Oeh, ik heb toegezegd foto's te maken van het paard van een kennis. Zoeen als foto2 wil ik ook wel makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foto's zelf gemaakt.
Hij is 3 jaar, door mij ingereden, potentieel sterhengst en hartstikke te koop
Omdat ik dieren niet als handelwaar kan zien..noodzaak OK. Maar niet anders. Daarom dat gevoel FBquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Danku danku danku
Helaas is ie niet van mij.... hoezo heb je er dan een kutgevoel bij??
Getver Xil ...In iueder geval nu thuis en hoef je niet te praten, alleen maar te tikken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:18 schreef Xilantof het volgende:
terug van mijn werk en helemaal gesloopt... Heb last van mijn keel, ik kan nu amper praten.
Thnx!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver Xil ...In iueder geval nu thuis en hoef je niet te praten, alleen maar te tikken.![]()
Beterschap![]()
Goeso Xil ...gelijk heb jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thnx!
Nooit geweten dat praten zo vermoeiend was... maar idd, nu hoe ik weinig meer te zeggen. Dus lekker thee sleurpen en een rustig avondje houden met tv/pc/boek
Bier!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeso Xil ...gelijk heb je![]()
Lekkere borrel is ook goed zeg
pea ga eens een kijkje nemen op http://www.hypofocus.com kun je misschien inspiratie opdoen voor je paardenshootquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, ik heb toegezegd foto's te maken van het paard van een kennis. Zoeen als foto2 wil ik ook wel maken
Wowwwwwwwww...gave foto's daaro.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pea ga eens een kijkje nemen op http://www.hypofocus.com kun je misschien inspiratie opdoen voor je paardenshoot
quote:
Rot jij eens heel snel op naar IRCquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:39 schreef HMaster-II het volgende:
jij en über.....
Er is altijd iemand meer über dan de rest.... En dat is HM2_FOT_GOD
![]()
Internet Rel Communityquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Internet Rel Community
Dat heet een leven buiten FOT en dat is eng...
![]()
:edit: dit is dus de eerste post na Sebasser![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |