Ik vraag me af hoe Stephan zich nu voelt..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:10 schreef avonne het volgende:
Zie ik het nou goed dat iedereen het prima vindt dat hij blijft, behalve Bart en Nena?
Die wordt echt niet meer weggestemd hoor, je zou het misschien niet direct zeggen maar hij ligt redelijk goed bij veel bewoners na die coupe actie van Stephan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
En nu maar hopen dat ie er door zijn medebewoners uitgestemd wordt, naaier
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:12 schreef avonne het volgende:
heeft iemand geluid op 3 en 4?
ik wil weten wat ze zeggen buiten
Net als Bart, als je me die ton geeft ben ik weg, en dan daarna tegen de kijkers zeggen dat ie nooit weg zou gaan als ie die ton kreeg.quote:
Hij kon niet lache om het drank geintje van Bartquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom heeft Nicolaas nou precies zijn pijlen op Bart gericht?
Bart wil niet helpen zoeken met de drank die ze toen hadden verstoptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom heeft Nicolaas nou precies zijn pijlen op Bart gericht?
Ben benieuwd hoe Nicolaas reageert wanneer hij dat ook weet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Hij weet alleen niet dat brian eraan mee heeft gewerkt
En hij weet ook niet dat iedereen er aan heeft meegedacht. Bart en Brian hebben het uitgevoerd, maar het was een unaniem plan dus Bart en Brian zijn niet de enige schuldigen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Hij weet alleen niet dat brian eraan mee heeft gewerkt
Zou hij juist niet moeten doen.. uit de buurt blijven want als Nico er achterkomt is Brian echt de klosquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian speelt echt een vuil spelletje, aanpappen met Nicolaas, terwijl hij zelf de drank heeft verplaatst. En Nicolaas lijkt hem nog te vertrouwen ook.
als m'n baas er naar vraagt: nee, gaat inderdaad nietquote:
die waren toch al geleverd dacht ik? Ligt echt niet aan "koningin" iigquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Stephan beweerd dat wanneer iedereen had gestemd dat Nicolaas eruit moest, hij als enige zou stemmen dat Nicolaas moet blijven. Komt ook echt geloofwaardig over.
wtf?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Stephan beweerd dat wanneer iedereen had gestemd dat Nicolaas eruit moest, hij als enige zou stemmen dat Nicolaas moet blijven. Komt ook echt geloofwaardig over.
Denk Bart.. maar weet het ook niet zekerquote:
ze hebben het over Bartquote:
Met Nicolaas als joker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:48 schreef moki het volgende:
Wel leuk die groepsverdeling die er nu is.
medewerkers lijkt mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Regelmatig lopen er ineens vreemde mensen door beeld. Net zag ik een of andere gast begin 20 achter Stephan en Nicolaas in de tuin lopen. Wie zijn al die mensen.
Soms zie je gewoon een cameraman erbij staan, net als met die autoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Regelmatig lopen er ineens vreemde mensen door beeld. Net zag ik een of andere gast begin 20 achter Stephan en Nicolaas in de tuin lopen. Wie zijn al die mensen.
Idd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:54 schreef teamlead het volgende:
medewerkers lijkt me
Denk aan je hart, schatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef happyme28 het volgende:
Ongelofelijk die Stephan, nu beweert hij glashard dat als iedereen tegen had gestemd hij Nico erin had gehouden.... echt 'ZUM KOTSEN".
Te erg!! Ik kan het bijna niet aanhoren.
Precies, het is een SPEL.quote:
Natasia iets in vertrouwen vertellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian verteld net aan Natasia in vertrouwen dat Bart en hij 'hem' helemaal gek gaan maken.
Zal waarschijnlijk wel over Nicolaas gaan.
Plus dat Stephan en de Grote Strateeg Eveline ook al bezig zijn met plannetjes. Terwijl Nico geheel zijn eigen plan trekt en het volgens mij eerder door heeft dan Bart of Brian als zij iets bij hem proberen. Ja... dit is toch wel andere koek dan BB hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef teamlead het volgende:" Bart en ik gaan hem helemaal afmaken"
de sfeer zit er lekker in... en ondertussen aan tafel wel "gezellig" met elkaar converseren
Die arme Brian waagt het niet meer informatie achter te houden voor de 'zwarte diva'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef teamlead het volgende:
Natasia iets in vertrouwen vertellen
Ik ben ermee gestopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Dat er nog mensen naar de streams van BB kijken.
Dit is een stuk leuker.![]()
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien, per ongeluk van de week klikte ik er op (verkeerde link) wist niet hoe gauw ik het moest wegklikken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Ik ben ermee gestopt.
Lees nog een beetje mee op het forum en ik kijk een paar uitzendingen per week.
Of allebij tegelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Dat er nog mensen naar de streams van BB kijken.
Dit is een stuk leuker.![]()
Ja, dan zie je op je scherm ineens Semih met een baard van zeven weken in een morsig bed liggen, hol naar het plafond starend. Of Tijn, met z'n orale centengleuf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien, per ongeluk van de week klikte ik er op (verkeerde link) wist niet hoe gauw ik het moest wegklikken.
ik krijg de indruk dat ie niet aan het faken was hoor. Hij zij vanavond ook al zoeits, dat hij nog bericht gekregen had ofzo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dan zie je op je scherm ineens Semih met een baard van zeven weken in een morsig bed liggen, hol naar het plafond starend. Of Tijn, met z'n orale centengleuf.![]()
Dus "dronken" Nicolaas heeft die hele heisa over die brieven die niet zouden kloppen, vannacht gewoon gefaked. Respect.![]()
Ik denk ook niet dat hij dat speelde, het leek mij echt dronken paranoia.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Gert het volgende:
Dus "dronken" Nicolaas heeft die hele heisa over die brieven die niet zouden kloppen, vannacht gewoon gefaked. Respect.![]()
Camera 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:20 schreef Flyduck het volgende:
haha het voorleesverhaaltje van natasia wordt niet uitgezonden
Stream 4 volgens mij niet, maar ik heb Talpa vanavond een mailtje gestuurd hierover.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle streams nu verneukt met dat irritante breedbeeld?
hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik hoop zo dat hij de drank vindt, waar ligt het eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Gebruik jij Windows Mediaplayer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef avonne het volgende:
ik heb 4 keer breedbeeld, ziet er prima uit
voor technische vragen moet je bij Hidiho zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Gebruik jij Windows Mediaplayer?
Ik heb zo'n "breedbeeld-look". Ziet er niet uit. Dit is bijvoorbeeld stream 1, zojuist:
[afbeelding]
Wat stom.. bij dit bericht krijg ik een deja vuquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
Weet de rest trouwens waar het ligt?
Ze verlinken wel schaamteloos dat Brian er ook bij betrokken was, maar lijken niet te weten waar de drank ligt...
In de bosjes naast de paardenbak. Ze hadden eerst het idee gevat om ze in de vijver te gooien, maar dat ging toch niet door (een heel gedoe).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik hoop zo dat hij de drank vindt, waar ligt het eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Je kan ze wel een brief sturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
Jammer dat we ze geen mailtjes kunnen sturen. Ik had graag verklapt waar de drank ligt.
(en Natasia en Eveline voor rotte vis uitgemaakt.)
quote:Er is weer post voor de Miljonairs. Stapels brieven dit keer van de achterban. De Miljonairs nemen allemaal rustig hun brieven door. Enthousiast rent Bart terug de tuin in: “Nou jongens, ik ben uitgenodigd voor een huwelijk! Gaan jullie mee?” Helaas moet iedereen deze uitnodiging afslaan. Dan gaat hij richting de slaapkamer waar Nena ziekjes op bed ligt. Ook de mooie Landsmeerse heeft weer stapels post ontvangen. Ook jij kan de Miljonairs een brief schrijven. Stuur deze naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Liefe Nena,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je kan ze wel een brief sturen.
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Liefe Nena,
Ik ruk me helemaal suf op jou lekker gijl wijf
laad je kut is zien op de tv dan ik hou van je kusjes doei!!!!
Duuuh... het is toch ook: "Loop eens een rondje". Da's toch ook zonder 't'.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Wel 'laad' met dt, hé Gert.
Hij had het vannacht met Stephan en Angelique in zijn gesprek al over contactpunten had (nog tegoed van Angelique??) die hij vrijdag zou krijgen.. als hij er dan nog zou zijn.quote:"Hè, wat voelt het fijn om thuis te zijn!", grapt Nicolaas.
Ik zat ook al te kijken of ze soms zat te pissen in het zwembad ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
Beetje merkwaardig bericht+foto, op de Talpa-site.![]()
[afbeelding]
Je smiley nodigt ook echt uit om het even aan je uit te leggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:37 schreef HoningZoet het volgende:
Hoezo bleef hij dan toch wel? I've missed it!
quote:
Zal ze dan echt gaan?quote:13:49 - Keuzes voor Natasia
Natasia blijkt een brief van haar Wilgo te hebben gekregen. Daarin geeft hij haar de keuze in de Villa te blijven en haar relatie op de klippen te laten lopen, of naar te huis te komen en proberen de relatie te redden. Natasia weet niet waar ze het moet zoeken. Hoewel Brian haar wil helpen, lijkt de enige goede oplossing naar huis te gaan. Is het avontuur in De Gouden Kooi over voor Natasia
het zijn vast hele lieve zussen, maar dat wil niet zeggen dat ze in staat zijn om andermans kinderen als haar eigen op te voeden. Dat is een hele opgave, die niet zomaar lukt (huisvesting, financien, oppas, trauma's etcetera)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:13 schreef teamlead het volgende:
hoezo zou ze dan ook haar kinderen kwijt raken? Zijn de zusjes ook al afgehaakt dan?
Maar zelfs als ze haar kinderen kwijt raakt:
Ik geloof echt niet dat ze vertrekt.. onder het motto "als ik mijn kinderen een goeie toekomst kan bieden, krijg ik ze vast wel weer terug en nu weet ik tenminste dat ze goed verzorgd zijn"
neem een goudvisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:33 schreef Martijn31 het volgende:
Dat "mens" moet gewoon zo snel mogelijk wieberen, zodat ik weer rustig, zonder de neiging mijn tv kapot te gooien. naar de Gouden Kooi kan kijken
Lijkt me niet verstandig voor dat arme beessie zolang zij er nog inzitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef Day het volgende:
Wilgo heeft de hele Surinaamse gemeenschap over zich heen gekregen, geloof me dat hij zich doodschaamt!!!
maar die is tenminste nog lekker...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef Day het volgende:
Die Natasia is 1 ding, maar Evilientje is ook een grote bitch.
't Is maar wat je lekker noemt. Met d'r chagrijnige muil.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar die is tenminste nog lekker...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
't Is maar wat je lekker noemt. Met d'r chagrijnige muil.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:33 schreef Martijn31 het volgende:
Dat "mens" moet gewoon zo snel mogelijk wieberen, zodat ik weer rustig, zonder de neiging mijn tv kapot te gooien. naar de Gouden Kooi kan kijken
tuurlijk..concurrente minderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:41 schreef Rgrr het volgende:
Nicolaas probeert haar er uit te werken, hij geeft Wilgo gelijk en terecht.
Hoezo aangekondigd, ze heeft toch juist nog niet gezegd dat ze eruit gaat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Als je na een aangekondigde exit nog blijft, ben je voor mij niet meer geloofwaardig.
Waarschijnlijk ook niet meer voor de bewoners en de rest van NL.
[afbeelding]
ik geloof alleen niet dat ze dat ook daadwerkelijk beseftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef marky het volgende:
Waarom dan een plaatje van Brian??
Ik denk dat Natasia wel gaat, er staat te veel voor haar op het spel
jammer dat ze er niet meteen bij zegt wat ze dan wel heeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:20 schreef happyme28 het volgende:
Aan de eettafel (Thais en Sushi) wordt gesproken over het telefonisch interview van Natasia (geen idee met wie?) en de term Borderline. De psychologe legt uit wat het inhoud en maakt duidelijk dat Natasia dat dus niet heeft.
zei hij ook hoe of wat? Waarom kreeg hij het niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef happyme28 het volgende:
WOW!! De ware reden dat Nico blijft: hij kreeg zijn prijs niet, dus blijft hij omdat het hem anders geld zou kosten!
Zegt hij net tegen de psych. Bart heeft toch gelijk dat hij dus wilde gaan.
Hij gaat dus zodra hij het geld heeft. Hij is zwaar pist op op Talpa want hem was niets verteld.
nope.. megaplank voor haar kopquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Na 2 minuten staat ze weer buiten. Ze gaat gewoon ff 5 minuten. Wilgo snapt het gewoon niet
Hij zegt dat er gezegd is dat dat de regels waren, net als bij Brian. Uit betaald per maand, dus pas na 4 maanden heeft hij het volledige bedrag. Maar hij zegt er ook bij, dat hij 'een afspraak erover heeft gemaakt', hoopt hij zei hij er nog achter. Hij wist dit niet en voelt zich dus zwaar genaaid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef avonne het volgende:
[..]
zei hij ook hoe of wat? Waarom kreeg hij het niet?
Oeh!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:11 schreef happyme28 het volgende:
Natasia blijft (zoals het er nu uitziet). Ze kreeg wel flink op haar flikker van Wilgo. En heerlijk een paar krijsende kinderen op de achtergrond.
Ze doet nu poeslief, maar ik ben zeer benieuwd of ze dit volhoudt.
Merci.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef happyme28 het volgende:
Hij zei dat ze moest oppassen wat ze zegt en wat ze doet. Zijn brieven bijvoorbeeld niet meer aan andere laten lezen. Focussen op haar doelen en niet zo schreeuwen tegen haar zussen.
Heb net een stukje hierover van de talpa-site in het Nataasia-topic gezet.quote:
Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Gert het volgende:
Heb net een stukje hierover van de talpa-site in het Nataasia-topic gezet.
Inderdaad, ik kijk er ook net naar, viel me ook op. Als mensen ''weet je'' zeggen zijn dat volgens mij bijna altijd de zenuwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik lag me rot om het gesprek van Eveline en Stephan. Ze hebben het erover dat Angelique constant achter haar verhaal 'snap je?' zegt. Stephan vind dat dom, daarin ondermijn je de kennis van je gesprekspartner. Eveline is het er roerend mee eens, dat is echt heel dom. Vervolgens begint ze een betoog, met achter indere zin 'Weet je?', Weet je? Weet je?![]()
En? Heb je al antwoord?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Liefe Nena,
Ik ruk me helemaal suf op jou lekker gijl wijf
laad je kut is zien op de tv dan ik hou van je kusjes doei!!!!
Vind ik ook normaal hoor! Doe ik ook altijd als manlief in de badkamer is. Ik doe het alleen niet op TV.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef APK het volgende:
Natasia: Als er nou iets gebeurd was, zoenen ofzo, dan zou ik het wel begrijpen.
Mevrouw vindt het blijkbaar normaal om d'r tieten tegen het glas van de douche-cabine te drukken.
Doe je dat ook als de zoon van de buurman in de badkamer is terwijl jij onder de douche staat en manlief elders is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:27 schreef it_was_me het volgende:
Vind ik ook normaal hoor! Doe ik ook altijd als manlief in de badkamer is. Ik doe het alleen niet op TV.![]()
wellicht zit daar het verschil![]()
Hihi de zoon van de buurman is 4,5 jaar. En nee dan ga ik gezellig met het buurjongetje beneden spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doe je dat ook als de zoon van de buurman in de badkamer is terwijl jij onder de douche staat en manlief elders is?![]()
Jammer dat hij de stream van de slaapkamer niet kan bekijken. Dan beseft hij wel dat hij uit zijn nek lult! Nena teast B&Bquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef moki het volgende:
En volgens Stephan heeft Nena geen sex appeal.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:28 schreef Flyduck het volgende:
stephan en eveline denken dat ze onderaan de populariteits poll staan omdat "het publiek" onder hun niveau is..
volgens mij is de afluisterapparatuur van Brian en Bart bedoeld om Stephan af te luisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:37 schreef moki het volgende:
Ja Eveline en Stephan zijn inderdaad te erg. Urenlang zitten ze te praten overleggen. Vraag me af of de andere bewoners geen argwaan krijgen over die 2. Wel erg verdacht als er 2 telkens afzonderen.
Ze gaan zo op in hun eigen spelletje dat ze van het padje afraken.quote:
Zou leuk zijn als ze ze af konden luisteren. Maar ben bang dat dit niet word toegestaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is de afluisterapparatuur van Brian en Bart bedoeld om Stephan af te luisteren.
Natúúrlijk staan ze dat toe! Dat wordt fantastische TV!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:53 schreef moki het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze ze af konden luisteren. Maar ben bang dat dit niet word toegestaan.
Gooi er nog wat drank in en we hebben Marcia 2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef avonne het volgende:
Eveline tegen Stephan "niemand hier kan zich meten met jou"
God, die is de weg kwijt
Doen! Nu!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze hier een keer de bewoners op de bank zetten en ze filmpjes laten zien met hun eigen confronterende uitspraken... breekt de HEL los!
Daar zit ik echt zooooooooo op te hopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze hier een keer de bewoners op de bank zetten en ze filmpjes laten zien met hun eigen confronterende uitspraken... breekt de HEL los!
Dat zou echt leuk zijn. Dan zou het een grote ruzie wordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
NEEEEEE!!!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kijk blijkbaar niet vaak genoeg. Wie is carlosquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!!
Absoluut niet! Laat ze modderen!
Bovendien krijgen ze al feedback van Lesley en Carlos, dus laat maar!
De sporttrainer. Hij was gisteren aanwezig bij het drama van Natasia. Ze vroegen hem wat hij er van vond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk blijkbaar niet vaak genoeg. Wie is carlos
Eensch.. we hebben nog twee jaar... laat ze maar even ; -)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!!
Absoluut niet! Laat ze modderen!
Bovendien krijgen ze al feedback van Lesley en Carlos, dus laat maar!
Daar heb je gelijk in. Wij hebben niks in de pap te brokkelen, maar een vette publike opinie is heel misschien van invloed op de leiding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen de zin van dit alles niet. Ze hoeven niet te nomineren zoals in BB enzo. Dit gezeik is toch volkomen zinloos?
Het publiek mag stemmen voor een Populariteits poll (SMS naam bewoner naar 1010). Hier zijn 500 contactpunten mee te verdienen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen de zin van dit alles niet. Ze hoeven niet te nomineren zoals in BB enzo. Dit gezeik is toch volkomen zinloos?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
De sporttrainer. Hij was gisteren aanwezig bij het drama van Natasia. Ze vroegen hem wat hij er van vond.
Hij antwoordde dat hij alles op thuis gezien had, en dat ze naar huis moest.
Zo zie je maar dat Evelientje de hersens heeft van een kookpan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef moki het volgende:
Nena is het minst interessant om naar te kijken zegt eveline. Kom op zeg hoe dom kun je zijn.
Dat roep ik al een tijdje, maar wilde hier nog niet zo doordringen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oh Scan.. even voor jou beeldvorming.. Nena vulde net al kletsend van die cijferpuzzels in ; -)
Ik ben (was) hert al met je eensch.. Ze mist misschien de opleiding maar heeft uitstekende hersens. En.. ze laat zich niets aanpraten. Oké ze is wat jong.. en onzeker.. En een zwak voor Bart ; -) Als bart zou willen liggen ze in het stro. Brian houd ze als knuffel reserve... ( het " je bent net een broer voor me" effect )quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roep ik al een tijdje, maar wilde hier nog niet zo doordringen.
Ik heb al vele voorbeelden gezien die er op wijzen dat ze misschien wel eens heel intelligent is.
Lesley is okéquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die twee hoogmoedigen nemen nog niet eens de moeite om de naam Lesley te noemen. Aleen maar "paardenmeisje". Lesley is ook een mens van vlees en bloed en vedient ook respect voor haar inzet met deze opgeslotenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |