abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42972237
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom dringt de tijd?
En als jij er zo van overtuigd bent dat jullie voor elkaar geschapen zijn, vindt zij uit zichzelf wel haar weg naar jou. Ik denk echter nog steeds, zoals ik in je vorige topic reeds aangaf, dat jij de zaken wat mooier maakt dan ze zijn en haar en jullie relatie idealiseert
Ik heb geen zin weer 7 jr te wachten.
ik idealiseer niet, alles is zoals ik geschreven heb.En de tijd dringt, omdat zij een weg heeft ingeslagen richting samenwonen, en ik pas een maand geleden een mail heb gestuurd met mijn diepste gevoelens etc.
Een erg openhartige brief.
En ik bang ben dat zij de sprong niet durft te wagen vanwege kinderen, en dat wat ze nu heeft wel 'voldoet'.
pi_42972317
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef milagro het volgende:

[..]

niet tegen jou
quote:
ik ben echt niet getrouwd
nooit geweest zelfs
Serieus niet?
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef milagro het volgende:

(ik lieg graag )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42972325
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef Mirage het volgende:

Het enige dat jou pakkie an is: " wil jij de ander zijn of niet".
en " als ze nu vreemdgaat..vertrouw jij haar dan ?"
en " denk je dat het de relatie tussen jullie beter maakt als ze jou niet kan vertrouwen ?"
Ja.

Ehh, Is soms iets onetisch niet verandwoord als je iets wilt...?
Sommigen doen veel beroerdere dingen..
pi_42972344
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:18 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ik heb geen zin weer 7 jr te wachten.
Samenwonen kan ook eerder, zonder jouw tussenkomst, in een flop ontaarden.
quote:
ik idealiseer niet, alles is zoals ik geschreven heb.

Dat jullie voor elkaar bestemd zijn is toch uitermate subjectief. Dat ze volgens jou bij haar vriend blijft voor het geld is subjectief etc etc. Niet dat dat nou zo ideaal is, een vrouw die in staat is bij een man te blijven voor het geld.
quote:
En ik bang ben dat zij de sprong niet durft te wagen vanwege kinderen, en dat wat ze nu heeft wel 'voldoet'.
Is het wel eens bij je opgekomen dat ze sprong niet durft te wagen omdat jij niet voldoet?
pi_42972358
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, voorbestemde sex
Er is blijkbaar niet genoeg bodem voor een stabiele, oprechte relatie.
Waarom niet? Alleen omdat ik de ballen niet had eerder te stoppen, en zij verder is gegaan zij niet beter wist dan ik in een relatie zat?
pi_42972386
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ja.

Ehh, Is soms iets onetisch niet verandwoord als je iets wilt...?
Sommigen doen veel beroerdere dingen..
Waar haal je de naiviteit vandaan om te denken dat ze jou niet zal bedriegen?
pi_42972419
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe dan ook; ze was niet eerlijk tegen haar ex-man, en ze is nu ook niet eerlijk tegenover haar vriend.

Persoonlijk zou ik me (op zijn minst) 3 keer achter mn oren krabben of ik wel een serieuze relatie wil beginnen met iemand die kennelijk niet eerlijk is.

Eerlijkheid staat bij mij hoog in het vaandel en al helemaal als het relaties betreft.
Eerlijkheid en vertrouwen, dat zijn wmb 2 hele belangrijke dingen in een relatie.

1). ze is niet eerlijk.
2). ze is niet te vertrouwen.

Dat is wat ik uit jouw verhaal concludeer.
Ik zou er (na die 3 keer achter m'n oren krabben) niet eens over denken om met zo-iemand een relatie aan te gaan.

Bekijk het lekker en probeer het maar bij iemand anders zou ik bij mn eigen denken
Verliefd is niet uit te leggen...

En dat cheaten is met mij, zoals ik al zei, ze lijkt en rode draad in m'n leven, en andersom net zo,
ik praat het niet goed, maar ik cheatte ook een periode..
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:27:00 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972493
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Waarom niet? Alleen omdat ik de ballen niet had eerder te stoppen, en zij verder is gegaan zij niet beter wist dan ik in een relatie zat?
Je geeft de antwoorden zelf al.
Jij kon niet
Zij kon niet

kortom; niet genoeg wil, overtuiging.
enige wat er tot dusver is is aantrekkingskracht...en daarmee ga je het niet redden.
pi_42972514
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Is aantrekkingskracht voor jou de fundering van een stabiele relatie dan?
Het is namelijk je enige speerpunt tot dusver...
Neen.
Achteraf heb ik altijd het gevoel gehad: had ik deze moeten laten gaan...
Maar ik zat zelf in de knoop in die periode.
We kunnen goed samen zijn.
Zij is de enigste met wie ik ooit heb gehad waartegen ik ALLES durfde te zeggen, ook m'n diepste gevoelens.
Niet vanwege hoe ze zou reageren, maar soms heb je dat met iemand.
We hebben niet alleen sex, ook met eventjes in de buurt waren we vaak samen en hadden 't dan gezellig, en praatten veel.
pi_42972534
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij kon niet
Zij kon niet

enige wat er tot dusver is is aantrekkingskracht...en daarmee ga je het niet redden.
Ja, wat hij zegt dus
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:29:19 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972567
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Neen.
Achteraf heb ik altijd het gevoel gehad: had ik deze moeten laten gaan...
Maar ik zat zelf in de knoop in die periode.
We kunnen goed samen zijn.
Zij is de enigste met wie ik ooit heb gehad waartegen ik ALLES durfde te zeggen, ook m'n diepste gevoelens.
Niet vanwege hoe ze zou reageren, maar soms heb je dat met iemand.
We hebben niet alleen sex, ook met eventjes in de buurt waren we vaak samen en hadden 't dan gezellig, en praatten veel.
Dat is allemaal leuk, dat heb ik ook met vrienden en neukertjes gedeeld.

Maar heb je ook:

1. blind vertrouwen
2. respect
3. 100% wil om voor elkaar en elkaar alleen te gaan
4. respect

Ik mis deze essentiele elementen in jouw betoog.
Al je ' voors' zijn behoorlijk subjectief
pi_42972743
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Samenwonen kan ook eerder, zonder jouw tussenkomst, in een flop ontaarden.
[..]

Dat jullie voor elkaar bestemd zijn is toch uitermate subjectief. Dat ze volgens jou bij haar vriend blijft voor het geld is subjectief etc etc. Niet dat dat nou zo ideaal is, een vrouw die in staat is bij een man te blijven voor het geld.
[..]

Is het wel eens bij je opgekomen dat ze sprong niet durft te wagen omdat jij niet voldoet?
..Moet ik daarop gaan wachten dan?

..Het zijn mijn EN haar eigen woorden

..Ik zeg niet voor het geld maar weetje: je zou ze de kost moeten geven die in een relatie blijven omdat dat 'veilig' is. Vrouwen die geslagen worden blijven zelfs, wat zijn daar de beweegredenen van..?

Als ik niet 'voldeed', zou ze dan nadat ik jaren geleden was gestop blijven langskomen, risico gelopen met haar huwlijk, haar nu nieuwe relatie...?
Een hoop risico met iemand die niet 'voldoet'...
pi_42972794
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waar haal je de naiviteit vandaan om te denken dat ze jou niet zal bedriegen?
Dat denk ik niet (rode draad) maar ik ben bereid m'n kansen te nemen...
pi_42972842
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij kon niet
Zij kon niet

Die verliefdheid die ik ging voelen had ik ook niet verwacht, als ik dat had geweten had ik een goed jaar geleden geen moment geaarzeld!
pi_42972863
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:34 schreef Tweet2 het volgende:
..Moet ik daarop gaan wachten dan?
Ja, als je haar wilt wel. En anders ga je door met je leven.
quote:
..Het zijn mijn EN haar eigen woorden

..Ik zeg niet voor het geld maar weetje: je zou ze de kost moeten geven die in een relatie blijven omdat dat 'veilig' is. Vrouwen die geslagen worden blijven zelfs, wat zijn daar de beweegredenen van..?
Waarom wil jij bij een vrouw zijn die op een dergelijke manier in relaties staat?
quote:
Als ik niet 'voldeed', zou ze dan nadat ik jaren geleden was gestop blijven langskomen, risico gelopen met haar huwlijk, haar nu nieuwe relatie...?
Een hoop risico met iemand die niet 'voldoet'...
Je voldoet kennelijk voor de seks. Als je voldoet voor een relatie, was ze al bij je geweest of gaat dat op korte termijn doen
pi_42972877
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is allemaal leuk, dat heb ik ook met vrienden en neukertjes gedeeld.

Maar heb je ook:

1. blind vertrouwen ja
2. respect ja
3. 100% wil om voor elkaar en elkaar alleen te gaan ja
4. respect ja

Ik mis deze essentiele elementen in jouw betoog.
Al je ' voors' zijn behoorlijk subjectief
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:41:44 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972960
Je liegt tegen jezelf

1. blind vertrouwen : nee, want uit angst overweeg je nu haar te verraden
2. respect : nee, want punt 1
3. 100% wil om voor elkaar te gaan en alleen elkaar : nee, allebei steeds relaties
4. respect : zie punten 1,2,3

en last but niet zo least. Tuurlijk voldoe je wel, prima zelfs. Wanneer ze wil en onder de voorwaarden die zij stelt.
Ik zeg niet dat ze je bij een relatie zal bedriegen...ik zeg dat die relatie er nooit gaat komen.
pi_42972967
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, als je haar wilt wel. En anders ga je door met je leven. Daarom topic; waarom lot niet een handje helpen?
[..]

Waarom wil jij bij een vrouw zijn die op een dergelijke manier in relaties staat? Once again; ment to be? en het nu pas zien?
[..]

Je voldoet kennelijk voor de seks. Als je voldoet voor een relatie, was ze al bij je geweest of gaat dat op korte termijn doen Al aangegeven, sommigen vinden 'de easy way' makkelijker, te meer er kinderen in spel zijn, nu is ze zeker, bij mij niet, want wat garandeerd en gelukkige en lange relatie met mij...?
pi_42973031
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef SHE het volgende:
Je liegt tegen jezelf

3. 100% wil om voor elkaar te gaan en alleen elkaar : nee, allebei steeds relaties

en last but niet zo least. Tuurlijk voldoe je wel, prima zelfs. Wanneer ze wil en onder de voorwaarden die zij stelt.
Ik zeg niet dat ze je bij een relatie zal bedriegen...ik zeg dat die relatie er nooit gaat komen.
Heb je iets gemist ofzo?
Wat ik al zei: "some settle for less" omdat het andere te 'grijs' is. Ondanks dat ik al mijn kaarten op tafel heb gegooid garandeerd dat niets, en is op het moment zekerheid voor haar kinderen waarschijnlijk een belangrijke factor.
pi_42973073
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef SHE het volgende:
Je liegt tegen jezelf

Overigens vind ik het ook een interne tegespraak te beweren respect voor iemand te hebben, terwijl je haar tegelijkertijd verafschuwt omdat ze bedriegt en geen recht doet aan haar partner en omdat ze in een relatie blijft voor de veiligheid.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:46:58 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42973093
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:44 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Heb je iets gemist ofzo?
Wat ik al zei: "some settle for less" omdat het andere te 'grijs' is. Ondanks dat ik al mijn kaarten op tafel heb gegooid garandeerd dat niets, en is op het moment zekerheid voor haar kinderen waarschijnlijk een belangrijke factor.
Jij hebt iets gemist.
Ze kiest niet voor jou en voor jou alleen.
Jij kon dat ook niet..en nu ineens wel

wakker worden > koffie ruiken...dat idee.
Probeer nog eens eerlijk antwoord te geven op die 4 punten...en nu zonder tegen jezelf te liegen.

ik ga trusten. Succes ermee!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:49:30 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42973152
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Overigens vind ik het ook een interne tegespraak te beweren respect voor iemand te hebben, terwijl je haar tegelijkertijd verafschuwt omdat ze bedriegt en geen recht doet aan haar partner en omdat ze in een relatie blijft voor de veiligheid.
daarom ook mijn eerdere opmerking over eigenbelang en verkeerde motieven.
er is geen respect, geen vertrouwen en geen gezamelijk belang.
Allemaal angst.

maar goed, ik lul ook maar wat en voor hetzelfde geld, opent TS volgend jaar een topic in OUD.
pi_42973167
quote:
Daarom topic; waarom lot niet een handje helpen?
Omdat als jullie voorbestemd zijn voor elkaar zij zelf de keuze gaat maken haar relatie te beeindigen. Dat is niet aan jou.
quote:
Once again; ment to be? en het nu pas zien?
Je begrijpt mijn vraag niet. Waarom wil jij een relatie met een vrouw die in staat is bij haar partner te blijven voor geld en zekerheid? En met een vrouw die in staat is vreemd te gaan?
quote:
Al aangegeven, sommigen vinden 'de easy way' makkelijker, te meer er kinderen in spel zijn, nu is ze zeker, bij mij niet, want wat garandeerd en gelukkige en lange relatie met mij...?
Ze heeft nu volgens jou toch geen gelukkige relatie, dus feitelijk heeft ze niets te verliezen.
Misschien vindt ze de aandacht van meerdere mannen wel leuk. Wie zegt overigens dat jij naast haar vriend de enige bent?
pi_42973247
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar dat bedriegen is met mij (die rode draad weer).
Dat bedriegen wil ik niet goedpraten, maar is niet relevant op moment.
En dat blijven voor veiligheid gaf ik al eerder aan, sommigen zijn tevreden met een 70% relatie, gewoon omdat die sprong in 't diepe niets garandeerd en erg groot is.
En als er haar kinderen er niet waren had ze die waarschijnlijk wel genomen, maar die spelen (uiteraard) een grote rol in haar leven.
pi_42973277
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:53 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar dat bedriegen is met mij (die rode draad weer).
Dat bedriegen wil ik niet goedpraten, maar is niet relevant op moment.
En dat blijven voor veiligheid gaf ik al eerder aan, sommigen zijn tevreden met een 70% relatie, gewoon omdat die sprong in 't diepe niets garandeerd en erg groot is.
En als er haar kinderen er niet waren had ze die waarschijnlijk wel genomen, maar die spelen (uiteraard) een grote rol in haar leven.
Hoe weet jij zo zeker dat jij de enige bent met wie ze naast haar vriend neukt?

Heeft zij tegen je gezegd de sprong niet te wagen wegens genoegen nemen met 70%?
pi_42973431
dus jij denkt dat ze in jouw armen zal vallen, nadat je zojuist hebt bewezen dat ze je niet kan vertrouwen?
pi_42973452
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat jij de enige bent met wie ze naast haar vriend neukt?

Heeft zij tegen je gezegd de sprong niet te wagen wegens genoegen nemen met 70%?
Dat weet ik niet (nooit) zeker uiteraard

Niet met die woorden, ze zegt tevreden te zijn.
Maar haar vragen als: 'wat nu', en hoe ik erover dacht een vader voor haar kinderen te zijn, verliefdheidskriebels te krijgen iedere keer dat ze me ziet, de vonken die er vanaf vliegen als we bij elkaar zijn, de grote stap voor haar en haar kinderen, die ze zal moeten nemen zeggen mij genoeg.
Een moeder kan zich een soort van 'opofferen' voor het welzijn van haar kinderen weetje, en dan is verbreken en met mij in het diepe springen misschien onoverbrugbaar, terwijl ik er helemaal uit ben en er helemaal voor wil gaan.
pi_42973482
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:01 schreef Byte_Me het volgende:
dus jij denkt dat ze in jouw armen zal vallen, nadat je zojuist hebt bewezen dat ze je niet kan vertrouwen?
Als ik de ballen had gehad dik een jaar geleden mijn relatie te beeindigen had dat ook gebeurt ja....

[ Bericht 8% gewijzigd door Tweet2 op 27-10-2006 08:32:11 ]
pi_42976649
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef Xennia het volgende:

Waarom wil jij bij een vrouw zijn die op een dergelijke manier in relaties staat?
[..]

Je voldoet kennelijk voor de seks. Als je voldoet voor een relatie, was ze al bij je geweest of gaat dat op korte termijn doen
Zin jullie connectie niet?
Voor haar huwlijk, tijdens stervend huwlijk, na haar huwlijk, en tijdens nieuwe relaties,
en bij mij jaren geleden, vanaf moment na 7 jaar tijdens mijn niet lopende relatie, en na relatie.
Probeer het vreemdgaan niet recht te praten, maar als je zo graag bij elkaar wilt zijn, maar dat door ongelukkige omstandigheden, en eerder omdat we niet openhartig genoeg naar elkaar waren..
pi_42978091
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Had ik gemeld, soms lijkt iets bestemd...

Liever een geheim dan de rest van me leven spijt...?
het is blijkbaar juist NIET voortbestemd, als 't telkens mis loopt kun je het wel manipuleren maar dat wertk ook niet, dingen lopen zoals ze lopen en ze lopen blijkbaar zo dat er nooit ruimte is voor een relatie tussen jullie, en dat heeft een reden (of meerdere). geloof me, ik snap je gedachten wel, ik heb ze zelf ook gehad, 8 jr een seksrelatie, toen kregen we allebei een ander, op het zelfde moment nog wel, allebei een relatie van 5 jaar gehad... we waren ongeveer gelijk vrijegzel en trokken weer naar elkaar, velen dachten: voorbestemd... maar nee hoor, integendeel, hebben allebei weer de liefde van ons leven ontmoet dus we zijn helemaal niet voortbestemd, we waren gelukkig met elkaar in de overbruggingsperiode, niets meer, niets minder en ik ben blij dat ik nu heel gelukkig ben met mijn grote liefde (niet die ex dus).

andere ervaring, ik zoende wel eens met een kerel die een vriendin had, hij twijfelde steeds of ie zou stoppen met haar, uiteindelijk deed hij dat maar had ik een andere relatie. Na jaren kwam er een moment dat we beiden vrijgezel waren, ik heb nog even geprobeerd er wat energie in te stoppen maar nee hoor, eindelijk was het moment daar dat we samen single waren en opeens was het er niet meer... tsja, jaren gedacht dat we 'misschien' wel meant-to-be waren, nou nee dus, het liep niet zo en ook dat heeft een reden.

succes... en anders zeg je eens eerlijk dat jij zo denkt want volgens mij weet ze niet eens dat je deze overwegingen hebt over jullie 'relatie' of wel?
Carpe diem
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:37:05 #81
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42978103
Laat de keus aan haar over, zet haar voor blok door haar je liefde te betuigen en dat je met haar en de kids verder wilt. Laat die boodschap achter, verdwijn en geef haar een periode bedenktijd zonder contact. Afwachten, ga haar niet verraden, dat is zwak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fawn op 27-10-2006 12:03:34 ]
KISSSSSSSSSSS
pi_42979931
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Omdat ik al aangaf een goedig karakter te hebben, en daar nooit over zou denken,
maar een kat in 't nauw...
Goedig karakter, laat me niet lachen.

Jij bent zelf namelijk ook vreemd gegaan toen je nog een vriendin had.
Valt me op dat het altijd de mannen zijn die zichzelf 'goedig' noemen, die de meest vieze manipulaties uithalen

Zeker met een twisted soort rechtvaardiging dat ze te 'lief' zijn om het als een echte man op te lossen.
Te lief staat dus duidelijk voor: te laf.

Advies aan jou: laat die vrouw met rust en begin een leven zonder haar. Het lijkt me niet dat dit op iets stabiels en gezonds uit kan draaien.
pi_42980334
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:14 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Voor haar huwlijk, tijdens stervend huwlijk, na haar huwlijk, en tijdens nieuwe relaties,
en bij mij jaren geleden, vanaf moment na 7 jaar tijdens mijn niet lopende relatie, en na relatie.
Probeer het vreemdgaan niet recht te praten, maar als je zo graag bij elkaar wilt zijn, maar dat door ongelukkige omstandigheden, en eerder omdat we niet openhartig genoeg naar elkaar waren..
nee, omdat jullie niet durfden, de ongelukkige omstandigheden zijn jullie zelf.

als je echt echt echt wil, dan pak je je spullen, ook als je kinderen hebt, als je thuis echt echt echt ongelukkig bent, omdat je hart bij die ander zit, je aan niets anders meer kan denken, je simpelweg gewoon niet meer van je partner houdt, dan pak je je spullen.

niets ondragelijker dan bij iemand zijn bij wie je niet meer wil zijn, en als er dan ook nog eens sex verwacht wordt, helemaal een hel lijkt me, ms voor vrouwen nog iets meer, omdat die liefde en sex wat rottiger kunnen scheiden.

ms houdt ze wel van je, kan best, maar niet genoeg blijkbaar om de stap te zetten die jij wil dat ze zet.

jij maakt er een voorbestemde liefde van, dan voel je je minder schuldig of zo.
want hoe kun je iets dat voorbestemd is, nu bevechten, waarom zou je vanwege morele redenen iets wat gewoon zo mooi is, laten schieten.
ja leuk en aardig allemaal, maar zo lust ik er nog wel een paar, het gaat om de daden en haar daden wijzen totaal niet blijkbaar op wat jij allemaal roept hier en dat gooi je dan op externe complicaties, want de waarheid is minder leuk, minder romantisch, minder dramatisch.

Je romantiseert, je dramatiseert en dat is voor jou het bewijs dat de liefde groots is, nou, fout dus.
Liefde is ook loslaten, de ander de tijd geven, de keuze laten, en eventueel je verlies nemen, liefde is niet drama maken, saboteren, de ander onder druk zetten, en weet ik wat.

Iedereen kan zonder iedereen, dat jullie wegen toevallig elkaar steeds kruisen doet daar niets aan af.
Als zij morgen verhuist met man en kids naar de andere kant vd wereld, is ze jou zo vergeten, en jij haar ook.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:27:32 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42980873
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:51 schreef jaoka het volgende:

[..]

Goedig karakter, laat me niet lachen.

Jij bent zelf namelijk ook vreemd gegaan toen je nog een vriendin had.
Valt me op dat het altijd de mannen zijn die zichzelf 'goedig' noemen, die de meest vieze manipulaties uithalen

Zeker met een twisted soort rechtvaardiging dat ze te 'lief' zijn om het als een echte man op te lossen.
Te lief staat dus duidelijk voor: te laf.

Advies aan jou: laat die vrouw met rust en begin een leven zonder haar. Het lijkt me niet dat dit op iets stabiels en gezonds uit kan draaien.
whehehe. Zo is het maar net!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:49:38 #85
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42983293
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:47 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar als ik op die manier ga pushen, push ik haar weg denk ik, daar het huidige lekker veilig is natuurlijk
maar IK heb dr geen zin in om # 2 te zijn. Ze moet maar kiezen, en minnaren blijf je nooit lang, dus laat haar een keuze maken of ga weg als je uitgekeken bent op haar als lustobject
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_42983394
Met iemand vreemdgaan of sex met iemand waarvan je weet dat ze vreemdgaat is altijd voor beide spannend (ik heb zelf een sexrelatie met een getrouwde vrouw gehad, maar ben in mijn relaties nooit vreemdgegaan) en dus is er dan altijd genoeg chemie aanwezig. In mijn beleving doe je dit echter nooit uit liefde en enkel voor genot. Uit liefde wacht je met sex tot dit kan zonder schuldgevoelens, omdat één of allebei een partner bedriegen. Liefde is eerst aan de ander denken en dan aan jezelf. Sex is meestal andersom
Maak jij je leven interessant genoeg of laat je het door iemand anders doen?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:21:03 #87
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42984217
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef henry_101 het volgende:
Liefde is eerst aan de ander denken en dan aan jezelf. Sex is meestal andersom
Denk eigenlijk wel dat er een kern van waarheid in deze zin zit..
KISSSSSSSSSSS
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:25:34 #88
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42984371
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:14 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom zien. Waarom is er dan van alles tussendoor gekomen en hebben jullie niet al jaren geleden voor een relatie gekozen. Ik zie de connectie net andersom. Dus nu of nooit.
KISSSSSSSSSSS
pi_42997316
quote:
succes... en anders zeg je eens eerlijk dat jij zo denkt want volgens mij weet ze niet eens dat je deze overwegingen hebt over jullie 'relatie' of wel?
Ehh,
Niet voorbestemd?
Van alle relaties die ik heb beindigd heb ik bij deze altijd afgevraagd of ik er goed aan had gedaan...
3 jr heel leuke en regelmatige mailcontact, toen was ik niet verliefd, gewoon goede vriendin.
Zij werd wel steeds verliefd, maar dat vertelde ze me pas 3 mnd geleden.
Na mijn breuk recent, zag ik haar weer en sloeg bij mij opeens de vlam in de pan.
Dus over telkens mislopen is niet echt sprake.

Ik ben een gesloten persoon, maar 4 wkn geleden heb ik heer 2 hele uitvoerige mails gestuurd waar ik duidelijk uit de doeken heb gedaan wat ik voor haar voel en wil.
pi_42997354
Ik ga nooit vreemd, ik stel me eerst altijd even voor nml
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42997523
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef henry_101 het volgende:
Met iemand vreemdgaan of sex met iemand waarvan je weet dat ze vreemdgaat is altijd voor beide spannend (ik heb zelf een sexrelatie met een getrouwde vrouw gehad, maar ben in mijn relaties nooit vreemdgegaan) en dus is er dan altijd genoeg chemie aanwezig. In mijn beleving doe je dit echter nooit uit liefde en enkel voor genot. Uit liefde wacht je met sex tot dit kan zonder schuldgevoelens, omdat één of allebei een partner bedriegen. Liefde is eerst aan de ander denken en dan aan jezelf. Sex is meestal andersom
Heb ik ook gehad in een periode dat ik 'vrij' was.
Maar de laatste keren dat ik haar vasthad was geen lust.
pi_42997547
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef Fawn het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom zien. Waarom is er dan van alles tussendoor gekomen en hebben jullie niet al jaren geleden voor een relatie gekozen. Ik zie de connectie net andersom. Dus nu of nooit.
Omdat het bij mij pas is gaan dagen wat op de achtergrond altijd aanwezig was, en zij mij nooit verteld had dat ze een het einde van haar huwelijk droomde van een toekomst met mij
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:59:14 #93
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42998039
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Omdat het bij mij pas is gaan dagen wat op de achtergrond altijd aanwezig was, en zij mij nooit verteld had dat ze een het einde van haar huwelijk droomde van een toekomst met mij
Dus nu of nooit. Jullie passen bij elkaar, want gaan allebei vreemd
KISSSSSSSSSSS
pi_43001871
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Tweet2 het volgende:

Kan cheaten zijn, maar in mijn ogen voorbestemd, en een ongekende aantrekkingskracht.
Ach man, voorbestemd m'n reet. Het is echt niet voorbestemd om je partner te bedriegen, hoor. Laat alsjeblieft het woord voorbestemming achterwege als je het alleen maar gebruikt als een zogenaamd excuus voor overspel.
pi_43001929
Heb je er al eens bij stilgestaan dat als zij de relatie verbreekt met haar vriend en met jouw verder gaat, de kans zeer groot is dat zij in de toekomst met iemand anders vreemd gaat.
Wat dat betreft kun je dan eens aan de andere kant van de medaille staan en eens voelen hoe het is om bedrogen te worden.
pi_43009560
Waarom zou die kans groter zijn?
Wij zijn degenen die elkaar al jaren aantrekken
pi_43009713
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef Tweet2 het volgende:
Misschien heeft ze nog wel 3 van die figuren als jij waartoe ze zich al jaren aangetrokken voelt. Maar ja, ik val in herhaling. Je hebt toch al je eigen droomwereldje geschapen. Succes ermee
pi_43010170
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef Tweet2 het volgende:
en al jaren niet voor elkaar kiezen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43010504
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien heeft ze nog wel 3 van die figuren als jij waartoe ze zich al jaren aangetrokken voelt. Maar ja, ik val in herhaling. Je hebt toch al je eigen droomwereldje geschapen. Succes ermee
Dat zal, kan ik idd niet weten.
Er zijn zaken die we niet geheel eerlijk hebben gedaan, maar daarna uitgaan van 't goede in de mens...?
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk van niet.
1x heb ik meegemaakt dat ik 't vermoeden had bij een vriendin, ik ben niet haar gangen nagegaan, maar ik heb gezorgd dat ik op een bepaald moment op een bepaalde plaats was, en vanaf dat moment was het ook over..
pi_43010527
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:18 schreef milagro het volgende:

[..]

en al jaren niet voor elkaar kiezen
Soms loopt iets zo, als ik terug in de tijd kon om bij te buigen, dan deed ik dat.
Verdere oorzaken staan hierboven beschreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')