Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien, per ongeluk van de week klikte ik er op (verkeerde link) wist niet hoe gauw ik het moest wegklikken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Ik ben ermee gestopt.
Lees nog een beetje mee op het forum en ik kijk een paar uitzendingen per week.
Of allebij tegelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Dat er nog mensen naar de streams van BB kijken.
Dit is een stuk leuker.![]()
Ja, dan zie je op je scherm ineens Semih met een baard van zeven weken in een morsig bed liggen, hol naar het plafond starend. Of Tijn, met z'n orale centengleuf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien, per ongeluk van de week klikte ik er op (verkeerde link) wist niet hoe gauw ik het moest wegklikken.
ik krijg de indruk dat ie niet aan het faken was hoor. Hij zij vanavond ook al zoeits, dat hij nog bericht gekregen had ofzo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dan zie je op je scherm ineens Semih met een baard van zeven weken in een morsig bed liggen, hol naar het plafond starend. Of Tijn, met z'n orale centengleuf.![]()
Dus "dronken" Nicolaas heeft die hele heisa over die brieven die niet zouden kloppen, vannacht gewoon gefaked. Respect.![]()
Ik denk ook niet dat hij dat speelde, het leek mij echt dronken paranoia.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Gert het volgende:
Dus "dronken" Nicolaas heeft die hele heisa over die brieven die niet zouden kloppen, vannacht gewoon gefaked. Respect.![]()
Camera 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:20 schreef Flyduck het volgende:
haha het voorleesverhaaltje van natasia wordt niet uitgezonden
Stream 4 volgens mij niet, maar ik heb Talpa vanavond een mailtje gestuurd hierover.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle streams nu verneukt met dat irritante breedbeeld?
hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik hoop zo dat hij de drank vindt, waar ligt het eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Gebruik jij Windows Mediaplayer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef avonne het volgende:
ik heb 4 keer breedbeeld, ziet er prima uit
voor technische vragen moet je bij Hidiho zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Gebruik jij Windows Mediaplayer?
Ik heb zo'n "breedbeeld-look". Ziet er niet uit. Dit is bijvoorbeeld stream 1, zojuist:
[afbeelding]
Wat stom.. bij dit bericht krijg ik een deja vuquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
Weet de rest trouwens waar het ligt?
Ze verlinken wel schaamteloos dat Brian er ook bij betrokken was, maar lijken niet te weten waar de drank ligt...
In de bosjes naast de paardenbak. Ze hadden eerst het idee gevat om ze in de vijver te gooien, maar dat ging toch niet door (een heel gedoe).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik hoop zo dat hij de drank vindt, waar ligt het eigenlijk? Dat heb ik gemist.
Je kan ze wel een brief sturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
Jammer dat we ze geen mailtjes kunnen sturen. Ik had graag verklapt waar de drank ligt.
(en Natasia en Eveline voor rotte vis uitgemaakt.)
quote:Er is weer post voor de Miljonairs. Stapels brieven dit keer van de achterban. De Miljonairs nemen allemaal rustig hun brieven door. Enthousiast rent Bart terug de tuin in: “Nou jongens, ik ben uitgenodigd voor een huwelijk! Gaan jullie mee?” Helaas moet iedereen deze uitnodiging afslaan. Dan gaat hij richting de slaapkamer waar Nena ziekjes op bed ligt. Ook de mooie Landsmeerse heeft weer stapels post ontvangen. Ook jij kan de Miljonairs een brief schrijven. Stuur deze naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Liefe Nena,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je kan ze wel een brief sturen.
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Liefe Nena,
Ik ruk me helemaal suf op jou lekker gijl wijf
laad je kut is zien op de tv dan ik hou van je kusjes doei!!!!
Duuuh... het is toch ook: "Loop eens een rondje". Da's toch ook zonder 't'.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Wel 'laad' met dt, hé Gert.
Hij had het vannacht met Stephan en Angelique in zijn gesprek al over contactpunten had (nog tegoed van Angelique??) die hij vrijdag zou krijgen.. als hij er dan nog zou zijn.quote:"Hè, wat voelt het fijn om thuis te zijn!", grapt Nicolaas.
Ik zat ook al te kijken of ze soms zat te pissen in het zwembad ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
Beetje merkwaardig bericht+foto, op de Talpa-site.![]()
[afbeelding]
Je smiley nodigt ook echt uit om het even aan je uit te leggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:37 schreef HoningZoet het volgende:
Hoezo bleef hij dan toch wel? I've missed it!
quote:
Zal ze dan echt gaan?quote:13:49 - Keuzes voor Natasia
Natasia blijkt een brief van haar Wilgo te hebben gekregen. Daarin geeft hij haar de keuze in de Villa te blijven en haar relatie op de klippen te laten lopen, of naar te huis te komen en proberen de relatie te redden. Natasia weet niet waar ze het moet zoeken. Hoewel Brian haar wil helpen, lijkt de enige goede oplossing naar huis te gaan. Is het avontuur in De Gouden Kooi over voor Natasia
het zijn vast hele lieve zussen, maar dat wil niet zeggen dat ze in staat zijn om andermans kinderen als haar eigen op te voeden. Dat is een hele opgave, die niet zomaar lukt (huisvesting, financien, oppas, trauma's etcetera)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:13 schreef teamlead het volgende:
hoezo zou ze dan ook haar kinderen kwijt raken? Zijn de zusjes ook al afgehaakt dan?
Maar zelfs als ze haar kinderen kwijt raakt:
Ik geloof echt niet dat ze vertrekt.. onder het motto "als ik mijn kinderen een goeie toekomst kan bieden, krijg ik ze vast wel weer terug en nu weet ik tenminste dat ze goed verzorgd zijn"
neem een goudvisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:33 schreef Martijn31 het volgende:
Dat "mens" moet gewoon zo snel mogelijk wieberen, zodat ik weer rustig, zonder de neiging mijn tv kapot te gooien. naar de Gouden Kooi kan kijken
Lijkt me niet verstandig voor dat arme beessie zolang zij er nog inzitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef Day het volgende:
Wilgo heeft de hele Surinaamse gemeenschap over zich heen gekregen, geloof me dat hij zich doodschaamt!!!
maar die is tenminste nog lekker...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef Day het volgende:
Die Natasia is 1 ding, maar Evilientje is ook een grote bitch.
't Is maar wat je lekker noemt. Met d'r chagrijnige muil.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar die is tenminste nog lekker...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
't Is maar wat je lekker noemt. Met d'r chagrijnige muil.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:33 schreef Martijn31 het volgende:
Dat "mens" moet gewoon zo snel mogelijk wieberen, zodat ik weer rustig, zonder de neiging mijn tv kapot te gooien. naar de Gouden Kooi kan kijken
tuurlijk..concurrente minderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:41 schreef Rgrr het volgende:
Nicolaas probeert haar er uit te werken, hij geeft Wilgo gelijk en terecht.
Hoezo aangekondigd, ze heeft toch juist nog niet gezegd dat ze eruit gaat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Als je na een aangekondigde exit nog blijft, ben je voor mij niet meer geloofwaardig.
Waarschijnlijk ook niet meer voor de bewoners en de rest van NL.
[afbeelding]
ik geloof alleen niet dat ze dat ook daadwerkelijk beseftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef marky het volgende:
Waarom dan een plaatje van Brian??
Ik denk dat Natasia wel gaat, er staat te veel voor haar op het spel
jammer dat ze er niet meteen bij zegt wat ze dan wel heeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:20 schreef happyme28 het volgende:
Aan de eettafel (Thais en Sushi) wordt gesproken over het telefonisch interview van Natasia (geen idee met wie?) en de term Borderline. De psychologe legt uit wat het inhoud en maakt duidelijk dat Natasia dat dus niet heeft.
zei hij ook hoe of wat? Waarom kreeg hij het niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:28 schreef happyme28 het volgende:
WOW!! De ware reden dat Nico blijft: hij kreeg zijn prijs niet, dus blijft hij omdat het hem anders geld zou kosten!
Zegt hij net tegen de psych. Bart heeft toch gelijk dat hij dus wilde gaan.
Hij gaat dus zodra hij het geld heeft. Hij is zwaar pist op op Talpa want hem was niets verteld.
nope.. megaplank voor haar kopquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Na 2 minuten staat ze weer buiten. Ze gaat gewoon ff 5 minuten. Wilgo snapt het gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |