ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De topic is bijna vol. Wie maakt een nieuwe?
Nee, geen Snow Patrol.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:58 schreef Homdeck het volgende:
blinde gok op Snow Patrol
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Born+to+be+alive%22+&meta=quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef Jayhawk het volgende:
Born to be alive is toch van de Village People?
UB?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef Soempie het volgende:
wtf?? help typesafe break timer? kut hoe zet ik dat uit?
James Dean had je ook nog kunnen proberen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:12 schreef Jayhawk het volgende:
minister de geus
Met een stuk jongere Paul Newman ja..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef Gooitzen het volgende:
Is dat een hele jonge Tom Cruise?
Shame on you, Berkery!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef Berkery het volgende:
Cool. Ik heb de film nog nooit gezien
en net kon je de link niet bedenken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef Jayhawk het volgende:
Richard Attenborough
Bekend van Jurassic Park, Ghandi, Cry Freedom en nog veel meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef Jayhawk het volgende:
Richard Attenborough
Ik wist dat hij een broer had en hoe deze heet, elke bioloog kent David.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
en net kon je de link niet bedenken?
dat had ik ook hoor. en ik vind het knap stom van mezelf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
en net kon je de link niet bedenken?
maar je wist z'n beroep niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik wist dat hij een broer had en hoe deze heet, elke bioloog kent David.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat had ik ook hoor. en ik vind het knap stom van mezelf.
Flikker toch eens op met je 'elke bioloog weet dit of dat'.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Jayhawk het volgende:
Ik wist dat hij een broer had en hoe deze heet, elke bioloog kent David.
tja...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
ok, ik zie waarschijnljik spoken.
en van jou kan ik het wel hebbenmaar van Jayhawk niet
![]()
busje komt zoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je 'elke bioloog weet dit of dat'.
Alsof iemand hier zo'n verklaring nog serieus neemt.
goed, ik geloof je hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik kan dit nooit zo snel opgezocht hebben!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik wist had al gegoogled dat hij een broer had en hoe deze heet, elke bioloog kent David.
Ten eerste duurt het intypen van 'brother david attenborough' 2 seconden (zeker voor een bioloog) en ten tweede wordt Richard Attenborough -die iedere bioloog natuurlijk kent- al vanaf 11.49 gezocht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Jayhawk het volgende:
ik kan dit nooit zo snel opgezocht hebben!
Orlando Bloomquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef Neleos het volgende:
Mag ik een lijst van 5 acteurs die in The Lord Of The Rings hebben meegespeeld? Nummer 5 krijgt het punt.
tekstverklaring!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ten eerste duurt het intypen van 'brother david attenborough' 2 seconden (zeker voor een bioloog) en ten tweede wordt Richard Attenborough -die iedere bioloog natuurlijk kent- al vanaf 11.49 gezocht.
Alle 5 goed en als eerste 5 goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Orlando Bloom
Viggo Mortensen
Liv Tyler
Christopher Lee
Elijah Wood
geeft niet johquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sorry dat ik daarstraks geen nieuwe vraag kon plaatsen maar moest plotseling weg.
Ik heb jou nooit horen verklaren waarom jij denkt dat jij door iedereen hier wordt uitgekotst. Ook heb je nooit inhoudelijk een reactie gegeven op al die keren dat je met googlen door de mand gevallen bent. Behalve in je slachtoffersrol kruipen. (tja, zucht, ja-maar-jij reacties,..)quote:
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit horen verklaren waarom jij denkt dat jij door iedereen hier wordt uitgekotst. Ook heb je nooit inhoudelijk een reactie gegeven op al die keren dat je met googlen door de mand gevallen bent. Behalve in je slachtoffersrol kruipen. (tja, zucht, ja-maar-jij reacties,..)
Tijd om te gaan, Jayhawk.
1853, 30 maartquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef Jayhawk het volgende:
verjaardag vincent van gogh!
Uh-huh. En toch blijft het raar dat alleen jij elke keer weer dubieuze acties uitvoert, plotseling nog moet leren of toevallig 5 dingen tegelijk aan het doen bent zodra je 'betrapt' wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!
Inderdaad, ter ere van de verjaardag van Van Gogh. Dit logo is overigens in 2005 gebruikt, dus niet in het kader van zijn 150e verjaardag.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!
Maar reageer daar eens op dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ook heb je nooit inhoudelijk een reactie gegeven op al die keren dat je met googlen door de mand gevallen bent. Behalve in je slachtoffersrol kruipen. (tja, zucht, ja-maar-jij reacties,..)
en hieropquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh-huh. En toch blijft het raar dat alleen jij elke keer weer dubieuze acties uitvoert, plotseling nog moet leren of toevallig 5 dingen tegelijk aan het doen bent zodra je 'betrapt' wordt.
Niemand anders wordt verdacht. Jij echter, elke keer opnieuw. Waar rook is, is vuur. Je weet toch?
En hierop.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het niet. Als ik keer op keer valselijk beschuldigd zou worden, zou ik geen lol meer kunnen hebben in dit spelletje.
Iedereen, met uitzondering van een incidentele newbie misschien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen
Spelbederf, dat snap je dan weer wel. Hou op met google, of ga gewoon weg.quote:google, spelverderf is dat!
Okee, de poll zal uitwijzen hoeveel procent jou wél vertrouwt:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
AKQ-stemtopic ivm Googlende quizzers.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Okee, de poll zal uitwijzen hoeveel procent jou wél vertrouwt:
Verdenk jij Jayhawk van stelselmatig Googlen?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Deurne ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
van Gogh heeft zich laten opnemen in een psychiatrische inrichting in 1889. Waar lag deze inrichting (gemeente/ plaats)?
in veenoord ook niet denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Is er een psychiatrische inrichting in Deurne?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef Gooitzen het volgende:
Mensen, veel quizz plezier, tot over anderhalve week. Ik ga in Barcelona achter de meisjes aan.
Geen idee, ik dacht dat Vincent ergens uit die buurt kwam...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Is er een psychiatrische inrichting in Deurne?
ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Saint Tropez?
Als het in de buurt van Arles is... Saintes-Maries-de-la-Mer?quote:
Alles wat ik daar ken, begint niet met Saint (op SMdlM na dan). Vrome regioquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Soempie het volgende:
zeker in de buurt van Arles, maar niet maries de la mer
macondo +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef macondo het volgende:
Saint Remy
Ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de anti-Jayhawk avatars trouwens vrij storen want ik denk steeds dat 'ie het zelf is
quote:
Die zal ik nooit veranderen. Zeker niet voor Jayhawkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, pas jij dan ook je usericon aan, engerd
![]()
vroeg ook of je hem voor mij wilde veranderenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zal ik nooit veranderen. Zeker niet voor Jayhawk
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
toucé, touch, touché,
Dat was geen poging tot antwoordenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Affaire genoemd naar de klokkenluider himself, die na 18 jaar 1,6 miljoen euro toegewezen kreeg.
Dat schijnt zo te zijn. Wist ik ook niet op het moment dat ik 'm aannamquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nembrionic, even offtopic: heb jij jouw nick ontleend aan de Nederlandse metalband?
Fred. Verder kom ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef macondo het volgende:
[..]
IRT
Affaire genoemd naar de klokkenluider himself, die na 18 jaar 1,6 miljoen euro toegewezen kreeg.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat schijnt zo te zijn. Wist ik ook niet op het moment dat ik 'm aannam
Mijn broer opperde de naam maar ik kwam er later pas achter dat dat nav de band wasquote:
Aha...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn broer opperde de naam maar ik kwam er later pas achter dat dat nav de band was
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Aha...
Nou ja, ze hebben hadden best wat aardige nummers hoor.
Nee, een poging om touché te schrijven...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was geen poging tot antwoorden![]()
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Jij kende één van die knakkers toch?
Dan was het iemand anders in de AKQquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?
Pfieuiw... moest het antwoord er echt uit trekken... Stond vanmorgen op voorpagina van de Volkskrant.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef Soempie het volgende:
cas spijkers?, fred dus?
hee sheep, kom je weer even langs of blijf je langer?quote:
uurtje ongeveer (denk ik nu althans...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
hee sheep, kom je weer even langs of blijf je langer?![]()
wtf? Laat mij hier even buiten googleaar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:55 schreef Jayhawk het volgende:
Volgens mij is alles verdacht wat ik doe, dus jullie zijn al bevooroordeeld. En als er een schaap over de dam is.. Bovendien weet ik ook wel eens antwoorden op vragen niet en dan weet ik het ook niet en reageer hier ik dan ook niet op, bovendien heb ik ook plaatjes goed geraden. En bij James Dean heb ik al aangegeven dat het mijn schuld was maar google is daar buiten gebleven.
macondo + 1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef macondo het volgende:
Ober
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Jij kende één van die knakkers toch?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef macondo het volgende:
Ober
Wat mag het zijn?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ober?
Een Zatte, ingemaakt knoflookteentjes en een portie vlammetjes aubquote:
U bent al zat dus daar kan ik u helaas niet aan helpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Zatte, ingemaakt knoflookteentjes en een portie vlammetjes aub
Zimbabwe?quote:
Nee, ik rook mijn kansquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef macondo het volgende:
[..]
EdwardJobHopper +1
Vanwaar het enthousiasme? Net terug van vakantie?![]()
Neleos +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef Neleos het volgende:
Ocalan
Istanbul, Ankara en idygfesarfquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Neleos het volgende:
Wat zijn qua inwoners de 3 grootste steden van Turkije?
goed hè!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:18 schreef Neleos het volgende:
Jullie hebben er allemaal 2 goed.
Behalve macondo, die heeft er 3 goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:18 schreef Neleos het volgende:
Jullie hebben er allemaal 2 goed.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Behalve macondo, die heeft er 3 goed.
hoe ging het gesprek gisteren?quote:
Big fish?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef macondo het volgende:
Huh? toch nog!
Filmpje maar weer...
Welke?
[afbeelding]
ze viel wel mee. Maar ben het niet geworden, omdat ik geen vrijwilligerswerk doe en het vertikte een tientje in de goede doelenpot te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe ging het gesprek gisteren?
niet goed als ik je sig zo zie...
EdwardJobHopper +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Eternal sunshine of the spotless mind
sorry, maar daar wil je dan ook niet wonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
ze viel wel mee. Maar ben het niet geworden, omdat ik geen vrijwilligerswerk doe en het vertikte een tientje in de goede doelenpot te doen.Verder vond ze het erg jammer. Als ik me wel aan de huistraditie had willen houden, dan was ik het geworden
![]()
Vervolgens zei ik dat ik het kinderachtig vond dat ze daar haar keus op baseerde. Kut, want de kamers waren erg groot en leuke buurt![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
ze viel wel mee. Maar ben het niet geworden, omdat ik geen vrijwilligerswerk doe en het vertikte een tientje in de goede doelenpot te doen.Verder vond ze het erg jammer. Als ik me wel aan de huistraditie had willen houden, dan was ik het geworden
![]()
omg wat een zeikwijf volgens mij, las net terug wat die eisen waren om alleen al naar die kamer te komen kijken...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vervolgens zei ik dat ik het kinderachtig vond dat ze daar haar keus op baseerde. Kut, want de kamers waren erg groot en leuke buurt![]()
Met het mes op tafel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Welke Nederlandse quiz wordt sinds kort ook op de Vlaamse televisie vertoond en gepresenteerd door Jo Van Damme?
Supersheep +1quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
omg wat een zeikwijf volgens mij, las net terug wat die eisen waren om alleen al naar die kamer te komen kijken...
In Met het mes op tafel staat ook één of ander takkewijf achter de bar dat helaas regelmatig de oren van mensen kwelt door met Joost Prinsen mee te gaan zingen. Hoe heet dat mens?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Supersheep +1
Bespaart me embarrassing situations.
Werd die in het vrorige topic ook niet al gevraagd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In Met het mes op tafel staat ook één of ander takkewijf achter de bar dat helaas regelmatig de oren van mensen kwelt door met Joost Prinsen mee te gaan zingen. Hoe heet dat mens?
Sowieso een lompe manier om over iemand te praten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Flitspaal het volgende:
Mylou Frenken.
Wat een lompe manier van spreken over een vrouw die pas weduwe is geworden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Flitspaal het volgende:
Mylou Frenken.
Wat een lompe manier van spreken over een vrouw die pas weduwe is geworden.
Mjah, sorry. Maar zolang ze niet zingt hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso een lompe manier om over iemand te praten.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Nesle het volgende:
NEderland 3? Vara? Ik kijk nooit naar NEderland
Ja, en gestemdquote:
gaat om 2/3 meerderheid tochquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Etcetera het volgende:
ja, heeeeel verdeeld
heb je 4 pc's opgezocht om nee te kunnen stemmen?
statistisch gezien een hele zwakke toetsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Etcetera het volgende:
ja, heeeeel verdeeld
heb je 4 pc's opgezocht om nee te kunnen stemmen?
nee jij kunt beter aan 2 voor 12 meedoen. daar mag je opzoeken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:44 schreef Jayhawk het volgende:
Jayhawk
78% is in mijn ogen een ruime meerderheid hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
statistisch gezien een hele zwakke toets
13 om 3 dus eigenlijk. Want Jayhawk stemt zelf ook.quote:
laat maar, je snapt het nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
78% is in mijn ogen een ruime meerderheid hoor
Misschien heb je geluk en komen ze er voor uit. Maar goed, ze worden dan toch geboycot door julliequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef macondo het volgende:
[..]
13 om 3 dus eigenlijk. Want Jayhawk stemt zelf ook.
Drie nee stemmers, zouden dat wel mensen zijn van de AKQ? Moeilijk voor te stellen....
Heb maar 1 aflevering gezien dit seizoen terwijl ik het vorig seizoen wel enigszins volgde. Ik geef de schuld aan Talpaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Homdeck het volgende:
Volgende week zijn de finales van De Slimste. Mag ik 3 van de 6 finalisten?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee jij kunt beter aan 2 voor 12 meedoen. daar mag je opzoeken.
van gangelen. nee dat was vorig seizoen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef Nesle het volgende:
Ook die ene van sport. Jan Joost maar zijn achternaam?
die was niet slim genoegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Marije bekooi?
Ik kijk bijna nooit naat talpaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van gangelen. nee dat was vorig seizoen.
geen vaste kijkers hier![]()
tuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en komen ze er voor uit. Maar goed, ze worden dan toch geboycot door jullie
Vanmiddag is er 3 keer aan jou gevraagd om ergens op te reageren. Ga je dat nog doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk en komen ze er voor uit. Maar goed, ze worden dan toch geboycot door jullie
Oh men. Ja ik kijk het zo af en toe als ik niks te doen heb saafs.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van gangelen. nee dat was vorig seizoen.
geen vaste kijkers hier![]()
ik alleen naar de wedstrijden en de slimstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit naat talpa![]()
verspilde moeite, dat weet jij ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vanmiddag is er 3 keer aan jou gevraagd om ergens op te reageren. Ga je dat nog doen?
ik wil achternamen en rugnummersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh men. Ja ik kijk het zo af en toe als ik niks te doen heb saafs.
Zat Marc dit seizoen er in dan? Die paste net in dat stoeltje!![]()
wat zeg jij nou?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef Etcetera het volgende:
ik zou het in elk geval wel snappen dat mensen me weg willen hebben uit een topic
Probeer het eens!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
verspilde moeite, dat weet jij ook
ik ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zeg jij nou?![]()
ik zou het niet snappen als mensen MIJ weg wilden hebben![]()
![]()
![]()
Ik heb ja gestemd, maar achteraf dacht ik dat JH's argumenten toch sluitend zouden kunnen zijn. Maar ik zit hier nog maar een week en dus heb ik geluisterd naar de meerderheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tuurlijk
ik ben wel nieuwsgierigwie heeft nee gestemd? (niet dat het veel uitmaakt, maar ik vind het vertrouwen in onze huisjudas wel heel dapper!)
Verspilde moeite om het aan jou te vragen, huisjudas?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
verspilde moeite, dat weet jij ook
Blijf Soempie, Blijf!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zeg jij nou?![]()
ik zou het niet snappen als mensen MIJ weg wilden hebben![]()
![]()
![]()
das 2quote:
bedenk iets wat je kunt doen, ben je weer even zoetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef Supersheep het volgende:
Ik verveel me, verzin eens iets wat ik kan doen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:53 schreef Marsupial het volgende:
halloik ben nog een beetje vers hier, maar heeft er iemand bezwaar tegen als ik een rondje meespeel?
ik ken de regels, ik spiek al sinds een tijdje regelmatig door 't sleutelgat...
Ik snap het wel. Jij stemt, draait CrapCleaner, stemt, draait CrapCleaner, stemt, draait CrapCleaner en stemt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef Jayhawk het volgende:
laat maar, je snapt het niet
Ook naar eisbär geluisterd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:53 schreef Marsupial het volgende:
halloik ben nog een beetje vers hier, maar heeft er iemand bezwaar tegen als ik een rondje meespeel?
ik ken de regels, ik spiek al sinds een tijdje regelmatig door 't sleutelgat...
In al die dingen die ik zelf kan bedenken heb ik geen zinquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
bedenk iets wat je kunt doen, ben je weer even zoet![]()
ik ken dat hele programma niet eens, bovendien te veel moeite.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Jij stemt, draait CrapCleaner, stemt, draait CrapCleaner, stemt, draait CrapCleaner en stemt.
Zo komt je wel aan 4x 'nee'.
neequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Nesle het volgende:
Ja die naam heb ik dus nèt niet onthouden
Ik weet wel dat Jurgen Raymann, Manuela Kemp, Annete Barlo, Gijs Staverman hebben meegedaanMisschien nog 1 van hen?
Lousewies van der Laan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
das 2
ik zoek nog een belg waar ik nog nooit van gehoord had, een politicus, een ADHD'er of een homo.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef Supersheep het volgende:
Ik verveel me, verzin eens iets wat ik kan doen
nee. ze heeft wel meegedaan trouwens.quote:
omgquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook naar eisbär geluisterd?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid. ik zoek dus geen homofiele belgische politicus met adhdquote:
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee. ze heeft wel meegedaan trouwens.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs JIJ bent (nog) niet geboycot door ons
Laat staan andere mensen.
Voor AKQ newbies is het verplicht om te luisteren naar Grauzone met het prachtige Eisbᅵr.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef Marsupial het volgende:
[..]
dank voor de hartelijkheid, maar 't is me even ontgaan waar deze vraag naar verwijst...
Cornald Maas?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
die songfestival gast?
Ik heb er één weggegooid om als boemerang te gebruiken maar hij kwam niet terugquote:
zonde!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:00 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb er één weggegooid om als boemerang te gebruiken maar hij kwam niet terug
Ach ja...hij is vast nog heel jongquote:
quote:
vorig seizoenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die ene van RTL Boulevard, Peter v/d Vorst ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |