Veel plezierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Die An is wel een topickillerStraks de kroeg in met de collega's. Eens kijken hoe laat het nu wordt
@ your servicequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef Ymke het volgende:
Kan iemand even een nieuwe wedstrijd topic maken , dat lukt niet op deze pc
Lekker dan voor jou Yoni en succes in de komende tijd daarmee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef Yoni het volgende:
Zooo.. ik heb mijn eerste werkdagje op mijn nieuwe klus ook weer overleefd![]()
De komende maanden worden een flinke uitdaging heb ik al wel doorBest spannend!
Volgens mij mag ik dan ook doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
@ your service
[sub]misschien geen topictitel zoals het hoort, maar dat moet dan maar een modje aanpassen.
An voor blauwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dan ook doen![]()
![]()
[Wedstrijddiscussie topic] November, wie o wie
Je hebt geen sms info op je mobiele unit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
Een nieuw twijfelachtig record20 km reis-afstand, ik rij de snelweg op en van de 2e tot de 12e km file
Vijf kwartier
Ik had in de kroeg moeten blijven
Neuh...en anders was er toch geen andere route geweestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:03 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt geen sms info op je mobiele unit?
Het fenomeen file krijg ik ook steeds meer mee te maken en denk soms nog wel ff met weemoed terug aan het noorden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
Een nieuw twijfelachtig record20 km reis-afstand, ik rij de snelweg op en van de 2e tot de 12e km file
Vijf kwartier
Ik had in de kroeg moeten blijven
Het noordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Het fenomeen file krijg ik ook steeds meer mee te maken en denk soms nog wel ff met weemoed terug aan het noorden.![]()
"ok, braaf en nu: Lig Dood!"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
omgChec me paard vandaag
[afbeelding]
hoe heb je dat gesoept???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
omgCheck me paard vandaag
[afbeelding]
Whehehehe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
Hij is heul niet domquote:
Je gaat toch niet vrijwillig zo liggen lijkt mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hij is heul niet dom
ik zal het hem doorgeven
Een fries?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
indd een friesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een fries?
Mooie foto en leuk gezicht. Ik hou er van die Friezen te zien![]()
Hihih ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
indd een fries
De foto is nog niet bewerkt, ik denk dat ie dan nog leuker wordt. Dit was echt zo'n snapshot
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hihih ...Heb me vriendin en ik gelijk!!!!!!!!!!
![]()
Heb je ook andere foto's van hem/haar....beetje groter dan deze?![]()
Ik geef je morgen wel een aai over je bolletjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foto's zelf gemaakt.
Hij is 3 jaar, door mij ingereden, potentieel sterhengst en hartstikke te koop
je kwam me ook halen hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik geef je morgen wel een aai over je bolletje
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:40 schreef Ymke het volgende:
Wat een prachtig beest Fraubitch![]()
Alweer aan het werk is![]()
Prachtige paard en foto's, heerlijk en mooi om te zienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja![]()
foto's zelf gemaakt.
Hij is 3 jaar, door mij ingereden, potentieel sterhengst en hartstikke te koop
Als je die kant op gaat met de auto, Take me with you!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg maar hoe laat
Alleen terugbrengen wordt een probleempje denk ik![]()
Ik ben d'r al bijna......quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je die kant op gaat met de auto, Take me with you!
Kutvent!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben d'r al bijna......
Helaasch, VERDOMME
En doet ie het nog?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net trouwens een persoonlijk record gemaakt
Lens verwisselen in 4 sec..
Hm.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ons alle yfje nog niet te pakken gehad. Misschien toch maar eens msn aanslingeren een keer
Danku danku dankuquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Prachtige paard en foto's, heerlijk en mooi om te zien![]()
![]()
Heb altijd een k.tgevoel wanneer een dier te koop is van 1 jaar en ouder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |