moest ff na de lage bashoproepen van dayquote:
komop zeg, zoveel aandacht om een user te bashen als mod zijnde....quote:
Op Jappie ja, niet op jou!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, zoveel aandacht om een user te bashen als mod zijnde....
je bent tot over je oren!![]()
Pstt... Skippie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
moest ff na de lage bashoproepen van day
Ja, ik kom wel ff op skype, Day is toch even in ontkenningquote:
Een aanval.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
is nu eigenlijk al duidelijk wat precies de oorzaak van de down was trouwens?
Ah, ook al Skype-hoer?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel ff op skype, Day is toch even in ontkenning![]()
heej klodderquote:
zolang jij me afwijst voor Jappie om je gevoelens te ontkennen ......quote:
ik ben er al bijquote:
duhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een aanval.
Maar nu is FOK! "veiliger en sneller dan ooit"![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
is nu eigenlijk al duidelijk wat precies de oorzaak van de down was trouwens?
Ik heb maar 1 gevoel voor jou :quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang jij me afwijst voor Jappie om je gevoelens te ontkennen ......
Is Ice er ook bij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef chas het volgende:
[..]
Jij kan er ook nog wel bij, hoor!
Leukkkkkkkkkkkkk ;-)
ja! kom je?quote:
Niet als jij er ook bent!quote:
beterszzquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik heb een veeeeeeeel leukere:
[afbeelding]
Was juist zo gezellig vandeweekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
Doet niet mee kruipt op tijd zijn bedje in vanaaf![]()
![]()
Nee hè? Die slijmbal!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef chas het volgende:
[..]
Bommie wil ik er niet meer bij, hoor!
Brrrrrrrrrrrrrrr...
aleen ging jij er 2 uur te vroeg vantussenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was juist zo gezellig vandeweek
Kom ik binnen ga jij gauw weg..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
Doet niet mee kruipt op tijd zijn bedje in vanaaf![]()
![]()
Laatste biertje viel verkeerd, voor je het weet verklaar ik iedereen de liefdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
aleen ging jij er 2 uur te vroeg vantussen![]()
Yoehoeeeeeeeeeee....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste biertje viel verkeerd, voor je het weet verklaar ik iedereen de liefde![]()
Hoi Gladys!quote:
wou net wat liefs zeggen maar laat maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Gladys!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hart slaat een keer over bij het lezen van je naam. De gedachte aan jou doet de grond onder mijn voeten verdwijnen, ik ben als was in jouw handen!
????? waarom?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
wou net wat liefs zeggen maar laat maar![]()
![]()
omdat je net iets onaardigs zeiquote:
Iets onaardigs?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat je net iets onaardigs zei![]()
Maar zal over mijn steen strijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uh ja,dat je er geen klote van meendequote:
nee hoor,nu niet meerquote:
Morguh!quote:
de rest zit nu op m'n skypequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]zijn we hier nog maar met z'n 3en?
En what the fuck heb ik daaraan?quote:
skippiehoerquote:
heej heb je een microfoonquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En what the fuck heb ik daaraan?
Of krijgen we hier de transcripts?
Nope!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet weten wat die Bommie lult, joh!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
pettapitamientjequote:
www.skype.comquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dialect is al niet aan te horen, he?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Je wilt toch niet weten wat die Bommie lult, joh!
Helemaal niet interessant
Somewhere, maar weet bij god niet waar, op m'n andere laptop moet het wel kunnen maar dat moet ik nog allemaal even installerenquote:
vieze flikker dat je bentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAL: ZEG KEN JIJ DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW....LALALALA
Als het maar worsten zijn van de HEMA!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAL: ZEG KEN JIJ DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW....LALALALA
Ik wil gewoon keihard door zijn speakers schreeuwenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Je wilt toch niet weten wat die Bommie lult, joh!
Helemaal niet interessant
ja ga eens snel doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Somewhere, maar weet bij god niet waar, op m'n andere laptop moet het wel kunnen maar dat moet ik nog allemaal even installeren
die zijn niet halalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef chas het volgende:
[..]
Als het maar worsten zijn van de HEMA!![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet teveel van me verwachten, heb m'n spullen van Denemarken nog niet eens uitgepakt, laat staan de spullen uit Manchester
Dan maar geen halal, maar wel een lekker knapperig vel waar ik graag mijn tanden in tanden in wil zetten!quote:
als ik die zooi weer gevonden heb, volgende week dus, denk dat ik dan m'n kamer eens ga opruimen, word op dit moment een beetje ziek van al die dozenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus wanneer kom je skippieen
volgend jaar
![]()
Wat deed jij dan in Denemarken? Je woonde toch in Manchester?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet teveel van me verwachten, heb m'n spullen van Denemarken nog niet eens uitgepakt, laat staan de spullen uit Manchester
ja lach maar....quote:
HEAUMEAU!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik word op dit moment een beetje ziek van al die dozen
wij maken vele lekkerdere worsten hoor...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:25 schreef chas het volgende:
[..]
Dan maar geen halal, maar wel een lekker knapperig vel waar ik graag mijn tanden in tanden in wil zetten!
je hebt een dozenallergie ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik die zooi weer gevonden heb, volgende week dus, denk dat ik dan m'n kamer eens ga opruimen, word op dit moment een beetje ziek van al die dozen
Denemarken heb ik gestudeerd van jan 2005 tot aug 2005, Manchester heb ik gewerkt vanaf september 2005quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in Denemarken? Je woonde toch in Manchester?
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denemarken heb ik gestudeerd van jan 2005 tot aug 2005, Manchester heb ik gewerkt vanaf september 2005![]()
Kansloos werd je in 2006 in nederland!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denemarken heb ik gestudeerd van jan 2005 tot aug 2005, Manchester heb ik gewerkt vanaf september 2005![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kansloos werd je in 2006 in nederland!
OMG het is dus echt waarquote:
In NL studeer ik nog steeds Economie en in Denemarken heb ik Economics gedaan en een paar courses schrijven en prestenteren in het Engelsquote:
Cool, hoe lang moet je nog dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In NL studeer ik nog steeds Economie en in Denemarken heb ik Economics gedaan en een paar courses schrijven en prestenteren in het Engels
Als alles volgens plan verloopt ben ik volgend jaar december klaar en in principe moet m'n master scriptie voor september volgend jaar af zijn aangezien degene met wie ik het ga doen het jaar daarop in Utrecht verder wil gaanquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef chas het volgende:
[..]
Karton droogt uit!
Het zuigt het vocht eruit!
![]()
In welke tijdzone zit jijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef Gladys het volgende:
het is 2 uur 's middags gaan ze een beetje over studies liggen lullen![]()
limburgquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In welke tijdzone zit jij
Moet btw zo ook nog eten
ik zit ook bijna in Limburg en bij mij is het toch echt 0:45quote:
staat mijn klok dan verkeerd ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zit ook bijna in Limburg en bij mij is het toch echt 0:46
Loopt je klok achter!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zit ook bijna in Limburg en bij mij is het toch echt 0:45
Wel gedevalueerd zeg, dat HBO.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als alles volgens plan verloopt ben ik volgend jaar december klaar en in principe moet m'n master scriptie voor september volgend jaar af zijn aangezien degene met wie ik het ga doen het jaar daarop in Utrecht verder wil gaan
Volgens mij kan ik de TT wel veranderen.quote:
quote:
zwijg jij!quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik de TT wel veranderen.
ja in "waar manu en bommie bruinwerkers zijn"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik de TT wel veranderen.
Kom ik precies op tijd even binnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja in "waar manu en bommie bruinwerkers zijn"![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Versibommie doet erg zijn best om op een andere user te lijken en onder diens 'naam' te kloten. Mag mailen als hij/zij daar een volkomen logische verklaring voor heeft.
smakelijk manuquote:
Gelijk heb je Day.............wegwezen met bommels........quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 gevoel voor jou :![]()
Jappie:![]()
neem een worst!quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelijk heb je Day.............wegwezen met bommels........
Day![]()
...denk je echt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day wil me alleen wat pissed maken door met de grootste kneus hier aan te pappen, arme knul!
sorry pik, tis ff niet andersquote:
Thanks mate....het doet wel zeer maar ik ben iig blij dat je zo eerlijk bent om het me te vertellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry pik, tis ff niet anders![]()
Daar kan ik inkomen. Maar er zijn meer vissen in 't water, dus kopop!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks mate....het doet wel zeer maar ik ben iig blij dat je zo eerlijk bent om het me te vertellen.![]()
Ik voel me behoorlijk misbruikt kan ik je vertellen...![]()
![]()
Maar er zijn ook meer vissersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Maar er zijn meer vissen in 't water, dus kopop!
sssssssssssssst, je maakt zijn zelfvertrouwen stukquote:
goeiemorgen manuquote:
Morguh Manu!quote:
quote:
Was om 6:15 al present maar nog niet hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lamzak we zitten hier al 2 uur
maar ook goedemorgen
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
mogguh oortjes......lekker "geslapen" ?![]()
![]()
voor lekker hoef je geen sorry te zeggen hoorquote:
quote:
hoi oortjequote:
hou eens ff op zeg...quote:
heej jappiequote:
heej manuquote:
bah..das niet leuk ... lekker bakkie thee nemenquote:
ligt het aan mij dat ik er nix van verstaquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:47 schreef Jappie het volgende:
Ut begint hier weer druk te worden ...stress stress stress.......![]()
Laters...![]()
Tekst staat hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
ligt het aan mij dat ik er nix van versta
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou eens ff op zeg...ben net wakker en je maakt me nu al weer op alle mogelijke manieren gek
![]()
![]()
![]()
stomme skippiehoerquote:
hoi versibommiequote:
goeiemorgen buuf...ja laat ik ook nog maar een bakkie pakkenquote:
quote:
ah, je had dus een logische verklaring?!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Versibommie doet erg zijn best om op een andere user te lijken en onder diens 'naam' te kloten. Mag mailen als hij/zij daar een volkomen logische verklaring voor heeft.
jahaaaaaaa leuk tochquote:
Je hebt hetzelfde msn adres als Versibommiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
jahaaaaaaa leuk tocher moet meer geskippied worden
![]()
vanaaf dan maar weer ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
jahaaaaaaa leuk tocher moet meer geskippied worden
![]()
ja ik kan ook jouw msnadres invullen hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde msn adres als Versibommie
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik kan ook jouw msnadres invullen hoor
Alleen nog niet hetzelfde onderschrift bij de avaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde msn adres als Versibommie
ja alsof ik het nu wel snapquote:
quote:
vind je dat jammer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:37 schreef versabommie het volgende:
Hey...ik zie mijn kloon niet meer?![]()
leuk mutsje heb je opquote:
neuh ...heb net weer aan een fa gevraagd hem te bannen...quote:
Kerstkind hequote:
Wie ben jij?quote:
Vreemd, was gisteravond toch al geband? :quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ...heb net weer aan een fa gevraagd hem te bannen...![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Fuck....quote:
yeps....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vreemd, was gisteravond toch al geband? :
[..]
neuh joh...verveel me ..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Fuck....![]()
Heb ik iets verkeerds gezegd?
heej mikequote:
hahaha en dat klopt ook nogquote:
vandaagquote:
Net een stukje leesvoer in de FB gezet om je fijne discussie met PH levend te houden. Misschien dat dat de verveling iets verdrijft?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ...heb net weer aan een fa gevraagd hem te bannen...![]()
ik wil ook een feessiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
was ff kind naar feessie brengen, maar ben er weer!![]()
Tis hier toch altijd feest?quote:
Duh...zou ik liegen?quote:
goed verhaal in de fb mike!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tis hier toch altijd feest?![]()
Toch?![]()
Ik heet geen Maureen heur!quote:
vind je ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tis hier toch altijd feest?![]()
Toch?![]()
Dank... Ben benieuwd of er op gereageerd wordt daar. Voor hetzelfde geldt dat de discussie nu gewoon dood is. Heb ik dat hele stuk tenminste niet voor niets geschreven.quote:
Mijn laatste reactie vond ik meer dan afdoendequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dank... Ben benieuwd of er op gereageerd wordt daar. Voor hetzelfde geldt dat de discussie nu gewoon dood is. Heb ik dat hele stuk tenminste niet voor niets geschreven.
ik dacht nog: zal ik er op reageren. maar ik brand me er niet aan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dank... Ben benieuwd of er op gereageerd wordt daar. Voor hetzelfde geldt dat de discussie nu gewoon dood is. Heb ik dat hele stuk tenminste niet voor niets geschreven.
absoluut.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie vond ik meer dan afdoende![]()
ik ook niet,ben Henkquote:
zeg Henk, Koffie?!quote:
Henkie! Mooi fietsweer he?quote:
ja lekker buufquote:
fietsen ? henk kan niet fietsen heurquote:
ik vind vooral de reacties op het bericht wel vermakelijk...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Manu82 het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article744516.ece
http://home.planet.nl/~choncoop/nick/HandigeDingen/hd014.htmquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
fietsen ? henk kan niet fietsen heur![]()
Klopt, maar vind wel dat ze de regels beter hebben aangepastquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind vooral de reacties op het bericht wel vermakelijk...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~choncoop/nick/HandigeDingen/hd014.htm
[..]
[..]
Ik heb het nog steeds niet gezien. In DGK kijk ik zo nu en dan in het tietentopic, omdat ik één van de dames wel lekker vind, maar een mening over het programma heb ik dus niet. Daarom vind ik die reacties op dat stukje wel geinig, allemaal een grote mond hebben over een programma maar er blijkbaar wel iedere dag naar kijken. Hoe hypocriet kan een mens zijn....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, maar vind wel dat ze de regels beter hebben aangepasten vind het overigens ook best een leuk programma, alleen moeten ze even ophouden met nicolaas/stephan gezeik....
Troost je.... is zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef puntoortje het volgende:
wat heb ik toch een heerlijk kind...
tim moet je plassen...
nee ...
5 tellen later.. broek nat![]()
dat duurt nog 13 en een half jaar...hihiihquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Troost je.... is zeer herkenbaar.![]()
't wordt overigens wél een probleem als je kinderen/ huisgenoten van 16 jaar of ouder dit soort gedrag gaan vertonen.
onze peuter van dezelfde leeftijd zit nog fulltime in de luiers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat duurt nog 13 en een half jaar...hihiih
Wil je geloven dat, als dat eenmaal over is, je het nog gaat missen ook?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze peuter van dezelfde leeftijd zit nog fulltime in de luiers.![]()
nou Henk draag dan eens een ander onderwerp aan...quote:
voorlopig verwacht ik nog als kiespijn, maar dat heb ik van meer dingen gedacht...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wil je geloven dat, als dat eenmaal over is, je het nog gaat missen ook?
Nou, ik zou zeggen; Knal er eens een leuk onderwerp in...quote:
tim wil geen luiers aan... hij trok ze steeds uit... alleen toen ie ziek was gaf hij aan dat hij een luier wouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze peuter van dezelfde leeftijd zit nog fulltime in de luiers.![]()
* ook wacht*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen; Knal er eens een leuk onderwerp in...
Ik denk zelfs met een bepaalde weemoed terug aan die verdomde nachtvoedingen in het begin. Terwijl ik op die momenten zelf het liefst dood wilde....of in ieder geval graag in een diepe coma.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voorlopig verwacht ik nog als kiespijn, maar dat heb ik van meer dingen gedacht...![]()
dat geloof ik graag. Commentaar van Bram: nee ik hoeg niet op de wc! ik hebt luiler...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tim wil geen luiers aan... hij trok ze steeds uit... alleen toen ie ziek was gaf hij aan dat hij een luier wou
hij klimt ook zelf op de wc.. leuk gezicht![]()
die bedoelde ik precies!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs met een bepaalde weemoed terug aan die verdomde nachtvoedingen in het begin. Terwijl ik op die momenten zelf het liefst dood wilde....of in ieder geval graag in een diepe coma.![]()
dat is iig duidelijk .. tin nee lui, tinne zeequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat geloof ik graag. Commentaar van Bram: nee ik hoeg niet op de wc! ik hebt luiler...![]()
... auw me orenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
HEY! TIS HIER VERDOMME NIET EEN JONGE ONWETENDE MILFS TOPIC!!!!
maar wel Milf.... ik wist het, je vind me lievvvvvquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
Dat viel mij ook al op, maar jij bent toch ook een brave huisvaderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wel Milf.... ik wist het, je vind me lievvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg snotneus, moet jij een draai om je oren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, maar jij bent toch ook een brave huisvader
mén! breng dan ook wat in! beetje lurken nen commentaar hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
7-0quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén! breng dan ook wat in! beetje lurken nen commentaar hebbenMaar eens een onderwerpje aanzwengelen ho maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
En het is óók geen voetbaltopic![]()
braafquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moest eens weten, die jongen staat elke dag om 6 uur op om ontbijt klaar te makenquote:
als ze dat ook scoren tegen een echte tegenstander kom dan nog eens langs...quote:
quote:
whahahahaha!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moest eens weten, die jongen staat elke dag om 6 uur op om ontbijt klaar te maken
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ze dat ook scoren tegen een echte tegenstander kom dan nog eens langs...![]()
![]()
do i look like i care?! Ever?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Galatasaray, Monaco, AC Milan
![]()
En wat was 020 ook al weer tegen Kopenhagen
... laat ik daar maar niet op reagerenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar geldt niet voor Oorties heur!
we gaan het weer over de kinderen hebben, want dan post er tenminste nog eens iemand anders..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... laat ik daar maar niet op reageren![]()
toch ben je best lief hoorquote:
Weet ik!quote:
ja zou je denken, misschien werkt dit ook:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we gaan het weer over de kinderen hebben, want dan post er tenminste nog eens iemand anders..![]()
een Dilf?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:11 schreef Mike1964 het volgende:
Is er eigenlijk ook een mannelijke variant op milf?
Filf????quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:11 schreef Mike1964 het volgende:
filfquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:11 schreef Mike1964 het volgende:
*Meldt!quote:
ik wist eerlijk niet dat je dat over jezelf kon zeggen..quote:
quote:
Gisteravond had ik chinese rotzooi, vanavond wordt het aardappeltjes groente en vlees, weet alleen nog niet watquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Denk al, waar blijft ie.
Overigens heb ik nog geen idee qua avond eten. Gisteravond Macaroni en eergisteravond bloemkool. Ik denk dat het na al die vitamines wel weer eens tijd is voor lekkere smerige vette hap of een chineesje of zo...![]()
dat kan ook... je houdt een ran(d of t)soen dag?quote:
nee hoor geen ranTsoendag,maar gewoon geen zin inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat kan ook... je houdt een ran(d of t)soen dag?
Kip Siam is erg lekker en heel makkelijk en snel te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:27 schreef puntoortje het volgende:
ik heb wel zin in patat ofzo...maar we hebben eergisteren al pannenkoeken gegeten ... dus ik denk aan iets van knorr in die richting ofzo... in de winkel maar ff kijken
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor geen ranTsoendag,maar gewoon geen zin inZie al de hele dag eten op mijn werk,eet vannacht misschien wel wat
Maar ik ben er vandoor,maar weer aan die Arbeit![]()
je hebt er echt zin in zo te zien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
kip tandoori of madras ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kip Siam is erg lekker en heel makkelijk en snel te maken.
dankje en tot laterquote:
hahaha nee niet echt,maar zal wel moeten hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
je hebt er echt zin in zo te zien?
Werkze!![]()
das wel een goed ideequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Burritos ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
oeh, ook nog een goed idee!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Burritos ook
En anders kun je ook nog wraps maken, is ook niet veel werk
neem een bifi !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor geen ranTsoendag,maar gewoon geen zin inZie al de hele dag eten op mijn werk,eet vannacht misschien wel wat
doeg buuf veel plezierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh, ook nog een goed idee!![]()
ik ga even tamme kastanjes zoeken met de boys!![]()
tot straks...
Of taco's, helemaal goed. Maar dan niet van die slappe Knorr dingen maar gewoon losse Taco schelpen kopen en mix van Tex Mex. Gehakt rullen, mix en water erbij, blikje black- of kidneybeans en een blikje mais erbij, verwarmen en dan opdienen met gesneden ijsbergsla, geraspte kaas, sourcream en hot taco sauce (ook van texmex). heerlijk!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Burritos ook
En anders kun je ook nog wraps maken, is ook niet veel werk
Is dat weer een variant op Milf?quote:
Dan zou je is een spinazie-omelet moeten makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk dat wij spinazie gaan eten vandaag. Gegarandeerd succes want alle kinderen vinden het lekker. Heerlijk, een keer geen gezeik aan tafel en wel pitamientjes....
kan je voor mij ook even gaan? Ik heb er zo'n bloedhekel aan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:49 schreef puntoortje het volgende:
wij gaan ff lekker boodschappen doen ...![]()
![]()
![]()
Kan me er niet heel veel bij voorstellen. Recept?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan zou je is een spinazie-omelet moeten maken![]()
![]()
![]()
Als ze dat proeven ben je de liefste buurvrouw![]()
Ik zal even voor je zoekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kan me er niet heel veel bij voorstellen. Recept?
Komt ie nou mee. Je hebt alle dames weggejaagd juh!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef versabommie het volgende:
*Meldt!
Nee je hebt de volgorde verkeerd...eerst kom ik en dan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Komt ie nou mee. Je hebt alle dames weggejaagd juh!![]()
Al enig idee wie het was? Ik gok op Luciano...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:Ik wor gewoon nu gemailed door mijn kloon ....
Zeik in me broek nu!
...gaan alle dames ervandoor?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee je hebt de volgorde verkeerd...eerst kom ik en dan....
Ik dacht vanmorgen bijna even een crewmember, maar het bleek dat de ban gisteren niet doorgevoerd was?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al enig idee wie het was? Ik gok op Luciano...
Klopt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
...komen de milfjes hierheen rennen?![]()
Altijd interessant Peter. Hier mag tenslotte (bijna) alles. Maarre...geen vlees erbij?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes (kant en klaar schijfjes), met een beetje mayo en een klein blikje doperwtjes![]()
![]()
Misschien wel interessant voor jullie om te weten.
inderdaad...ik bedoel mij boeit het eten niet als er maar vlees bij zit...en het liefst veel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Altijd interessant Peter. Hier mag tenslotte (bijna) alles. Maarre...geen vlees erbij?
Mijn kookkunsten zijn te beperkt voor vlees.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Altijd interessant Peter. Hier mag tenslotte (bijna) alles. Maarre...geen vlees erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |