Hij zegt dat er gezegd is dat dat de regels waren, net als bij Brian. Uit betaald per maand, dus pas na 4 maanden heeft hij het volledige bedrag. Maar hij zegt er ook bij, dat hij 'een afspraak erover heeft gemaakt', hoopt hij zei hij er nog achter. Hij wist dit niet en voelt zich dus zwaar genaaid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:35 schreef avonne het volgende:
[..]
zei hij ook hoe of wat? Waarom kreeg hij het niet?
Oeh!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:11 schreef happyme28 het volgende:
Natasia blijft (zoals het er nu uitziet). Ze kreeg wel flink op haar flikker van Wilgo. En heerlijk een paar krijsende kinderen op de achtergrond.
Ze doet nu poeslief, maar ik ben zeer benieuwd of ze dit volhoudt.
Merci.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef happyme28 het volgende:
Hij zei dat ze moest oppassen wat ze zegt en wat ze doet. Zijn brieven bijvoorbeeld niet meer aan andere laten lezen. Focussen op haar doelen en niet zo schreeuwen tegen haar zussen.
Heb net een stukje hierover van de talpa-site in het Nataasia-topic gezet.quote:
Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Gert het volgende:
Heb net een stukje hierover van de talpa-site in het Nataasia-topic gezet.
Inderdaad, ik kijk er ook net naar, viel me ook op. Als mensen ''weet je'' zeggen zijn dat volgens mij bijna altijd de zenuwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik lag me rot om het gesprek van Eveline en Stephan. Ze hebben het erover dat Angelique constant achter haar verhaal 'snap je?' zegt. Stephan vind dat dom, daarin ondermijn je de kennis van je gesprekspartner. Eveline is het er roerend mee eens, dat is echt heel dom. Vervolgens begint ze een betoog, met achter indere zin 'Weet je?', Weet je? Weet je?![]()
En? Heb je al antwoord?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Liefe Nena,
Ik ruk me helemaal suf op jou lekker gijl wijf
laad je kut is zien op de tv dan ik hou van je kusjes doei!!!!
Vind ik ook normaal hoor! Doe ik ook altijd als manlief in de badkamer is. Ik doe het alleen niet op TV.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef APK het volgende:
Natasia: Als er nou iets gebeurd was, zoenen ofzo, dan zou ik het wel begrijpen.
Mevrouw vindt het blijkbaar normaal om d'r tieten tegen het glas van de douche-cabine te drukken.
Doe je dat ook als de zoon van de buurman in de badkamer is terwijl jij onder de douche staat en manlief elders is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:27 schreef it_was_me het volgende:
Vind ik ook normaal hoor! Doe ik ook altijd als manlief in de badkamer is. Ik doe het alleen niet op TV.![]()
wellicht zit daar het verschil![]()
Hihi de zoon van de buurman is 4,5 jaar. En nee dan ga ik gezellig met het buurjongetje beneden spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doe je dat ook als de zoon van de buurman in de badkamer is terwijl jij onder de douche staat en manlief elders is?![]()
Jammer dat hij de stream van de slaapkamer niet kan bekijken. Dan beseft hij wel dat hij uit zijn nek lult! Nena teast B&Bquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef moki het volgende:
En volgens Stephan heeft Nena geen sex appeal.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:28 schreef Flyduck het volgende:
stephan en eveline denken dat ze onderaan de populariteits poll staan omdat "het publiek" onder hun niveau is..
volgens mij is de afluisterapparatuur van Brian en Bart bedoeld om Stephan af te luisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:37 schreef moki het volgende:
Ja Eveline en Stephan zijn inderdaad te erg. Urenlang zitten ze te praten overleggen. Vraag me af of de andere bewoners geen argwaan krijgen over die 2. Wel erg verdacht als er 2 telkens afzonderen.
Ze gaan zo op in hun eigen spelletje dat ze van het padje afraken.quote:
Zou leuk zijn als ze ze af konden luisteren. Maar ben bang dat dit niet word toegestaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is de afluisterapparatuur van Brian en Bart bedoeld om Stephan af te luisteren.
Natúúrlijk staan ze dat toe! Dat wordt fantastische TV!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:53 schreef moki het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze ze af konden luisteren. Maar ben bang dat dit niet word toegestaan.
Gooi er nog wat drank in en we hebben Marcia 2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef avonne het volgende:
Eveline tegen Stephan "niemand hier kan zich meten met jou"
God, die is de weg kwijt
Doen! Nu!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze hier een keer de bewoners op de bank zetten en ze filmpjes laten zien met hun eigen confronterende uitspraken... breekt de HEL los!
Daar zit ik echt zooooooooo op te hopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze hier een keer de bewoners op de bank zetten en ze filmpjes laten zien met hun eigen confronterende uitspraken... breekt de HEL los!
Dat zou echt leuk zijn. Dan zou het een grote ruzie wordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
NEEEEEE!!!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik kijk blijkbaar niet vaak genoeg. Wie is carlosquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!!
Absoluut niet! Laat ze modderen!
Bovendien krijgen ze al feedback van Lesley en Carlos, dus laat maar!
De sporttrainer. Hij was gisteren aanwezig bij het drama van Natasia. Ze vroegen hem wat hij er van vond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk blijkbaar niet vaak genoeg. Wie is carlos
Eensch.. we hebben nog twee jaar... laat ze maar even ; -)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!!
Absoluut niet! Laat ze modderen!
Bovendien krijgen ze al feedback van Lesley en Carlos, dus laat maar!
Daar heb je gelijk in. Wij hebben niks in de pap te brokkelen, maar een vette publike opinie is heel misschien van invloed op de leiding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen de zin van dit alles niet. Ze hoeven niet te nomineren zoals in BB enzo. Dit gezeik is toch volkomen zinloos?
Het publiek mag stemmen voor een Populariteits poll (SMS naam bewoner naar 1010). Hier zijn 500 contactpunten mee te verdienen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen de zin van dit alles niet. Ze hoeven niet te nomineren zoals in BB enzo. Dit gezeik is toch volkomen zinloos?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
De sporttrainer. Hij was gisteren aanwezig bij het drama van Natasia. Ze vroegen hem wat hij er van vond.
Hij antwoordde dat hij alles op thuis gezien had, en dat ze naar huis moest.
Zo zie je maar dat Evelientje de hersens heeft van een kookpan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef moki het volgende:
Nena is het minst interessant om naar te kijken zegt eveline. Kom op zeg hoe dom kun je zijn.
Dat roep ik al een tijdje, maar wilde hier nog niet zo doordringen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oh Scan.. even voor jou beeldvorming.. Nena vulde net al kletsend van die cijferpuzzels in ; -)
Ik ben (was) hert al met je eensch.. Ze mist misschien de opleiding maar heeft uitstekende hersens. En.. ze laat zich niets aanpraten. Oké ze is wat jong.. en onzeker.. En een zwak voor Bart ; -) Als bart zou willen liggen ze in het stro. Brian houd ze als knuffel reserve... ( het " je bent net een broer voor me" effect )quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roep ik al een tijdje, maar wilde hier nog niet zo doordringen.
Ik heb al vele voorbeelden gezien die er op wijzen dat ze misschien wel eens heel intelligent is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |