Ohhhh.... wel verzorgd met drank door jullie neem ik aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die had idd geen camera mee. Heeft de hele aaf in de keuken gestaan en gedaan waar hij voor was bedoeld. Koken
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ohhhh.... wel verzorgd met drank door jullie neem ik aan.![]()
Zeiksnorrenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Hij heeft zijn borreltje gehad gisteren..... Begint ie te gillen dat het zoveel was....
Twas maar een glasje groot genoeg voor twee slokken drank
![]()
Lekkah.............quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZeiksnorrenDe volgende keer gaat er een fles arsenicum door het eten heen
Hij moest ook zijn kop er bij houden, bij het koken. Kun je hem ook niet dronken gaan voerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Hij heeft zijn borreltje gehad gisteren..... Begint ie te gillen dat het zoveel was....
Twas maar een glasje groot genoeg voor twee slokken drank
![]()
het huis is al bijna toonbaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef An24 het volgende:
An in schemertoestandhoi
Het was heel gezellig gisteren, veel geleerd over binnenwerk, had ik nooit nooit gedaan. heb zo'n idee dat de foto's ergzijn geworden. Misschien vanavond een postje
![]()
Dat was VEEEEEEEEEEEEEEEEER na het koken hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hij moest ook zijn kop er bij houden, bij het koken. Kun je hem ook niet dronken gaan voeren![]()
Lekker rustig dusquote:
Alles zelf opruimenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
het huis is al bijna toonbaar![]()
alleen het echte poetsen moet nog beginnen maar de vaat en was en zooi etc is gedaan.
en prupke slaapt nogsteeds![]()
suc-6quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Alles zelf opruimenKroeliewoelie van mij...
Zelf eerst de puntjes van de wedstrijd bijwerken (zodat ik voor de verandering eens op tijd naar bed kan)![]()
En daarna de kasten maar eens induiken en kijken wat er al in te pakken valt voor de verhuizing van volgende week!
Check uwer mail zo ook evenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Alles zelf opruimenKroeliewoelie van mij...
Zelf eerst de puntjes van de wedstrijd bijwerken (zodat ik voor de verandering eens op tijd naar bed kan)![]()
En daarna de kasten maar eens induiken en kijken wat er al in te pakken valt voor de verhuizing van volgende week!
Checkquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
suc-6
zet op de rommeldozen een datum. (als ze er dan telang staan in je nieuwe huis kun je ze weg gooien, moet je er alleen niet eerst in kijken. alles wat je 2 jaar niet hebt gemist mis je daarna ook niet)![]()
En gereageerd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check uwer mail zo ook even
* PdeHoog kijkt eens om zich heen....
Opruimen zou idd geen slecht plan zijn hier
We hebben ook nog zo gewaarschuwd...je had in de eerste ronde ook de mijne mogen lenen hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer ga ik trouwens ook gewoon mijn camera meenemen naar meetsIk heb best gave foto's gezien
Nu iig tijd voor boodschappenEn daarna maar eens in gaan loggen op het kantoor-netwerk
Wie neemt er nou geen camera mee op een FOT-Meetquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende keer ga ik trouwens ook gewoon mijn camera meenemen naar meetsIk heb best gave foto's gezien
Nu iig tijd voor boodschappenEn daarna maar eens in gaan loggen op het kantoor-netwerk
Idd hoe kan je dat nou doen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wie neemt er nou geen camera mee op een FOT-Meet![]()
En ook nog een korte stop van 5 minuten gedaan... Was lekker rijden.quote:
Dus jij gaat jezelf dwarszitten, door geen Grieks te eten terwijl je daar wel zin in hebt, omdat meneer de Griek jou niet als god behandeld?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Pita Bifteki
maar het is alweer op
Smaakte goed
eindelijk weer eens griekdie pauper had een ban van anderhalf jaar
Van mij gekregen
![]()
Altijd royaal fooi krijgen, maar als ik een keer voor 9,50 bestel dan komen er WEL 1,50 bezorgkosten bij omdat ik onder een tientje zit
EN begin vorig jaar wilde ik eens alleen maar 4 blikken bier bestellen, kwam hij heleMAAL niet
Nou ja, dan vlieg je er dus anderhalf jaar af
Nee, ik spaar mezelf een hoop geld uit omdat die allochtoon zijn trouwe klanten niet waardeertquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus jij gaat jezelf dwarszitten, door geen Grieks te eten terwijl je daar wel zin in hebt, omdat meneer de Griek jou niet als god behandeld?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef freud het volgende:
Zooooooooo, nu even de foto's bekijken.
De mijne vallen een beetje tegen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef freud het volgende:
Zooooooooo, nu even de foto's bekijken.
een houten borstel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:58 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx zit al klaar met een kop koffie om de resultaten de hemel in te prijzen / tot op de veters af te fikken![]()
't Was overigens hartstikke gezellig en ik heb heerlijk gegeten!!
*nog aan het uitbuiken is*
NB: als iemand een onbekende haarborstel vindt, gaarne voor mij apart houden!!
lekker!! Ik heb alleen foto's van Ingrid, het model...daar hou ik er ook flink wat aan over denk ikquote:
ben benieuwd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:25 schreef freud het volgende:
Heb erg mooie van mini-marjo, FB en Ingrid. Ik heb bij die van Marjo en Prupke iets te veel ge-experimenteerd vrees ik.
das toch juist leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:25 schreef freud het volgende:
Heb erg mooie van mini-marjo, FB en Ingrid. Ik heb bij die van Marjo en Prupke iets te veel ge-experimenteerd vrees ik.
Ga kijken danquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das toch juist leuk.
standaard foto's gaat vanzelf vervelen.
maar heb je wel leuke zitten tussen de ge-experimenteerde foto's? al is het er maar 1
ik wil wat zien
Dat is hem!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
een houten borstel?
![]()
dan hebben wij hem
oke. dan is dat bekend.quote:
Altijd leuk om te horen natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:58 schreef Phoenixx het volgende:
en ik heb heerlijk gegeten!!
*nog aan het uitbuiken is*
wees lief voor 'em... dan gaat dat helemaal goed komen!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:41 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oke. dan is dat bekend.
en nu?
komen jullie hem halen?
moeten we hem bewaren?
ben je er erg aan gehecht en moet hij met een courier terug?
vertel.
![]()
gaat dus wel goed komen. mis je hem 3 weken?
Krijg je als de keuken tot rookhol gemaakt was....quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dusMaar goed...ik heb me ook vermaakt
Lekker gekookt (incl. het gezelschap van 1-6 FOT-ters in de keuken
) en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |