abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43010637
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:36 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Soms loopt iets zo, als ik terug in de tijd kon om bij te buigen, dan deed ik dat.
Verdere oorzaken staan hierboven beschreven
heb ik gelezen, ja, leuk, romantisch ook, 2 smachtende geliefden, en het mag niet zo zijn

echter dit is 2006 en niet 1865 en dit is Nederland, en niet Taibanië, en jullie zijn niet streng reformeerd zover ik weet, dus er zijn keuzes, en zij maakt die keuzes niet, ze vindt het blijkbaar wat ze kan krijgen te weinig waard en wat ze heeft teveel waard.

neem je verlies, en ga geen mooie dramatisch romantische excuses verzinnen, waarom het niet zo mag zijn.
het mag namelijk juist wél zo zijn, maar het wordt door 1 partij blijkbaar niet gewild.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43012168
Dat is duidelijke taal, en leuk geformuleerd.

Helaas weet ik alleen dus nog niet of er een keuze gemaakt is, en als die wel gemaakt is is dat mij nog niet verteld/duidelijk gemaakt.
pi_43012223
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:58 schreef Tweet2 het volgende:
Dat is duidelijke taal, en leuk geformuleerd.

Helaas weet ik alleen dus nog niet of er een keuze gemaakt is, en als die wel gemaakt is is dat mij nog niet verteld/duidelijk gemaakt.
woorden en daden.

op woorden kun je soms lang wachten, ze komen niet altijd.
het gaat om de daden.
pi_43013020
Jah, ik weet...
Het duurde bij mij ook ff voordat de duidelijke woorden kwamen...

Maar wat voor daden doel je/dacht je aan>?
pi_43013111
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Tweet2 het volgende:
Jah, ik weet...
Het duurde bij mij ook ff voordat de duidelijke woorden kwamen...

Maar wat voor daden doel je/dacht je aan>?
kiezen, knopen doorhakken

woorden zijn zo makkelijk wel of niet gezegd.
wel om van het gezeur af te zijn
niet om niet te kwetsen.

iemand kan hemel en aarde beloven, je de liefde verklaren, zeggen dat hij of zij binnenkort echt dit of dat zal doen, het gaat om wat iemand daadwerkelijk dóet, dat telt.
pi_43013987
Daden...
Komen we weer bij het begin topic?
Dat ging over doen.
Een daad om doen te laten gebeuren?
pi_43014193
Ehh wat anders,
Zij heeft nog niets concreets gezegt, behave wat ik hierboven heb vermeld etc.
Ik heb haar nog niet direct gevraagd wat ze van plan is.
Ik vroeg wel steeds meer, maar het is nu nog geen 5 weken geleden dat ik mijn kaarten op tafel heb gegooid, en uit de doeken heb gedaan wat ik voelde en wilde.
pi_43017871
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:35 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Dat zal, kan ik idd niet weten.
Er zijn zaken die we niet geheel eerlijk hebben gedaan, maar daarna uitgaan van 't goede in de mens...?
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk van niet.
1x heb ik meegemaakt dat ik 't vermoeden had bij een vriendin, ik ben niet haar gangen nagegaan, maar ik heb gezorgd dat ik op een bepaald moment op een bepaalde plaats was, en vanaf dat moment was het ook over..
Wat een huichelaar ben je dan zeg.
Jij mag dus wel vreemdgaan maar je vriendin niet.
We weten nu wel wie er hier niet spoort.
pi_43018461
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:54 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat een huichelaar ben je dan zeg.
Jij mag dus wel vreemdgaan maar je vriendin niet.
We weten nu wel wie er hier niet spoort.
Helemaal met je eens. Walgelijke instelling van de TS.

Bovendien, de persoon van wie jij zegt te houden verraden? Wat is liefde in jouw ogen?
Als je écht van dat mens zou houden zou je dit niet eens overwegen en gewoon afwachten.

Al is het alleen maar om niet je eigen ruiten in te slaan.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_43021258
Wie zegt jou dat zij naar jouw toegaat als je haar relatie verbreekt, misschien besluit ze wel om alleen te blijven. En zeker in een geval dat ze erachter komt, dat jij voor haar hebt besloten!!
pi_43022378
Hmm, de gemiddelde mening is me nu wel zo'n beetje duidelijk.
Concrete plannen had ik er niet toe, maar zo nu en dan besluipt je een 'evil' gedachte...
En is het beter dat niet direct uit te voeren, maar eerst nog eens te bekijken...
pi_43038335
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:39 schreef milagro het volgende:

[..]

kiezen, knopen doorhakken

woorden zijn zo makkelijk wel of niet gezegd.
wel om van het gezeur af te zijn
niet om niet te kwetsen.

iemand kan hemel en aarde beloven, je de liefde verklaren, zeggen dat hij of zij binnenkort echt dit of dat zal doen, het gaat om wat iemand daadwerkelijk dóet, dat telt.
Zoals?
pi_43038621
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Zoals?
djezus, ik weet geloof ik al waarom zij niet wil

daaaaaag
pi_43039967
??
Ehh, op dit moment valt er voor mij niet zoveel actie te ondernemen.
Mijn knoop heb ik doorgehakt, en dat laten weten.
En het doen daarin, het laten voelen, gaat op dit moment moeilijk, dus blijft er weinig over zo..
pi_43040041
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:00 schreef Tweet2 het volgende:
??
Ehh, op dit moment valt er voor mij niet zoveel actie te ondernemen.
Mijn knoop heb ik doorgehakt, en dat laten weten.
En het doen daarin, het laten voelen, gaat op dit moment moeilijk, dus blijft er weinig over zo..
het gaat om HAAR acties, die spreken BOEKdelen, want ze onderneemt geen actie.

maar forceer en saboteer vooral de boel, zal ze erg waarderen en getuigt ook echt van veel liefde van jouw kant

succes.
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:13:04 #116
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43040326
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef milagro het volgende:

[..]

maar forceer en saboteer vooral de boel, zal ze erg waarderen en getuigt ook echt van veel liefde van jouw kant

succes.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43041691
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef milagro het volgende:

[..]

succes.
FF tussendoor, de topic doe ik niet, soms denk je zaken die niet kunnen, en ik ben dat niet van plan te gaan doen.

Die boekdelen hé, die vallen best mee hoor,
ik heb haar nog niet horen zeggen, of suggesties maken dat het er met mij niet inzit.
Als ik mail, en vraag waarom het stil is van haar kant, of er lang tussen zit voordat ze antwoord, dan krijg ik een antwoord als; ik had 't druk afgelopen week, kwam er niet aan toe, en eerder ook m'n pc werkte niet.
In het kader van niet denken voor een ander zijn dat concrete oorzaken.
pi_43041788
Dit bezijden topic,
Word het niet gewaardeerd als een vent echt moeite wil doen voor een vrouw?
Je zou eerder zeggen dat ik de easy way out neem, passief ben als ik niet me best zou doen? ervoor zou willen vechten?
pi_43042066
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:07 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

FF tussendoor, de topic doe ik niet, soms denk je zaken die niet kunnen, en ik ben dat niet van plan te gaan doen.

Die boekdelen hé, die vallen best mee hoor,
ik heb haar nog niet horen zeggen, of suggesties maken dat het er met mij niet inzit.Als ik mail, en vraag waarom het stil is van haar kant, of er lang tussen zit voordat ze antwoord, dan krijg ik een antwoord als; ik had 't druk afgelopen week, kwam er niet aan toe, en eerder ook m'n pc werkte niet.
In het kader van niet denken voor een ander zijn dat concrete oorzaken.
nogmaals , het gaat niet om wat ze zegt of niet zegt, het gaat om wat ze doet.
kan net zo goed zijn dat zij je leuk vindt als vangnet, als verzetje af en toe, als sleurdoorbreker.
wat ze zegt , zegt niets, wat ze doet, zegt alles.

ik snap trouwens niet waarom je ueberhaupt denkt geluk te halen uit een relatie die je door sabotage verkregen hebt.
lijkt me leuker en waardevoller als iemand bij je is, omdat ze er zelf voor kiest, niet omdat ze voor het blok gezet is.

maar goed, als je persé die vent wil bellen (of een ander laat bellen) , zorg dan eerst dat zij werkelijk bij niemand terecht kan, niet bij familie, niet bij vrienden, alleen bij jou, anders zit je dadelijk met lege handen.
als je dan toch egoistisch bezig bent, doe het dan wel goed

heeft denk ik verder weinig zin om nog tegen je aan te lullen, want naast dat ik, men hier dan alleen maar in herhaling valt, zal jij toch zien wat je wil zien, horen wat je wil horen, krijgen wat je wil krijgen (althans, dat denk je dan), desnoods door de boel te saboteren, en haar te verraden.
pi_43042503
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:22 schreef milagro het volgende:

ik snap trouwens niet waarom je ueberhaupt denkt geluk te halen uit een relatie die je door sabotage verkregen hebt.
lijkt me leuker en waardevoller als iemand bij je is, omdat ze er zelf voor kiest, niet omdat ze voor het blok gezet is.

maar goed, als je persé die vent wil bellen (of een ander laat bellen) , zorg dan eerst dat zij werkelijk bij niemand terecht kan, niet bij familie, niet bij vrienden, alleen bij jou, anders zit je dadelijk met lege handen.
als je dan toch egoistisch bezig bent, doe het dan wel goed

heeft denk ik verder weinig zin om nog tegen je aan te lullen, want naast dat ik, men hier dan alleen maar in herhaling valt, zal jij toch zien wat je wil zien, horen wat je wil horen, krijgen wat je wil krijgen (althans, dat denk je dan), desnoods door de boel te saboteren, en haar te verraden.
Dat saboteren heb ik hierboven al aangegeven, dat gaat niet gebeuren, omdat ik er ook zo over denk: Alleen vrijwillig, anders niets.
En je hebt gelijk, de signalen zijn er, alleen denk ik nog steeds wel dat dat zou kunnen veranderen.
Ik ga niet stalken of lastig vallen ofzo, want dat wil ik niet, en dat werkt niet.
Als ze niet bij mij wil zijn is gaat ze toch op termijn naar een andere gemeente 25km verder.
Vrijdag zie ik haar waarschijnlijk wel bij een optreden, dus ik merk 't wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tweet2 op 29-10-2006 18:51:25 ]
pi_43042718
...
pi_43042726
fautje
pi_43234900
Vd Week op de msn:

(#)Zij(#) maar wat ik vorige keer al zei
ben er niet uit voor mezelf
en 1 gaat er gekwetst worden
Ik(#)niet? ik was bang dat je er wel uit was
dus ik ben niet kansloos? dat idee krijg ik
ik zou er graag voor je willen zijn, met je kindertjes
(#)Zij(#)ja dat weet ik
maar die ander ook
Ik(#)en je drukte ontnemen enzo
ok, maar ben ik al kansloos>?
(#)Zij(#)ik zeg niks
anders geef ik of hoop
of ik boor wat de grond in
maar je moet weten
dat dit niet makkelijk is
Ik(#)dat begrijp ik heel goed, daarom mail ik
je zeg dat je met mij over van alles kan hebben
(#)Zij(#)ja dat is ook zo
Ik(#)alleen hierover heb je t niet met mij
praten verlicht
(#)Zij(#)nee dit is iets wat ik voor mezelf op een rijtje moet gaan zetten
daar kan niemand me bij helpen
Ik(#)hmm, ik ben blij
ben dus nog niet kansloos
ik denk nl ook dat we voor elkaar bestemd zijn,
(#)Zij(#)maar wat als ik nu zeg van Tweet2 sorry maar het wordt 'm ff niet
Ik(#)dan heb ik het daarmee te doen toch>?
dan zal m'n hart huilen, maar ik zal je geen verwijt maken
je weet dat ik niet kwaad of boos zou reageren
(#)Zij(#)nee oke
pi_43234978
nou, duidelijk dus

binnenkort maakt ze het uit, met jou dus.
ze is bang voor je reactie, maar weet nu dat je geen rare dingen zal doen

sterkte!
pi_43236811
Het is net hoe je 't leest denk ik...

Maar had geen rare dingen gedaan, en dat weet ze
pi_43237723
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef Tweet2 het volgende:
Het is net hoe je 't leest denk ik...

Maar had geen rare dingen gedaan, en dat weet ze
het is net zoals JIJ het wil lezen steeds, ja, klopt

maar goed, laatste reactie was dit, zinloos gedoe verder.

sterkte dus nogmaals.
pi_43237829
Ja, die msn-sesie is vrij duidelijk ja...
live life
pi_43257308
Op alleen aantrekkingskracht kun je niet bouwen, dat bleek al toen jullie de eerste keer uit elkaar gingen, wat natuurlijk een pijnlijke zaak is, maar zij heeft al een man, en waarom zou die nou de dupe moeten worden van het feit dat jij het verpest hebt en verkeerd gekozen, je bent gewoon alleen en terecht als je zo loopt te klooien !
pi_43262645
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef Tharalom het volgende:
Ja, die msn-sesie is vrij duidelijk ja...
Ik besef terdege dat die kans 't grootst is, maar waarom word me dat niet verteld?
Ik vraag er om, maar toch antwoord ze neutraal.
We hadden heel veel contact via de mail, en ik heb ook laten weten wat ik wilde via de mail.
Een mail als het er eventueel niet in zou zitten is dan zo verstuurd toch...?
pi_43290057
Man, man, je hele hypocriete topic kan ik samenvatten in een simpele reactie:

Je hebt zelf geen relatie verbroken ten faveure van haar, al die jaren niet, het is zo egocentrisch als de nete om te verwachten dat ze nu na al die jaren met haar kinderen alles opzij schuift omdat meneer de fucking TopicStarter nu ineens wel een relatie wil terwijl hij werkelijk niets te verliezen of in te leveren heeft.

Je hebt nooit iets voor haar opzij gezet, en dan de godvergeten brutaliteit om ook maar te overwegen te klikken naar haar partner.... Ik zou je ballen eraf schroeven, langzaam en pijnlijk, als ik haar was.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 6 november 2006 @ 15:45:56 #131
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_43292853
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef Tweet2 het volgende:
Vreemdgaan verraden: Done or Not done..?

Tja, niet meteen oordelen, wel ff doornemen, daar er voors en tegens staan.
Zie eventueel voorgaande topics hier en hier.

Ik word zeer moeilijk verliefd en ben weer verliefd op een oude vlam, die na 8 jr huwlijk een nieuwe vriend heeft.
Er is geen obstakel om weer te beginnen, daar er geen wrijving was toen het uitraakte, maar ik stopte vanwege persoonlijke problemen.
Na 7 jr (3jr geleden) zagen wij elkaar en het was vuur en vlam, zij was toen nog getrouwd, ik in een relatie en we zijn meerdere keren met elkaar vreemdgegaan.
Dit wil ik niet goedpraten, maar gedane zaken nemen geen keer.
Na haar scheiding hebben we het vaker gedaan, tot afgelopen Sept zo'n 5X, maar wel erg veel mailcontact.
Afgelopen Juli had ik eindelijk de ballen om mijn (ongelukkige) relatie te beindigen, maar nu heeeft zij weer iets meer dan een jaar een vriend.
Na begin September elkaar gezien te hebben, hebben we het vanwege de wederzijdse aantrekkingskracht weer gedaan bij mij.
Die (erg sterke) aantrekkingskracht lijkt nooit weg te zijn geweest.
Zij heeft 2 kinderen uit het huwelijk, en heeft mij aangegeven dat die belangrijk zijn bij toekomstige partner.
Zij gaf signalen aan als: onze sex is pure chemie, hoe zou ik het zien als ik een vader moest worden van haar kinderen, als ze me zag verliefd te zijn, vroeg me: wat nu? etc.
Ik had toen de ballen niet mijn relatie te beindigen, en nu lijkt zij het zelfde te hebben.
Ik wil er volledig voor gaan, mét haar kinderen, maar zij lijkt de sprong in het diepe niet te kunnen maken,
en het ziet er naar uit dat ze in de korte toekomst gaat samenwonen.
Laatste weken krijg ik maar mondjesmaat mail, ondanks we hartstochtelijke keren hebben gekend, 4X sinds begin September, laatse keer vorige week.
Ik weet dat ze het er erg moeilijk mee heeft, omdat ik en zij ook van gedachte zijn dat we voor elkaar bestemd zijn, maar toch lijkt het offer haar te groot te zijn, misschien angst dat het in verder verloop niets word, maar ik weet echt wat ik nu wil met m'n leven: haar.
Kortom, we lijken geschapen voor elkaar, alleen lijkt het onbekende haar tegen te houden.

Nu ben ik normaal erg goedig van aard, en zou nooit iemand opzettelijk iets aan (kunnen) doen, of kwaad doen.
Maar nu besluipt met toch zo'n gevoel... niet echt kwaad doen, maar 't lot een handje helpen?
Is in de liefde niet alles geoorloofd...?

Done or Note Done-->
Is het een optie haar huidige vriend op de hoogte te brengen van haar vreemdgaan,
en zo het lot een beetje te sturen...?
Not done
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_43311587
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:58 schreef Roquefort het volgende:
Man, man, je hele hypocriete topic kan ik samenvatten in een simpele reactie:

Je hebt zelf geen relatie verbroken ten faveure van haar, al die jaren niet, het is zo egocentrisch als de nete om te verwachten dat ze nu na al die jaren met haar kinderen alles opzij schuift omdat meneer de fucking TopicStarter nu ineens wel een relatie wil terwijl hij werkelijk niets te verliezen of in te leveren heeft.

Je hebt nooit iets voor haar opzij gezet, en dan de godvergeten brutaliteit om ook maar te overwegen te klikken naar haar partner.... Ik zou je ballen eraf schroeven, langzaam en pijnlijk, als ik haar was.
Ehh,
Voor je iemand hypocriet noemt zou ik eerst de moeite te nemen de topics te lezen.
Vorig jaar April had ik er een einde aan gemaakt, maar heb me om laten praten het weer te proberen.
Dat was precies rond haar scheiding, of het definitieve moment dat dat zou gaan gebeuren.
Op dat moment wist ik niet dat ze verlangde naar een toekomst met mij, dat vertelde ze me pas enige maanden geleden, samen met dat ze verliefdheids kriebels had iedere keer dat ze me zag.
Als ik dat toen hed geweten had ik waarschijnlijk dit topic niet gestart

En dat de topic not done is heb ik eerder al beseft.
pi_43311851
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:22:13 #134
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43314500
MSN sessie zegt genoeg idd, je moet ook uitkijken dat ze naast je liede niet ook je zelfwaarde steelt, want daar lijkt het op. Ik weet hoe moeilijk het is als je echt van iemand houd, maar probeer nog altijd meer van jezelf te houden dan van die ander.... ZIJ moet blij zijn JOU te hebben, niet andersom...
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:03:06 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43316748
* avotar mompelt iets over berouw en zonde.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43444812
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef Xtinction het volgende:
MSN sessie zegt genoeg idd, je moet ook uitkijken dat ze naast je liede niet ook je zelfwaarde steelt, want daar lijkt het op. Ik weet hoe moeilijk het is als je echt van iemand houd, maar probeer nog altijd meer van jezelf te houden dan van die ander.... ZIJ moet blij zijn JOU te hebben, niet andersom...
Jahh, ik weet, maar soms komt een zeldzame keer langs dat je bereid bent te wachten...

Maar zegt die msn sessie genoeg?
Moet ik in het kader van de psychologie niet denken voor een ander?
Als ik dat niet doe staat er: ik ben er nog niet uit.

Ik heb gemailed met vragen, en die heb ik zo opgesteld (daar ik de lul ben als optie meereken) dat er een easy way out is, maar daar heb ik nog geen antwoord op...
pi_43459531
Pffff...wat een handige tante zeg!
Altijd een neukertje aan de zijlijn, daar word ik jaloers op.

Goos, ze speelt een spelletje. Laat dat je duidelijk zijn. Geen vrouw twijfelt zo lang over haar gevoelens als die beantwoord worden. Geen mens kan ooit zo onduidelijk zijn in vragen die je aan iemand stelt.
Vergeet haar, pak je leven weer op en ga op zoek naar een vrouw die je niet zoveel kopzorgen zal bezorgen. Daar zijn er bergen van te vinden op internetland. Maar kap hiermee!
When everything is coming youre way, you're in the wrong lane.
pi_43464691
Ehh,
dit zijn pas onwikkelingen sinds een week of 6 hoor,
zij sprak 2 mnd geleden pas uit dat ze toen droomde van een toekomst, en ik heb 6 wkn geleden pas duidelijk gemaakt wat ik wilde, da's nog niet zo heel lang.
  maandag 13 november 2006 @ 10:23:06 #139
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_43500481
Altijd mooi om te zien hoe vreemdgangers zichzelf tegenkomen en dan ook nog op zoek zijn naar medelijden
Pijpe een euro!
pi_43567745
Ik heb spijt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')