Dan gaat het rustig worden met de scquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij kun je er alleen overheen stappen door het gewoon vaak te doen!
De volgende 10 zijn dus voor Prupke!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan gaat het rustig worden met de sc
hmm met dit tempo komen we daar wel mee in jaar 2056quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:25 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij kun je er alleen overheen stappen door het gewoon vaak te doen!
De volgende 10 zijn dus voor Prupke!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Xilantof het volgende:
ik ben er ook nog. Maar niet lang!
Bedtijd! Ben behoorlijk moe. Gelukkig kan ik morgen wel ook uitslapen
Arme jijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
mijn topic wat doe je
![]()
ik wou hem zelf vol baggeren![]()
Goeienavond. Zodadelijk maar eens een eind maken aan de slapeloosheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen slapelozen:-)
* HM2 al sinds 07:30 op kantoor is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:56 schreef Yoni het volgende:![]()
Ben niet meer gewend om vroeg op te staanEn tis nog donker ook... bluh
*naar werk gaat*
*Freshmind aan geeft... Tyfus wat een lucht....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef freud het volgende:
[bami naboerend]
Goedesmorreges.
[bami naboerend]
Ik om 7:10quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 al sinds 07:30 op kantoor is...![]()
![]()
Maar wel zin in het weekend
sinds maandagochtend alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:26 schreef freud het volgende:
Tekst kwijt in een SC ...
Je hebt weekend nodig he Vliegvrager?
Na komend weekend heb ik vast ook weer tot donderdag nodig om wakker te worden..quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:20 schreef freud het volgende:
Ja, gaat zeker erg gezellig worden! Ben dit keer wel van plan om ook daadwerkelijk te gaan slapen, tenzij Prupke en An24 natuurlijk anders beslissen. Ik schik me naar de mening van de meerderheid.
Oh....jij had daar ook last vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef freud het volgende:
[bami naboerend]
Goedesmorreges.
[bami naboerend]
Ik blijf niet slapenquote:
En twee grote pannen bami was niet overdreven voor z'n 5en blijkbaarquote:
Het was precies genoegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef freud het volgende:
[..]
En twee grote pannen bami was niet overdreven voor z'n 5en blijkbaar. Was weer uber gezellig!
Mijn bami is goddelijkquote:
Ga aant werk jij een beetje fokken in de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:48 schreef Mauro het volgende:
Mag ik hier een terugvindpost plaatsen?
Of is dat nog steeds niet toegestaan?
Hahaha.....
Proesssssssssssssssstquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:32 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn bami is goddelijk.
Nou ja, het is eetbaar...
alles is eetbaar trouwens...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:32 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn bami is goddelijk.
Nou ja, het is eetbaar...
Wat, laat wakker? Dat heb je he, na een dagje ziek zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo hee, meende dat ik al laat was...maar er zijn er ...:-))))))))))))))
Dagje ziek is nog te doen, volgende dag wel weer fit zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, laat wakker? Dat heb je he, na een dagje ziek zijn.
Bankschroef?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dagje ziek is nog te doen, volgende dag wel weer fit zijn natuurlijk![]()
Peet heeft iemand zich laten uitleven, begin een blokhoofd te krijgen![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Die An is wel een topickillerStraks de kroeg in met de collega's. Eens kijken hoe laat het nu wordt
@ your servicequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef Ymke het volgende:
Kan iemand even een nieuwe wedstrijd topic maken , dat lukt niet op deze pc
Lekker dan voor jou Yoni en succes in de komende tijd daarmee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef Yoni het volgende:
Zooo.. ik heb mijn eerste werkdagje op mijn nieuwe klus ook weer overleefd![]()
De komende maanden worden een flinke uitdaging heb ik al wel doorBest spannend!
Volgens mij mag ik dan ook doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
@ your service
[sub]misschien geen topictitel zoals het hoort, maar dat moet dan maar een modje aanpassen.
An voor blauwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dan ook doen![]()
![]()
[Wedstrijddiscussie topic] November, wie o wie
Je hebt geen sms info op je mobiele unit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
Een nieuw twijfelachtig record20 km reis-afstand, ik rij de snelweg op en van de 2e tot de 12e km file
Vijf kwartier
Ik had in de kroeg moeten blijven
Neuh...en anders was er toch geen andere route geweestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:03 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt geen sms info op je mobiele unit?
Het fenomeen file krijg ik ook steeds meer mee te maken en denk soms nog wel ff met weemoed terug aan het noorden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
Een nieuw twijfelachtig record20 km reis-afstand, ik rij de snelweg op en van de 2e tot de 12e km file
Vijf kwartier
Ik had in de kroeg moeten blijven
Het noordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Het fenomeen file krijg ik ook steeds meer mee te maken en denk soms nog wel ff met weemoed terug aan het noorden.![]()
"ok, braaf en nu: Lig Dood!"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
omgChec me paard vandaag
[afbeelding]
hoe heb je dat gesoept???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
omgCheck me paard vandaag
[afbeelding]
Whehehehe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
Hij is heul niet domquote:
Je gaat toch niet vrijwillig zo liggen lijkt mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hij is heul niet dom
ik zal het hem doorgeven
Een fries?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
indd een friesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een fries?
Mooie foto en leuk gezicht. Ik hou er van die Friezen te zien![]()
Hihih ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
indd een fries
De foto is nog niet bewerkt, ik denk dat ie dan nog leuker wordt. Dit was echt zo'n snapshot
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hihih ...Heb me vriendin en ik gelijk!!!!!!!!!!
![]()
Heb je ook andere foto's van hem/haar....beetje groter dan deze?![]()
Ik geef je morgen wel een aai over je bolletjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foto's zelf gemaakt.
Hij is 3 jaar, door mij ingereden, potentieel sterhengst en hartstikke te koop
je kwam me ook halen hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik geef je morgen wel een aai over je bolletje
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:40 schreef Ymke het volgende:
Wat een prachtig beest Fraubitch![]()
Alweer aan het werk is![]()
Prachtige paard en foto's, heerlijk en mooi om te zienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja![]()
foto's zelf gemaakt.
Als je die kant op gaat met de auto, Take me with you!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg maar hoe laat
Alleen terugbrengen wordt een probleempje denk ik![]()
Ik ben d'r al bijna......quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je die kant op gaat met de auto, Take me with you!
Kutvent!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben d'r al bijna......
Helaasch, VERDOMME
En doet ie het nog?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net trouwens een persoonlijk record gemaakt
Lens verwisselen in 4 sec..
Hm.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ons alle yfje nog niet te pakken gehad. Misschien toch maar eens msn aanslingeren een keer
Danku danku dankuquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Prachtige paard en foto's, heerlijk en mooi om te zien![]()
![]()
Heb altijd een k.tgevoel wanneer een dier te koop is van 1 jaar en ouder.![]()
Oeh, ik heb toegezegd foto's te maken van het paard van een kennis. Zoeen als foto2 wil ik ook wel makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foto's zelf gemaakt.
Omdat ik dieren niet als handelwaar kan zien..noodzaak OK. Maar niet anders. Daarom dat gevoel FBquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Danku danku danku
Helaas is ie niet van mij.... hoezo heb je er dan een kutgevoel bij??
Getver Xil ...In iueder geval nu thuis en hoef je niet te praten, alleen maar te tikken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:18 schreef Xilantof het volgende:
terug van mijn werk en helemaal gesloopt... Heb last van mijn keel, ik kan nu amper praten.
Thnx!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver Xil ...In iueder geval nu thuis en hoef je niet te praten, alleen maar te tikken.![]()
Beterschap![]()
Goeso Xil ...gelijk heb jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thnx!
Nooit geweten dat praten zo vermoeiend was... maar idd, nu hoe ik weinig meer te zeggen. Dus lekker thee sleurpen en een rustig avondje houden met tv/pc/boek
Bier!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeso Xil ...gelijk heb je![]()
Lekkere borrel is ook goed zeg
pea ga eens een kijkje nemen op http://www.hypofocus.com kun je misschien inspiratie opdoen voor je paardenshootquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, ik heb toegezegd foto's te maken van het paard van een kennis. Zoeen als foto2 wil ik ook wel maken
Wowwwwwwwww...gave foto's daaro.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pea ga eens een kijkje nemen op http://www.hypofocus.com kun je misschien inspiratie opdoen voor je paardenshoot
quote:
Rot jij eens heel snel op naar IRCquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:39 schreef HMaster-II het volgende:
jij en über.....
Er is altijd iemand meer über dan de rest.... En dat is HM2_FOT_GOD
![]()
Internet Rel Communityquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Internet Rel Community
Dat heet een leven buiten FOT en dat is eng...
![]()
:edit: dit is dus de eerste post na Sebasser![]()
![]()
![]()
Marit?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
'Marit' bedoel je, en dat is een stuk erger.
huh, wie wat waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kwoot is eerder dan de originele post
idd, maar jullie vinden dit niet erg... Want wij zijn het...quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:47 schreef Mauro het volgende:
Sorry LD en Phoentje
nee, die krijg je inderdaad niet.quote:
Dank je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zoveel postsssssss![]()
![]()
Maar gave foto's heb je gemaakt, echt wel mooi![]()
Zo hee, je hebt je kunnen uitleven op haar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank je!
Zo heb ik er ongeveer een stuk of 70!
Echt een supergaaf model![]()
Ik niet alleen helaasch....quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, je hebt je kunnen uitleven op haar.![]()
Ohhhhhhhhhhhhhh .... wel heel erg klikkerig geworden voor haar dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik niet alleen helaasch....
An24, FreuD, PKF, HM2, -Marjo-, Prup, PdH ook
Paarhonderden foto's schat ik zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh .... wel heel erg klikkerig geworden voor haar dus.![]()
Klikjesvormingquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh .... wel heel erg klikkerig geworden voor haar dus.![]()
Niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
KlikjesvormingDat kennen we niet op FOT
![]()
Neeee nietquote:
Ik helemaal nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik niet alleen helaasch....
An24, FreuD, PKF, HM2, -Marjo-, Prup, PdH ook
Goeiemorgen allemaalquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik helemaal nietIk had geen camera bij me
JAAAAAAAAAAAAAAA
* PdeHoog is weer wakker
De rest inmiddels ook weer, nadat de eerste PC aanging
Die had idd geen camera mee. Heeft de hele aaf in de keuken gestaan en gedaan waar hij voor was bedoeld. Kokenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Hier ook wakker, schrok me rot ...5 uur en 8 uur op de wekker en volop licht![]()
Even beter de boel ingesteld, zo ben ook ik weer bij de tijd.![]()
P, geen cam bij je? Ging je alleen voor?
Ohhhh.... wel verzorgd met drank door jullie neem ik aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die had idd geen camera mee. Heeft de hele aaf in de keuken gestaan en gedaan waar hij voor was bedoeld. Koken
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ohhhh.... wel verzorgd met drank door jullie neem ik aan.![]()
Zeiksnorrenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Hij heeft zijn borreltje gehad gisteren..... Begint ie te gillen dat het zoveel was....
Twas maar een glasje groot genoeg voor twee slokken drank
![]()
Lekkah.............quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZeiksnorrenDe volgende keer gaat er een fles arsenicum door het eten heen
Hij moest ook zijn kop er bij houden, bij het koken. Kun je hem ook niet dronken gaan voerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Hij heeft zijn borreltje gehad gisteren..... Begint ie te gillen dat het zoveel was....
Twas maar een glasje groot genoeg voor twee slokken drank
![]()
het huis is al bijna toonbaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef An24 het volgende:
An in schemertoestandhoi
Het was heel gezellig gisteren, veel geleerd over binnenwerk, had ik nooit nooit gedaan. heb zo'n idee dat de foto's ergzijn geworden. Misschien vanavond een postje
![]()
Dat was VEEEEEEEEEEEEEEEEER na het koken hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hij moest ook zijn kop er bij houden, bij het koken. Kun je hem ook niet dronken gaan voeren![]()
Lekker rustig dusquote:
Alles zelf opruimenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
het huis is al bijna toonbaar![]()
alleen het echte poetsen moet nog beginnen maar de vaat en was en zooi etc is gedaan.
en prupke slaapt nogsteeds![]()
suc-6quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Alles zelf opruimenKroeliewoelie van mij...
Zelf eerst de puntjes van de wedstrijd bijwerken (zodat ik voor de verandering eens op tijd naar bed kan)![]()
En daarna de kasten maar eens induiken en kijken wat er al in te pakken valt voor de verhuizing van volgende week!
Check uwer mail zo ook evenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Alles zelf opruimenKroeliewoelie van mij...
Zelf eerst de puntjes van de wedstrijd bijwerken (zodat ik voor de verandering eens op tijd naar bed kan)![]()
En daarna de kasten maar eens induiken en kijken wat er al in te pakken valt voor de verhuizing van volgende week!
Checkquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
suc-6
zet op de rommeldozen een datum. (als ze er dan telang staan in je nieuwe huis kun je ze weg gooien, moet je er alleen niet eerst in kijken. alles wat je 2 jaar niet hebt gemist mis je daarna ook niet)![]()
En gereageerd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check uwer mail zo ook even
* PdeHoog kijkt eens om zich heen....
Opruimen zou idd geen slecht plan zijn hier
We hebben ook nog zo gewaarschuwd...je had in de eerste ronde ook de mijne mogen lenen hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer ga ik trouwens ook gewoon mijn camera meenemen naar meetsIk heb best gave foto's gezien
Nu iig tijd voor boodschappenEn daarna maar eens in gaan loggen op het kantoor-netwerk
Wie neemt er nou geen camera mee op een FOT-Meetquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer ga ik trouwens ook gewoon mijn camera meenemen naar meetsIk heb best gave foto's gezien
Nu iig tijd voor boodschappenEn daarna maar eens in gaan loggen op het kantoor-netwerk
Idd hoe kan je dat nou doen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wie neemt er nou geen camera mee op een FOT-Meet![]()
En ook nog een korte stop van 5 minuten gedaan... Was lekker rijden.quote:
Dus jij gaat jezelf dwarszitten, door geen Grieks te eten terwijl je daar wel zin in hebt, omdat meneer de Griek jou niet als god behandeld?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Pita Bifteki
maar het is alweer op
Smaakte goed
eindelijk weer eens griekdie pauper had een ban van anderhalf jaar
Van mij gekregen
![]()
Altijd royaal fooi krijgen, maar als ik een keer voor 9,50 bestel dan komen er WEL 1,50 bezorgkosten bij omdat ik onder een tientje zit
EN begin vorig jaar wilde ik eens alleen maar 4 blikken bier bestellen, kwam hij heleMAAL niet
Nou ja, dan vlieg je er dus anderhalf jaar af
Nee, ik spaar mezelf een hoop geld uit omdat die allochtoon zijn trouwe klanten niet waardeertquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus jij gaat jezelf dwarszitten, door geen Grieks te eten terwijl je daar wel zin in hebt, omdat meneer de Griek jou niet als god behandeld?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef freud het volgende:
Zooooooooo, nu even de foto's bekijken.
De mijne vallen een beetje tegen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef freud het volgende:
Zooooooooo, nu even de foto's bekijken.
een houten borstel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:58 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx zit al klaar met een kop koffie om de resultaten de hemel in te prijzen / tot op de veters af te fikken![]()
't Was overigens hartstikke gezellig en ik heb heerlijk gegeten!!
*nog aan het uitbuiken is*
NB: als iemand een onbekende haarborstel vindt, gaarne voor mij apart houden!!
lekker!! Ik heb alleen foto's van Ingrid, het model...daar hou ik er ook flink wat aan over denk ikquote:
ben benieuwd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:25 schreef freud het volgende:
Heb erg mooie van mini-marjo, FB en Ingrid. Ik heb bij die van Marjo en Prupke iets te veel ge-experimenteerd vrees ik.
das toch juist leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:25 schreef freud het volgende:
Heb erg mooie van mini-marjo, FB en Ingrid. Ik heb bij die van Marjo en Prupke iets te veel ge-experimenteerd vrees ik.
Ga kijken danquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das toch juist leuk.
standaard foto's gaat vanzelf vervelen.
maar heb je wel leuke zitten tussen de ge-experimenteerde foto's? al is het er maar 1
ik wil wat zien
Dat is hem!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
een houten borstel?
![]()
dan hebben wij hem
oke. dan is dat bekend.quote:
Altijd leuk om te horen natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:58 schreef Phoenixx het volgende:
en ik heb heerlijk gegeten!!
*nog aan het uitbuiken is*
wees lief voor 'em... dan gaat dat helemaal goed komen!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:41 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oke. dan is dat bekend.
en nu?
komen jullie hem halen?
moeten we hem bewaren?
ben je er erg aan gehecht en moet hij met een courier terug?
vertel.
![]()
gaat dus wel goed komen. mis je hem 3 weken?
Krijg je als de keuken tot rookhol gemaakt was....quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dusMaar goed...ik heb me ook vermaakt
Lekker gekookt (incl. het gezelschap van 1-6 FOT-ters in de keuken
) en zo
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Neuh, was vanmiddag op de bank in slaap gevallen![]()
Niks mis met een schoonheidsslaapjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
ik tegen een uur of 5.
maar was maar een klein uurtje dus vald mee.
Ik in bedquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Neuh, was vanmiddag op de bank in slaap gevallen![]()
Klinkt als: moet te doen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Mr.G het volgende:
Een paar foto's formeel in pak en een paar informeel.
Qua stijl denk ik Vogue-chique maar dan voor mannen
Moggeehhhhhquote:
Zeker een leuk weekend.. Ik was alleen al op vrijdagmorgen in verregaande staat van comatueus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
zo te horen hebben jullie een leuk maar vermoeiend weekend achter de rug
ja klopt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:56 schreef umberrella het volgende:
over een uurtje is het alweer middag
Pff over een week of 8 moet ik hier een helpdesk draaiende hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:04 schreef umberrella het volgende:
hehe drukke bezigheid :p Maar wel gezellig![]()
Ik kijk al heele rg uit naar over 8 weken... want om en nabij dan wordt het weer kerst en heb ik vakantie
Lol!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Pff over een week of 8 moet ik hier een helpdesk draaiende hebbenVan mij mag de tijd even wel wat langzamer gaan
Da's pauzequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lol!
Dan moet je eigenlijk niet je kostbare tijd gaan verspillen met FOKken natuurlijk!
is als rubberen hamer en geen Nickelodeon de komende 3 weken...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
pffffft, wintertijd en kleine kinderen....
fijn he? zijn ze helemaal uit hun ritme?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
pffffft, wintertijd en kleine kinderen....
Ja, die is erg goed idd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
nieuwe Dove campagne, ik vind het leuk gedaan
http://www.campaignforrealbeauty.com/
nuttige tutorialquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
deze is ook leuk, is een initiatief van de zweedse regering geloof ik: http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/retouch/index.html
wat denk je hoe de originele foto's van mij eruit zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:24 schreef Ymke het volgende:
Ik wou dat ik zo kon photoshoppen
ze zijn dan ook meer dan 20 uur met die foto bezig geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:24 schreef Ymke het volgende:
Ik wou dat ik zo kon photoshoppen
Hey mam ik sta op de cover van dit magazine!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
deze is ook leuk, is een initiatief van de zweedse regering geloof ik: http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/retouch/index.html
Hey pea, heb je nog iets gehad aan mijn link?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey mam ik sta op de cover van dit magazine!
Laat blad zien,
Oh leuk blad, en wanneer sta jij erop?
Met die paardjes? ik zag em ja...erg mooi hoor, maar zo mooi gaat het me vast niet lukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hey pea, heb je nog iets gehad aan mijn link?
Die borsten zijn wel HEEL extreem vergroot hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
Niets wat een goede bh niet kon doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Die borsten zijn wel HEEL extreem vergroot hoor
Wat een beetje:quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niets wat een goede bh niet kon doen![]()
Ik wil die bh ook
ieuw...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een beetje:
[afbeelding]
Al niet kan doen
kipfilet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een beetje:
[afbeelding]
Al niet kan doen
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees... Kip!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een beetje:
[afbeelding]
Al niet kan doen
ieuw, ik vind dat neppe maar nietsquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:![]()
schijnt er trouwens ook in platic variant te zijn
Jupsquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Xilantof het volgende:
Met wat nabewerking , en betere instellingen (andere witbalans bijv.) krijg je nóg betere foto's.
Ik heb er even 1 van je bewerkt..:
[afbeelding]
Hij is wat licht linksboven, maar het bos is nu sprekender vind ik.
Teveel bewerken is idd ook geen zak aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
JupsVeel beter
Deze kwamen zo uit de cam gerold en heb ik alleen wat gecropped.
Wilde mn eerste fotootjes nog niet "aanpassen".quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Teveel bewerken is idd ook geen zak aan![]()
maar dit duurde nog geen minuutje.
Gewoon lekker blijven schieten!
spelen is leuk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wilde mn eerste fotootjes nog niet "aanpassen".
Eens kijken wat ik er toch mee kan doen.
Misschien was die container om alles in te gooien toch niet zo'n slecht plan hequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef An24 het volgende:
... van inpakken komt vanavond nix meer.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien was die container om alles in te gooien toch niet zo'n slecht plan he
Ach P.!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien was die container om alles in te gooien toch niet zo'n slecht plan he
Tuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ach P.!
Jij wilt haar toch vast wel even helpen met inpakken?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkWeet alleen niet of An dat wil en zo'n goed plan vind
Kofferbak open, alles erin, eindje rijden, alles eruit....... uitstekend plan
quote:
sleepketting om de kleding kast en rijden maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik kan het ook subtieler doen hoor
Eerst in een doos en dan in de kofferbak gooien
Ik dacht dat ik on-subtiel wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sleepketting om de kleding kast en rijden maar.
al dat moeilijke gedoe![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....wordt het je teveelquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef An24 het volgende:
zullen we het gewoon weer over foto's hebben of zo?![]()
iets met een kast, een sleepkabel en .......quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....wordt het je teveel![]()
Nou vooruit dan maarHeb je nog een leuke foto die je met ons wil delen
![]()
*insert aai-over-het-bolletje-smiley*quote:
Nog zo'n choco-freakquote:
droog grasquote:
ja dankjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:42 schreef freud het volgende:
Oeh! Kan nooit luisteren alleen. Ben dan sporten. Wel leuk dat je op Fokradio bent! Go limbolady
.
Xil!! Help mequote:
Ik ben nooit zo goed om mensen een slecht humeur te gevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Xil!! Help me
Ik wil een ochtendhumeur![]()
stommertquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed om mensen een slecht humeur te geven![]()
sorry
Er zijn hier wel zat andere mensen die dat heel goed kunnen trouwensquote:
Moggehhhhh Yoni....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |