moest ff na de lage bashoproepen van dayquote:
komop zeg, zoveel aandacht om een user te bashen als mod zijnde....quote:
Op Jappie ja, niet op jou!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, zoveel aandacht om een user te bashen als mod zijnde....
je bent tot over je oren!![]()
Pstt... Skippie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
moest ff na de lage bashoproepen van day
Ja, ik kom wel ff op skype, Day is toch even in ontkenningquote:
Een aanval.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
is nu eigenlijk al duidelijk wat precies de oorzaak van de down was trouwens?
Ah, ook al Skype-hoer?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel ff op skype, Day is toch even in ontkenning![]()
heej klodderquote:
zolang jij me afwijst voor Jappie om je gevoelens te ontkennen ......quote:
ik ben er al bijquote:
duhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een aanval.
Maar nu is FOK! "veiliger en sneller dan ooit"![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
is nu eigenlijk al duidelijk wat precies de oorzaak van de down was trouwens?
Ik heb maar 1 gevoel voor jou :quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang jij me afwijst voor Jappie om je gevoelens te ontkennen ......
Is Ice er ook bij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:37 schreef chas het volgende:
[..]
Jij kan er ook nog wel bij, hoor!
Leukkkkkkkkkkkkk ;-)
ja! kom je?quote:
Niet als jij er ook bent!quote:
beterszzquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik heb een veeeeeeeel leukere:
[afbeelding]
Was juist zo gezellig vandeweekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
Doet niet mee kruipt op tijd zijn bedje in vanaaf![]()
![]()
Nee hè? Die slijmbal!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef chas het volgende:
[..]
Bommie wil ik er niet meer bij, hoor!
Brrrrrrrrrrrrrrr...
aleen ging jij er 2 uur te vroeg vantussenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was juist zo gezellig vandeweek
Kom ik binnen ga jij gauw weg..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
Doet niet mee kruipt op tijd zijn bedje in vanaaf![]()
![]()
Laatste biertje viel verkeerd, voor je het weet verklaar ik iedereen de liefdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
aleen ging jij er 2 uur te vroeg vantussen![]()
Yoehoeeeeeeeeeee....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste biertje viel verkeerd, voor je het weet verklaar ik iedereen de liefde![]()
Hoi Gladys!quote:
wou net wat liefs zeggen maar laat maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Gladys!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hart slaat een keer over bij het lezen van je naam. De gedachte aan jou doet de grond onder mijn voeten verdwijnen, ik ben als was in jouw handen!
????? waarom?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
wou net wat liefs zeggen maar laat maar![]()
![]()
omdat je net iets onaardigs zeiquote:
Iets onaardigs?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat je net iets onaardigs zei![]()
Maar zal over mijn steen strijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uh ja,dat je er geen klote van meendequote:
nee hoor,nu niet meerquote:
Morguh!quote:
de rest zit nu op m'n skypequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]zijn we hier nog maar met z'n 3en?
En what the fuck heb ik daaraan?quote:
skippiehoerquote:
heej heb je een microfoonquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En what the fuck heb ik daaraan?
Of krijgen we hier de transcripts?
Nope!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet weten wat die Bommie lult, joh!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
pettapitamientjequote:
www.skype.comquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dialect is al niet aan te horen, he?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Je wilt toch niet weten wat die Bommie lult, joh!
Helemaal niet interessant
Somewhere, maar weet bij god niet waar, op m'n andere laptop moet het wel kunnen maar dat moet ik nog allemaal even installerenquote:
vieze flikker dat je bentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAL: ZEG KEN JIJ DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW....LALALALA
Als het maar worsten zijn van de HEMA!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAL: ZEG KEN JIJ DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW, DE WORSTENVROUW....LALALALA
Ik wil gewoon keihard door zijn speakers schreeuwenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Je wilt toch niet weten wat die Bommie lult, joh!
Helemaal niet interessant
ja ga eens snel doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Somewhere, maar weet bij god niet waar, op m'n andere laptop moet het wel kunnen maar dat moet ik nog allemaal even installeren
die zijn niet halalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef chas het volgende:
[..]
Als het maar worsten zijn van de HEMA!![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet teveel van me verwachten, heb m'n spullen van Denemarken nog niet eens uitgepakt, laat staan de spullen uit Manchester
Dan maar geen halal, maar wel een lekker knapperig vel waar ik graag mijn tanden in tanden in wil zetten!quote:
als ik die zooi weer gevonden heb, volgende week dus, denk dat ik dan m'n kamer eens ga opruimen, word op dit moment een beetje ziek van al die dozenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus wanneer kom je skippieen
volgend jaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |