wtf? Laat mij hier even buiten googleaar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:55 schreef Jayhawk het volgende:
Volgens mij is alles verdacht wat ik doe, dus jullie zijn al bevooroordeeld. En als er een schaap over de dam is.. Bovendien weet ik ook wel eens antwoorden op vragen niet en dan weet ik het ook niet en reageer hier ik dan ook niet op, bovendien heb ik ook plaatjes goed geraden. En bij James Dean heb ik al aangegeven dat het mijn schuld was maar google is daar buiten gebleven.
macondo + 1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef macondo het volgende:
Ober
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Jij kende één van die knakkers toch?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef macondo het volgende:
Ober
Wat mag het zijn?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ober?
Een Zatte, ingemaakt knoflookteentjes en een portie vlammetjes aubquote:
U bent al zat dus daar kan ik u helaas niet aan helpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Zatte, ingemaakt knoflookteentjes en een portie vlammetjes aub
Zimbabwe?quote:
Nee, ik rook mijn kansquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef macondo het volgende:
[..]
EdwardJobHopper +1
Vanwaar het enthousiasme? Net terug van vakantie?![]()
Neleos +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef Neleos het volgende:
Ocalan
Istanbul, Ankara en idygfesarfquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Neleos het volgende:
Wat zijn qua inwoners de 3 grootste steden van Turkije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |