Juh, tenzij we een andere private vinden.. ben niet zo kapot van sROSE to be honest. Hoop dingen doen het nog niet, schiet niet op >.< Hier en hier staan wel wat private servers maarja.. svolgens mij ook niet allemaal je-van-het.quote:
Volgens wat ik gister via IRC las gaat het over zeker 3 man. Brett93, Snoop en DonovanX oid...wat een kansloos stel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juh, tenzij we een andere private vinden.. ben niet zo kapot van sROSE to be honest. Hoop dingen doen het nog niet, schiet niet op >.< Hier en hier staan wel wat private servers maarja.. svolgens mij ook niet allemaal je-van-het.
Best triest dat zo'n gast met z'n attacks het weer moet verpesten voor de rest >.<
hehe meestal not busy, maar altijd genoeg shops, zitten veel high levelers dus meeste op luna en eldeon.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef DaFan het volgende:
Wat is 'rustig'?
Not Busy/Normal?
Oh, en ooit problemen gehad bij CC betaling?
Al enig idee welke class je gaat? Wij zijn er allemaal al redelijk uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef jorryt het volgende:
Yay RuffRose
Reset vind ik niet eens zo erg...
En ik dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:41 schreef DaFan het volgende:
Ik ga dexcleric, Weizz gaat scout. Daan arti, nog s 2 bourgs en 2 clerics volgens mij. Gister ff besproken op irc
Zag op ruffrose forum dat ook Dodged weer Artisan gaat, en no offence Jonks, denk dat ie wel harder rankt. Maar zal ook wel s wat bij jou laten maken hoor(Gewoon weinig tot geen craftskills nemen onder lvl 70
)
Er staat toch 'Daan arti' of vergis ik me nuquote:
Moet iedereen toch zelf weten. Zoals het er trouwens nu voorstaat hebben we er niet meer dan 2.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:26 schreef jorryt het volgende:
Wat hebben we aan zoveel bourgs?
Ik ga raider btw.
Knight is trouwens wel aan te raden, ik word het niet want ik doe nooit 2x hetzelfde, lijkt me saai... Dealer ben ik ook al geweest, Mage ook, Cleric is te saai
Jepquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:01 schreef Timminater het volgende:
zijn private ROSE servers legaal ??
aangezien ze hier besproken worden ??
Moet je eerst aan de files zien te komen...En waar het staat, weet ik t. De eigenaar van deze pserver heeft iig contact gehad met Triggersoft en het wordt gedoogd zolang er geen geld aan wordt verdiend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef Timminater het volgende:
heeft iemand een linkje voor mij waar staat dat private ROSE servers legaal zijn, in dat geval wil ik er namelijk zelf eentje starten voor FoK! misschien.
maar moet dus wel legaal zijn.
Op Ruff-rose forum en irc heb ik al meer dan 10 man gezien met een private server en nog wel s 5 public privates...lijkt me niet zo'n probleem dus.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:14 schreef Timminater het volgende:
files kan ik regelen, das geen probleem, ben bekend met alle emu groepen, dus server files heb ik zo, moet alleen weten of het legaal is.
klopt, maar World of Warcraft emu's zijn er ook meer dan 500. dat betekend niet meteen dat ze legaal zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 11:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Op Ruff-rose forum en irc heb ik al meer dan 10 man gezien met een private server en nog wel s 5 public privates...lijkt me niet zo'n probleem dus.
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 1 november 2006 11:26 schreef Timminater het volgende:
[..]
klopt, maar World of Warcraft emu's zijn er ook meer dan 500. dat betekend niet meteen dat ze legaal zijn![]()
klopt, maar Band of Fok!kers is onderdeel van fok!,quote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nietZolang je m private houdt (voor jezelf binnen je eigen LAN) kan TS er ook niet achter komen, dat scheelt. Maar als al die servers blijven bestaan lijkt mij het dat ze niet zon haast hebben. Je krijgt trouwens vast eerst ook een waarschuwing via de mail
yup pRosequote:Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef KumA het volgende:
zijn er hier nog mensen die de officiele spelen?
Ah voor BoF...ja dan moet je idd wel ff achteraan. Misschien kan je Ruff of Glov van rRose eens mailen of een andere houder van een private server.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:33 schreef Timminater het volgende:
[..]
klopt, maar Band of Fok!kers is onderdeel van fok!,
dus een server betekend dat het legaal moet zijn zodat het image van FoK! niet geschonden word![]()
ik heb nog een oud WoW community van 200 man die ook op zoek is naar een nieuw spelquote:Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef Jonks het volgende:
nadeel:
een leuke / grote community ontbreekt op een private fok! server
Hehe na 2 jaar heb ik het ook wel gezien hoor. Ik zou trouwens liever zien dat je iROSE draait dan EVO want EVO is imo niet veel aanquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Timminater het volgende:
[..]
ik heb nog een oud WoW community van 200 man die ook op zoek is naar een nieuw spel
dus genoeg spelers denk ik
ik heb 2 jaar lang een private Warcraft server gedraaid (WoW-Netherlands en WoW TDS voor de kenners) dus denk dat ik de server enz. snel genoeg aan de gang heb, probleem is legaliteit, want daar liep het na 2 jaar ook fout bij WoW.
Ehm 2 jaar met downtime van ongeveer 16 maanden?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef jorryt het volgende:
"na 2 jaar heb ik het ook wel gezien hoor. Ik zou trouwens liever zien dat je iROSE draait dan EVO want EVO is imo niet veel aan"
Hoe lang speel je iRose nu?
NaRose = Evoquote:Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef jorryt het volgende:
Mja ik heb nooit EvoRose gespeeld, dus dat lijkt me wel leuk. Wel is iRose goed gebalanceerd, op dexcleric na, van EvoRose weet ik dat niet zo zeker. NaRose waren dealer en scout iig waardeloos.
Moet je wel ff zeggen welke versie je speelt, al neem ik aan dat het NaRose is. Niemand hier speelt een officiele versie, behalve Chapter_V op pROSE.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef KumA het volgende:
zijn er nog mensen die op de (officiele) evo spelen?? ik zoek een party
Dude, als ik vraag of er nog iemand de officiele evo speelt...welke versie denk je dan dat ik speelquote:Op donderdag 2 november 2006 18:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je wel ff zeggen welke versie je speelt, al neem ik aan dat het NaRose is. Niemand hier speelt een officiele versie, behalve Chapter_V op pROSE.
Succes met zoeken![]()
NaRose? kRose? pRose? jRose? Zeg het maar hoor, allemaal officieel en ze draaien allemaal op de EVO-content.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef KumA het volgende:
[..]
Dude, als ik vraag of er nog iemand de officiele evo speelt...welke versie denk je dan dat ik speel![]()
Als in de officiele van de officiele site!!! niet zo'n heel moeilijk concept hoor...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
NaRose? kRose? pRose? jRose? Zeg het maar hoor, allemaal officieel en ze draaien allemaal op de EVO-content.
serieus.... hoe groot schat je de kans dat ik 1 van die 2 onderste speel? common sence dude!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef DaFan het volgende:
http://www.roseonlinegame.com/
http://www.roseonline.co.kr/
http://www.roseonline.ph/
Maarja whatever je zal wel NARose bedoelen omdat er 'Official Site' boven staat.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef KumA het volgende:
[..]
serieus.... hoe groot schat je de kans dat ik 1 van die 2 onderste speel? common sence dude!!!
Stats:quote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef DaeDaluz het volgende:
Als goeie items 50% minder droppen worden ze ook duurder.
@Jorryt heb jij goeie knight guide / build voor me?
Movementspeed = altijd fijn, hawker op lvl 120+ heeft heel veel meer movementspeed dan een cart. Geloof mij, als je eenmaal zo'n movementspeed hebt wil je niet andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:31 schreef Jonks het volgende:
Qua skills, heeft scout dan nog een (groot) voordeel over Bourg?
Neem aan dat jij dexcleric wil proberen omdat het een coole setup is, wat zijn de redenen van anderen om te gaan worden wat ze straks willen worden?
@evdl waarom is movementspeed / dodge sterk? Dodge kan ik me iets bij voorstellen maar dat blijft naar als je FH's op kings e.d. wil maken die breken door je dodge heen.
tot morgen!
Ciao
Als je die wilt hebben wens ik je erg veel succes met je koreaans... Krose is volgens mij het origineel....quote:Op donderdag 2 november 2006 18:56 schreef KumA het volgende:
[..]
Als in de officiele van de officiele site!!! niet zo'n heel moeilijk concept hoor...![]()
Mja, op ruff-rose was de meerderheid hawker, en ik denk toch dat scout dan nog iets boven raider staat (Eigen attackpower buff, eagle shot met 7sec. stun, duurste arrows, ranged, etcquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:34 schreef Jonks het volgende:
Evdl,
Thanks! Alweer een uitgebreid antwoord
Dodge is opzich heel weak tegen magic attacks toch?
Wat voor character is in een PVP battle (Heb ik nog nooit gedaan) superieur? Kan me voorstellen dat een dealer dan behoorlijk schraal is. Hoewel een bourg nog steeds wel lekker damage dealt.
Mage?
Bourg?
Raider?
Knight?
grr characters zijn allemaal wel interessant.
Cleric vanwege de betere buffs? Pas na 70 is dexcleric echt leuk om te spelen vanwege de aspd up en crit up. Kheb voor mezelf al een lijstje van wat ik precies neem etc, dan ben ik op 90 iig al een kerstboom met alle buffs. Ik heb er iig veel zin in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Jonks het volgende:
Kan iemand me een precieze uitleg over de dex cleric geven?
Wat ik me er van herinner :
- Muse met veel dex en int
- Boog vanwege dex
- Hoge magic resistance vanwege int
- Hoge dodge vanwege dex
Maar waarom cleric ipv magician? (solo??)
Hoe is de stat verhouding precies?
We'll see. Ik weet ook niet of het zo leuk wordt als mn vorige omdat ik nu helemaal geen 7/7 gear ofzo krijg (vorige had alleen maar 7/7 en 3/15).quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef jorryt het volgende:
Ik zou zelf ook geen dexcleric worden omdat me dat gewoon saai lijkt, geen active skills
Zo heel veel active skills gebruik ik normaal ook niet, alles nu als scout wel... Maar ik pomp nog heel erg veel in inactive skills... Dat brengt je gemiddelde gewoon het meest omhoog.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:06 schreef jorryt het volgende:
Ik zou zelf ook geen dexcleric worden omdat me dat gewoon saai lijkt, geen active skills
Van dex krijg je geen aspd hoor...denk dat je eerder mspd bedoeltquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik zeg ook én dodged.
Gaat vooral om dodged, maar beetje extra aspd is ook niet verkeerd als je die er bij krijgt
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:22 schreef evdl het volgende:
Dex geeft geen attackspeed hoor
Bedoelde inderdaad mspd![]()
En een vraagje, waarom add je DEX als je launcher gebruikt?![]()
Ik had ook maar een klein beetje, met gear iets van 35 dex, en 130+ str en con, ik weet het niet precies meer maar ik had er iig een beetje van. Dex naar 35 brengen kostte na een tijdje evenveel points als 3 str erbij ofzo![]()
DEX geeft attack voor gun, niet voor launcher :p
Meest gebruikte launcher build is 4:4:1 CON/STR/SEN als ik het me zo goed herinner.
En bourg moet uiteraard ook voor sniping gaan, erg hoge attack en op lvl 19+ geeft ie sleep effect.
Ohja en als scout niet teveel STR nemen, als scout is 5STR 1 atk ofzo, dus vrij nutteloos.
Wel een beetje nemen uiteraard, voor klein beetje extra HP en defense, de eerste puntjes die je toevoegd kosten maar een paar statpoints =)
Het is trouwens officieel nu dat ze de 7e een nieuwe host krijgen, dan zal het dus niet lang meer duren voor ie weer online komt
@backhander: genoeg, kom maar op![]()
Tssquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Van dex krijg je geen aspd hoor...denk dat je eerder mspd bedoelt
Btw Jorryt, als je niet in Vaffanculo gaat krijg je ook geen buffsEn een flinke partij pvp voor je oren als ik je tegenkom op CF
![]()
Ik - Raiderquote:Op zondag 5 november 2006 23:17 schreef DaFan het volgende:
Zodra server up is hebben we nu deze jobs:
Romalo - Cleric
Morianti - Cleric
Yasha - Raider
Weizz - Scout
Daan - Arti of bourg
Korsakoff - Bourg
DaeDaluz - Knight
Gabez - Knight
Jonks - Hawkerrichting?
DaFan - Dexcleric
(Jorryt - Raider) Gaat niet meer in Vaffanculo want die wil met holmaatjes uit zn klas
Dit zijn de eerste jobs voor zover ik ze nu weet.
PS: Jorryt hoeveel van die klasgenootjes heb je eigenlijk, hierboven staan nu maar 10 namen namelijk
Wat word je ingame naam? En zoals je ziet is er wel ruimte in de clan, contact me maar een dag of 1-2 nadat het spel van de grond is gekomenquote:
Zie mn edit.quote:Op maandag 6 november 2006 12:19 schreef Chapter_V het volgende:
hutsefluts apen ffshawker
* Chapter_V gaat mirc maar eens opstarten thuis
quote:Server Migration and Reset
November 06, 2006
The RuffRose servers will migrate on Nov.7th to a new hosting plan with Softlayer network, where they offer hardware IDS and IPS and basic mitigation against bandwidth/network attacks. We'll also be able to customize our backend network without any extra cost to us or our communty.
Character information including zully, equipment, levels, items, clans and warehouse contents will be wiped completely. Avatar names and friends lists will carry over into the new database at Softlayer. The decision for the wipe comes from a consensus between the administration and the GM team, more information can be found here:
quote:Server Online, Pre-Reset
November 06, 2006
RuffRose is temporarily online for players to take final screenshots of their characters and clan before the reset.
goedzo.quote:Op maandag 6 november 2006 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga toch nog voor de raider
Dae bracht me aan het twijfelen door te zeggen dat scout eigenlijk beter is.. en aan de ene kant lijkt me dat ook echt tof zo'n boog maar aan de andere kant wil ik gewoon eens van dichtbij aanvallen..
Ook beetje bijgedaan maar had eigenlijk wel achterwege kunnen laten. Minder Str, minder Dex, meer Senquote:Op maandag 6 november 2006 16:21 schreef Jonks het volgende:
Bourg voor mij, hopelijk met gathering fix.
Dafan waarom had je punten in dex met je bourg, was dat vanwege EQ of ook paar points gekocht?
Neuqen???quote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zie je wel dat wij ook heus wel topics kunnen maken waar we ontopic in blijven![]()
Toen was ik er niet, en nu liet ik me expres doodgaan...quote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef Weizz het volgende:
Jonge, jij hebt al honderden keren je gelijke gevonden
Bovendien lig jij daar wel erg plat en vergelijking met die ander... is dat al gelijk ???
Yup, ik ben trots op jullie.quote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zie je wel dat wij ook heus wel topics kunnen maken waar we ontopic in blijven![]()
Ik heb wat guides gelezen over Raider en de meesten raden voor katars str 2 dex 3 aan..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik mijn raider in elkaar ga draaien..
Heel veel dex ofcourse en denk ongeveer de helft str..
en max 50-60 con en sen (kan altijd nog uitgebreid worden)
Ik dacht zelf aan sowieso voor lvl 69quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef jorryt het volgende:
Dus als de nieuwe knights tips nodig hebbben, vraag maar
Ik heb het niet gelezen maar aan de hand van wat jij zegt concludeer ik het volgende: Andere wapens (hogere level wapens) hebben de attack anders gebaseerd dan lagere lvl wapens, of is dit met alle wapens zo. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord en het nooit zelf getest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Jonks het volgende:
ghehe, ja sorry.
Je zal me niet snel iets zien posten met een melding, d'r zit altijd een vraag bij
Kom op Fok! uit eigen belang![]()
Daarom alsnog een vraag: Jorryt, heb je de thread bekeken die dafan vanmorgen postte? Daar zegt iemand die volgens mij verstand van zaken iets over de damage verdeling van de launcher.
Evdl, jij loopt ook al een tijdje mee in het circuit. Het verhaal 'kwaliteit / type launcher bepaald hoeveel AP bijdrage STR heeft of CON of SEN' m.a.w. er is geen vaste verdeling 0,45 : 0,45 : 0,1. Hoe sta jij daar tegenover?
Taunt had ik zelf niet, maar zullen je partyleden wel fijn vinden denk ik, en die zou ik gewoon lvl 1 doen, als het mislukt kan je toch 10 sec later weer proberen wat boeit datquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:19 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan sowieso voor lvl 69
Weapon Mastery 10
Heavy attack 10
Leap attack 10
Harden body 10
Armor Mastery 10
Taunt 3
Endure 5
Of raad je blood-attack aan, en welke dan wat minder?
En 65% str, 25% con en 10% dex, want wat extra dodge lijkt me wel handig.
Waar wij nu over praten is een private server, zie ook de OP. De boel wordt atm verplaatst en er komt een reset dus perfect moment om te beginnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Omkron het volgende:
Is het nog steeds gratis of niet..? Was erg leuk toen..
Jep.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef Jonks het volgende:
Drop x1 -> gathering / stockpile skill weer active?
Geen arti, 2 clerics. Ik maak samen met Romalo zn char (cleric) wel een arti als hij lvl 80-90 is zodat we die kunnen powerlvlen. Dan gooi ik daar mn gems wel op, kan Romalo buffen -> boem!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Jonks het volgende:
Sowieso misschien niet gek eventjes nog een laatste inventarisatie te doen?
Hebben we een voldoende artisan / cleric power?
Mee eens,quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:53 schreef Weizz het volgende:
Laat het zwikkie eerst maar eens online komen....
AMD Athlon 64 3000quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef jorryt het volgende:
Lol wat voor pc heb jij
Dat met die patch heb je al gedaan neem ik aan?quote:Op zondag 12 november 2006 18:27 schreef Simsfan88 het volgende:
Als ik op Rose Online.exe druk krijg ik een error in het Japans
En op Krose dan zie ik een sec een zandloper en dan gaat die weer weg... kan best zijn dat ik over een paar min ineens een scherm zie, heb ik wel vaker last van...
Al iemand een job kunnen kiezen in het eerste half uur?![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef Simsfan88 het volgende:
Rose doet het nu gelukkig weer, ben level 12 en bezig met mijn jobquest, waar een wel heel erg irritante bug inzit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |