Heel herkenbaar BE.... en denk ik ook heel normaal voor vrouwen die er bezig mee zijn. Mannen staan daar wat anders in, voelen niet wat jij voelt. Maar ze bedoelen het wel goed.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Kennen jullie trouwens ook die angst dat het aan jezelf ligt? Aan 'je bent er te veel mee bezig en dus lukt het niet'?
En dan ben ik er dus weer eens heel erg mee bezig, omdat ik ongesteld geworden ben, of nog moet worden en dan voel ik (uiteraard) van alles en dan kan ik zo kwaad worden op mezelf, maar ik krijg dat ook niet uitgeschakeld...
Echt wel!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar BE.... en denk ik ook heel normaal voor vrouwen die er bezig mee zijn. Mannen staan daar wat anders in, voelen niet wat jij voelt. Maar ze bedoelen het wel goed.
Trouwens nu je ervoor uitgekomen bent, heerlijk he om hier je hart te kunnen luchten?
Nu ga ik even heel streng kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Kennen jullie trouwens ook die angst dat het aan jezelf ligt? Aan 'je bent er te veel mee bezig en dus lukt het niet'?
Goed dat je erover praat!! Ik wilde je niet steeds aanspreken erover omdat ik niet wist of je dat wel zou waarderen, maar het lijkt me echt veel fijner voor je als je af en toe even lekker van je af kan praten!!! Het komt heus goed meis!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... en toen meldde ik me hier ook maar geloof ik...
Ik belde eerder vanavond mijn vader... En die gooide er heerlijk alle cliche''s in. "Meisje, misschien ben je er nu wel teveel mee bezig." De vorige keer was het in 1 keer raak, en hij dacht werkelijk dat ik het toen minder moeilijk vond, het voortrajectquote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
En dan ben ik er dus weer eens heel erg mee bezig, omdat ik ongesteld geworden ben, of nog moet worden en dan voel ik (uiteraard) van alles en dan kan ik zo kwaad worden op mezelf, maar ik krijg dat ook niet uitgeschakeld...
BE, ook al hierquote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, het waren ook maar subtiele hints hoor... Althans, dat vond ik zelf.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd....quote:
Iets wat ik op een ander forum heb gevonden.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef Jose81 het volgende:
Vraagje: is het nu zo dat je wèl ongesteld kunt worden als je GEEN eisprong hebt??? En zo ja: iemand enig idee hoe dat kan?![]()
Nee, volgens mij kraam je geen onzin uit hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Iets wat ik op een ander forum heb gevonden.
Hoi, Voor de ovulatie wordt het baarmoederslijmvlies aangelegd. Tijdens de luteale fase rijpt dit onder invloed van progesteron verder uit. Maar je kan menstrueren van het slijmvlies dat voor de ovulatie oiv oestrogeen wordt aangelegd. Ook als je niet ovuleert kan dit op een geeven moment afgestoten worden.
Of het klopt weet ik niet, ik zoek wel verder
Ik denk dat het misschien te vergelijken is met de menstruatie als je de pil slikt, want dan menstrueer je ook, maar was er geen eisprong.
Of kraam ik onzin uit?![]()
BE uit de kast.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... en toen meldde ik me hier ook maar geloof ik...
Ik neem het altijd opquote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Moest jij niet ER kijken trouwens?
quote:Bedankt voor je lieve post. En uiteraard hou ik je nog van minuut tot minuut op de hoogte. Je gelooft toch niet dat ik hier net zo los durf te gaan als tegen jou!![]()
![]()
![]()
Het is juist heel moeilijk als je er al 1tje rond hebt huppelen. Je weet immers dat de mogelijkheid er is, dat het kan en waarom toen wel en nu niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef Rottdog het volgende:
Voel me van dat ook best zo dubbel ik ben al gezegend met een mooie dame maar ik wil zo graag ook een brusje voor haar en natuurlijk voor mezelf. Had van mezelf verwacht dat ik er wat nuchterder over zou denken van tja het is niet anders wees blij dat je er 1 hebt. Tel je zegeningen maar zo voelt het dus absoluut niet en al helemaal niet met de cyclus van afgelopen jaar want elke keer heb je weer hoop, je piest weer over dat domme ding en daar staat dan weer dat ene streepje onder verschillende lichten leggen om te zien of je stiekem dat andere streepje ook ziet maar nee.
Daar is die domper dan weer![]()
Ik heb geen idee of dat kan?Zou misschien wel een logische verklaring zijn...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:52 schreef Ticootje het volgende:
Suzziieee, dat klinkt wel een beetje spannend.... Maar je temp kan ook hoog blijven van de hormonen, toch??? Even blijven duimen..
Idd, bedankt allemaalquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve reactie's !
Maar het grote wachten is nu aangebroken en dat vind ik nu wel het lastigste want je kunt nu echt niets doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Je weet gewoon dat er een klein embryootje in je zit, maar je kan ook
nog niet echt zeggen of je zwanger bent... Toch voelt het wel goed..
Toen had ik er iets uitgeflapt en wou ff wat recht breien omdat ik er niet vooruit wou komen leugentje voor mijn bestwil zeg maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef dutchie het volgende:
Rottdog, ik dacht dat jullie net pas weer begonnen waren omdat je onlangs zoiets meldde in het rammeltopic. Nu lees ik dat jullie helemaal niet net pas begonnen zijn, maar dat het even goed tegenzit. Maakt niet uit of je al een prachtdochter hebt, je hebt gewoon een verlangen naar een 2e kindje. Daar mag je best voor uit komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |