Amanda (Is naief, haar makke)
6.Brian (5)(3) (Zijn psychotische kant komt naar boven onder invloed van NastyAss)
7.Natasia (6)(7) (Onder alle omstandigheden een gestoord wijf)

Stephan (7)(5) Mis ik niet
Eveline (8)(6) Mis ik niet
Ilona (9) (108) Begon haar toch wat te waarderen
Nena (2)(2) Mis ik erg Ze bracht toch een bepaalde relaxte sfeer mee
Weisst
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:54:06 #231
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46387935
01. Bart
02. Huub
03. Sylvia
04. Eric
05. Amanda
06. Brian
07. Natasia

ik wil wel ff zeggen dat ik Huub de laatste dagen echt geweldig vindt.. sinds ie terug is ben ik 'm heel anders gaan zien, komt ook deels door zn omgang met Bart nu
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46391130
Suikeroom.... ik conformeer mij precies aan jouw lijstje en jouw opmerking eronder.
Audite et alteram partem
pi_46392299
1. Huub
2. Silvia
3. Bart
4. Eric
5. Natasia
6. Amanda
7. Brian
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:33:51 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46392482
1) Sylvia
2) Huub
3) Bart
4) Eric
5) Nieuwe Bewoner
6) Nieuwe Bewoner
7) Natasia
8) Amandel
9) Brian
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:22:35 #235
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_46393349
1- Sylvia
2- Huub
3- Bart
4- Eric
5- Amandel
6- Natasia
7- Brain
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:48:00 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46393957
Ik heb alleen een top 3 gemaakt dit keer.

1 - Brian. Lijkt me een toffe gozer. Ik zou hem ook graag als zwager willen hebben, aangezien hij erg goed en lief met vrouwen omgaat. Kan ook heel mooi dichten. Toffe gast.
2 - Natasia. Een voorbeeld voor velen. Ze is heel erg eerlijk, denkt alleen maar aan het welzijn van anderen en probeert mensen zo weinig mogelijk te kwetsen. Echt een moedertype.
3 - Amanda. Mooie, spontane en slimme meid. Is goed op haar hoede en laat zich niet snel door jongens iets wijs maken. Staat erg open voor suggesties van anderen en neemt ook snel iets aan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46394404
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:

1 - Brian. Lijkt me een toffe gozer. Ik zou hem ook graag als zwager willen hebben, aangezien hij erg goed en lief met vrouwen omgaat. Kan ook heel mooi dichten. Toffe gast.
2 - Natasia. Een voorbeeld voor velen. Ze is heel erg eerlijk, denkt alleen maar aan het welzijn van anderen en probeert mensen zo weinig mogelijk te kwetsen. Echt een moedertype.
3 - Amanda. Mooie, spontane en slimme meid. Is goed op haar hoede en laat zich niet snel door jongens iets wijs maken. Staat erg open voor suggesties van anderen en neemt ook snel iets aan.
pi_46394570
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')