Soms zie je gewoon een cameraman erbij staan, net als met die autoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Regelmatig lopen er ineens vreemde mensen door beeld. Net zag ik een of andere gast begin 20 achter Stephan en Nicolaas in de tuin lopen. Wie zijn al die mensen.
Idd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:54 schreef teamlead het volgende:
medewerkers lijkt me
Denk aan je hart, schatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef happyme28 het volgende:
Ongelofelijk die Stephan, nu beweert hij glashard dat als iedereen tegen had gestemd hij Nico erin had gehouden.... echt 'ZUM KOTSEN".
Te erg!! Ik kan het bijna niet aanhoren.
Precies, het is een SPEL.quote:
Natasia iets in vertrouwen vertellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian verteld net aan Natasia in vertrouwen dat Bart en hij 'hem' helemaal gek gaan maken.
Zal waarschijnlijk wel over Nicolaas gaan.
Plus dat Stephan en de Grote Strateeg Eveline ook al bezig zijn met plannetjes. Terwijl Nico geheel zijn eigen plan trekt en het volgens mij eerder door heeft dan Bart of Brian als zij iets bij hem proberen. Ja... dit is toch wel andere koek dan BB hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:22 schreef teamlead het volgende:" Bart en ik gaan hem helemaal afmaken"
de sfeer zit er lekker in... en ondertussen aan tafel wel "gezellig" met elkaar converseren
Die arme Brian waagt het niet meer informatie achter te houden voor de 'zwarte diva'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef teamlead het volgende:
Natasia iets in vertrouwen vertellen
Ik ben ermee gestopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef APK het volgende:
Dat er nog mensen naar de streams van BB kijken.
Dit is een stuk leuker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |