quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:De Voorzitster heeft me terug gebeld en ze zijn helemaal
![]()
Ik heb haar gevraagd om een inleidend stukje te schrijven voor de OP van het actietopic, en dat gaat ze me zsm mailen (ws morgen)
Ik heb het normaal niet zo op 'goede doelen' en vind al snel dat het te gek voor woorden is dat in een van de rijkste landen ter wereld we dit soort dingen niet via de overheid kunnen doen. Een internetaansluiting in het ziekenhuis voor mensen, in dit geval vaak jonge mensen, met een rotziekte, en dat wordt dan niet uit algemene middelen bekostigd. Maar goed, dat is het politieke systeem van het moment en op zich een andere discussie.
Van de goede doelen die er zo zijn is dit er wel eentje waar ik aan bij zou willen dragen. En dan via fok, zodat we wellicht echt iets substantieels bij kunnen dragen, ik vind het een goed idee. Count me in.
![]()
Op welke manier ik een bescheiden bijdrage kan leveren ga ik nog even over denken. Als het voor dat specifieke project is (internetaansluitingen) zou het ook wel leuk zijn om van hun te horen wat dat hun kost. Zodat we in units kunnen rekenen. Net zoals die lichtjes voor de kerstboom idee. Bijv. vjftig euro staat voor een aansluiting oid. Dan kun je een hele, halve, kwart etc. aansluiting schenken zeg maar. Spreekt wat meer aan.
![]()
quote:
Nu nog iemand die een gironummer beschikbaar heeft voor dit doel ?
Dit is nu rond met ElisaB? (even ter bevestiging)