abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42970174
Vreemdgaan verraden: Done or Not done..?

Tja, niet meteen oordelen, wel ff doornemen, daar er voors en tegens staan.
Zie eventueel voorgaande topics hier en hier.

Ik word zeer moeilijk verliefd en ben weer verliefd op een oude vlam, die na 8 jr huwlijk een nieuwe vriend heeft.
Er is geen obstakel om weer te beginnen, daar er geen wrijving was toen het uitraakte, maar ik stopte vanwege persoonlijke problemen.
Na 7 jr (3jr geleden) zagen wij elkaar en het was vuur en vlam, zij was toen nog getrouwd, ik in een relatie en we zijn meerdere keren met elkaar vreemdgegaan.
Dit wil ik niet goedpraten, maar gedane zaken nemen geen keer.
Na haar scheiding hebben we het vaker gedaan, tot afgelopen Sept zo'n 5X, maar wel erg veel mailcontact.
Afgelopen Juli had ik eindelijk de ballen om mijn (ongelukkige) relatie te beindigen, maar nu heeeft zij weer iets meer dan een jaar een vriend.
Na begin September elkaar gezien te hebben, hebben we het vanwege de wederzijdse aantrekkingskracht weer gedaan bij mij.
Die (erg sterke) aantrekkingskracht lijkt nooit weg te zijn geweest.
Zij heeft 2 kinderen uit het huwelijk, en heeft mij aangegeven dat die belangrijk zijn bij toekomstige partner.
Zij gaf signalen aan als: onze sex is pure chemie, hoe zou ik het zien als ik een vader moest worden van haar kinderen, als ze me zag verliefd te zijn, vroeg me: wat nu? etc.
Ik had toen de ballen niet mijn relatie te beindigen, en nu lijkt zij het zelfde te hebben.
Ik wil er volledig voor gaan, mét haar kinderen, maar zij lijkt de sprong in het diepe niet te kunnen maken,
en het ziet er naar uit dat ze in de korte toekomst gaat samenwonen.
Laatste weken krijg ik maar mondjesmaat mail, ondanks we hartstochtelijke keren hebben gekend, 4X sinds begin September, laatse keer vorige week.
Ik weet dat ze het er erg moeilijk mee heeft, omdat ik en zij ook van gedachte zijn dat we voor elkaar bestemd zijn, maar toch lijkt het offer haar te groot te zijn, misschien angst dat het in verder verloop niets word, maar ik weet echt wat ik nu wil met m'n leven: haar.
Kortom, we lijken geschapen voor elkaar, alleen lijkt het onbekende haar tegen te houden.

Nu ben ik normaal erg goedig van aard, en zou nooit iemand opzettelijk iets aan (kunnen) doen, of kwaad doen.
Maar nu besluipt met toch zo'n gevoel... niet echt kwaad doen, maar 't lot een handje helpen?
Is in de liefde niet alles geoorloofd...?

Done or Note Done-->
Is het een optie haar huidige vriend op de hoogte te brengen van haar vreemdgaan,
en zo het lot een beetje te sturen...?
pi_42970575
En hoe denk je dat haar verraden jouw situatie kan verbeteren?
Wat wil je daarmee bereiken?
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:25:44 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42970582
Not done
same here...
meiske gaat vreemd met mij.. vriend weet van niets,
IK ga het hem niet vertellen.. maar na 2 maanden push ik
haar toch wel om het hem te melden, want ik heb geen zin
de vaste scharrel te zijn
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_42970637
Ik zou het absoluut niet doen als ik jou was. Op die manier grijp je wel heel rigoreus in in háár leven. Dit is haar probleem, zij moet kiezen en je hebt niet het recht om dat voor haar te doen.

Dat je niets liever wil dan dat zij voor jou kiest begrijp ik, maar met zo'n actie wordt ze misschien wel zo (terecht) boos dat je naar een toekomst samen kunt fluiten...
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_42970648
Zoiets van: "Hey dude, ik heb je vrouw de laatste 10 jaar regelmatig geneukt!".

Ik zal je een hint geven:
censuur :O
pi_42970678
Even hoor, maar als jij de "minnaar" bent, denk je dan niet dat jou hetzelfde kan gebeuren met de dame in kwestie als jij de "vaste vriend" bent
Speak only if it improves upon the silence....
pi_42970735
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef BYM het volgende:
Even hoor, maar als jij de "minnaar" bent, denk je dan niet dat jou hetzelfde kan gebeuren met de dame in kwestie als jij de "vaste vriend" bent
De vraag is of-ie dat erg vindt, tenslotte doet ze het nu ook met andere gozers...
censuur :O
pi_42970816
Waarom kon dat niet in het andere topic?

Ik vind overigens dat je haar niet moet verraden. Of ze het vreemdgaan opbiecht of niet is aan haar
pi_42970911
ik zou het gewoon vertellen, eerlijkheid duurt het langs
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:38:37 #10
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_42970932
Gewoon zeggen ,joh!
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_42971162
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef MinderMutsig het volgende:
En hoe denk je dat haar verraden jouw situatie kan verbeteren?
Wat wil je daarmee bereiken?
Ehh dan hoeft zij het verbreken van haar huidige relatie niet te doen?
Waardoor wij uiteraard vrij baan hebben...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:47:15 #12
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_42971185
Laat je betrappen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_42971206
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef GSbrder het volgende:
Not done
same here...
meiske gaat vreemd met mij.. vriend weet van niets,
IK ga het hem niet vertellen.. maar na 2 maanden push ik
haar toch wel om het hem te melden, want ik heb geen zin
de vaste scharrel te zijn
Ik ook niet, maar als ik op die manier ga pushen, push ik haar weg denk ik, daar het huidige lekker veilig is natuurlijk
pi_42971260
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef gathering_storm het volgende:
Ik zou het absoluut niet doen als ik jou was. Op die manier grijp je wel heel rigoreus in in háár leven. Dit is haar probleem, zij moet kiezen en je hebt niet het recht om dat voor haar te doen.

Dat je niets liever wil dan dat zij voor jou kiest begrijp ik, maar met zo'n actie wordt ze misschien wel zo (terecht) boos dat je naar een toekomst samen kunt fluiten...
IDD.
Maar waarom geen 'recht'? Dat vreemdgaan (weer) is ook geen 'recht' naar haar vriend..?

Maar als zou gebeuren via een slinkse wijze die niet naar mij zou leiden..?
pi_42971292
Not done.

Het is haar beslissing om het niet of wel te vertellen, niet de jouwe.
pi_42971358
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef BYM het volgende:
Dat weet je nooit, maar als je beide (heb ze aangegeven) idee heb bestemd te zijn, en ik de rode draad lijkt te zijn...
pi_42971378
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

IDD.
Maar waarom geen 'recht'? Dat vreemdgaan (weer) is ook geen 'recht' naar haar vriend..?
Gaan we ineens edelmoedig doen? Het siert je niet

Waarom wil jij uberhaupt een relatie met een vrouw die geen recht doet aan haar partners?
quote:
Maar als zou gebeuren via een slinkse wijze die niet naar mij zou leiden..?
Dan heb je voor altijd een geheim tussen jullie instaan.
pi_42971457
quote:
De vraag is of-ie dat erg vindt, tenslotte doet ze het nu ook met andere gozers...
Ehh, vind dat niet fijn nee, maar ik was niet vrij toen zij dat kwam, en ik was toen nog niet openhartig genoeg geweest, dus zij ging verder..
pi_42971465
ik zou je echt helemaal de tyfus schelden, en dan je dumpen.

liever alleen dan met iemand die de boel denkt te mogen saboteren.

of zou jij het ook prima vinden als een vriendin van jou de man van jouw minnares in zou lichten, want hey, in de liefde is alles geoorloofd, dus ook met die insteek, opkomen voor de bedrogene.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42971477
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:37 schreef Milou__ het volgende:
ik zou het gewoon vertellen, eerlijkheid duurt het langs
Wat vertellen?
pi_42971498
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
Gewoon zeggen ,joh!
Aan wie?
pi_42971534
Okay, even een korte samenvatting voor mn eigen beeld:
Ze was getrouwd en had al 2 kinderen. Toch gaat ze vreemd met jou.
Nu heeft ze een nieuwe vriend. Ze gaat nog steeds vreemd met jou.

Wát geeft jou uberhaupt het idee (of de garantie) dat ze niet vreemd zou gaan op het moment dat ze voor jou kiest (al dan niet een handje geholpen om haar huiidige relatie naar de klote te jagen).

Ooit al eens van het spreekwoord once a cheat, always a cheater gehoord?
Zulke mensen zijn leuk en aardig om een keer te fleppen, maar doe jezelf een lol en laat het daar dan verder ook bij. Daar wil je echt geen serieuze relatie mee aangaan.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42971541
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Laat je betrappen.
Dat word lastig, tijd dringt, mailcontact is laag, daar ze twijfels heeft, en mij niet spreken uiteraard makkelijker is.
pi_42971567
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
Not done.

Het is haar beslissing om het niet of wel te vertellen, niet de jouwe.
Waarom niet?
Het is niet zijn beslissing ook belazerd te worden..?
pi_42971588
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef milagro het volgende:

Milagro.....mag ik hieruit concluderen dat je open staat voor vreemd gaan?
vosss is de naam,
pi_42971601
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:34 schreef Xennia het volgende:
Waarom kon dat niet in het andere topic?

Ik vind overigens dat je haar niet moet verraden. Of ze het vreemdgaan opbiecht of niet is aan haar
Omdat ik al aangaf een goedig karakter te hebben, en daar nooit over zou denken,
maar een kat in 't nauw...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:59:04 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42971629
Dit opbiechten van jou is puur eigenbelang. Daarom per definitie ook een behoorlijk beroerd motief.
Het is jou helemaal niet te doen om haar welzijn en levensgeluk, maar je wil gewoon je zin hebben.
Zo werkt de wereld niet...en karma al helemaal niet.
Dus als jij niet wil eindigen met een trut met een beroere coupe soleil, een snotterende peuter en kwijlende bouvier , dan laat je deze situatie voor wat het is. Niks.

Betuig je oprechte liefde via een brief/email. Neem haar angst weg en laat de keuze aan haar.
Kiest ze alsnog voor de veiligheid, dan dien je dat te respecteren.

Anders >> peuter + bouvier , en als de goden echt woest zijn, eindig je zelfs in een vinex-wijk.
pi_42971639
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Milagro.....mag ik hieruit concluderen dat je open staat voor vreemd gaan?
nee, dat mag je niet

(kom je zo? als in langs )
pi_42971661
quote:
Waarom wil jij uberhaupt een relatie met een vrouw die geen recht doet aan haar partners?
[..]

Dan heb je voor altijd een geheim tussen jullie instaan.
Had ik gemeld, soms lijkt iets bestemd...

Liever een geheim dan de rest van me leven spijt...?
pi_42971694
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:59 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, dat mag je niet

(kom je zo? als in langs )
Als ik al langs zou komen waar jij woont dan zou ik op zijn minst even de moeite nemen om ff aan te komen en een wijntje te drinken oid
vosss is de naam,
pi_42971700
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef milagro het volgende:

of zou jij het ook prima vinden als een vriendin van jou de man van jouw minnares in zou lichten, want hey, in de liefde is alles geoorloofd, dus ook met die insteek, opkomen voor de bedrogene.
Tja, beter te weten dan niet te weten?
pi_42971714
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

je romantiseert teveel, deed haar vriend ook, hoor, in het begin, maar ja, je ziet het
pi_42971742
quote:
DE OPLOSSING!
pi_42971743
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:56 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Dat word lastig, tijd dringt, mailcontact is laag, daar ze twijfels heeft, en mij niet spreken uiteraard makkelijker is.
Waarom dringt de tijd?
En als jij er zo van overtuigd bent dat jullie voor elkaar geschapen zijn, vindt zij uit zichzelf wel haar weg naar jou. Ik denk echter nog steeds, zoals ik in je vorige topic reeds aangaf, dat jij de zaken wat mooier maakt dan ze zijn en haar en jullie relatie idealiseert
pi_42971800
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

DE OPLOSSING!
weet je wat, doe het maar inderdaad, vanavond nog

de tijd dringt, ze verliest de belangstelling al voor je, ik zou het NU doen.

we horen het wel van de week
pi_42971807
Gaat je allemaal geen donder aan.

Het enige dat jou pakkie an is: " wil jij de ander zijn of niet".
en " als ze nu vreemdgaat..vertrouw jij haar dan ?"
en " denk je dat het de relatie tussen jullie beter maakt als ze jou niet kan vertrouwen ?"
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42971839
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Okay, even een korte samenvatting voor mn eigen beeld:
Ze was getrouwd en had al 2 kinderen. Toch gaat ze vreemd met jou.
Nu heeft ze een nieuwe vriend. Ze gaat nog steeds vreemd met jou.

Wát geeft jou uberhaupt het idee (of de garantie) dat ze niet vreemd zou gaan op het moment dat ze voor jou kiest (al dan niet een handje geholpen om haar huiidige relatie naar de klote te jagen).

Ooit al eens van het spreekwoord once a cheat, always a cheater gehoord?
Zulke mensen zijn leuk en aardig om een keer te fleppen, maar doe jezelf een lol en laat het daar dan verder ook bij. Daar wil je echt geen serieuze relatie mee aangaan.

Ehh, toen ik stopte bleef ik haar zien, tot ze de man van haar kinderen tegenkwam, toen vertelde ik haar dat als ze echt met hem wat wilde wij verder moesten stoppen.
Tot 7 jaar daarna de vlam weer insloeg, ( haar huwelijk was toen al stervende).
Kan cheaten zijn, maar in mijn ogen voorbestemd, en een ongekende aantrekkingskracht.
pi_42971864
Boeiende discussie trouwens, ik leer een hoop, en zie mooie verschillende punten, Dank!
pi_42971868
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Als ik al langs zou komen waar jij woont dan zou ik op zijn minst even de moeite nemen om ff aan te komen en een wijntje te drinken oid
wijn?

dat heb ik niet , bier wordt het dan.

ik moet eerst wel even een vent regelen die ik dan bedrieg met jou.
we mailen!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:07:02 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42971902
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ehh, toen ik stopte bleef ik haar zien, tot ze de man van haar kinderen tegenkwam, toen vertelde ik haar dat als ze echt met hem wat wilde wij verder moesten stoppen.
Kan cheaten zijn, maar in mijn ogen voorbestemd, en een ongekende aantrekkingskracht.
Ja, voorbestemde sex
Er is blijkbaar niet genoeg bodem voor een stabiele, oprechte relatie.
pi_42971904
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef milagro het volgende:

[..]

wijn?

we mailen!
Een vrouw zou toch ook volstaan ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_42971966
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:59 schreef SHE het volgende:
Dit opbiechten van jou is puur eigenbelang. Daarom per definitie ook een behoorlijk beroerd motief.
Het is jou helemaal niet te doen om haar welzijn en levensgeluk, maar je wil gewoon je zin hebben.
Zo werkt de wereld niet...en karma al helemaal niet.
Dus als jij niet wil eindigen met een trut met een beroere coupe soleil, een snotterende peuter en kwijlende bouvier , dan laat je deze situatie voor wat het is. Niks.

Betuig je oprechte liefde via een brief/email. Neem haar angst weg en laat de keuze aan haar.
Kiest ze alsnog voor de veiligheid, dan dien je dat te respecteren.

Anders >> peuter + bouvier , en als de goden echt woest zijn, eindig je zelfs in een vinex-wijk.
Ik wil alleen bij haar zijn.
Ik wil haar ook levensgeluk geven, zelfs beter dan aankomend; ze blijft in haar buurt wonen, kinderen hoeven niet naar een andere school 30km verderop etc, en als die aantrekkingskracht niet zover en zover terug ging, had ik je gelijk gegeven.
pi_42972018
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:01 schreef milagro het volgende:

[..]

je romantiseert teveel, deed haar vriend ook, hoor, in het begin, maar ja, je ziet het
Bull...., daarvoor gaan we te ver terug, en we hebben ook gepraat weet je..
pi_42972020
quote:

[..]

Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe dan ook; ze was niet eerlijk tegen haar ex-man, en ze is nu ook niet eerlijk tegenover haar vriend.

Persoonlijk zou ik me (op zijn minst) 3 keer achter mn oren krabben of ik wel een serieuze relatie wil beginnen met iemand die kennelijk niet eerlijk is.

Eerlijkheid staat bij mij hoog in het vaandel en al helemaal als het relaties betreft.
Eerlijkheid en vertrouwen, dat zijn wmb 2 hele belangrijke dingen in een relatie.

1). ze is niet eerlijk.
2). ze is niet te vertrouwen.

Dat is wat ik uit jouw verhaal concludeer.
Ik zou er (na die 3 keer achter m'n oren krabben) niet eens over denken om met zo-iemand een relatie aan te gaan.

Bekijk het lekker en probeer het maar bij iemand anders zou ik bij mn eigen denken
vosss is de naam,
pi_42972036
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef Mirage het volgende:

[..]
Een vrouw zou toch ook volstaan ?
in principe wel, voor de sex , maar ik ben van de herenliefde, hè, en enkel liefdes kun je bedriegen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:11:24 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972037
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ik wil alleen bij haar zijn.
Ik wil haar ook levensgeluk geven, zelfs beter dan aankomend; ze blijft in haar buurt wonen, kinderen hoeven niet naar een andere school 30km verderop etc, en als die aantrekkingskracht niet zover en zover terug ging, had ik je gelijk gegeven.
Is aantrekkingskracht voor jou de fundering van een stabiele relatie dan?
Het is namelijk je enige speerpunt tot dusver...
pi_42972062
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef milagro het volgende:

[..]

wijn?

Da's ook goed! (lees: nog beter zelfs )
quote:
we mailen!
WTF?! Ik dacht dat jij getrouwd was/bent!?
vosss is de naam,
pi_42972075
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Bull...., daarvoor gaan we te ver terug, en we hebben ook gepraat weet je..
kloon alert inene, nu ja in tweeën eigenlijk

bedtijd

( ik ga uiteraard niet naar bed, maar ik lieg graag )
pi_42972143
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef milagro het volgende:

( ik ga uiteraard niet naar bed, maar ik lieg graag )
vosss is de naam,
pi_42972202
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:14 schreef vosss het volgende:

[..]

niet tegen jou
ik ben echt niet getrouwd
nooit geweest zelfs

nu ben ik weg , kijk maar ...
pi_42972237
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom dringt de tijd?
En als jij er zo van overtuigd bent dat jullie voor elkaar geschapen zijn, vindt zij uit zichzelf wel haar weg naar jou. Ik denk echter nog steeds, zoals ik in je vorige topic reeds aangaf, dat jij de zaken wat mooier maakt dan ze zijn en haar en jullie relatie idealiseert
Ik heb geen zin weer 7 jr te wachten.
ik idealiseer niet, alles is zoals ik geschreven heb.En de tijd dringt, omdat zij een weg heeft ingeslagen richting samenwonen, en ik pas een maand geleden een mail heb gestuurd met mijn diepste gevoelens etc.
Een erg openhartige brief.
En ik bang ben dat zij de sprong niet durft te wagen vanwege kinderen, en dat wat ze nu heeft wel 'voldoet'.
pi_42972317
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef milagro het volgende:

[..]

niet tegen jou
quote:
ik ben echt niet getrouwd
nooit geweest zelfs
Serieus niet?
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef milagro het volgende:

(ik lieg graag )
vosss is de naam,
pi_42972325
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef Mirage het volgende:

Het enige dat jou pakkie an is: " wil jij de ander zijn of niet".
en " als ze nu vreemdgaat..vertrouw jij haar dan ?"
en " denk je dat het de relatie tussen jullie beter maakt als ze jou niet kan vertrouwen ?"
Ja.

Ehh, Is soms iets onetisch niet verandwoord als je iets wilt...?
Sommigen doen veel beroerdere dingen..
pi_42972344
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:18 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ik heb geen zin weer 7 jr te wachten.
Samenwonen kan ook eerder, zonder jouw tussenkomst, in een flop ontaarden.
quote:
ik idealiseer niet, alles is zoals ik geschreven heb.

Dat jullie voor elkaar bestemd zijn is toch uitermate subjectief. Dat ze volgens jou bij haar vriend blijft voor het geld is subjectief etc etc. Niet dat dat nou zo ideaal is, een vrouw die in staat is bij een man te blijven voor het geld.
quote:
En ik bang ben dat zij de sprong niet durft te wagen vanwege kinderen, en dat wat ze nu heeft wel 'voldoet'.
Is het wel eens bij je opgekomen dat ze sprong niet durft te wagen omdat jij niet voldoet?
pi_42972358
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, voorbestemde sex
Er is blijkbaar niet genoeg bodem voor een stabiele, oprechte relatie.
Waarom niet? Alleen omdat ik de ballen niet had eerder te stoppen, en zij verder is gegaan zij niet beter wist dan ik in een relatie zat?
pi_42972386
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ja.

Ehh, Is soms iets onetisch niet verandwoord als je iets wilt...?
Sommigen doen veel beroerdere dingen..
Waar haal je de naiviteit vandaan om te denken dat ze jou niet zal bedriegen?
pi_42972419
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zijn, maar hoe dan ook; ze was niet eerlijk tegen haar ex-man, en ze is nu ook niet eerlijk tegenover haar vriend.

Persoonlijk zou ik me (op zijn minst) 3 keer achter mn oren krabben of ik wel een serieuze relatie wil beginnen met iemand die kennelijk niet eerlijk is.

Eerlijkheid staat bij mij hoog in het vaandel en al helemaal als het relaties betreft.
Eerlijkheid en vertrouwen, dat zijn wmb 2 hele belangrijke dingen in een relatie.

1). ze is niet eerlijk.
2). ze is niet te vertrouwen.

Dat is wat ik uit jouw verhaal concludeer.
Ik zou er (na die 3 keer achter m'n oren krabben) niet eens over denken om met zo-iemand een relatie aan te gaan.

Bekijk het lekker en probeer het maar bij iemand anders zou ik bij mn eigen denken
Verliefd is niet uit te leggen...

En dat cheaten is met mij, zoals ik al zei, ze lijkt en rode draad in m'n leven, en andersom net zo,
ik praat het niet goed, maar ik cheatte ook een periode..
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:27:00 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972493
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Waarom niet? Alleen omdat ik de ballen niet had eerder te stoppen, en zij verder is gegaan zij niet beter wist dan ik in een relatie zat?
Je geeft de antwoorden zelf al.
Jij kon niet
Zij kon niet

kortom; niet genoeg wil, overtuiging.
enige wat er tot dusver is is aantrekkingskracht...en daarmee ga je het niet redden.
pi_42972514
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Is aantrekkingskracht voor jou de fundering van een stabiele relatie dan?
Het is namelijk je enige speerpunt tot dusver...
Neen.
Achteraf heb ik altijd het gevoel gehad: had ik deze moeten laten gaan...
Maar ik zat zelf in de knoop in die periode.
We kunnen goed samen zijn.
Zij is de enigste met wie ik ooit heb gehad waartegen ik ALLES durfde te zeggen, ook m'n diepste gevoelens.
Niet vanwege hoe ze zou reageren, maar soms heb je dat met iemand.
We hebben niet alleen sex, ook met eventjes in de buurt waren we vaak samen en hadden 't dan gezellig, en praatten veel.
pi_42972534
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij kon niet
Zij kon niet

enige wat er tot dusver is is aantrekkingskracht...en daarmee ga je het niet redden.
Ja, wat hij zegt dus
vosss is de naam,
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:29:19 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972567
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Neen.
Achteraf heb ik altijd het gevoel gehad: had ik deze moeten laten gaan...
Maar ik zat zelf in de knoop in die periode.
We kunnen goed samen zijn.
Zij is de enigste met wie ik ooit heb gehad waartegen ik ALLES durfde te zeggen, ook m'n diepste gevoelens.
Niet vanwege hoe ze zou reageren, maar soms heb je dat met iemand.
We hebben niet alleen sex, ook met eventjes in de buurt waren we vaak samen en hadden 't dan gezellig, en praatten veel.
Dat is allemaal leuk, dat heb ik ook met vrienden en neukertjes gedeeld.

Maar heb je ook:

1. blind vertrouwen
2. respect
3. 100% wil om voor elkaar en elkaar alleen te gaan
4. respect

Ik mis deze essentiele elementen in jouw betoog.
Al je ' voors' zijn behoorlijk subjectief
pi_42972743
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Samenwonen kan ook eerder, zonder jouw tussenkomst, in een flop ontaarden.
[..]

Dat jullie voor elkaar bestemd zijn is toch uitermate subjectief. Dat ze volgens jou bij haar vriend blijft voor het geld is subjectief etc etc. Niet dat dat nou zo ideaal is, een vrouw die in staat is bij een man te blijven voor het geld.
[..]

Is het wel eens bij je opgekomen dat ze sprong niet durft te wagen omdat jij niet voldoet?
..Moet ik daarop gaan wachten dan?

..Het zijn mijn EN haar eigen woorden

..Ik zeg niet voor het geld maar weetje: je zou ze de kost moeten geven die in een relatie blijven omdat dat 'veilig' is. Vrouwen die geslagen worden blijven zelfs, wat zijn daar de beweegredenen van..?

Als ik niet 'voldeed', zou ze dan nadat ik jaren geleden was gestop blijven langskomen, risico gelopen met haar huwlijk, haar nu nieuwe relatie...?
Een hoop risico met iemand die niet 'voldoet'...
pi_42972794
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waar haal je de naiviteit vandaan om te denken dat ze jou niet zal bedriegen?
Dat denk ik niet (rode draad) maar ik ben bereid m'n kansen te nemen...
pi_42972842
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij kon niet
Zij kon niet

Die verliefdheid die ik ging voelen had ik ook niet verwacht, als ik dat had geweten had ik een goed jaar geleden geen moment geaarzeld!
pi_42972863
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:34 schreef Tweet2 het volgende:
..Moet ik daarop gaan wachten dan?
Ja, als je haar wilt wel. En anders ga je door met je leven.
quote:
..Het zijn mijn EN haar eigen woorden

..Ik zeg niet voor het geld maar weetje: je zou ze de kost moeten geven die in een relatie blijven omdat dat 'veilig' is. Vrouwen die geslagen worden blijven zelfs, wat zijn daar de beweegredenen van..?
Waarom wil jij bij een vrouw zijn die op een dergelijke manier in relaties staat?
quote:
Als ik niet 'voldeed', zou ze dan nadat ik jaren geleden was gestop blijven langskomen, risico gelopen met haar huwlijk, haar nu nieuwe relatie...?
Een hoop risico met iemand die niet 'voldoet'...
Je voldoet kennelijk voor de seks. Als je voldoet voor een relatie, was ze al bij je geweest of gaat dat op korte termijn doen
pi_42972877
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is allemaal leuk, dat heb ik ook met vrienden en neukertjes gedeeld.

Maar heb je ook:

1. blind vertrouwen ja
2. respect ja
3. 100% wil om voor elkaar en elkaar alleen te gaan ja
4. respect ja

Ik mis deze essentiele elementen in jouw betoog.
Al je ' voors' zijn behoorlijk subjectief
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:41:44 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42972960
Je liegt tegen jezelf

1. blind vertrouwen : nee, want uit angst overweeg je nu haar te verraden
2. respect : nee, want punt 1
3. 100% wil om voor elkaar te gaan en alleen elkaar : nee, allebei steeds relaties
4. respect : zie punten 1,2,3

en last but niet zo least. Tuurlijk voldoe je wel, prima zelfs. Wanneer ze wil en onder de voorwaarden die zij stelt.
Ik zeg niet dat ze je bij een relatie zal bedriegen...ik zeg dat die relatie er nooit gaat komen.
pi_42972967
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, als je haar wilt wel. En anders ga je door met je leven. Daarom topic; waarom lot niet een handje helpen?
[..]

Waarom wil jij bij een vrouw zijn die op een dergelijke manier in relaties staat? Once again; ment to be? en het nu pas zien?
[..]

Je voldoet kennelijk voor de seks. Als je voldoet voor een relatie, was ze al bij je geweest of gaat dat op korte termijn doen Al aangegeven, sommigen vinden 'de easy way' makkelijker, te meer er kinderen in spel zijn, nu is ze zeker, bij mij niet, want wat garandeerd en gelukkige en lange relatie met mij...?
pi_42973031
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef SHE het volgende:
Je liegt tegen jezelf

3. 100% wil om voor elkaar te gaan en alleen elkaar : nee, allebei steeds relaties

en last but niet zo least. Tuurlijk voldoe je wel, prima zelfs. Wanneer ze wil en onder de voorwaarden die zij stelt.
Ik zeg niet dat ze je bij een relatie zal bedriegen...ik zeg dat die relatie er nooit gaat komen.
Heb je iets gemist ofzo?
Wat ik al zei: "some settle for less" omdat het andere te 'grijs' is. Ondanks dat ik al mijn kaarten op tafel heb gegooid garandeerd dat niets, en is op het moment zekerheid voor haar kinderen waarschijnlijk een belangrijke factor.
pi_42973073
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef SHE het volgende:
Je liegt tegen jezelf

Overigens vind ik het ook een interne tegespraak te beweren respect voor iemand te hebben, terwijl je haar tegelijkertijd verafschuwt omdat ze bedriegt en geen recht doet aan haar partner en omdat ze in een relatie blijft voor de veiligheid.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:46:58 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42973093
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:44 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Heb je iets gemist ofzo?
Wat ik al zei: "some settle for less" omdat het andere te 'grijs' is. Ondanks dat ik al mijn kaarten op tafel heb gegooid garandeerd dat niets, en is op het moment zekerheid voor haar kinderen waarschijnlijk een belangrijke factor.
Jij hebt iets gemist.
Ze kiest niet voor jou en voor jou alleen.
Jij kon dat ook niet..en nu ineens wel

wakker worden > koffie ruiken...dat idee.
Probeer nog eens eerlijk antwoord te geven op die 4 punten...en nu zonder tegen jezelf te liegen.

ik ga trusten. Succes ermee!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:49:30 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42973152
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Overigens vind ik het ook een interne tegespraak te beweren respect voor iemand te hebben, terwijl je haar tegelijkertijd verafschuwt omdat ze bedriegt en geen recht doet aan haar partner en omdat ze in een relatie blijft voor de veiligheid.
daarom ook mijn eerdere opmerking over eigenbelang en verkeerde motieven.
er is geen respect, geen vertrouwen en geen gezamelijk belang.
Allemaal angst.

maar goed, ik lul ook maar wat en voor hetzelfde geld, opent TS volgend jaar een topic in OUD.
pi_42973167
quote:
Daarom topic; waarom lot niet een handje helpen?
Omdat als jullie voorbestemd zijn voor elkaar zij zelf de keuze gaat maken haar relatie te beeindigen. Dat is niet aan jou.
quote:
Once again; ment to be? en het nu pas zien?
Je begrijpt mijn vraag niet. Waarom wil jij een relatie met een vrouw die in staat is bij haar partner te blijven voor geld en zekerheid? En met een vrouw die in staat is vreemd te gaan?
quote:
Al aangegeven, sommigen vinden 'de easy way' makkelijker, te meer er kinderen in spel zijn, nu is ze zeker, bij mij niet, want wat garandeerd en gelukkige en lange relatie met mij...?
Ze heeft nu volgens jou toch geen gelukkige relatie, dus feitelijk heeft ze niets te verliezen.
Misschien vindt ze de aandacht van meerdere mannen wel leuk. Wie zegt overigens dat jij naast haar vriend de enige bent?
pi_42973247
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar dat bedriegen is met mij (die rode draad weer).
Dat bedriegen wil ik niet goedpraten, maar is niet relevant op moment.
En dat blijven voor veiligheid gaf ik al eerder aan, sommigen zijn tevreden met een 70% relatie, gewoon omdat die sprong in 't diepe niets garandeerd en erg groot is.
En als er haar kinderen er niet waren had ze die waarschijnlijk wel genomen, maar die spelen (uiteraard) een grote rol in haar leven.
pi_42973277
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:53 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar dat bedriegen is met mij (die rode draad weer).
Dat bedriegen wil ik niet goedpraten, maar is niet relevant op moment.
En dat blijven voor veiligheid gaf ik al eerder aan, sommigen zijn tevreden met een 70% relatie, gewoon omdat die sprong in 't diepe niets garandeerd en erg groot is.
En als er haar kinderen er niet waren had ze die waarschijnlijk wel genomen, maar die spelen (uiteraard) een grote rol in haar leven.
Hoe weet jij zo zeker dat jij de enige bent met wie ze naast haar vriend neukt?

Heeft zij tegen je gezegd de sprong niet te wagen wegens genoegen nemen met 70%?
pi_42973431
dus jij denkt dat ze in jouw armen zal vallen, nadat je zojuist hebt bewezen dat ze je niet kan vertrouwen?
pi_42973452
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat jij de enige bent met wie ze naast haar vriend neukt?

Heeft zij tegen je gezegd de sprong niet te wagen wegens genoegen nemen met 70%?
Dat weet ik niet (nooit) zeker uiteraard

Niet met die woorden, ze zegt tevreden te zijn.
Maar haar vragen als: 'wat nu', en hoe ik erover dacht een vader voor haar kinderen te zijn, verliefdheidskriebels te krijgen iedere keer dat ze me ziet, de vonken die er vanaf vliegen als we bij elkaar zijn, de grote stap voor haar en haar kinderen, die ze zal moeten nemen zeggen mij genoeg.
Een moeder kan zich een soort van 'opofferen' voor het welzijn van haar kinderen weetje, en dan is verbreken en met mij in het diepe springen misschien onoverbrugbaar, terwijl ik er helemaal uit ben en er helemaal voor wil gaan.
pi_42973482
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:01 schreef Byte_Me het volgende:
dus jij denkt dat ze in jouw armen zal vallen, nadat je zojuist hebt bewezen dat ze je niet kan vertrouwen?
Als ik de ballen had gehad dik een jaar geleden mijn relatie te beeindigen had dat ook gebeurt ja....

[ Bericht 8% gewijzigd door Tweet2 op 27-10-2006 08:32:11 ]
pi_42976649
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:38 schreef Xennia het volgende:

Waarom wil jij bij een vrouw zijn die op een dergelijke manier in relaties staat?
[..]

Je voldoet kennelijk voor de seks. Als je voldoet voor een relatie, was ze al bij je geweest of gaat dat op korte termijn doen
Zin jullie connectie niet?
Voor haar huwlijk, tijdens stervend huwlijk, na haar huwlijk, en tijdens nieuwe relaties,
en bij mij jaren geleden, vanaf moment na 7 jaar tijdens mijn niet lopende relatie, en na relatie.
Probeer het vreemdgaan niet recht te praten, maar als je zo graag bij elkaar wilt zijn, maar dat door ongelukkige omstandigheden, en eerder omdat we niet openhartig genoeg naar elkaar waren..
pi_42978091
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

het is blijkbaar juist NIET voortbestemd, als 't telkens mis loopt kun je het wel manipuleren maar dat wertk ook niet, dingen lopen zoals ze lopen en ze lopen blijkbaar zo dat er nooit ruimte is voor een relatie tussen jullie, en dat heeft een reden (of meerdere). geloof me, ik snap je gedachten wel, ik heb ze zelf ook gehad, 8 jr een seksrelatie, toen kregen we allebei een ander, op het zelfde moment nog wel, allebei een relatie van 5 jaar gehad... we waren ongeveer gelijk vrijegzel en trokken weer naar elkaar, velen dachten: voorbestemd... maar nee hoor, integendeel, hebben allebei weer de liefde van ons leven ontmoet dus we zijn helemaal niet voortbestemd, we waren gelukkig met elkaar in de overbruggingsperiode, niets meer, niets minder en ik ben blij dat ik nu heel gelukkig ben met mijn grote liefde (niet die ex dus).

andere ervaring, ik zoende wel eens met een kerel die een vriendin had, hij twijfelde steeds of ie zou stoppen met haar, uiteindelijk deed hij dat maar had ik een andere relatie. Na jaren kwam er een moment dat we beiden vrijgezel waren, ik heb nog even geprobeerd er wat energie in te stoppen maar nee hoor, eindelijk was het moment daar dat we samen single waren en opeens was het er niet meer... tsja, jaren gedacht dat we 'misschien' wel meant-to-be waren, nou nee dus, het liep niet zo en ook dat heeft een reden.

succes... en anders zeg je eens eerlijk dat jij zo denkt want volgens mij weet ze niet eens dat je deze overwegingen hebt over jullie 'relatie' of wel?
Carpe diem
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:37:05 #81
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42978103
Laat de keus aan haar over, zet haar voor blok door haar je liefde te betuigen en dat je met haar en de kids verder wilt. Laat die boodschap achter, verdwijn en geef haar een periode bedenktijd zonder contact. Afwachten, ga haar niet verraden, dat is zwak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fawn op 27-10-2006 12:03:34 ]
KISSSSSSSSSSS
pi_42979931
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Omdat ik al aangaf een goedig karakter te hebben, en daar nooit over zou denken,
maar een kat in 't nauw...
Goedig karakter, laat me niet lachen.

Jij bent zelf namelijk ook vreemd gegaan toen je nog een vriendin had.
Valt me op dat het altijd de mannen zijn die zichzelf 'goedig' noemen, die de meest vieze manipulaties uithalen

Zeker met een twisted soort rechtvaardiging dat ze te 'lief' zijn om het als een echte man op te lossen.
Te lief staat dus duidelijk voor: te laf.

Advies aan jou: laat die vrouw met rust en begin een leven zonder haar. Het lijkt me niet dat dit op iets stabiels en gezonds uit kan draaien.
pi_42980334
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:14 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Voor haar huwlijk, tijdens stervend huwlijk, na haar huwlijk, en tijdens nieuwe relaties,
en bij mij jaren geleden, vanaf moment na 7 jaar tijdens mijn niet lopende relatie, en na relatie.
Probeer het vreemdgaan niet recht te praten, maar als je zo graag bij elkaar wilt zijn, maar dat door ongelukkige omstandigheden, en eerder omdat we niet openhartig genoeg naar elkaar waren..
nee, omdat jullie niet durfden, de ongelukkige omstandigheden zijn jullie zelf.

als je echt echt echt wil, dan pak je je spullen, ook als je kinderen hebt, als je thuis echt echt echt ongelukkig bent, omdat je hart bij die ander zit, je aan niets anders meer kan denken, je simpelweg gewoon niet meer van je partner houdt, dan pak je je spullen.

niets ondragelijker dan bij iemand zijn bij wie je niet meer wil zijn, en als er dan ook nog eens sex verwacht wordt, helemaal een hel lijkt me, ms voor vrouwen nog iets meer, omdat die liefde en sex wat rottiger kunnen scheiden.

ms houdt ze wel van je, kan best, maar niet genoeg blijkbaar om de stap te zetten die jij wil dat ze zet.

jij maakt er een voorbestemde liefde van, dan voel je je minder schuldig of zo.
want hoe kun je iets dat voorbestemd is, nu bevechten, waarom zou je vanwege morele redenen iets wat gewoon zo mooi is, laten schieten.
ja leuk en aardig allemaal, maar zo lust ik er nog wel een paar, het gaat om de daden en haar daden wijzen totaal niet blijkbaar op wat jij allemaal roept hier en dat gooi je dan op externe complicaties, want de waarheid is minder leuk, minder romantisch, minder dramatisch.

Je romantiseert, je dramatiseert en dat is voor jou het bewijs dat de liefde groots is, nou, fout dus.
Liefde is ook loslaten, de ander de tijd geven, de keuze laten, en eventueel je verlies nemen, liefde is niet drama maken, saboteren, de ander onder druk zetten, en weet ik wat.

Iedereen kan zonder iedereen, dat jullie wegen toevallig elkaar steeds kruisen doet daar niets aan af.
Als zij morgen verhuist met man en kids naar de andere kant vd wereld, is ze jou zo vergeten, en jij haar ook.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:27:32 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42980873
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:51 schreef jaoka het volgende:

[..]

Goedig karakter, laat me niet lachen.

Jij bent zelf namelijk ook vreemd gegaan toen je nog een vriendin had.
Valt me op dat het altijd de mannen zijn die zichzelf 'goedig' noemen, die de meest vieze manipulaties uithalen

Zeker met een twisted soort rechtvaardiging dat ze te 'lief' zijn om het als een echte man op te lossen.
Te lief staat dus duidelijk voor: te laf.

Advies aan jou: laat die vrouw met rust en begin een leven zonder haar. Het lijkt me niet dat dit op iets stabiels en gezonds uit kan draaien.
whehehe. Zo is het maar net!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:49:38 #85
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42983293
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:47 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar als ik op die manier ga pushen, push ik haar weg denk ik, daar het huidige lekker veilig is natuurlijk
maar IK heb dr geen zin in om # 2 te zijn. Ze moet maar kiezen, en minnaren blijf je nooit lang, dus laat haar een keuze maken of ga weg als je uitgekeken bent op haar als lustobject
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_42983394
Met iemand vreemdgaan of sex met iemand waarvan je weet dat ze vreemdgaat is altijd voor beide spannend (ik heb zelf een sexrelatie met een getrouwde vrouw gehad, maar ben in mijn relaties nooit vreemdgegaan) en dus is er dan altijd genoeg chemie aanwezig. In mijn beleving doe je dit echter nooit uit liefde en enkel voor genot. Uit liefde wacht je met sex tot dit kan zonder schuldgevoelens, omdat één of allebei een partner bedriegen. Liefde is eerst aan de ander denken en dan aan jezelf. Sex is meestal andersom
Maak jij je leven interessant genoeg of laat je het door iemand anders doen?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:21:03 #87
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42984217
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef henry_101 het volgende:
Liefde is eerst aan de ander denken en dan aan jezelf. Sex is meestal andersom
Denk eigenlijk wel dat er een kern van waarheid in deze zin zit..
KISSSSSSSSSSS
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:25:34 #88
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42984371
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:14 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom zien. Waarom is er dan van alles tussendoor gekomen en hebben jullie niet al jaren geleden voor een relatie gekozen. Ik zie de connectie net andersom. Dus nu of nooit.
KISSSSSSSSSSS
pi_42997316
quote:
succes... en anders zeg je eens eerlijk dat jij zo denkt want volgens mij weet ze niet eens dat je deze overwegingen hebt over jullie 'relatie' of wel?
Ehh,
Niet voorbestemd?
Van alle relaties die ik heb beindigd heb ik bij deze altijd afgevraagd of ik er goed aan had gedaan...
3 jr heel leuke en regelmatige mailcontact, toen was ik niet verliefd, gewoon goede vriendin.
Zij werd wel steeds verliefd, maar dat vertelde ze me pas 3 mnd geleden.
Na mijn breuk recent, zag ik haar weer en sloeg bij mij opeens de vlam in de pan.
Dus over telkens mislopen is niet echt sprake.

Ik ben een gesloten persoon, maar 4 wkn geleden heb ik heer 2 hele uitvoerige mails gestuurd waar ik duidelijk uit de doeken heb gedaan wat ik voor haar voel en wil.
pi_42997354
Ik ga nooit vreemd, ik stel me eerst altijd even voor nml
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42997523
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef henry_101 het volgende:
Met iemand vreemdgaan of sex met iemand waarvan je weet dat ze vreemdgaat is altijd voor beide spannend (ik heb zelf een sexrelatie met een getrouwde vrouw gehad, maar ben in mijn relaties nooit vreemdgegaan) en dus is er dan altijd genoeg chemie aanwezig. In mijn beleving doe je dit echter nooit uit liefde en enkel voor genot. Uit liefde wacht je met sex tot dit kan zonder schuldgevoelens, omdat één of allebei een partner bedriegen. Liefde is eerst aan de ander denken en dan aan jezelf. Sex is meestal andersom
Heb ik ook gehad in een periode dat ik 'vrij' was.
Maar de laatste keren dat ik haar vasthad was geen lust.
pi_42997547
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef Fawn het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom zien. Waarom is er dan van alles tussendoor gekomen en hebben jullie niet al jaren geleden voor een relatie gekozen. Ik zie de connectie net andersom. Dus nu of nooit.
Omdat het bij mij pas is gaan dagen wat op de achtergrond altijd aanwezig was, en zij mij nooit verteld had dat ze een het einde van haar huwelijk droomde van een toekomst met mij
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:59:14 #93
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42998039
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Omdat het bij mij pas is gaan dagen wat op de achtergrond altijd aanwezig was, en zij mij nooit verteld had dat ze een het einde van haar huwelijk droomde van een toekomst met mij
Dus nu of nooit. Jullie passen bij elkaar, want gaan allebei vreemd
KISSSSSSSSSSS
pi_43001871
quote:

Ach man, voorbestemd m'n reet. Het is echt niet voorbestemd om je partner te bedriegen, hoor. Laat alsjeblieft het woord voorbestemming achterwege als je het alleen maar gebruikt als een zogenaamd excuus voor overspel.
pi_43001929
Heb je er al eens bij stilgestaan dat als zij de relatie verbreekt met haar vriend en met jouw verder gaat, de kans zeer groot is dat zij in de toekomst met iemand anders vreemd gaat.
Wat dat betreft kun je dan eens aan de andere kant van de medaille staan en eens voelen hoe het is om bedrogen te worden.
pi_43009560
Waarom zou die kans groter zijn?
Wij zijn degenen die elkaar al jaren aantrekken
pi_43009713
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef Tweet2 het volgende:
Misschien heeft ze nog wel 3 van die figuren als jij waartoe ze zich al jaren aangetrokken voelt. Maar ja, ik val in herhaling. Je hebt toch al je eigen droomwereldje geschapen. Succes ermee
pi_43010170
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:51 schreef Tweet2 het volgende:
en al jaren niet voor elkaar kiezen
pi_43010504
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien heeft ze nog wel 3 van die figuren als jij waartoe ze zich al jaren aangetrokken voelt. Maar ja, ik val in herhaling. Je hebt toch al je eigen droomwereldje geschapen. Succes ermee
Dat zal, kan ik idd niet weten.
Er zijn zaken die we niet geheel eerlijk hebben gedaan, maar daarna uitgaan van 't goede in de mens...?
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk van niet.
1x heb ik meegemaakt dat ik 't vermoeden had bij een vriendin, ik ben niet haar gangen nagegaan, maar ik heb gezorgd dat ik op een bepaald moment op een bepaalde plaats was, en vanaf dat moment was het ook over..
pi_43010527
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:18 schreef milagro het volgende:

[..]

en al jaren niet voor elkaar kiezen
Soms loopt iets zo, als ik terug in de tijd kon om bij te buigen, dan deed ik dat.
Verdere oorzaken staan hierboven beschreven
pi_43010637
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:36 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Soms loopt iets zo, als ik terug in de tijd kon om bij te buigen, dan deed ik dat.
Verdere oorzaken staan hierboven beschreven
heb ik gelezen, ja, leuk, romantisch ook, 2 smachtende geliefden, en het mag niet zo zijn

echter dit is 2006 en niet 1865 en dit is Nederland, en niet Taibanië, en jullie zijn niet streng reformeerd zover ik weet, dus er zijn keuzes, en zij maakt die keuzes niet, ze vindt het blijkbaar wat ze kan krijgen te weinig waard en wat ze heeft teveel waard.

neem je verlies, en ga geen mooie dramatisch romantische excuses verzinnen, waarom het niet zo mag zijn.
het mag namelijk juist wél zo zijn, maar het wordt door 1 partij blijkbaar niet gewild.
pi_43012168
Dat is duidelijke taal, en leuk geformuleerd.

Helaas weet ik alleen dus nog niet of er een keuze gemaakt is, en als die wel gemaakt is is dat mij nog niet verteld/duidelijk gemaakt.
pi_43012223
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:58 schreef Tweet2 het volgende:
Dat is duidelijke taal, en leuk geformuleerd.

Helaas weet ik alleen dus nog niet of er een keuze gemaakt is, en als die wel gemaakt is is dat mij nog niet verteld/duidelijk gemaakt.
woorden en daden.

op woorden kun je soms lang wachten, ze komen niet altijd.
het gaat om de daden.
pi_43013020
Jah, ik weet...
Het duurde bij mij ook ff voordat de duidelijke woorden kwamen...

Maar wat voor daden doel je/dacht je aan>?
pi_43013111
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Tweet2 het volgende:
Jah, ik weet...
Het duurde bij mij ook ff voordat de duidelijke woorden kwamen...

Maar wat voor daden doel je/dacht je aan>?
kiezen, knopen doorhakken

woorden zijn zo makkelijk wel of niet gezegd.
wel om van het gezeur af te zijn
niet om niet te kwetsen.

iemand kan hemel en aarde beloven, je de liefde verklaren, zeggen dat hij of zij binnenkort echt dit of dat zal doen, het gaat om wat iemand daadwerkelijk dóet, dat telt.
pi_43013987
Daden...
Komen we weer bij het begin topic?
Dat ging over doen.
Een daad om doen te laten gebeuren?
pi_43014193
Ehh wat anders,
Zij heeft nog niets concreets gezegt, behave wat ik hierboven heb vermeld etc.
Ik heb haar nog niet direct gevraagd wat ze van plan is.
Ik vroeg wel steeds meer, maar het is nu nog geen 5 weken geleden dat ik mijn kaarten op tafel heb gegooid, en uit de doeken heb gedaan wat ik voelde en wilde.
pi_43017871
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:35 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Dat zal, kan ik idd niet weten.
Er zijn zaken die we niet geheel eerlijk hebben gedaan, maar daarna uitgaan van 't goede in de mens...?
Ik heb geen glazen bol, maar ik denk van niet.
1x heb ik meegemaakt dat ik 't vermoeden had bij een vriendin, ik ben niet haar gangen nagegaan, maar ik heb gezorgd dat ik op een bepaald moment op een bepaalde plaats was, en vanaf dat moment was het ook over..
Wat een huichelaar ben je dan zeg.
Jij mag dus wel vreemdgaan maar je vriendin niet.
We weten nu wel wie er hier niet spoort.
pi_43018461
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:54 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat een huichelaar ben je dan zeg.
Jij mag dus wel vreemdgaan maar je vriendin niet.
We weten nu wel wie er hier niet spoort.
Helemaal met je eens. Walgelijke instelling van de TS.

Bovendien, de persoon van wie jij zegt te houden verraden? Wat is liefde in jouw ogen?
Als je écht van dat mens zou houden zou je dit niet eens overwegen en gewoon afwachten.

Al is het alleen maar om niet je eigen ruiten in te slaan.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_43021258
Wie zegt jou dat zij naar jouw toegaat als je haar relatie verbreekt, misschien besluit ze wel om alleen te blijven. En zeker in een geval dat ze erachter komt, dat jij voor haar hebt besloten!!
pi_43022378
Hmm, de gemiddelde mening is me nu wel zo'n beetje duidelijk.
Concrete plannen had ik er niet toe, maar zo nu en dan besluipt je een 'evil' gedachte...
En is het beter dat niet direct uit te voeren, maar eerst nog eens te bekijken...
pi_43038335
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:39 schreef milagro het volgende:

[..]

kiezen, knopen doorhakken

woorden zijn zo makkelijk wel of niet gezegd.
wel om van het gezeur af te zijn
niet om niet te kwetsen.

iemand kan hemel en aarde beloven, je de liefde verklaren, zeggen dat hij of zij binnenkort echt dit of dat zal doen, het gaat om wat iemand daadwerkelijk dóet, dat telt.
Zoals?
pi_43038621
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

Zoals?
djezus, ik weet geloof ik al waarom zij niet wil

daaaaaag
pi_43039967
??
Ehh, op dit moment valt er voor mij niet zoveel actie te ondernemen.
Mijn knoop heb ik doorgehakt, en dat laten weten.
En het doen daarin, het laten voelen, gaat op dit moment moeilijk, dus blijft er weinig over zo..
pi_43040041
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:00 schreef Tweet2 het volgende:
??
Ehh, op dit moment valt er voor mij niet zoveel actie te ondernemen.
Mijn knoop heb ik doorgehakt, en dat laten weten.
En het doen daarin, het laten voelen, gaat op dit moment moeilijk, dus blijft er weinig over zo..
het gaat om HAAR acties, die spreken BOEKdelen, want ze onderneemt geen actie.

maar forceer en saboteer vooral de boel, zal ze erg waarderen en getuigt ook echt van veel liefde van jouw kant

succes.
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:13:04 #116
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43040326
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef milagro het volgende:

[..]

maar forceer en saboteer vooral de boel, zal ze erg waarderen en getuigt ook echt van veel liefde van jouw kant

succes.
Sir Winston Churchill
pi_43041691
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:03 schreef milagro het volgende:

[..]

succes.
FF tussendoor, de topic doe ik niet, soms denk je zaken die niet kunnen, en ik ben dat niet van plan te gaan doen.

Die boekdelen hé, die vallen best mee hoor,
ik heb haar nog niet horen zeggen, of suggesties maken dat het er met mij niet inzit.
Als ik mail, en vraag waarom het stil is van haar kant, of er lang tussen zit voordat ze antwoord, dan krijg ik een antwoord als; ik had 't druk afgelopen week, kwam er niet aan toe, en eerder ook m'n pc werkte niet.
In het kader van niet denken voor een ander zijn dat concrete oorzaken.
pi_43041788
Dit bezijden topic,
Word het niet gewaardeerd als een vent echt moeite wil doen voor een vrouw?
Je zou eerder zeggen dat ik de easy way out neem, passief ben als ik niet me best zou doen? ervoor zou willen vechten?
pi_43042066
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:07 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

FF tussendoor, de topic doe ik niet, soms denk je zaken die niet kunnen, en ik ben dat niet van plan te gaan doen.

Die boekdelen hé, die vallen best mee hoor,
ik heb haar nog niet horen zeggen, of suggesties maken dat het er met mij niet inzit.Als ik mail, en vraag waarom het stil is van haar kant, of er lang tussen zit voordat ze antwoord, dan krijg ik een antwoord als; ik had 't druk afgelopen week, kwam er niet aan toe, en eerder ook m'n pc werkte niet.
In het kader van niet denken voor een ander zijn dat concrete oorzaken.
nogmaals , het gaat niet om wat ze zegt of niet zegt, het gaat om wat ze doet.
kan net zo goed zijn dat zij je leuk vindt als vangnet, als verzetje af en toe, als sleurdoorbreker.
wat ze zegt , zegt niets, wat ze doet, zegt alles.

ik snap trouwens niet waarom je ueberhaupt denkt geluk te halen uit een relatie die je door sabotage verkregen hebt.
lijkt me leuker en waardevoller als iemand bij je is, omdat ze er zelf voor kiest, niet omdat ze voor het blok gezet is.

maar goed, als je persé die vent wil bellen (of een ander laat bellen) , zorg dan eerst dat zij werkelijk bij niemand terecht kan, niet bij familie, niet bij vrienden, alleen bij jou, anders zit je dadelijk met lege handen.
als je dan toch egoistisch bezig bent, doe het dan wel goed

heeft denk ik verder weinig zin om nog tegen je aan te lullen, want naast dat ik, men hier dan alleen maar in herhaling valt, zal jij toch zien wat je wil zien, horen wat je wil horen, krijgen wat je wil krijgen (althans, dat denk je dan), desnoods door de boel te saboteren, en haar te verraden.
pi_43042503
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:22 schreef milagro het volgende:

ik snap trouwens niet waarom je ueberhaupt denkt geluk te halen uit een relatie die je door sabotage verkregen hebt.
lijkt me leuker en waardevoller als iemand bij je is, omdat ze er zelf voor kiest, niet omdat ze voor het blok gezet is.

maar goed, als je persé die vent wil bellen (of een ander laat bellen) , zorg dan eerst dat zij werkelijk bij niemand terecht kan, niet bij familie, niet bij vrienden, alleen bij jou, anders zit je dadelijk met lege handen.
als je dan toch egoistisch bezig bent, doe het dan wel goed

heeft denk ik verder weinig zin om nog tegen je aan te lullen, want naast dat ik, men hier dan alleen maar in herhaling valt, zal jij toch zien wat je wil zien, horen wat je wil horen, krijgen wat je wil krijgen (althans, dat denk je dan), desnoods door de boel te saboteren, en haar te verraden.
Dat saboteren heb ik hierboven al aangegeven, dat gaat niet gebeuren, omdat ik er ook zo over denk: Alleen vrijwillig, anders niets.
En je hebt gelijk, de signalen zijn er, alleen denk ik nog steeds wel dat dat zou kunnen veranderen.
Ik ga niet stalken of lastig vallen ofzo, want dat wil ik niet, en dat werkt niet.
Als ze niet bij mij wil zijn is gaat ze toch op termijn naar een andere gemeente 25km verder.
Vrijdag zie ik haar waarschijnlijk wel bij een optreden, dus ik merk 't wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tweet2 op 29-10-2006 18:51:25 ]
pi_43042718
...
pi_43042726
fautje
pi_43234900
Vd Week op de msn:

(#)Zij(#) maar wat ik vorige keer al zei
ben er niet uit voor mezelf
en 1 gaat er gekwetst worden
Ik(#)niet? ik was bang dat je er wel uit was
dus ik ben niet kansloos? dat idee krijg ik
ik zou er graag voor je willen zijn, met je kindertjes
(#)Zij(#)ja dat weet ik
maar die ander ook
Ik(#)en je drukte ontnemen enzo
ok, maar ben ik al kansloos>?
(#)Zij(#)ik zeg niks
anders geef ik of hoop
of ik boor wat de grond in
maar je moet weten
dat dit niet makkelijk is
Ik(#)dat begrijp ik heel goed, daarom mail ik
je zeg dat je met mij over van alles kan hebben
(#)Zij(#)ja dat is ook zo
Ik(#)alleen hierover heb je t niet met mij
praten verlicht
(#)Zij(#)nee dit is iets wat ik voor mezelf op een rijtje moet gaan zetten
daar kan niemand me bij helpen
Ik(#)hmm, ik ben blij
ben dus nog niet kansloos
ik denk nl ook dat we voor elkaar bestemd zijn,
(#)Zij(#)maar wat als ik nu zeg van Tweet2 sorry maar het wordt 'm ff niet
Ik(#)dan heb ik het daarmee te doen toch>?
dan zal m'n hart huilen, maar ik zal je geen verwijt maken
je weet dat ik niet kwaad of boos zou reageren
(#)Zij(#)nee oke
pi_43234978
nou, duidelijk dus

binnenkort maakt ze het uit, met jou dus.
ze is bang voor je reactie, maar weet nu dat je geen rare dingen zal doen

sterkte!
pi_43236811
Het is net hoe je 't leest denk ik...

Maar had geen rare dingen gedaan, en dat weet ze
pi_43237723
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef Tweet2 het volgende:
Het is net hoe je 't leest denk ik...

Maar had geen rare dingen gedaan, en dat weet ze
het is net zoals JIJ het wil lezen steeds, ja, klopt

maar goed, laatste reactie was dit, zinloos gedoe verder.

sterkte dus nogmaals.
pi_43237829
Ja, die msn-sesie is vrij duidelijk ja...
live life
pi_43257308
Op alleen aantrekkingskracht kun je niet bouwen, dat bleek al toen jullie de eerste keer uit elkaar gingen, wat natuurlijk een pijnlijke zaak is, maar zij heeft al een man, en waarom zou die nou de dupe moeten worden van het feit dat jij het verpest hebt en verkeerd gekozen, je bent gewoon alleen en terecht als je zo loopt te klooien !
pi_43262645
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef Tharalom het volgende:
Ja, die msn-sesie is vrij duidelijk ja...
Ik besef terdege dat die kans 't grootst is, maar waarom word me dat niet verteld?
Ik vraag er om, maar toch antwoord ze neutraal.
We hadden heel veel contact via de mail, en ik heb ook laten weten wat ik wilde via de mail.
Een mail als het er eventueel niet in zou zitten is dan zo verstuurd toch...?
pi_43290057
Man, man, je hele hypocriete topic kan ik samenvatten in een simpele reactie:

Je hebt zelf geen relatie verbroken ten faveure van haar, al die jaren niet, het is zo egocentrisch als de nete om te verwachten dat ze nu na al die jaren met haar kinderen alles opzij schuift omdat meneer de fucking TopicStarter nu ineens wel een relatie wil terwijl hij werkelijk niets te verliezen of in te leveren heeft.

Je hebt nooit iets voor haar opzij gezet, en dan de godvergeten brutaliteit om ook maar te overwegen te klikken naar haar partner.... Ik zou je ballen eraf schroeven, langzaam en pijnlijk, als ik haar was.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 6 november 2006 @ 15:45:56 #131
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_43292853
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef Tweet2 het volgende:
Vreemdgaan verraden: Done or Not done..?

Tja, niet meteen oordelen, wel ff doornemen, daar er voors en tegens staan.
Zie eventueel voorgaande topics hier en hier.

Ik word zeer moeilijk verliefd en ben weer verliefd op een oude vlam, die na 8 jr huwlijk een nieuwe vriend heeft.
Er is geen obstakel om weer te beginnen, daar er geen wrijving was toen het uitraakte, maar ik stopte vanwege persoonlijke problemen.
Na 7 jr (3jr geleden) zagen wij elkaar en het was vuur en vlam, zij was toen nog getrouwd, ik in een relatie en we zijn meerdere keren met elkaar vreemdgegaan.
Dit wil ik niet goedpraten, maar gedane zaken nemen geen keer.
Na haar scheiding hebben we het vaker gedaan, tot afgelopen Sept zo'n 5X, maar wel erg veel mailcontact.
Afgelopen Juli had ik eindelijk de ballen om mijn (ongelukkige) relatie te beindigen, maar nu heeeft zij weer iets meer dan een jaar een vriend.
Na begin September elkaar gezien te hebben, hebben we het vanwege de wederzijdse aantrekkingskracht weer gedaan bij mij.
Die (erg sterke) aantrekkingskracht lijkt nooit weg te zijn geweest.
Zij heeft 2 kinderen uit het huwelijk, en heeft mij aangegeven dat die belangrijk zijn bij toekomstige partner.
Zij gaf signalen aan als: onze sex is pure chemie, hoe zou ik het zien als ik een vader moest worden van haar kinderen, als ze me zag verliefd te zijn, vroeg me: wat nu? etc.
Ik had toen de ballen niet mijn relatie te beindigen, en nu lijkt zij het zelfde te hebben.
Ik wil er volledig voor gaan, mét haar kinderen, maar zij lijkt de sprong in het diepe niet te kunnen maken,
en het ziet er naar uit dat ze in de korte toekomst gaat samenwonen.
Laatste weken krijg ik maar mondjesmaat mail, ondanks we hartstochtelijke keren hebben gekend, 4X sinds begin September, laatse keer vorige week.
Ik weet dat ze het er erg moeilijk mee heeft, omdat ik en zij ook van gedachte zijn dat we voor elkaar bestemd zijn, maar toch lijkt het offer haar te groot te zijn, misschien angst dat het in verder verloop niets word, maar ik weet echt wat ik nu wil met m'n leven: haar.
Kortom, we lijken geschapen voor elkaar, alleen lijkt het onbekende haar tegen te houden.

Nu ben ik normaal erg goedig van aard, en zou nooit iemand opzettelijk iets aan (kunnen) doen, of kwaad doen.
Maar nu besluipt met toch zo'n gevoel... niet echt kwaad doen, maar 't lot een handje helpen?
Is in de liefde niet alles geoorloofd...?

Done or Note Done-->
Is het een optie haar huidige vriend op de hoogte te brengen van haar vreemdgaan,
en zo het lot een beetje te sturen...?
Not done
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_43311587
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:58 schreef Roquefort het volgende:
Man, man, je hele hypocriete topic kan ik samenvatten in een simpele reactie:

Je hebt zelf geen relatie verbroken ten faveure van haar, al die jaren niet, het is zo egocentrisch als de nete om te verwachten dat ze nu na al die jaren met haar kinderen alles opzij schuift omdat meneer de fucking TopicStarter nu ineens wel een relatie wil terwijl hij werkelijk niets te verliezen of in te leveren heeft.

Je hebt nooit iets voor haar opzij gezet, en dan de godvergeten brutaliteit om ook maar te overwegen te klikken naar haar partner.... Ik zou je ballen eraf schroeven, langzaam en pijnlijk, als ik haar was.
Ehh,
Voor je iemand hypocriet noemt zou ik eerst de moeite te nemen de topics te lezen.
Vorig jaar April had ik er een einde aan gemaakt, maar heb me om laten praten het weer te proberen.
Dat was precies rond haar scheiding, of het definitieve moment dat dat zou gaan gebeuren.
Op dat moment wist ik niet dat ze verlangde naar een toekomst met mij, dat vertelde ze me pas enige maanden geleden, samen met dat ze verliefdheids kriebels had iedere keer dat ze me zag.
Als ik dat toen hed geweten had ik waarschijnlijk dit topic niet gestart

En dat de topic not done is heb ik eerder al beseft.
pi_43311851
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:22:13 #134
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43314500
MSN sessie zegt genoeg idd, je moet ook uitkijken dat ze naast je liede niet ook je zelfwaarde steelt, want daar lijkt het op. Ik weet hoe moeilijk het is als je echt van iemand houd, maar probeer nog altijd meer van jezelf te houden dan van die ander.... ZIJ moet blij zijn JOU te hebben, niet andersom...
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:03:06 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43316748
* avotar mompelt iets over berouw en zonde.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43444812
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef Xtinction het volgende:
MSN sessie zegt genoeg idd, je moet ook uitkijken dat ze naast je liede niet ook je zelfwaarde steelt, want daar lijkt het op. Ik weet hoe moeilijk het is als je echt van iemand houd, maar probeer nog altijd meer van jezelf te houden dan van die ander.... ZIJ moet blij zijn JOU te hebben, niet andersom...
Jahh, ik weet, maar soms komt een zeldzame keer langs dat je bereid bent te wachten...

Maar zegt die msn sessie genoeg?
Moet ik in het kader van de psychologie niet denken voor een ander?
Als ik dat niet doe staat er: ik ben er nog niet uit.

Ik heb gemailed met vragen, en die heb ik zo opgesteld (daar ik de lul ben als optie meereken) dat er een easy way out is, maar daar heb ik nog geen antwoord op...
pi_43459531
Pffff...wat een handige tante zeg!
Altijd een neukertje aan de zijlijn, daar word ik jaloers op.

Goos, ze speelt een spelletje. Laat dat je duidelijk zijn. Geen vrouw twijfelt zo lang over haar gevoelens als die beantwoord worden. Geen mens kan ooit zo onduidelijk zijn in vragen die je aan iemand stelt.
Vergeet haar, pak je leven weer op en ga op zoek naar een vrouw die je niet zoveel kopzorgen zal bezorgen. Daar zijn er bergen van te vinden op internetland. Maar kap hiermee!
When everything is coming youre way, you're in the wrong lane.
pi_43464691
Ehh,
dit zijn pas onwikkelingen sinds een week of 6 hoor,
zij sprak 2 mnd geleden pas uit dat ze toen droomde van een toekomst, en ik heb 6 wkn geleden pas duidelijk gemaakt wat ik wilde, da's nog niet zo heel lang.
  maandag 13 november 2006 @ 10:23:06 #139
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_43500481
Altijd mooi om te zien hoe vreemdgangers zichzelf tegenkomen en dan ook nog op zoek zijn naar medelijden
Pijpe een euro!
pi_43567745
Ik heb spijt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')