Mwah... de stichting (is het een stichting eigenlijk) zal wel gedraaid worden door vrijwilligers, die die doen naast hun normale dingen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wel jammer/raar dat ze een beetje onbereikbaar zijn. *duimt*.
Hmmm.quote:
gewoon even geduld, die man is gewoon an het werk. Ik heb het mailtje naar zijn werk gestuurd, dus het zal wel goedkomen denk ik.quote:
Ik wil gerust mijn bank- en gironummer weer beschikbaar stellen, met (wederom) volledige verantwoording achteraf.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:
De Voorzitster heeft me terug gebeld en ze zijn helemaal
Ik heb haar gevraagd om een inleidend stukje te schrijven voor de OP van het actietopic, en dat gaat ze me zsm mailen (ws morgen)
Nu nog iemand die een gironummer beschikbaar heeft voor dit doel ?
Ik zat ook aan jou te denken idd maar ik wist niet of je dat weer helemaal bij zou willen gaan houden enzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:56 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil gerust mijn bank- en gironummer weer beschikbaar stellen, met (wederom) volledige verantwoording achteraf.
dat is heel tofquote:Op donderdag 9 november 2006 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil gerust mijn bank- en gironummer weer beschikbaar stellen, met (wederom) volledige verantwoording achteraf.
Ik heb het ff een paar dagen heel druk, dus lees maar zuinigjesaan in mijn AT. Mocht je mijn rekeningen willen gebruiken (of vragen / opmerkingen daarover hebben), stuur me dan alsjeblieft even voor de hele zekerheid een mailtje als er hier iets over gepost is. Mail valt me namelijk wel direct op... nou ja, als ik achter mijn pc zit that isquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het ff een paar dagen heel druk, dus lees maar zuinigjesaan in mijn AT. Mocht je mijn rekeningen willen gebruiken (of vragen / opmerkingen daarover hebben), stuur me dan alsjeblieft even voor de hele zekerheid een mailtje als er hier iets over gepost is. Mail valt me namelijk wel direct op... nou ja, als ik achter mijn pc zit that is
Tof, dankquote:
Gaat dus de goede kant op.quote:Hallo Kirsten,
Wat een geweldig idee.
Ik heb nu pas je mail gelezen -vanwege priveomstandigheden- (Dat ga ik maar niet op het forum plempen)
Ik heb al wel een mailtje ontvangen van Peter en via hem andere
leden van het bestuur ingeschakeld.
Na maandag kan ik zelf ook weer actief meedoen.
Hoop je nog te spreken,
Met vriendelijke groet,
Fred Rill
secretaris stichting FOK
Geeft niet, jij bent uiteindelijk wel degene die dit geweldige idee heeft gelanceerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Buzzer
![]()
Ik ben onverwacht vrij druk geweest de afgelopen dagen dus ik was er nog niet aan toe gekomen om er achteraan te bellen.![]()
Als je op wat voor manier dan ook hulp kunt gebruiken moet je gillen want ik vind het wel heel leuk om hier mee bezig te zijn en ik heb tijd zát over het algemeen.
Uiteraard doe jij ook mee toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:54 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij gaat dit wel weer goed komen!
Wat lievquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
Die 52 euro gaat anders gewoon naar stichting Fok
Dat is echt teveel eer, ik reageerde alleen maar in dit topic.quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geeft niet, jij bent uiteindelijk wel degene die dit geweldige idee heeft gelanceerd.
Het is jammer dat het forum zo bokt momenteel. Misschien is maandag een mooie dag om officieel te starten.
Ik heb inmiddels van mijn baas toestemming om hier op school geld in te zamelen.
Leuk!quote:
mag ik m der ook tussen gooien?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is dan wel het idee idd, dat je die avatar gebruikt als je met de actie mee doet. Ik zal het definiteve ontwerp (deze gok ik) wel op de FOK server gooien.
zoiets?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuuk!
Ik was ook van plan iemand te zoeken die hem voor mij kon mixen met wat ik heb.
Ja, zoiets ja!quote:
Heel lief kijkt naar Murpquote:
quote:
DAT BEN IK!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is echt teveel eer, ik reageerde alleen maar in dit topic.
Rolf2 is het topic begonnen en wdn kwam met Stichting FOK.![]()
Als ik het goed begrepen heb gaan we maandag van start!quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:48 schreef murp het volgende:
*subtiel schopje*
Waarom opheffen?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben daar even over aan het nadenken. Ik wil evt. mss wel een rekening openen hiervoor, moet niet al te moeilijk zijn en is ook zo weer opgeheven. Weet alleen niet of de bank dit ook leuk vind. En ik moet nog heel even twijfelen.
Liev naar murp kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef sanger het volgende:
Is er ook iemand die de avatar kan combineren met mijn huidige??
Zo werkt dat!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ja hallo, tis nu natuurlijk niet de bedoeling dat jullie allemaal dat icoontje gaan nemen, want dan kan ik niemand meer uit elkaar houden.
Dat was wat makkelijker aan te passen, alleen de tekstkleur verschildequote:Op zondag 12 november 2006 05:56 schreef wdn het volgende:
Vorig jaar hadden we verschillende kleurtjes
Ik heb het normaal niet zo op 'goede doelen' en vind al snel dat het te gek voor woorden is dat in een van de rijkste landen ter wereld we dit soort dingen niet via de overheid kunnen doen. Een internetaansluiting in het ziekenhuis voor mensen, in dit geval vaak jonge mensen, met een rotziekte, en dat wordt dan niet uit algemene middelen bekostigd. Maar goed, dat is het politieke systeem van het moment en op zich een andere discussie.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:
De Voorzitster heeft me terug gebeld en ze zijn helemaal
Ik heb haar gevraagd om een inleidend stukje te schrijven voor de OP van het actietopic, en dat gaat ze me zsm mailen (ws morgen)
Dit is nu rond met ElisaB? (even ter bevestiging)quote:Nu nog iemand die een gironummer beschikbaar heeft voor dit doel ?
Volgens mij moet je bij PonyLover zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Dit jaar is de opbrengst voor SCH
vanavond ben jij de eerste....quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef sanger het volgende:
Het is 'under construction', maar wat mij betreft: ik ben er elk moment klaar voorquote:Op zondag 12 november 2006 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is nu rond met ElisaB? (even ter bevestiging)
Zoiets? Wel graag even een eigen plekje zoeken ervoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef sanger het volgende:
Ik doe ook mee!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg maar wat ik moet doen en waar ik op moet stortten!
Als alles goed gaat welquote:Op zondag 12 november 2006 14:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wanneer start de actie? Morgen?
Neem je tijd en kijk heb even aan. Bovendien zal elke bijdrage wel welkom zijn, dus je hoeft niet meteen je hele maandsalaris af te staan hoorquote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef Mikkie het volgende:
Tvp'tje. Zit nog even te twijfelen, moet me ff wat meer verdiepen in waar ik eventueel geld aan zou doneren. Sta zelf zo rood als ik-weet-niet-wat, dus ik moet wel overtuigd zijn van een goede besteding.
Top! Dank je!quote:Op zondag 12 november 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets? Wel graag even een eigen plekje zoeken ervoor
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |