quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Blablabla.
Had niet anders verwacht, soort zoekt soort.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amanda komt bij mij op 1.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, soort zoekt soort.
Moet mijn mening toch weer enigzins bijstellen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef Elounda het volgende:
1 syliva
2 Huub
3 Eric, ja dat weet ik zeker, voordat hij überhaupt een voet in huis heeft gezet
Restant: mag in de groene container..
Het verschil in uitschot is altijd lastig te graderen. Ik vind dat er gedeelde laatste plekken in deze rangschikking ingedeeld mogen wordenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat jullie Natasia niet op plaats 7 of zelfs plaats 6 zetten, maar plaats 5. Naar Amanda en Brain valt toch goed te kijken, Natasia zorgt echt voor hoofdpijn. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
200% mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt steeds lastiger om de laatste 3 in de juiste volgorde te zetten.
1 - Huub. Ondanks dat ik me wel eens afvraag of ik in het dagelijks leven wel graag met hem zou willen omgaan, is hij PERFECT voor dit programma. Hij zei zelf al dat hij het beste is wat de gouden kooi is overkomen en daar kan ik me alleen maar bij aan sluiten. Het is super lachen met hem en hij lijkt overal schijt aan te hebben.
2 - Sylvia. Beetje tegenpool van Huub. Zeer rustig en denkt zeer goed na bij alles wat ze zegt. Met haar zou ik wel degelijk graag willen omgaan in het dagelijks leven. Ik vind Sylvia een lekker wijf zonder dat ze bloedmooi is.
3 - Bart. Beetje een zeikerd en de laatste tijd zéér saai, maar nog altijd 1000x normaler dan de drie die hieronder staan. Ik verwacht dat hij buiten de kooi echt heel anders is, omdat hij dan met de mensen omgaat die hij zelf kan kiezen.
4 - Amanda. Volkomen gestoord kind, dat enorm geilt op haar eigen lichaam. Niet voor niets heeft ze op zo jonge leeftijd al siliconen genomen. Verder is ze zo egoistisch als de pest en zal nooit of te nimmer fouten bij zichzelf zoeken. Als kijker krijg je soms gewoon de neiging haar keel dicht te knijpen als er weer eens ongelooflijk onzin uit komt.
5 - Brian. Psychisch volkomen gestoord. Ziet alleen maar fouten bij anderen en heeft een waanzinnig vertekend beeld van zichzelf. Denkt ECHT dat hij respectvol met mensen omgaat, terwijl iedere boeren lul al na een paar teksten van Brian begrijpt dat 'respect' echt niet in zijn woordenboek staat.
6 - Natasia. De meest egoistische en gestoorde figuur in de villa. Denk écht dat de hele wereld om haar draait en wordt gek van iedere vorm van kritiek. Huilt als iemand de villa verlaat... om die persoon 10 seconden later weer gigantisch af te maken. Huilt om alles en iedereen als het haar zo uitkomt, maar heeft nog geen traan gelaten om haar kinderen die ze al vele maanden bij anderen heeft gedumpt. Denk het allemaal goed te maken door 10 minuutjes voor te lezen 's avonds, iets wat ze de laatste tijd ook regelmatig vergeet. Heeft een IQ van ver beneden de 100 en snapt daarom zelf waarschijnlijk echt niet dat ze zo diep diep triest is.
Vooral dat stukje over natteass is echt treffend neergezet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
200% mee eensmooi geschreven
![]()
Alsof daar al niet een topic voor isquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:10 schreef tmaster13 het volgende:
Weet jij of iemand anders het adres van de gouden kooi aub. ik wil graag een kaartje sturen naar Sylvia??
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alleen een top 3 gemaakt dit keer.
1 - Brian. Lijkt me een toffe gozer. Ik zou hem ook graag als zwager willen hebben, aangezien hij erg goed en lief met vrouwen omgaat. Kan ook heel mooi dichten. Toffe gast.
2 - Natasia. Een voorbeeld voor velen. Ze is heel erg eerlijk, denkt alleen maar aan het welzijn van anderen en probeert mensen zo weinig mogelijk te kwetsen. Echt een moedertype.
3 - Amanda. Mooie, spontane en slimme meid. Is goed op haar hoede en laat zich niet snel door jongens iets wijs maken. Staat erg open voor suggesties van anderen en neemt ook snel iets aan.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alleen een top 3 gemaakt dit keer.
1 - Brian. Lijkt me een toffe gozer. Ik zou hem ook graag als zwager willen hebben, aangezien hij erg goed en lief met vrouwen omgaat. Kan ook heel mooi dichten. Toffe gast.
2 - Natasia. Een voorbeeld voor velen. Ze is heel erg eerlijk, denkt alleen maar aan het welzijn van anderen en probeert mensen zo weinig mogelijk te kwetsen. Echt een moedertype.
3 - Amanda. Mooie, spontane en slimme meid. Is goed op haar hoede en laat zich niet snel door jongens iets wijs maken. Staat erg open voor suggesties van anderen en neemt ook snel iets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |