Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien, per ongeluk van de week klikte ik er op (verkeerde link) wist niet hoe gauw ik het moest wegklikken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Ik ben ermee gestopt.
Lees nog een beetje mee op het forum en ik kijk een paar uitzendingen per week.
Of allebij tegelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Dat er nog mensen naar de streams van BB kijken.
Dit is een stuk leuker.![]()
Ja, dan zie je op je scherm ineens Semih met een baard van zeven weken in een morsig bed liggen, hol naar het plafond starend. Of Tijn, met z'n orale centengleuf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen BB streams meer gezien, per ongeluk van de week klikte ik er op (verkeerde link) wist niet hoe gauw ik het moest wegklikken.
ik krijg de indruk dat ie niet aan het faken was hoor. Hij zij vanavond ook al zoeits, dat hij nog bericht gekregen had ofzo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dan zie je op je scherm ineens Semih met een baard van zeven weken in een morsig bed liggen, hol naar het plafond starend. Of Tijn, met z'n orale centengleuf.![]()
Dus "dronken" Nicolaas heeft die hele heisa over die brieven die niet zouden kloppen, vannacht gewoon gefaked. Respect.![]()
Ik denk ook niet dat hij dat speelde, het leek mij echt dronken paranoia.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Gert het volgende:
Dus "dronken" Nicolaas heeft die hele heisa over die brieven die niet zouden kloppen, vannacht gewoon gefaked. Respect.![]()
Camera 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:20 schreef Flyduck het volgende:
haha het voorleesverhaaltje van natasia wordt niet uitgezonden
Stream 4 volgens mij niet, maar ik heb Talpa vanavond een mailtje gestuurd hierover.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle streams nu verneukt met dat irritante breedbeeld?
hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik hoop zo dat hij de drank vindt, waar ligt het eigenlijk? Dat heb ik gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |