abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 21:48:37 #251
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44006169
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Kennen jullie trouwens ook die angst dat het aan jezelf ligt? Aan 'je bent er te veel mee bezig en dus lukt het niet'?
En dan ben ik er dus weer eens heel erg mee bezig, omdat ik ongesteld geworden ben, of nog moet worden en dan voel ik (uiteraard) van alles en dan kan ik zo kwaad worden op mezelf, maar ik krijg dat ook niet uitgeschakeld...
Heel herkenbaar BE.... en denk ik ook heel normaal voor vrouwen die er bezig mee zijn. Mannen staan daar wat anders in, voelen niet wat jij voelt. Maar ze bedoelen het wel goed.

Trouwens nu je ervoor uitgekomen bent, heerlijk he om hier je hart te kunnen luchten?
Make love, not war ☮
pi_44006271
BE,

Hoop dat je snel naar het Z&G topic mag!

En Suzziieee, Marie, Lishe, Rottdog en alle anderen ook!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:53:34 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44006355
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar BE.... en denk ik ook heel normaal voor vrouwen die er bezig mee zijn. Mannen staan daar wat anders in, voelen niet wat jij voelt. Maar ze bedoelen het wel goed.

Trouwens nu je ervoor uitgekomen bent, heerlijk he om hier je hart te kunnen luchten?
Echt wel!
Ik heb een blog waar niemand de url van heeft, daar kan ik echt ongegeneerd van me af schrijven maar dit is ook wel heel prettig, ervaringen delen etc.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:54:13 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_44006389
Heel herkenbaar BE, ben ik er soms té veel mee bezig of juist té weinig! (dat is dan achteraf gepraat, dat te weinig, dan zit ik op het moment dat ik er niet veel mee bezig ben goed in mijn velletje, en juist niet achteraf)

En dan is 'zomaar' de buurvrouw weer zwanger van d'r 2e kindje (d'r eerste is een paar maanden ouder dan de onze zou zijn geweest als het geen miskraam was geworden)
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 29 november 2006 @ 21:58:50 #255
114177 Diaan73
pi_44006591
ja Marie... zo is mijn nichtje die ik al een verwaand nest vind "zomaar" zwanger van de tweede terwijl de eerste net 6 maanden ofzo is... grrr. Het kan soms behoorlijk frusti zijn.
Make love, not war ☮
pi_44006905
Jeetje BE! Wat vervelend k#t zeg. Aan je lichaam twijfelen komt bekend voor. Maar heel cliché in de meeste gevallen komt het toch wel goed. Kijk ook maar naar mij

Ik hoop dat we toch snel samen naar Z&G kunnen. Ik heb zitten rekenen en begin februari kunnen wij er echt voor gaan. Onder voorbehoud dat mijn bloeddruk goed blijft, maar dat lijkt wel goed te zitten

Bij de andere dames is er veel dokterbezoek geweest. Ik hoop dat de huisartsen jullie snel kunnen doorsturen en dat de gyneacologen jullie goed en snel kunnen helpen. Veel sterkte allemaal. Want het wachten en de onzekerheid valt echt niet mee

Annemiek jullie veel succes toegewenst, zodat de plaatsing vrijdag gewoon doorgaat.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 29 november 2006 @ 22:10:12 #257
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44007078
BE, ik mag natuurlijk niet echt meepraten, maar ik ben ook wel bang geweest dat ik er te bewust mee bezig zou zijn. Dat ben ik elke keer geweest. Romantiek op z'n anders zeg maar.
Als je wens zo groot is, kun je het haast niet uitschakelen. Ik denk dat veel vrouwen dat hebben hoor, dus ik denk niet dat je het zomaar daarmee tegenhoudt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 29 november 2006 @ 22:13:49 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44007234
quote:
Kennen jullie trouwens ook die angst dat het aan jezelf ligt? Aan 'je bent er te veel mee bezig en dus lukt het niet'?
Nu ga ik even heel streng kijken
Dit is namelijk een onmogelijke reden van 't niet zwanger worden! Je kunt er onmogelijk 'te veel mee bezig zijn'
Als dat namelijk van invloed zou zijn, zou er geen enkele ivf-behandeling (of welke behandeling dan ook) slagen aangezien je dan echt elke dag na MOET denken over het zwanger worden.

Niet meer van die gekkigheid dus!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 29 november 2006 @ 22:15:00 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44007299

Lief!
  woensdag 29 november 2006 @ 22:34:16 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44008101
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... en toen meldde ik me hier ook maar geloof ik...
Goed dat je erover praat!! Ik wilde je niet steeds aanspreken erover omdat ik niet wist of je dat wel zou waarderen, maar het lijkt me echt veel fijner voor je als je af en toe even lekker van je af kan praten!!! Het komt heus goed meis!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 november 2006 @ 22:59:31 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44009070
quote:
En dan ben ik er dus weer eens heel erg mee bezig, omdat ik ongesteld geworden ben, of nog moet worden en dan voel ik (uiteraard) van alles en dan kan ik zo kwaad worden op mezelf, maar ik krijg dat ook niet uitgeschakeld...
Ik belde eerder vanavond mijn vader... En die gooide er heerlijk alle cliche''s in. "Meisje, misschien ben je er nu wel teveel mee bezig." De vorige keer was het in 1 keer raak, en hij dacht werkelijk dat ik het toen minder moeilijk vond, het voortraject . en "Je hebt al zo'n lieverd ronddrentelen."Ja, maar nu weet ik helemaal precies waarom ik het zo graag nog 's wil Ik moest zo huilen, maar vond het eigenlijk vooral aandoenlijk. Mijn pap die mij probeerde te troosten.

Maar wat ik zeggen wou. Niet hebben hoor, die angst. Want het kan niet en het is niet nodig. Natuurlijk kun je af en toe boos zijn op je lichaam wat niet doet wat je wilt. Maar uit-ein-de-lijk gaat het lukken. Dat moet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 29 november 2006 @ 23:06:41 #262
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44009307
Voel me van dat ook best zo dubbel ik ben al gezegend met een mooie dame maar ik wil zo graag ook een brusje voor haar en natuurlijk voor mezelf. Had van mezelf verwacht dat ik er wat nuchterder over zou denken van tja het is niet anders wees blij dat je er 1 hebt. Tel je zegeningen maar zo voelt het dus absoluut niet en al helemaal niet met de cyclus van afgelopen jaar want elke keer heb je weer hoop, je piest weer over dat domme ding en daar staat dan weer dat ene streepje onder verschillende lichten leggen om te zien of je stiekem dat andere streepje ook ziet maar nee.
Daar is die domper dan weer
  woensdag 29 november 2006 @ 23:09:38 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44009413
Inderdaad Rottdog. Natuurlijk ben je blij metkindje-wat-er-al-is. Maar dat neemt niet weg dat je net als veel anderen gewoon naar een tweede verlangt. Misschien is het een kleine 'voorsprong' op mensen die nog geen kinderen hebben. Maar ik wil niet Luuke in het kwadraat, ik wil nog een kindje.
pi_44009950
quote:
BE, ook al hier
Ik had stiekem ook gedacht ergens ineens een onverwachte mededeling van jou te zien in Z&G. Wat vervelend dat het niet lukt.

Maar die angst ken ik dus niet! Het kan namelijk ook niet, je wordt niet niet zwanger door er teveel mee bezig te zijn! Ga dat nou niet denken, want je maakt het jezelf er alleen maar nog moeilijker mee!

Ik vond de gang naar de huisarts niet zo moeilijk, maar de afspraak maken met de gyn heeft wel lang geduurd. Juist omdat ik weet wat me te wachten kan staan, zie ik er heel erg tegenop. Vooral tegen de hormonen, en de invloed die ze op me hebben. Ik hoop dat ik het een stuk beter kan handlen dan 10 jaar geleden. Maandag hebben wij een afspraak bij de gyn...komt nu wel erg dichtbij

Rottdog, helaas jij ook...zoals gezegd: het wordt te druk Volgend jaar gaan we hier allemaal weg en zorgen we voor een ware babyboom

Annemiek, spannende dagen. Fijn dat er zoveel eicelletjes waren!

voor alle dames
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 29 november 2006 @ 23:34:04 #265
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44010127
He nee BE in dit topic aan het posten Kut!

Gewoon maar even een hele dikke knuf!
pi_44010563
BE en Rottdog... Damn... Hang in there meiden
  donderdag 30 november 2006 @ 08:28:29 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44014606
Bedankt voor de lieve berichtjes, dat doet toch echt wel heel goed!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 11:18:04 #268
43556 miss_dynastie
pi_44017917
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, het waren ook maar subtiele hints hoor... Althans, dat vond ik zelf.
Nou....
Enneh, tuurlijk ben je er veel mee bezig, het is toch ook iets dat je heel graag wil? Maar dat kan echt geen kwaad

Ook voor de andere dames hier een dikke
  donderdag 30 november 2006 @ 12:24:23 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44019899
Be en rottdog en ook de rest een dikke hopenlijk komt er snel een klein wondertje voor jullie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 november 2006 @ 13:22:48 #270
61800 Rottdog
pi_44021606
Voel me nu toch ook wel een stuk opgeluchter nu ik het gewoon is uitgesproken heb, thnx dames
  donderdag 30 november 2006 @ 13:25:13 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44021676
Ja he... ik ook wel een beetje hoor.
Hoe 'jammer' ik het ook vind, feit is dat we nu bijna een jaar bezig zijn en dat het dus (voor mij iig) tijd is om stappen te ondernemen.
pi_44022024
Ik kom ook maar eens om het hoekje kijken, deze maand weer ongesteld geworden. Ik ben nu al sinds mei 2005 aan het proberen voor een 2e kindje. En afgelopen oktober was ik dan eindelijk zwanger maar eindigde na 6 weken in een miskraam. Inmiddels dus weer aan de rode vlag en ik baal er behoorlijk van want ik zo toch echt hebben kunnen zweren dat ik dezelfde kwaaltjes had als begin oktober. Anyway 1 januari moet ik volgens mij weer ongesteld worden, of liever gezegt niet. Ik heb wel een cyclus van 33 dagen, zo ver is het inmiddels wel duidelijk geworden in het afgelopen anderhalf jaar.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:07:27 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44022847
Faja, ook jij hier...
  donderdag 30 november 2006 @ 14:08:11 #274
114177 Diaan73
pi_44022874
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Faja, ook jij hier...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd....

vind het leuk dat er zoveel mensen posten in dit topic, maar de reden waarom helemaal niet
Make love, not war ☮
pi_44023594
Zo dat is een hoop nieuw bloed hier zeg....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44037235
Inderdaad veel nieuwe mensen... waaronder ikzelf ook...!

BE, tuurlijk voel je je kl*te... en dat er 'teveel mee bezig zijn"... ik weet het niet hoor... Tegen een collega van mij is dat ook eens gezegd, door haar huisarts. Ze was ook een jaar bezig en haar huisarts zei toen 'weet je? Het kan je ook tegen werken, als je er teveel mee bezig bent...Probeer er niet te veel aan te denken"... makkelijk gezegd natuurlijk...

En hoevaak hoor je het niet om je heen dat mensen dat zeggen...? Ook die opmerkingen die ik wel eens hoor "Ach, een jaar bezig pas? En je bent nog jong..." bla, bla, bla... dat maakt het nog niet goed!! Je wilt gewoon graag een kleintje... heb je eindelijk definitief die stap genomen, lukt het niet!!!

heeft vandaag een potje zaad ingeleverd in het ziekenhuis (kon dus toch gewoon zonder afspraak ). Over een paar dagen horen we de uitslag (via de huisarts)....

Vraagje: is het nu zo dat je wèl ongesteld kunt worden als je GEEN eisprong hebt??? En zo ja: iemand enig idee hoe dat kan?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_44037922
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef Jose81 het volgende:

Vraagje: is het nu zo dat je wèl ongesteld kunt worden als je GEEN eisprong hebt??? En zo ja: iemand enig idee hoe dat kan?
Iets wat ik op een ander forum heb gevonden.
Hoi, Voor de ovulatie wordt het baarmoederslijmvlies aangelegd. Tijdens de luteale fase rijpt dit onder invloed van progesteron verder uit. Maar je kan menstrueren van het slijmvlies dat voor de ovulatie oiv oestrogeen wordt aangelegd. Ook als je niet ovuleert kan dit op een geeven moment afgestoten worden.

Of het klopt weet ik niet, ik zoek wel verder

Ik denk dat het misschien te vergelijken is met de menstruatie als je de pil slikt, want dan menstrueer je ook, maar was er geen eisprong.
Of kraam ik onzin uit?
pi_44038238
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Iets wat ik op een ander forum heb gevonden.
Hoi, Voor de ovulatie wordt het baarmoederslijmvlies aangelegd. Tijdens de luteale fase rijpt dit onder invloed van progesteron verder uit. Maar je kan menstrueren van het slijmvlies dat voor de ovulatie oiv oestrogeen wordt aangelegd. Ook als je niet ovuleert kan dit op een geeven moment afgestoten worden.

Of het klopt weet ik niet, ik zoek wel verder

Ik denk dat het misschien te vergelijken is met de menstruatie als je de pil slikt, want dan menstrueer je ook, maar was er geen eisprong.
Of kraam ik onzin uit?
Nee, volgens mij kraam je geen onzin uit hoor Maar ik meen dat dit soort doorbraakbloedingen niet op een regelmatige basis plaatsvinden...dus als je zo ongeveer om de 25-40 dagen menstrueert, dat dat dan toch wijst op een cyclus incl. eissprong. Maar ik kan me ook vergissen
  donderdag 30 november 2006 @ 22:32:39 #279
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44039895
Leonieke, ik heb maar heel even. Maar zoals in jouw omschrijving. Zo gebeurt het bij mij. Geen onzin dus!
pi_44040636
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... en toen meldde ik me hier ook maar geloof ik...
BE uit de kast. Stoertje!

Lieve BE toch, ik vind het écht heel kut voor je dat je hier moet posten . Want wat had het leuk geweest om inderdaad die verrassingsaankondiging te kunnen doen in Z&G. En wat hadden we daar al een leuke ideeën voor verzonnen.

Vind het wel fijn voor je dat je nu ook hier een uitlaatklep hebt, want die blog met maar één lezer ( ) is ook niet alles. Maar dit betekent toch niet dat ik geen mailtjes meer krijg en van minuut tot minuut op de hoogte wordt gehouden van sliertjes en bonkjes en andere aanverwante zaken?

Ik had trouwens ook zelf van de week al even geteld en schrok dat het al ronde 11 was . Ik heb je al meerdere malen aangespoord om die huisarts nogmaals te bellen, maar ik begrijp ook uit de rest van dit topic dat dat blijkbaar een grotere stap is dan ik me heb kunnen bedenken. Sorry

Hele dikke kus!!

Wat een lieve reacties hier trouwens allemaal
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 30 november 2006 @ 22:59:26 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44041025

Moest jij niet ER kijken trouwens?

Bedankt voor je lieve post. En uiteraard hou ik je nog van minuut tot minuut op de hoogte. Je gelooft toch niet dat ik hier net zo los durf te gaan als tegen jou!
Mijn altijd trouwe stalkertje!

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 30-11-2006 23:08:23 ]
pi_44041411
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:

Moest jij niet ER kijken trouwens?
Ik neem het altijd op en ik wis het pas als ik in het topic lees dat jij het hebt gezien
quote:
Bedankt voor je lieve post. En uiteraard hou ik je nog van minuut tot minuut op de hoogte. Je gelooft toch niet dat ik hier net zo los durf te gaan als tegen jou!

Ik wou al een hele reply terug tikken, maar zullen we de rest maar weer via de mail/postduif/MSN/PM/SMS doen voordat de modjes hier gaan zeuren

Je hebt een PM trouwens correctie: ik heb een PM trouwens
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:04:28 #283
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44054416
Hier goed nieuws!
Van de 7 eicellen zijn er 5 bevrucht, waaronder degene die vanmorgen bij mij is terug geplaatst!!
Nu nog afwachten of het embryootje innesteld!
Positive thinking, my way of thinking!
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:09:50 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44054657
Wat goed! Spannende tijden dus de komende 2 weken!
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:13:33 #285
114177 Diaan73
pi_44054796
Annemiek wat een goed nieuws zeg ... heel veel succes/sterkte de komende twee spannende weken, dat ie zich maar lekker gaat nestelen!!
Make love, not war ☮
pi_44054936
Annemiek!!! wat spannend, dan weten we ongeveer tegelijkertijd of alles is gelukt.
pi_44055579
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef Rottdog het volgende:
Voel me van dat ook best zo dubbel ik ben al gezegend met een mooie dame maar ik wil zo graag ook een brusje voor haar en natuurlijk voor mezelf. Had van mezelf verwacht dat ik er wat nuchterder over zou denken van tja het is niet anders wees blij dat je er 1 hebt. Tel je zegeningen maar zo voelt het dus absoluut niet en al helemaal niet met de cyclus van afgelopen jaar want elke keer heb je weer hoop, je piest weer over dat domme ding en daar staat dan weer dat ene streepje onder verschillende lichten leggen om te zien of je stiekem dat andere streepje ook ziet maar nee.
Daar is die domper dan weer
Het is juist heel moeilijk als je er al 1tje rond hebt huppelen. Je weet immers dat de mogelijkheid er is, dat het kan en waarom toen wel en nu niet?
Het is verdomd moeilijk om nog in je lichaam te blijven geloven met al die vragen in je hoofd.

Lieve Rpttdog, BE en Faja ik duim voor jullie
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:50:57 #288
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44056026
Whoeiii Annemiek Spannend!!!Veel succes de komende weken

Hier net ff langs de gyn geweest...ging voor een afspraak te maken maar sprak hem toevallig aan de balie,dus de afspraak maken is ff niet nodig meer Mijn eerste ronde clomid heeft volgens mijn temperatuurkaart goed gewerkt...dus ik heb nu voor 3 maanden meegekregen...daarna moet ik weer bellen voor een afspraak...

op dag 16 had ik het 'juiste slijm' dag 17 de laagste temperatuur en dag 20 een grote stijging van de temperatuur...

Inmiddels dag 31... temperatuur is nog steeds hoog! Regelmatig last van (lichte) misselijk en heb ook last van onverklaarbare hypo's(= lage bloedsuiker)wat vaak voorkomt in de eerste 3 maanden zwangerschap.. Ik probeer mezelf maar voor te houden dat dat ook door invloed van de hormonen kan komen

Vanmorgen wel getest...(kon mezelf echt niet meer beheersen ) maar die was negatief...

Damn....wat kan een mens zichzelf gek maken
pi_44056072
Suzziieee, dat klinkt wel een beetje spannend.... Maar je temp kan ook hoog blijven van de hormonen, toch??? Even blijven duimen..
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:52:48 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44056079
Spannend voor jou dus ook Suzie!
  Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 14:55:36 #291
5428 crew  miss_sly
pi_44056153
Annemiek sterkte de komende twee weken! Ik ga duimen dat het helemaal goedkomt

Suzziieee, ook al spannend!! Ik hoop dat jullie twee rap uit dit topic verdwijnen
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:57:55 #292
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44056215
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Ticootje het volgende:
Suzziieee, dat klinkt wel een beetje spannend.... Maar je temp kan ook hoog blijven van de hormonen, toch??? Even blijven duimen..
Ik heb geen idee of dat kan?Zou misschien wel een logische verklaring zijn...

Merk wel hoe het gaat lopen...sinds ik de test heb gedaan vanmorgen sta ik iig wel weer met beide benen op de grond...en dat bevalt me eigenlijk beter
pi_44056222
Vergeet ik helemaal voor Annemiek te jompelen
Voor Annemiek dus:

En Suzie
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:06:51 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44056531
Ik werd net geattendeerd op dit topic ivm een post van mij.

Rottdog, ik dacht dat jullie net pas weer begonnen waren omdat je onlangs zoiets meldde in het rammeltopic. Nu lees ik dat jullie helemaal niet net pas begonnen zijn, maar dat het even goed tegenzit. Maakt niet uit of je al een prachtdochter hebt, je hebt gewoon een verlangen naar een 2e kindje. Daar mag je best voor uit komen.

Faja, bij jullie ook nog steeds geen succes. En lieve Lishe, hou vol.

BE, toch maar hier aangesloten. Ik had het je zo gegund die verrassingaankondiging in Z&G. Ik vind je dapper dat je toch je gevoel hier neer zet.

Voor alle meiden die hier al zo lang rond hobbelen:
Ik reserveer vast wat jompeltjes voor jullie allemaal.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:45:11 #295
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44057238
Dank jullie wel voor alle lieve reactie's !
Doet me erg goed... Voelt wel heel erg raar hoor...
Je weet gewoon dat er een klein embryootje in je zit, maar je kan ook
nog niet echt zeggen of je zwanger bent... Toch voelt het wel goed..
Positive thinking, my way of thinking!
pi_44057496
Echt vervelend dat je hier terecht gekomen bent BE en niet met een verrassing (al had bijna iedereen dat al verwacht) in Z&G. Hopelijk ben je hier snel weer weg.

Bij de anderen snap ik maar weinig van de posts met medicijnen en metingen enzo, maar hoop wel dat dit topic over een jaar niet meer hoeft te bestaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44058267
Annemiek,wat een goede score.Heel veel sterkte met afwachten de komende 2 weken en we jompelen ons het heen en weer

Suzieeee,misschien te vroeg getest We duimen ook gewoon voor jou

BE,jij in dit topic En wil je niet van die rare dingen roepen Er te veel bezig mee zijn,tssss Dat bestaat idd.niet Hoe had ik anders zwanger kunnen worden,als ik niet iedere dag een prik in mijn buik gaf en pillen in mijn doos???Als je in de mmm zit ,kán je niet anders dan er iedere dag mee bezig zijn,anders vergeet je je medicijnen.Dus niet van die rare praat,anders gebeurt er dit En nu maar hopen dat je snel door mag naar Z&G En klussen blijven hé?
Groetjes,Minoes
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:21:08 #298
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44060227
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve reactie's !
Idd, bedankt allemaal
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Je weet gewoon dat er een klein embryootje in je zit, maar je kan ook
nog niet echt zeggen of je zwanger bent... Toch voelt het wel goed..
Maar het grote wachten is nu aangebroken en dat vind ik nu wel het lastigste want je kunt nu echt niets doen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:53:18 #299
61800 Rottdog
pi_44065631
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef dutchie het volgende:
Rottdog, ik dacht dat jullie net pas weer begonnen waren omdat je onlangs zoiets meldde in het rammeltopic. Nu lees ik dat jullie helemaal niet net pas begonnen zijn, maar dat het even goed tegenzit. Maakt niet uit of je al een prachtdochter hebt, je hebt gewoon een verlangen naar een 2e kindje. Daar mag je best voor uit komen.
Toen had ik er iets uitgeflapt en wou ff wat recht breien omdat ik er niet vooruit wou komen leugentje voor mijn bestwil zeg maar
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:54:06 #300
61800 Rottdog
pi_44065648
Annemiek dat het maar een mooie plakkerd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')