Ik vind het daarom ook een beetje gek dat ze niet meteen allebei tegelijk heeft gedaan. VOor de uitslag van het zaad ben je weer twee weken verder.... en de cyclus van Jose is voor zover ik het heb gevolgd ook niet helemaal goed. Maar misschien is het ook wel even heel goed zo.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Je kan maar beter hopen dat het aan lief ligt, dat is makkelijker....
Dat klinkt heel rot, maar bij vrouwen kan er zoveel misgaan, en dat kan ook heel lang duren voordat ze iets vinden, als ze al iets vinden...
Kan dat gelijk dan?? Bij mij in het ziekenhuis doen ze het op afspraak...omdat ze er maar een aantal per dag kunnen controleren....quote:Op woensdag 29 november 2006 15:02 schreef Jose81 het volgende:
Ik kom net bij de huisarts vandaan... ze denkt dat ik geen eisprong heb... om ook te controleren of er ook niet iets aanligt, moet hij zijn zaad inleveren in het ziekenhuis... dat doen we morgen gelijk, dan is dat maar gedaan en weten we ook gauw meer...!
Het gaat nu echt beginnen... zucht...![]()
Het stond er bij mij ook niet bij...maar werd verteld door de gyn dat er eerst een afspraak gemaakt moest worden.Bij mijn ziekenhuis kan je ook alleen maar sochtends inleveren tussen 8 en half 9.Staat er geen telefoonnummer bij van het lab? Dan kan je morgenochtend eerst ff bellen voordat je met de hele handel op pad gaat.... Het is maar een idee natuurlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 17:32 schreef Jose81 het volgende:
Ja, ik kreeg een brief en een potje mee... De huisarts zei dat we dat gewoon in konden leveren in het ziekenhuis... ... er staat ook niks op die brief over dat we een afspraak moeten maken. Er staat gewoon dat we het binnen uur na de zaadlozing in moeten leveren. Niks geen datum dus ofzo... scheelt ons weer...
Ja, Marie, dat hebben wij ook! Er staat "onthoudingsperiode voor de zaadlozing 2-4 dagen...! Maar dat komt nu precies uit... afgelopen maandag was de laatste "klusdag", dus dat is dan 3 dagen!! Toeval...![]()
Het verschilt inderdaad erg per ziekenhuis/gyn!![]()
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je de uitslag daarvan kreeg? Bij jou dus 2 weken Diaan?
Lieve BEquote:Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... en toen meldde ik me hier ook maar geloof ik... Vanmorgen voor de 11e keer ongesteld geworden.![]()
Nog net niet een jaar aan de slag maar echt 'makkelijk' gaat het blijkbaar toch ook niet, vandaar gelijk dit topic ipv dat andere. Het is niet superlang nog, maar zoals hierboven ergens gezegd werd, voor mijn gevoel echt al veel te lang.Ik krijg echt met de dag meer respect voor al die meiden die al jaren bezig zijn.
Ik had stiekem gehoopt om op een dag 'zomaar in Z&G' te komen melden dat ik zwanger was, maar helaas... die dag laat nog even op zich wachten en dus kom ik toch maar uit de kast hier. Af en toe idd ook eens mijn ei kwijt en mijn ervaringen delen.
Ik heb de afgelopen maanden, afgezien van de eerste maand, een keurig regelmatige cyclus van 28-30 dagen gehad, niks bijzonders. De afgelopen 3 maanden heb ik netjes mijn temperatuur bij gehouden (grafiekje) en de eerste 2 maanden was ook die keurig volgens het boekje. Alleen deze maand is een beetje off.
De persona (ja, ook die heb ik de afgelopen 3 maanden gebruikt) gaf op dag 18 aan dat ik ovuleerde maar helaas ben ik dus wel gewoon op tijd ongesteld geworden...
Volgende week drukke week op mijn werk en dan ga ik daarna toch idd ook maar een afspraak maken met de huisarts. Ik heb het idee dat we nu maar een beetje aan het aanklooien zijn, blinddoek op en gaan en ik wil nu graag toch wel eens verder gaan kijken of er niet iets aan de hand is waar mss wel iets aan te doen is.
Als je tussen de regels doorlas werd er toch wel het een en ander duidelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 20:15 schreef reese.com het volgende:
Wij dachten allemaal tenslotte dat jullie nog niet zo ver waren.
Precies, de goede verstaander...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:20 schreef Suzziieee het volgende:
Als je tussen de regels doorlas werd er toch wel het een en ander duidelijk![]()
Sorry dat heb ik gemist dan. Het gaat ook snel hier in OUD als je een dagje geen tijd hebt om te lezen. En ik geef eerlijk toe dat ik wat minder vaak lees in dit en het tweede streepje topic.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Precies, de goede verstaander...
En easy-going, daar lijkt het nu wel heel erg op...
Maar ik heb maar 1 goed voornemen voor volgend jaar... het wordt ONS jaar en iedereen hier moet maar gewoon lekker mee doen! En hopelijk gaat dat ook lukken!
Nee, BE, dat ken ik dus ook... ik ben komende maand een jaar van de pil af en bij ons dus ook tot nu toe geen zwangerschap... en ik had hetzelfde gevoel als jij... Balen dat het bij jullie ook niet zo wil lukken...quote:Nog net niet een jaar aan de slag maar echt 'makkelijk' gaat het blijkbaar toch ook niet, vandaar gelijk dit topic ipv dat andere. Het is niet superlang nog, maar zoals hierboven ergens gezegd werd, voor mijn gevoel echt al veel te lang. Ik krijg echt met de dag meer respect voor al die meiden die al jaren bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |