quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Neuh, was vanmiddag op de bank in slaap gevallen![]()
Niks mis met een schoonheidsslaapjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
ik tegen een uur of 5.
maar was maar een klein uurtje dus vald mee.
Ik in bedquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Neuh, was vanmiddag op de bank in slaap gevallen![]()
Klinkt als: moet te doen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Mr.G het volgende:
Een paar foto's formeel in pak en een paar informeel.
Qua stijl denk ik Vogue-chique maar dan voor mannen
Moggeehhhhhquote:
Zeker een leuk weekend.. Ik was alleen al op vrijdagmorgen in verregaande staat van comatueus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
zo te horen hebben jullie een leuk maar vermoeiend weekend achter de rug
ja klopt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:56 schreef umberrella het volgende:
over een uurtje is het alweer middag
Pff over een week of 8 moet ik hier een helpdesk draaiende hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:04 schreef umberrella het volgende:
hehe drukke bezigheid :p Maar wel gezellig![]()
Ik kijk al heele rg uit naar over 8 weken... want om en nabij dan wordt het weer kerst en heb ik vakantie
Lol!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Pff over een week of 8 moet ik hier een helpdesk draaiende hebbenVan mij mag de tijd even wel wat langzamer gaan
Da's pauzequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lol!
Dan moet je eigenlijk niet je kostbare tijd gaan verspillen met FOKken natuurlijk!
is als rubberen hamer en geen Nickelodeon de komende 3 weken...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
pffffft, wintertijd en kleine kinderen....
fijn he? zijn ze helemaal uit hun ritme?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
pffffft, wintertijd en kleine kinderen....
Ja, die is erg goed idd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
nieuwe Dove campagne, ik vind het leuk gedaan
http://www.campaignforrealbeauty.com/
nuttige tutorialquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
deze is ook leuk, is een initiatief van de zweedse regering geloof ik: http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/retouch/index.html
wat denk je hoe de originele foto's van mij eruit zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:24 schreef Ymke het volgende:
Ik wou dat ik zo kon photoshoppen
ze zijn dan ook meer dan 20 uur met die foto bezig geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:24 schreef Ymke het volgende:
Ik wou dat ik zo kon photoshoppen
Hey mam ik sta op de cover van dit magazine!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
deze is ook leuk, is een initiatief van de zweedse regering geloof ik: http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/retouch/index.html
Hey pea, heb je nog iets gehad aan mijn link?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey mam ik sta op de cover van dit magazine!
Laat blad zien,
Oh leuk blad, en wanneer sta jij erop?
Met die paardjes? ik zag em ja...erg mooi hoor, maar zo mooi gaat het me vast niet lukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hey pea, heb je nog iets gehad aan mijn link?
Die borsten zijn wel HEEL extreem vergroot hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
Niets wat een goede bh niet kon doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Die borsten zijn wel HEEL extreem vergroot hoor
Wat een beetje:quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niets wat een goede bh niet kon doen![]()
Ik wil die bh ook
ieuw...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een beetje:
[afbeelding]
Al niet kan doen
kipfilet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een beetje:
[afbeelding]
Al niet kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |