Wat deed jij dan in Denemarken? Je woonde toch in Manchester?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet teveel van me verwachten, heb m'n spullen van Denemarken nog niet eens uitgepakt, laat staan de spullen uit Manchester
ja lach maar....quote:
HEAUMEAU!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik word op dit moment een beetje ziek van al die dozen
wij maken vele lekkerdere worsten hoor...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:25 schreef chas het volgende:
[..]
Dan maar geen halal, maar wel een lekker knapperig vel waar ik graag mijn tanden in tanden in wil zetten!
je hebt een dozenallergie ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik die zooi weer gevonden heb, volgende week dus, denk dat ik dan m'n kamer eens ga opruimen, word op dit moment een beetje ziek van al die dozen
Denemarken heb ik gestudeerd van jan 2005 tot aug 2005, Manchester heb ik gewerkt vanaf september 2005quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in Denemarken? Je woonde toch in Manchester?
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denemarken heb ik gestudeerd van jan 2005 tot aug 2005, Manchester heb ik gewerkt vanaf september 2005![]()
Kansloos werd je in 2006 in nederland!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denemarken heb ik gestudeerd van jan 2005 tot aug 2005, Manchester heb ik gewerkt vanaf september 2005![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kansloos werd je in 2006 in nederland!
OMG het is dus echt waarquote:
In NL studeer ik nog steeds Economie en in Denemarken heb ik Economics gedaan en een paar courses schrijven en prestenteren in het Engelsquote:
Cool, hoe lang moet je nog dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In NL studeer ik nog steeds Economie en in Denemarken heb ik Economics gedaan en een paar courses schrijven en prestenteren in het Engels
Als alles volgens plan verloopt ben ik volgend jaar december klaar en in principe moet m'n master scriptie voor september volgend jaar af zijn aangezien degene met wie ik het ga doen het jaar daarop in Utrecht verder wil gaanquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef chas het volgende:
[..]
Karton droogt uit!
Het zuigt het vocht eruit!
![]()
In welke tijdzone zit jijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef Gladys het volgende:
het is 2 uur 's middags gaan ze een beetje over studies liggen lullen![]()
limburgquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In welke tijdzone zit jij
Moet btw zo ook nog eten
ik zit ook bijna in Limburg en bij mij is het toch echt 0:45quote:
staat mijn klok dan verkeerd ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zit ook bijna in Limburg en bij mij is het toch echt 0:46
Loopt je klok achter!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zit ook bijna in Limburg en bij mij is het toch echt 0:45
Wel gedevalueerd zeg, dat HBO.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als alles volgens plan verloopt ben ik volgend jaar december klaar en in principe moet m'n master scriptie voor september volgend jaar af zijn aangezien degene met wie ik het ga doen het jaar daarop in Utrecht verder wil gaan
Volgens mij kan ik de TT wel veranderen.quote:
quote:
zwijg jij!quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik de TT wel veranderen.
ja in "waar manu en bommie bruinwerkers zijn"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik de TT wel veranderen.
Kom ik precies op tijd even binnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja in "waar manu en bommie bruinwerkers zijn"![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Versibommie doet erg zijn best om op een andere user te lijken en onder diens 'naam' te kloten. Mag mailen als hij/zij daar een volkomen logische verklaring voor heeft.
smakelijk manuquote:
Gelijk heb je Day.............wegwezen met bommels........quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 gevoel voor jou :![]()
Jappie:![]()
neem een worst!quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelijk heb je Day.............wegwezen met bommels........
Day![]()
...denk je echt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day wil me alleen wat pissed maken door met de grootste kneus hier aan te pappen, arme knul!
sorry pik, tis ff niet andersquote:
Thanks mate....het doet wel zeer maar ik ben iig blij dat je zo eerlijk bent om het me te vertellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry pik, tis ff niet anders![]()
Daar kan ik inkomen. Maar er zijn meer vissen in 't water, dus kopop!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks mate....het doet wel zeer maar ik ben iig blij dat je zo eerlijk bent om het me te vertellen.![]()
Ik voel me behoorlijk misbruikt kan ik je vertellen...![]()
![]()
Maar er zijn ook meer vissersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Maar er zijn meer vissen in 't water, dus kopop!
sssssssssssssst, je maakt zijn zelfvertrouwen stukquote:
goeiemorgen manuquote:
Morguh Manu!quote:
quote:
Was om 6:15 al present maar nog niet hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lamzak we zitten hier al 2 uur
maar ook goedemorgen
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
mogguh oortjes......lekker "geslapen" ?![]()
![]()
voor lekker hoef je geen sorry te zeggen hoorquote:
quote:
hoi oortjequote:
hou eens ff op zeg...quote:
heej jappiequote:
heej manuquote:
bah..das niet leuk ... lekker bakkie thee nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |