1 |
Ik ben er hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:27 schreef Soempie het volgende:
hee, eerst mij helpen
waar is Yuri???
quote:
Ook dat nogquote:
Je doet het goed hoor Soempiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook dat nog![]()
en tegen de tjid dat dit allemaal verholpen is, zijn we aan het volgende topic toe![]()
![]()
nu ben ik helemaal overtuigdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef WooZ het volgende:
en er mag toch wel veronderstelt worden dat gayhawk voor de zoveelste keer betrapt is![]()
En dan zegt ie ook nog, dat is iets wat je gewoon weetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik was het idd ook nog niet helemaal, maar nu ik ben ook overstag![]()
't Is een Lambrettascooter. Dat en de opsiering met al die spiegels is typerend voor de subcultuur.quote:
Nee. Qua muziek werd het in de jaren '60 vooral geassocieerd met bands als The Small Faces en The Who. De subcultuur is nog steeds alive and kicking.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bedoelt toch niet de café racers hé.
Flitspaal +1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef Flitspaal het volgende:
Mods?
vind je de OP niet goed gelukt soms? Dat je mods gaat roepenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef Flitspaal het volgende:
Mods?
Ik zie nergens mods staan hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef Stephan152 het volgende:
staat direct onder de eigenschappen van de foto
Dat is ook de reden dat ik geen antwoord gaf. Zat alleen te kijken hoe het spel werkte.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Etcetera het volgende:
en dat is net niet de bedoeling Stephan152
Dat is spieken, dat mag niet, evenmin als googelen. Men houdt zich daar keurig aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Stephan152 het volgende:
haal het laatste deel weg /scooter17.jpg
dan staat er direct de naam mods bij de naam van het eerste boek.
over het algemeen wel jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is spieken, dat mag niet, evenmin als googelen. Men houdt zich daar keurig aan.
Maar gij zult niet opzoeken hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Stephan152 het volgende:
haal het laatste deel weg /scooter17.jpg
dan staat er direct de naam mods bij de naam van het eerste boek.
Hopen wequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is spieken, dat mag niet, evenmin als googelen. Men houdt zich daar keurig aan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:11 schreef Stephan152 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik geen antwoord gaf. Zat alleen te kijken hoe het spel werkte.
Flitspaal heeft dat vast niet opgezocht. Hij weet ook altijd hele lastige vragen in de FOK! Movie Triviaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Stephan152 het volgende:
vond het wel grappig hoe uit het niets ineens de naam van het boek naar voren kwam zoas ie op die site vermeld stond
wat zijn de overige 9 gebodenquote:
Welk boek?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Stephan152 het volgende:
vond het wel grappig hoe uit het niets ineens de naam van het boek naar voren kwam zoas ie op die site vermeld stond
Gij zult oppergod Laffer niet boos maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, jou moet ik even hebben!
ik krijg heel veel klachten dat jij google gebruikt en daarmee AKQ verkloot, ik heb je al eens eerder gewaarschuwd dit niet meer te doen.
zou ook jij je aan de spelregels willen houden a.u.b.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zijn de overige 9 geboden
Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen
Gij zult de naam van de Schepper, MaJo, niet zonder eerbied gebruiken.
Gij zult naar Eisbar luisteren...
![]()
Geheel mee eensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zijn de overige 9 geboden
Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen
Gij zult de naam van de Schepper, MaJo, niet zonder eerbied gebruiken.
Gij zult naar Eisbar luisteren...
![]()
Shit.. zit ik hier met al die kennis en mag ik er niets mee doen.. Maar opdracht? Of is men nu vooral bezig met het google af te straffen...quote:
Ik kon er niet opkomen. Ik heb eerst zitten googlen om die naam te vinden. Daarna moest ik nog een goed plaatje vinden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Stephan152 het volgende:
solex
volgens mij ook..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Stephan152 het volgende:
solex
Hierzo staat er 1 in de schuurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:25 schreef Miesjel het volgende:
[..]
volgens mij ook..
Heb ik jaren lang willen hebben.
Als een modje vind dat ik gegoogled heb en niet een bevooroordeeld iemand uit een kliekje laat ik mij hier niet meer zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef Etcetera het volgende:
je bent nu 3x busted Jayhwak, blijf nog een keer weg of niet?
joh!quote:Zoals jullie vast niet is ontschoten worden wij soms beschuldigd van kliek-vorming
Ik ben jaloers.. maar de drang er een te willen hebben is een beetje over. Ik ambieer nu een volvo amazone. Iets met dak iig.quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.. maar de drang er een te willen hebben is een beetje over. Ik ambieer nu een volvo amazone. Iets met dak iig.
Op zich mag het wel maar ik ben bang dat weinig mensen het weten, waarschijnlijk alleen de mensen die Nijmegen goed kennen. Wat dat betreft is het niet meer echt algemene kennis ben ik bang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:35 schreef Miesjel het volgende:
Mag je ook zoiets vragen als in" Wat is de oudste kroeg van Nijmegen"?
Stel je zo een nieuwe vraag?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Stephan152 het volgende:
Ik zou niet eens 1 kroeg kunnen bedenken in Nijmegen, laat staan een specifieke.
Dat hoeft op dit moment ook niet. Je moet wel een vraag stellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Stephan152 het volgende:
Ik zou niet eens 1 kroeg kunnen bedenken in Nijmegen, laat staan een specifieke.
Lees je even de OP door Stephan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef Stephan152 het volgende:
OK werkt dat zo, pfoe ff denken
Grappig. TheSilentEnigma die niet bij de kliek hoort geloofde tot 2 dagen geleden ofso nog in jouw onschuld. Totdat hij het zelf constateerde. Hij is dan wel geen modje maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Als een modje vind dat ik gegoogled heb en niet een bevooroordeeld iemand uit een kliekje laat ik mij hier niet meer zien
[..]
joh!
W'rm niet? Dat is net zo algemeen als voetbalvragen stellen waar de heflt geen antwoord op kan geven omdat die nooit naar voetbalwedstrijden kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich mag het wel maar ik ben bang dat weinig mensen het weten, waarschijnlijk alleen de mensen die Nijmegen goed kennen. Wat dat betreft is het niet meer echt algemene kennis ben ik bang.
Heel jammer, maar die fout die ik met James Dean maakte is door heel veel mensen al gemaakt. Maar ja, ik ben Jayhawk en bij voorbaat al verdacht hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. TheSilentEnigma die niet bij de kliek hoort geloofde tot 2 dagen geleden ofso nog in jouw onschuld. Totdat hij het zelf constateerde. Hij is dan wel geen modje maar dat mag de pret niet drukken.
Dus...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heel jammer, maar die fout die ik met James Dean maakte is door heel veel mensen al gemaakt. Maar ja, ik ben Jayhawk en bij voorbaat al verdacht he
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:57 schreef Anarion het volgende:
Ik geloof toch dat stephan152 een nieuwe vraag moest stellen...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heel jammer, maar die fout die ik met James Dean maakte is door heel veel mensen al gemaakt. Maar ja, ik ben Jayhawk en bij voorbaat al verdacht he
Weet je wat het is jayhawk, je maakt jezelf verdacht door de manier waarop je je er steeds uit probeert te lullen. Zoals de allereerste keer dat we je betrapt hebben, waarom geef je dat niet gewoon toe? Ik zou veel meer respect voor je hebben als je zou zeggen "ja die ene keer heb ik inderdaad gegoogled maar daar heb ik van geleerd en dat doe ik niet meer" dan al die vage smoesjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
We klopt nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ga nou maar.
We moeten je hier niet![]()
Ben ik dan van dit gezeik af?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je wat het is jayhawk, je maakt jezelf verdacht door de manier waarop je je er steeds uit probeert te lullen. Zoals de allereerste keer dat we je betrapt hebben, waarom geef je dat niet gewoon toe? Ik zou veel meer respect voor je hebben als je zou zeggen "ja die ene keer heb ik inderdaad gegoogled maar daar heb ik van geleerd en dat doe ik niet meer" dan al die vage smoesjes.
Als je het gewoon toegeeft en beloofd het niet meer te doen dan wel ja.quote:
Ik geloof dat het daarvoor wel wat te laat isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je het gewoon toegeeft en beloofd het niet meer te doen dan wel ja.
Dit zegt genoeg denk ik!!!quote:
het woord lucifer komt van de duivelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel niet meneer lucifer zijn?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel niet meneer lucifer zijn?
Je moet de tekst die je bold wilt hebben eerst even selecteren met je muisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:13 schreef Stephan152 het volgende:
krijg het niet voor elkaar als ik op bold druk doet ie het niet
Doe je mijn punt dan ook even dik gedrukt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:13 schreef Stephan152 het volgende:
ddddddddddd
nee dat was een schipquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:22 schreef Homdeck het volgende:
Exxon valdez?
Die staan op #3quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:21 schreef Homdeck het volgende:
BP dan
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Exxon Mobile
ik vind eisbär kut. moet ik nu weg?quote:
ik had er al tien. Welke doen we wegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
De 10e: gij zult uw antwoord nimmer editten.
ja, net als ik..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind eisbär kut. moet ik nu weg?
Neem het maar weer overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
1602
De slowchat natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik had er al tien. Welke doen we weg
Doe maar eisbar wan tik vinnd het eigenlijk ook een kut liedjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik had er al tien. Welke doen we weg
quote:
Waarom denk je dat het erin staat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe maar eisbar wan tik vinnd het eigenlijk ook een kut liedje![]()
Jeejquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Neem het maar weer over![]()
Yurithemaster +1
Dat was de stad ja (nu new york) maar ik wil de naam voor het hele gebiedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:35 schreef Stephan152 het volgende:
Nieuw amsterdam
Dat lag in brazili� en was ook de naam voor Australi�quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nieuw holland
Het was wel een 'nieuw': nieuw .....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef Stephan152 het volgende:
geen idee columbia
lees ff de op doorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef Stephan152 het volgende:
nieuw indie
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef Stephan152 het volgende:
nieuw indie
quote:Per vraag raad je ᅵᅵn keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in ᅵᅵn post als er maar om ᅵᅵn ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten )
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
quote:
double dragon?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:50 schreef WooZ het volgende:
Nogmaals dezelfde vraag (waar nog niet het goede antwoord op is gegeven) als net voor de downtime:
[..]
Van welk spel is dat deuntjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef Stephan152 het volgende:
Hoe bedoel je welk computerspel
dat is amnesiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Geheuge verlies?
Kort maar krachtig antwoordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Een ziektegeschiedenis.
telt t punt wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:59 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Kort maar krachtig antwoord
Lienekien +1
ik gooi er nog wel een inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe geen vraag, want ik ga net eten.
onderste holle ader?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:04 schreef Jayhawk het volgende:
Welke ader loopt van de darmen, maag en milt naar de lever?
antwoord was volledig genoeg vond ik, ziektegeschiedenis is heel belangrijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:04 schreef WooZ het volgende:
een anamnese is toch niet de ziektegeschiedenis?
het is het gesprek wat de arts voert met zijn patiënt over zijn klachten
het antwoord klopt 100% zeker niet, kijk ook maar even op wiki. De anamnese is het gesprek over de klachten, en het is absoluut NIET te voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:06 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
antwoord was volledig genoeg vond ik, ziektegeschiedenis is heel belangrijk
Een anamnese is wat een patiënt met betrekking tot de voorgeschiedenis en relevante omstandigheden van zijn ziekte aan de dokter kan vertellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
het antwoord klopt 100% zeker niet, kijk ook maar even op wiki. De anamnese is het gesprek over de klachten, en het is absoluut NIET te voorgeschiedenis.
In de tractus anamnese komt vaak wel de ziektegeschiedenis aan bod, maar mijn antwoord klopt gewoon
Je hoeft 't mij niet uit te leggen, toevallig heb ik afgelopen maand de nodige anamneses afgelegd. In de definitie van de anamnese moet gewoon staan dat het 't gesprek tussen arts en patiënt is, waarin oa de voorgeschiedenis aan bod komt, maarja dat schijn je niet te begrijpenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Een anamnese is wat een patiënt met betrekking tot de voorgeschiedenis en relevante omstandigheden van zijn ziekte aan de dokter kan vertellen.
Jij zei aanname, wat er sowieso ver buiten ligt
Helicobacter pyloriquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef Jayhawk het volgende:
of een heliobacter
Kan, maar het antwoord dat is goedgeteld is gewoon fout, nogal frustrerendquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
Degene die de vraag stelt keurt het antwoord ook goed.
Next!
Ik heb ook geneeskunde gestudeerd en je hebt helemaal gelijk. Echter ik nam genoegen met het antwoord van Lienekien omdat niet iedereen op fok geneeskunde studeert.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je hoeft 't mij niet uit te leggen, toevallig heb ik afgelopen maand de nodige anamneses afgelegd. In de definitie van de anamnese moet gewoon staan dat het 't gesprek tussen arts en patiënt is, waarin oa de voorgeschiedenis aan bod komt, maarja dat schijn je niet te begrijpen
Zeg, in Van Dale staat: wat een patië®´ mbt. de voorgeschiedenis van zijn ziekte kan vertellen. Dan is ziektegeschiedenis toch niet zo slecht?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je hoeft 't mij niet uit te leggen, toevallig heb ik afgelopen maand de nodige anamneses afgelegd. In de definitie van de anamnese moet gewoon staan dat het 't gesprek tussen arts en patië®´ is, waarin oa de voorgeschiedenis aan bod komt, maarja dat schijn je niet te begrijpen
Om het goed te maken mag jij de categorie kiezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kan, maar het antwoord dat is goedgeteld is gewoon fout, nogal frustrerend![]()
1998quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef Jayhawk het volgende:
In welk jaar won Ajax voor het laatst de Champions Leage?
In welk stadion was dat?
Wie scoorde het enige en winnende doelpunt?
En tegen welke club?
Hint:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef WooZ het volgende:
maar ik weet de naam van dat stadion niet
Zeg, ben jij wel lecker?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Erich Honecker stadion?
sorriequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:29 schreef WooZ het volgende:
ernst happel dan idd ja
WooZquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef Jayhawk het volgende:
ok ik twijfel wie het punt krijgt :S
naja das hier wel vaker zoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
sorrie![]()
Ik was te laat met m'n wenen, kluivert etc
Beetje lullig dat ik dan een punt krijg
dat is geologiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef WooZ het volgende:
Wat is de naam van deze berg, en waar ligt hij / zij?
[afbeelding]
Welk boek?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:49 schreef Nesle het volgende:hee lui!
ik ben heel blij want heb net een boekverslag af waar ik 3 uur mee bezig ben geweest!![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:49 schreef Nesle het volgende:hee lui!
ik ben heel blij want heb net een boekverslag af waar ik 3 uur mee bezig ben geweest!![]()
Het behouden Huys van Willem frederik Hermansquote:
Dat is maar zo'n dun kutboekje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het behouden Huys van Willem frederik Hermans.
En dan op de echte manier van ontleden en shit
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is maar zo'n dun kutboekje.
het ligt wel in een park, maar niet in yellowstonequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat het in yellowstine park ligt maar die naam van de rots zou ik niet weten
Yosemite?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
het ligt wel in een park, maar niet in yellowstone
in de USA iig
Je bent echt streng hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
En 't is gewoon 'huis', niet 'huys'.
Nee, wel westelijk gelegen.quote:
Waar in het wetsen noorden of zuiden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:03 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee, wel westelijk gelegen.
Dit is overigens m'n eigen (niet erg verschillende) foto van 't geheel:
[afbeelding]
Het houdt bij mij ook op met Capone.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is bijna de moeite niet, maar toch TVP. Van Maffia weet ik niks af.
bugsy komt me wel vaag bekend voor maar een naam uh uhquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef vipergts het volgende:
zijn bijnaam is bugsy en ik zoek zijn achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |