Antwerpen is moooooooooooiquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Morguh
Ik ga zodalijk maar eens richting Antwerpen
Mooie lange reis, kan ik nog even uitslapen in de trein, ik kwam vannacht pas om 4 uur thuis
Jeeaah, eindelijk is een stad waar ik vanuit de Achterhoek sneller ben dan vanuit Twentequote:Op maandag 23 oktober 2006 08:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Antwerpen is moooooooooooi![]()
Vanaf mijn huis alleen helaas 5.5 uur met de trein![]()
Alsnog enorm langquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jeeaah, eindelijk is een stad waar ik vanuit de Achterhoek sneller ben dan vanuit Twente
4uur en 16min voor mij![]()
Het is dat ik niks te doen heb nu, anders ging ik zo'n lange reis niet maken
Ja wel lang, maar ik vind treinreizen niet ergquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Alsnog enorm lang![]()
Maar Antwerpen is moooooooooiiiiiKwou datk mee kon!
Wat ga je er doen?![]()
Je hebt ook nog onder-de-21-korting daar, scheelt weer de helft ofzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja wel lang, maar ik vind treinreizen niet erg![]()
Geen idee wat ik er ga doen, een beetje rondkijken enzo, foto's maken
![]()
Het is de enige buitenlandse stad die goedkoop en goed te bereiken is. 6 euro kost me een retourtje
hmm, tofquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog onder-de-21-korting daar, scheelt weer de helft ofzo![]()
Ik heb ooit eens een keer een heel verhaal geschreven over alle leuke dingen in Antwerpen, even zoeken of ik dat kan vinden![]()
Tja, ik heb niet voor niks herfstvakantiequote:
quote:
Geschreven voor een meidenforum, dus redelijk gericht op shoppen, maar misschien heb je er wat aanquote:Ik begin bij het Centraal Station (redelijk rechts op het kaartje, bij dat grote groene vlak (Zoo)), omdat ik daar bij al mijn tripjes Antwerpen begonnen ben.
Rood (keyserlei): Veel restaurantjes, terrassen en fastfood-ketens. De Quick (aan de linkerkant) is aan te raden.
Groen (meir): Lange winkelstraat, links en rechts enorm vele leuke winkels, meerdere H&M’s (dus blijf niet in 1 hangen). Ook in de zijstraatjes zijn leuke dingen te vinden.
Blauw (eierenmarkt): Hier staat op de een of andere manier altijd een hele rits mooie auto’s aan de linkerkant, maar nog veel belangrijker, aan de rechterkant zitten een Australian en een Ben&Jerry’s vlak achter elkaar.
Roze (groenplaats): Groot plein met het hilton, en een stel leuke terrassen.
Zwart (kammenstraat): Straat vol leuke hippe winkels, we hebben ons laten vertellen dat dit hét shopparadijs van Antwerpen is. Als je vanaf de groenplaats komt zit er (dacht ik) aan de linkerkant een winkel van Lucky Brand waar ze errrrrrrrrrg veel korting hebben af en toe.
Geel (suikerrui & grote markt): Veel terrasjes, kies een klein terrasje uit wat niet recht aan het plein/straat ligt, dan ben je veel goedkoper uit. Aanrader is wel het overdekte witte terras, als je vanaf het grote gemeentehuis naar de kerk kijkt, in het hoekje gedrukt achter een ander terras, ik ben vergeten hoe het heet, maar ze hadden er erg lekkere (en goedkope) wafels, veel soorten speciaalbier voor een schappelijke prijs, en je wordt fantastisch geholpen door het personeel. Op de hoek van de oude koornmarkt en de hoogstraat zit een frietkot (frituur nr. 1 ofzo), waar ze 17 soorten saus hebben, en waar je (alleen voor de reactie van het mens achter de balie) eens om een berenhap met pinda moet vragen.
Grijs (scheepvaartmuseum): Als je de suikerrui afloopt richting de schelde kom je bij het scheepvaartmuseum, zelfs als je er niet ingaat de moeite van het bekijken waard, erg mooi gebouw. Als je naar boven loopt bij het kasteel, en bij de ingang verder doorloopt naar achter kom je op een soort kleine promenade. Niet mooi, maar wel super om even lekker uit te waaien en in de zon te zitten.
Bruin (meerdere straten): Ik weet niet meer precies in welke straten het allemaal was, maar in dit gebied zit de hoerenbuurt, erg grappig, maar niet zo heel leuk om als stel meisjes alleen doorheen te lopen, zeg maar![]()
Lichtblauw (hendrik conscienceplein): Heel lief pittoresk stukje, met smalle straatjes, oude huisjes en schattige terrasjes, als je een leuk plekje zoekt om in de zon te lunchen, ben je hier aan het goede adres.
Paars (kaasrui): Een klein stipje, maar hier zit een briljante cd-winkel. Valt compleet niet op, ze hebben er geen echte cd’s in de winkel liggen, maar alleen gekopieerde hoesjes in mappen, veel vinyl ook, en alles veel goedkoper dan bij een gemiddelde free record shop oid.
Donkergroen (nationalestraat): Even weer een heel eind naar onder, bij de kammenstraat. Lange straat waar je gewoon even doorheen moet wandelen, leuk om te zien, niet zo heel bijzonder qua winkels, wel een Marlies Dekkers-winkel, aan (dacht ik) de linkerkant vanaf de groenplaats.
Bordeaux (aalmoezeniersstraat): Hier zit een heel lief klein winkeltje, eind juli was het net geopend, met allerlei spullen die geimporteerd worden uit brazilië. Alleen open op dinsdag en zaterdag (dacht ik, zo uit mn hoofd). Alles is ‘fair trade’, en het personeel is waanzinnig lief en wil je alles wel uitleggen en vertellen over hun producten.
Oranje (vlemminckveld): Hier zit een café dat 450 soorten bier schenkt, grotendeels van de tap, als je een beetje een bierliefhebber bent moet je hier gewoon even langs.
En voor de rest, ga gewoon ronddwalen, loop een straatje in dat je leuk lijkt, zo zie je het meest, en heb je ook niet het gevoel dat je als een toerist de gebaande paden bewandelt.
In ieder geval het kaartje even uitprintenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]
Geschreven voor een meidenforum, dus redelijk gericht op shoppen, maar misschien heb je er wat aan![]()
Mijn herfstvakantie (vorige week) is voorbij.. kzit nu @ staag, niks te doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet voor niks herfstvakantieEn ik heb al 8 weken geen fatsoenlijke treinreis meer gemaakt
hehe, Dat wordt dus een dagje Fokkenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mijn herfstvakantie (vorige week) is voorbij.. kzit nu @ staag, niks te doen![]()
Dit is mijn eerste dag, wat doe ik zo vroeg uit bedquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mijn herfstvakantie (vorige week) is voorbij.. kzit nu @ staag, niks te doen![]()
Ik ga de hele vakantie volgens mij geen tijd hebben van uitslapenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste dag, wat doe ik zo vroeg uit bed![]()
Ohja, ik ga zo naar de winkel, inkopen doen, en daarna actief vanalles bakken
via remote pcquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, Dat wordt dus een dagje Fokken
Ik kan volgens mij woensdag echt uitslapen, en vrijdag een beetjequote:Op maandag 23 oktober 2006 08:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga de hele vakantie volgens mij geen tijd hebben van uitslapen
Je gaat jezelf straks helemaal volstoppen met allerlei lekkere dingen enzo?![]()
Veel plezier!quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben weg
Merel, veel plezier met lekker eten maken enzo![]()
Dank jequote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mogguh! Wat zit je veel in ONZ lies!
Dan zit je in ONZ helemaal op je plekquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik moet mijn horizon verbreden.. ;')
nee, het was eigenlijk als tijdelijke vervanging voor pub.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zit je in ONZ helemaal op je plek
Hé whaha, dat heb ik vorig weekend nog gemaaktquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:21 schreef K-mail het volgende:
Now cooking: Muntige erwtensoep met knapperige pancetta, brood en zure room...
Ja preciesquote:
Lang genoegquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:13 schreef K-mail het volgende:
wieeeej hoe lang zou ie t nu doen?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:39 schreef mash_ het volgende:
www.relderson.nl/pubforum voor als fok fokt!
Nou het gaat vrij aardig onderhandquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou het gaat vrij aardig onderhand
Haha, ik zeg je nog ongeveer 3 minutenquote:
al 2 minuten voorbij!quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik zeg je nog ongeveer 3 minuten
Preciesquote:
Succesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef no1uknow het volgende:
Maarre nu gaat ik maar eens formatteren.
Tot vanmiddag ofzo!![]()
Hoezo ga je dan met de trein ergens heenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Succes
Het is nu al bijna half 12 en ik weet nog niet waar ik vandaag naar toe ga met de trein
Ik ben gister naar Eindhoven geweest, vandaag naar Amsterdam, en morgen naar Groningenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Succes
Het is nu al bijna half 12 en ik weet nog niet waar ik vandaag naar toe ga met de trein
Ah kijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben gister naar Eindhoven geweest, vandaag naar Amsterdam, en morgen naar Groningen
OV![]()
Haha, dat heb ik ook 2 keer gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah kijkLeuk
![]()
maar ik heb al een plan
FOK!stok door Nederland-spel deel 59! Erica
Nu alleen nog een plek verzinnen om hem neer te leggen
Jep, ik heb hem al 3 keer verplaatstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook 2 keer gedaan
Wel lachen altijd![]()
Probeer je zoveel mogelijk km te maken, pleur je em dan weer neer![]()
Ach, nu heb ik eindelijk eens een keer een bord van mijn woonplaats, gisterennacht om 2 uur was het ideale tijdstip om eens aan de slag te gaan met sleutel 13quote:
Mooi is datquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, nu heb ik eindelijk eens een keer een bord van mijn woonplaats, gisterennacht om 2 uur was het ideale tijdstip om eens aan de slag te gaan met sleutel 13
Kun je hem nu niet gaan kijken, is nuttiger dan handleidingen schrijvenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef MaddoxX het volgende:mijn film download is klaar: Ultraviolet =)
Veel plezierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:26 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben eten, en dan richting Amsterdam![]()
![]()
Heerlijk om te zien hoe die Hagenezen vernedert gaan worden vanavond![]()
Jordyquote:
Was maar dood geblevenquote:
Mogguhquote:
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef fvivif het volgende:
Kut ava's allemaal
Ik wil jouw kopenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Moet je kopen ben je er van af
Is dat inclusief de stickers ?quote:
En?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef saaw het volgende:
hajhaj
ik heb gister de sleutel gekregen van mn nieuwe huisje
Hoeveel auto's heb je geript?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zijn geen stickers he , t zijn die dingen die voro op de motorkap zitten
witte de withstraat, amsterdamquote:
Beetje te ver om even te komen kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef saaw het volgende:
[..]
witte de withstraat, amsterdam
kamer van 35 m2 met gedeelde keuken, tuin, woonkamer, eetkamer, badkamer [met ligbad]
Wanneer kon ik er in?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef saaw het volgende:
[..]
kamer van 35 m2 met gedeelde keuken, tuin, woonkamer, eetkamer, badkamer [met ligbad]
als wij eruit gaanquote:
Hoe duurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef saaw het volgende:
[..]
Sjonge ik mocht toch bij je wonen ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef saaw het volgende:
[..]
als wij eruit gaandus over een half jaartje ongeveer denk k
maar heb ook nog een vriend en 3 husgenoten die daarover mebeslissenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge ik mocht toch bij je wonen ?
Verdikkie Saaw, en je belofte dan!?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef saaw het volgende:
[..]
maar heb ook nog een vriend en 3 husgenoten die daarover mebeslissen
ik he nix belooftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdikkie Saaw, en je belofte dan!?
Jaaa, dat zeg je nuquote:
tuurlijk zeg ik dat nu, niet heel fok hoeft het te wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaaa, dat zeg je nu
HIhi, just kidding darling
Ohja da's waar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:48 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk zeg ik dat nu, niet heel fok hoeft het te weten![]()
shhhhhhtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja da's waar!
Tis een geheimpje!
Lijkt mij een planquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:54 schreef no1uknow het volgende:
Fok doet weer raar
Zullen we weer terug gaan naar 't andere forum?
Het PUB alternatief als FOK! down is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:06 schreef hallo_mensen het volgende:
Welk ander forum?
Ja, dat is een beetje rekbare uitspraak hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef hallo_mensen het volgende:
komt wel goed.
Jammer dat Fok! het nog steeds niet weet klaar te spelen om eens n tijdje NIET down te gaan
ik kom op fok net zo vaak als op een ander forumquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje rekbare uitspraak he
Elke website gaat af en toe down, daar is nou eenmaal niks aan te doen. Alleen gebeurt het bij Fok wel heel vaak ja
Ja, net wat ik zeg, het gebeurt fok wel heel vaakquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik kom op fok net zo vaak als op een ander forum
maar dat forum is in vergelijking met Fok super![]()
1Friet speciaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal zo de frituur eens aangooien
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef Bravebart het volgende:
Noujoh, wat zal jij een topdag hebben![]()
Maar er word wel genoeg geld verdient aan bannertjes.quote:
Moet ik ook nog even doen deze vakantiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef no1uknow het volgende:
whehe.
Nieuwe verse PC/WIndows installatie
Is echt heerlijk, 't ding stond eerst helemaal vol met bagger en honderduizend onnodige/verloren/niet boeiende bestanden en halve spellen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet ik ook nog even doen deze vakantie
* mstr herkend 't probleemquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is echt heerlijk, 't ding stond eerst helemaal vol met bagger en honderduizend onnodige/verloren/niet boeiende bestanden en halve spellen enzoNu istie nog lekker schoon
Ben nu ff m'n Prison Break afleveringen (seizoen 2 afl. 1 tm 6) aan het overzetten (1.7 GB) duurt fucking langquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ben nu ff m'n Prison Break afleveringen (seizoen 2 afl. 1 tm 6) aan het overzetten (1.7 GB) duurt fucking lang
Van externe harde schijf naar PC via USB 1.0
Gister ook m'n muziek (18 GB) van PC naar externe harde schijf-> 5.5 uur duurde dat
Net wakker?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:38 schreef Blaxje het volgende:
Hey bitches, ik ben gekomen in de Pub om te clippeeeuh!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, net wakkerMn ma kwam om half 2 binnen: "Merel, kom es uit bed!", en om 5 uur kwam ze weer binnen: "Merel, het is 5 uur, NU uit bed!"
![]()
whehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, net wakkerMn ma kwam om half 2 binnen: "Merel, kom es uit bed!", en om 5 uur kwam ze weer binnen: "Merel, het is 5 uur, NU uit bed!"
![]()
SCOOTERS ZUIGEN FTW !!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef mstr het volgende:
Pff, het is moeilijk om een leuke scootert te vinden
Eventjesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik moest gewoon echt eventjes slapen
Watdan wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
SCOOTERS ZUIGEN FTW !!!!
Puch
Dude, doe mij/jezelf/de rest van het verkeer een groot plezier en koop GEEN scooter![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan scooters/brommers en het volk wat er op zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
SCOOTERS ZUIGEN FTW !!!!
Puch
Dude, doe mij/jezelf/de rest van het verkeer een groot plezier en koop GEEN scooter![]()
![]()
![]()
haha die zijn kapotquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan scooters/brommers en het volk wat er op zit.
Maar ik vind de volgende schakelbrommer eigenlijk ook wel te mooi om niet te kopen. En het is eigenlijk ook verdomd handig. Jammer alleen dat ze zo'n kut geluid maken.
Alles behalve scooterquote:
Mja maar een 'echte' bike + motorrijbewijs is mij nog even iets te duur (1000 voor rijbewijs en 16k voor de bike).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
haha die zijn kapot
Je ziet zo'n racemotor en als 'ie langskomt hoor je zo'n verrot scootergeluidje
Scootersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan scooters/brommers en het volk wat er op zit.
Maar ik vind de volgende schakelbrommer eigenlijk ook wel te mooi om niet te kopen. En het is eigenlijk ook verdomd handig. Jammer alleen dat ze zo'n kut geluid maken.
Dat is ook mijn bezwaar tegen het kopen van zon ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
haha die zijn kapot
Je ziet zo'n racemotor en als 'ie langskomt hoor je zo'n verrot scootergeluidje
Sorry, niet m'n smaakquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alles behalve scooter
kijk.
Iets van Puch:
[afbeelding]
die voorste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crossbrommers:
[afbeelding]
en eventueel schakelbrommers (Crossbrommers zijn ook schakels)
[afbeelding]
Beter dan zo'n kutPuchquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
* no1uknow barst spontaan in tranen uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slomosquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet gezien worden daarop, dan nog liever de Tomos van m'n moeder
Oké.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Slomos
En wedden dat er vette puch zijn, geef me ff 3 minuten de tijd, ff plaatjes opzoeken en kopieren
Zo eentje had een jongen uit mn klas ook, die had er toen alles aan verbouwd wat er maar aan te verbouwen viel, hij liep 110, werdtie gepakt. Nu rijdtie op een sparta-metquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sparta-Metquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo eentje had een jongen uit mn klas ook, die had er toen alles aan verbouwd wat er maar aan te verbouwen viel, hij liep 110, werdtie gepakt. Nu rijdtie op een sparta-met![]()
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:14 schreef mash_ het volgende:
wie wilt er zo voor mij gaan werken
Als ik het goed begrijp krijg je de eerste twee keer dat je gepakt word slechts een boete, derde keer pas zwaardere straf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo eentje had een jongen uit mn klas ook, die had er toen alles aan verbouwd wat er maar aan te verbouwen viel, hij liep 110, werdtie gepakt. Nu rijdtie op een sparta-met![]()
Dude ik ben nog 16quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
auto is veel beter dan pauper brommer/scooter
Dat wel, maar het is wel een dure hobby dus weet nog niet echt of ik er aan moet beginnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dude ik ben nog 16.
Maar Motor pwned auto.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is wel een dure hobby dus weet nog niet echt of ik er aan moet beginnen.
Auto er naast is wel wenselijk ivm kut weer. En de leuke bikes zijn irritant duur. Daarom de twijfel of ik die schakelbrommert maar moet aanschaffen. Kan nu toch als het kut weer is de auto van mn ouders mee pakken.![]()
quote:
quote:
Weettokquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef mstr het volgende:
Eigenlijk moet Blaxje komen enzo, zodat al die avatars keihard clippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |